خریداری ۳۴ درصد سهام میتسوبیشی توسط اتحاد رنو-نیسان میتواند نویدبخش خبرهایی خوش برای توسعهی بیشتر خودروهای الکتریکی و هیبریدی در اروپا باشد. اگرچه که کمپانی به تلاشهای خود برای تولید محصولات کاملاً الکتریکی در سالهای آینده ادامه میدهد، نسل جدیدی از خودروهای پلاگین هیبریدی میتوانند در اروپا به عنوان یک “پل” عمل کنند.
رئیس بخش تحقیق و توسعهی نیسان اروپا در خلال مصاحبه با اتواکسپرس گفته که مدل پلاگین هیبرید نیسان میتواند با تکنولوژی قرض گرفته شده از میتسوبیشی اوت لندر PHEV وارد بازار اروپا شود. اوت لندر PHEV از پیشرانهی ۲ لیتری احتراق داخلی و واحدی الکتریکی بهره میبرد. این مدیر ارشد نیسان گفته است:ما ورود میتسوبیشی موتورز به خانوادهی نیسان را خوشامد میگوییم. آنها مدل اوت لندر PHEV را دارند. شاید نسل بعدی محصولات ما زیرساخت یا قوای محرکهی خود را با این خودرو به اشتراک بگذارند اما این موضوع تنها بحثهای آغازی را پشت سر گذاشته و هیچ تصمیمی گرفته نشده است.
KING 918
۱۱ دی ۱۳۹۵نیسان و میتسوبیشی خیلی جالب شد … اصلا از این همکاری ها خیلی لذت میبرم …
یادمه چند سال پیش یه طراحی مشترک از پورشه و فراری هم درست شد خیلی زیبا بود …
Scuderia italia
۱۱ دی ۱۳۹۵پورشه و فراری ؟؟
چه شود …
خودروسازی یعنی فراری و پورشه…
علیرضا .م
۱۱ دی ۱۳۹۵فرمونش رو چه جوری باید گرفت تو دست خوب نمیشینه .
Scuderia italia
۱۱ دی ۱۳۹۵امیدوارم میتوسوبیشی زودتر به دوران اوجش برگرده.
Tadano
۱۲ دی ۱۳۹۵یه روزگاری زبان دنیا به واسطه کمی جمعیت یکی بود با پراکنده شدن انسانها زبانها و فرهنگهای مختلفی بوجود اومد ولی امروزه باتوجه به ارتباطات گسترده و آسان بوسیله اینترنت پیش بینی من یکی شدن زبان کل دنیا نهایتا ظرف ۳۰۰ ساله برخلاف سیاستمداران که دائما در فکر تجزیه کشورها هستند اقتصاد دانان در حال متحد شدن هستند و در آینده کشورها نیز راهی جز اتحاد ندارن مخصوصا در حوزه آبریز و مذهب و فرهنگ.