دو خودروی نیسان سنترا و فراری F40 جدای از اینکه چهار چرخ داشته و میتوانند بهصورت قانونی در جادههای عمومی تردد کنند چه وجه اشتراک دیگری دارند؟ خب در واقع هیچ وجه اشتراکی!
تا آنجایی که هدف ساخت این دو خودرو نشان میدهد، سنترا و F40 نمیتوانند خیلی شبیه هم باشند و به همین دلیل است که مدل کپی شدهی فراری F40 مشاهده شده در تصاویر خیلی بد به چشم میآید. البته واژهی بد هم نمیتواند میزان افتضاح بودن این خودرو را توصیف کند!
این خودروی عجیبوغریب در لیست فروش Craiglist قرار داشته و قیمت آن ۵۸۰۰ دلار تعیین شده است. زیر پوست این شبه فراری نگونبخت نیسان سنترای ۱۹۹۰ قرار دارد که هماکنون به هفتمین نسل خود رسیده است.
اما خود فراری F40 یک سوپرکار پیشرانه وسط است که در اواخر دهه ۸۰ میلادی و به عنوان جانشین مستقیم ۲۸۸ GTO وارد میدان شد. این خودرو از نظر بسیاری از افراد آخرین محصول فراری است که توسط خود انزو فراری تأیید شده است. قدرت پیشرانه این خودرو تقریباً ۵ برابر سنترا ۱۹۹۰ بوده و میتواند در حدود ۴.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
Ali Keyhani
۳ شهریور ۱۳۹۷مثل یک f40 تصادف کرده میمونه?
Danial
۳ شهریور ۱۳۹۷این تن بمیره اگر این یارو رو تا هفته دیگه ایرانخودرو و سایپا استخدام نکرد بیا هر چی میخوای ب من بگو.
بچه ها داستان این بوگاتی دیوو چیه پدال مقالشو کی میزاری.
NAVID۰۰۹۸
۳ شهریور ۱۳۹۷دنیای خودرو را به گَند کشید با این ایده مسخرش .
هنر خوبه ولی نه اینکه یه بد را بدترش کرد.
حسن
۳ شهریور ۱۳۹۷جالبیش اینه که همون نیسان سنترا ۱۹۹۰ هم اگر تو ایران باشه لوکس به حساب میاد.ببینید ما دیگه چه افتضاحی هستیم.
Sajjad
۳ شهریور ۱۳۹۷به خدای احد و واحد قسم اگر این کار رو ایران خودرو میکرد، مردمانی از پارس هجوم میاوردن برای خرید و پیج سلطان سنترا پلاس سواران میزدن براش