نسل فعلی نیسان پث فایندر از سال ۲۰۱۲ تاکنون در بازار حضور داشته و البته رقبای مدرنتری همچون کیا تلوراید سه ردیفه توانستهاند این خودرو را از نظر فروش کنار بزنند و به همین خاطر همه منتظر نسل جدید این شاسیبلند ژاپنی هستند. جدای از استایلی از مد افتاده، یکی از بزرگترین مشکلات پث فایندر گیربکس CVT بدش بوده است. این گیربکس صدای زیادی تولید کرده و عملکرد کندی دارد و همین امر منجر به پرفورمنسی کسل کننده شده است. مدلهای اولیه این خودرو قابلیت اطمینان چندانی نداشتهاند و نیسان مجبور به فراخوان چندباره پث فایندر شده است.
خوشبختانه نیسان در نهایت این مشکل را در نسل بعدی پث فایندر حل خواهد کرد. گفته میشود نسل جدید پث فایندر ۲۰۲۱ گیربکس CVT را کنار گذاشته و از گیربکس ۹ سرعته جدید با عملکرد نرمتر و تیزتر سود خواهد برد.
این گیربکس احتمالاً همان واحدی است که اخیراً در نیسان فرونتیر ۲۰۲۰ و تایتان بهروز شده بکار رفته است. فعلاً تصاویر جاسوسی نسل جدید پث فایندر منتشر نشده اما امیدواریم ظاهر و کابین نیز دگرگونی زیادی تجربه کند.
هنوز مشخص نیست چه پیشرانههایی در نسل جدید این شاسیبلند بکار خواهد رفت اما احتمالاً پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری ۳۱۰ اسبی فرونتیر ۲۰۲۰ در آن دیده خواهد شد. این پیشرانه نسبت به نسخه ۳.۵ لیتری ۲۸۴ اسبی کنونی عملکرد بهتری خواهد داشت.
خب صحبت از فرونتیر شد و باید گفت طبق ادعای رسانهها، نسل جدید این پیکاپ در سال آینده با استایل جدید، چراغهای LED، پانلهای بدنه الهام گرفته از پاترول و کابین متمایز دارای پشت آمپرها، متریال و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید معرفی خواهد شد.
پث فایندر همچنین تنها شاسیبلند نیسان با بهروزرسانی مهم نخواهد بود زیرا شنیده شده روگ (ایکس تریل) جدید نیز با دو پیشرانه شامل ۲.۵ لیتری ۱۸۸ اسبی و ۴ سیلندر توربوی ۲۴۸ اسبی عرضه خواهد شد.
iman
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹اگه این طراحی روداشته باشه عالیه
Joseph
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹استایل آخری جذابه
با آرزوی موفقیت برای نیسان
و آرزو داریم پیمان کارگر بتونه اینفینیتی رو به اوج برسونه ، همینطور که ایرانی زیادی خارج از ایران موفق شدن
datsun
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹عکس آخر نیسان ناواراست
VIPER
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹خداییش سی وی تی واسه ماشینی به این ابعاد جالب نی
datsun
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ایکس تریل، کیکس ، فرونتیر ، پت فایندر به زودی نسل جدیدشون معرفی میشه