لیبرتی واک از آن تیونرهایی بوده که بیوقفه در حال ارائه بستههای ارتقایی افترمارکتی برای خودروهای مختلف بوده و جدیدترین برنامه آنها حول محور نیسان GT-R میچرخد.
گودزیلا که به خاطر پرفورمنس ترسناک خود شهره خاص و عام بوده نه یکی بلکه دو کیت بدنه را از سوی لیبرتی واک دریافت کرده است. این کیتها شامل گلگیرهای برجسته، نشان مخصوص لیبرتی واک، سپرهای جدید در جلو و عقب، بالهای بزرگ و قطعات دیگر میباشد.
متخصصان این موسسه تیونینگ ژاپنی به مشتریان اجازه دادهاند که هر قطعه را بهصورت جداگانه نیز سفارش دهند. یک سیستم تعلیق بادی با بهای آغازین ۷۹۰۰ دلاری و طیف وسیعی از رینگها تکمیلکننده کار هستند.
:::فرشاد:::
۲۴ شهریور ۱۳۹۶یکی از بهترین خودروها برای تیونینگ، همین گودزیلاست، راحت میشه از موتورش بالای ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت گرفت.
datsun
۲۴ شهریور ۱۳۹۶AMS بالای ۱۷۰۰ اسب ازش گرفته
:::فرشاد:::
۲۴ شهریور ۱۳۹۶نمونه ۲۵۰۰ اسب بخاری هم از GTR موجوده که پیست درگ رو به خاک و خون میکشه.
serial winner
۲۴ شهریور ۱۳۹۶.
فرشاد جان باید ببینی موتوری 3/8 که ازش 1500hp بگیرن آیا دوامش رو حفظ خواهد کرد یا نه.
مسلما استهلاک و فرسودگی موتور به شدت افزایش پیدا میکنه.
نیسان خودش بهترین موتور ها رو میسازه و تا حد امکان ازشون قدرت میگیره ، بدون اینکه به ماندگاری و دوامشون لطمه بخوره.
عاشق GT-R معمولی هستم و اگر قراربشه نسخه ی تیون شدش رو بگیرم ، فقط به سراغ Nismo میرم که مال خود نیسانه و ماشین رو با مسئولیت و آینده نگری کامل تیون میکنه.
:::فرشاد:::
۲۴ شهریور ۱۳۹۶قطعا منم نیسمو رو انتخاب میکنم؛
خوشم نمیاد بیش از حد به ماشین فشار وارد شه، اصلا نیازی به این کار نمیبینم، کسایی که قید دوام رو میزنن، معتاد قدرتهای نجومی هستن.
serial winner
۲۴ شهریور ۱۳۹۶.
چند وقت پیش در یکی از سایت های خودرویی هوراکان و اونتادور تیون شده رو معرفی کردن . فکر کنم مال “هفنر” بود.
اوراکان : 2200Hp/ صفر تا چهارصد 19 ثانیه
اونتادور : 2500Hp / صفر تا چهارصد 18/5
نصب توربوی بزرگ و بالا بردن بوستش اصلا کار سختی نیست.
datsun
۲۴ شهریور ۱۳۹۶آره خوب میشه
ولی اینای که گفتی هم حجم خیلی بیشتری دارن هم تعداد سیلندر خیلی بیشتری نصبت به gtr
Serial winner
۲۴ شهریور ۱۳۹۶.
آره دوست عزیز ، کلا بحثم اینه که واسه تیونر ها استهلاک و ماندگاری ارزشی نداره وفقط به فکر عدد و رقم اند
قدرت و بخصوص گشتاور بالای ۱۰۰۰ برای گیبربکس ماشین ویران کنندست
چند سال پیش خوندم مهندس بوگاتی برای طراحی گیربکسی که بتونه گشتاور ۹۹۴ نیوتن متری ویرون ۱۶.۴ رو تحمل کنه ۶ سال زمان گذاشته بود ، عکس های قبل و بعدش رو گذاشته بودن طرف کلا ۲۵ سال پیر شده بود از بس طرح های مختلف رو آزمایش کرده و شکست خورده بود.
حالا این تیونر ها میان روی گیربکسی که برای 600 یا 700 اسب بخار طراحی شده 3 برابر فشار میارن. همه جای ماشین تحت فشار قرار میگیره از موتور گرفته تا لاستیک
ماتئوس
۲۴ شهریور ۱۳۹۶?
الف.ی
۲۴ شهریور ۱۳۹۶نظر خودم رو میگم به شخصه برام کارهای لیبرتی واک به اندازه بقیه تیونر ها جذابیت نداره
datsun
۲۴ شهریور ۱۳۹۶اینجا یه یادی میکنم از انجین ۳.۵ لیتری ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی نیسان که ۶۲۰ اسب بخار نیرو تولید میکرد .
در سال ۱۹۹۲ روی نیسان p35 نصب شد
بهترین صدای انجین که من تا به حال از یک نیسان شنیدم همین p35 بود .
فرزین
۲۴ شهریور ۱۳۹۶داتسون جون موتوری که میگی این قدرت رو تو 12000دور بر دقیقه تولید می کردش و موتور معمولی نبود قدرت زیادش به خاطر دور بالاش بود صداش هم خیلی محشره
alireza
۲۴ شهریور ۱۳۹۶دقیقا دوست عزیز وقتی که یک تیونر از موتور این قدر نیرو می گیره باید گیربکس ودیفرانسیل رو عوض کرد اما نمیکنن در نتیجه ماشین وقتی که تخته گاز میری امکان داره کل موتورش بیاد پایین این تیونر ها فقط می گن قدرت قدرت و این کار کل ماشین رو خراب میکنه یکی از دوستا ن روی پارس TU5توربو بسته وماشین 305 اسب قدرت داشت یه روزخودش میگفت یه روز با ماشین تخته گاز رفته بود وکل گیر بکس ودیفرانسیل و…… اورده پایین در کل این کارها خوبه ولی به اندازه اش
Serial winner
۲۴ شهریور ۱۳۹۶درسته دوست عزیز بهترین تیون رو خود شرکت و تیونر های زیر نظرش انجام میدن.
مثل m power ، nismo یا audi sport
احمد دینار
۲۵ شهریور ۱۳۹۶شرکتهایی که ماشین را تیونهای عجیب میکنن برای استفاده در درگها اینکار را انجام میدن و کل مجموعه فنی عوض میشه، هیچوقت نمیان نیسان را تیون کنن ولی از جعبه دنده استاندارد استفاده کنن.
ماشین یک دوره مسابقه میده بعد میره برای اصلاحات وتعمیرات، اونی هم که گفته پارس را تیون کرده با 305 اسب بخار معلومه که جعبه دنده نمیتونه اون قدرت را تحمل کنه، تیون غیر اصولی جزء ضرر هیچی نداره.