نیسان

با قیمت نیسان Z جدید، چه خودروهای اسپرت دیگری می‌توان خرید؟

هرچند نیسان هنوز قیمت دقیق و نهایی نسل جدید کوپهٔ Z خود را اعلام نکرده است اما طبق گفتهٔ این شرکت، باید انتظار قیمت پایه‌ای در حدود ۴۰ هزار دلار را برای این خودرو داشته باشیم. با این پول اما هم‌اکنون امکان خرید خودروهای اسپرت دیفرانسیل عقب دیگری هم وجود دارد که برخی ضعیف‌تر و برخی حتی قوی‌تر از Z جدید هستند. این یعنی با وجود محبوبیت روزافزون کراس‌اوورها، هنوز هم کوپه‌های دیفرانسیل عقب زیادی در بازار قابل خریداری هستند. خب با این اوصاف، شما نیسان Z را انتخاب می‌کنید یا سراغ یکی از خودروهای لیست زیر می‌روید؟

فورد موستانگ GT

پیشرانه ۵.۰ لیتری V8
قدرت ۴۶۰ اسب بخار
گشتاور ۵۷۰ نیوتن متر
قیمت ۳۶,۴۸۰ دلار

چرا باید بجای نیسان Z آن‌را خرید؟

فورد موستانگ GT یک نماد آمریکایی و خودرویی فوق‌العاده ارزشمند در برابر قیمت است. قیمت این خودرو با پیشرانهٔ هشت سیلندر ۴۶۰ اسب بخاری از تنها ۳۶ هزار دلار آغاز می‌شود که عالی خواهد بود.

چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟

شاید تنها دلیلی که برای ترجیح دادن نیسان Z به موستانگ GT بتواند پیدا کرد، وجود برخی قطعات داخلی ارزان‌قیمت در ماسل کار فورد باشد.

ب‌ام‌و 230i کوپه

پیشرانه ۲.۰ لیتری I4 توربو
قدرت ۲۶۰ اسب بخار
گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر
قیمت ۳۶,۳۵۰ دلار

چرا باید بجای نیسان Z آن‌را خرید؟

کسانی که نمی‌خواهند به خاطر جلوپنجرهٔ بزرگ سری ۴ میان جمعیت انگشت‌نما شوند، می‌توانند سراغ نسل جدید 230i کوپه بروند و علاوه بر برخورداری از صندلی‌های عقب (هرچند کوچک)، ۴ هزار دلار هم در مقایسه با نیسان Z ذخیره کنند.

چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟

هر بار که خریداران 230i پدال گاز خودروی خود را فشار می‌دهند، قلبشان خواهد شکست زیرا به یاد می‌آورند که دو سیلندر، یک توربوشارژر و ۱۴۰ اسب بخار کمتر از نیسان دارند.

تویوتا سوپرا چهار سیلندر

پیشرانه ۲.۰ لیتری I4 توربو
قدرت ۲۶۰ اسب بخار
گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر
قیمت ۴۳,۰۹۰ دلار

چرا باید بجای نیسان Z آن‌را خرید؟

هرچند تویوتا در نسل جدید سوپرا به خاطر استفاده از قطعات فنی ب‌ام‌و با انتقادات زیادی مواجه شده است اما همین قطعات، رانندگی لذت‌بخشی را تضمین می‌کنند.

چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟

سوپرا خودرویی کُندتر و گران‌تر از نیسان Z است و امکان سفارش گیربکس دستی هم برای آن وجود ندارد.

دوج چلنجر R/T اسکات پک

پیشرانه ۶.۴ لیتری V8
قدرت ۴۸۵ اسب بخار
گشتاور ۶۴۵ نیوتن متر
قیمت ۴۱,۶۴۵ دلار

چرا باید بجای نیسان Z آن‌را خرید؟

آیا به مشخصات پیشرانهٔ چلنجر R/T اسکات پک دقت کردید؟ این موتور به‌قدری جذاب است که به‌تنهایی می‌تواند دلیلی برای فراموش کردن نیسان Z باشد.

چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟

چلنجر به‌اندازهٔ ماسل کارهای رقیب در پیچ‌ها خودروی تیز و چابکی نیست و بنابراین نیسان Z در جاده‌های کوهستانی به‌راحتی آن‌را مغلوب خواهد کرد.

مزدا MX-5 میاتا RF

پیشرانه ۲.۰ لیتری I4
قدرت ۱۸۰ اسب بخار
گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر
قیمت ۳۴,۵۲۵ دلار

چرا باید بجای نیسان Z آن‌را خرید؟

مزدا MX-5 میاتا RF یک خودروی اسپرت سبک و بسیار چابک است که با فشردن یک دکمه از کوپه به یک کابریولت تبدیل می‌شود.

چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟

این رودستر مزدا طراحی چندان جذابی ندارد، اندازهٔ کابین آن برای کودکان مناسب است و آن‌قدر کُند است که هنگام سبز شدن چراغ راهنمایی، راننده را در معرض دود کامیون‌های بستنی قرار می‌دهد.

لکسس RC350

پیشرانه ۳.۵ لیتری V6
قدرت ۳۱۰ اسب بخار
گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر
قیمت ۴۵,۱۷۵ دلار

چرا باید بجای نیسان Z آن‌را خرید؟

برای کسانی که به طراحی رتروی نیسان Z علاقهٔ چندانی ندارند و ترجیح می‌دهند با خودروی شیک‌تری رانندگی کنند تا توجه مردم را به خود جلب نمایند، لکسس RC350 گزینهٔ ایده‌آلی است.

چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟

هرچند پیشرانهٔ تنفس طبیعی RC350 برای اکثر علاقه‌مندان به رانندگی جذاب‌تر از موتورهای چهار سیلندر توربو است اما این پیشرانه به میزان قابل‌توجهی از موتور V6 توئین توربوی نیسان Z ضعیف‌تر بوده و از سوی دیگر، لکسس حدود ۵ هزار دلار گران‌تر است.

مرسدس بنز C300 کوپه

پیشرانه ۲.۰ لیتری I4 توربو
قدرت ۲۶۰ اسب بخار
گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر
قیمت ۴۷,۲۰۰ دلار

چرا باید بجای نیسان Z آن‌را خرید؟

C300 ممکن است کوپهٔ پایهٔ مرسدس بنز باشد اما همچنان در داخل و خارج خودروی شیکی به نظر می‌رسد و پیشرانهٔ چهار سیلندر بروز شدهٔ آن برای سال ۲۰۱۹ نیز کشش قابل‌توجهی دارد.

چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟

چه کسی می‌خواهد ۷ هزار دلار بیشتر از نیسان Z برای خرید خودرویی بپردازد که در حال منسوخ شدن است؟ آیا صرف فخرفروشی با نشان مرسدس بنز روی کاپوت ارزش این مبلغ را دارد؟

اینفینیتی Q60

پیشرانه ۳.۰ لیتری V6 توئین توربو
قدرت ۳۰۰ اسب بخار
گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر
قیمت ۴۱,۷۵۰ دلار

چرا باید بجای نیسان Z آن‌را خرید؟

اینفینیتی Q60 در اصل یک نیسان Z لوکس‌تر و کشیده‌تر با تنظیم آرام‌تر پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو است که برای پیمایش‌های طولانی بهتر خواهد بود.

چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟

هرچند این خودرو یک نیسان Z را زیر پوست خود پنهان کرده اما سنگین‌تر، ضعیف‌تر، کُندتر و گران‌تر بوده و به‌اندازهٔ پسرعموی نیسانی خود رانندگی جذابی ندارد.

تویوتا GR 86

پیشرانه ۲.۴ لیتری H4
قدرت ۲۳۰ اسب بخار
گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر
قیمت ۲۹,۰۰۰ دلار

چرا باید بجای نیسان Z آن‌را خرید؟

چون تویوتا GR 86 با حدود ۱۰ هزار دلار قیمت کمتر نسبت به نیسان Z، تجربهٔ واقعی یک خودروی اسپرت را ارائه می‌کند و می‌تواند جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به کوپهٔ نیسان باشد.

چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟

۴۰۰ سی‌سی حجم موتور بیشتر، GR 86 جدید را سریع‌تر از قبل کرده است اما هنوز هم به‌اندازهٔ کوپه‌ای مثل نیسان Z سریع و قدرتمند نیست.

شورلت کامارو SS

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8
قدرت ۴۵۵ اسب بخار
گشتاور ۶۱۵ نیوتن متر
قیمت ۳۸,۶۹۵ دلار

چرا باید بجای نیسان Z آن‌را خرید؟

چشم‌پوشی از یک V8 خوش‌صدای آمریکایی خیلی سخت است و کامارو SS هم ارزش بالایی در برابر قیمت خود دارد. اگر پکیج پرفورمنس 1LE هم برای این خودرو سفارش داده شود که بسیار هم بهتر خواهد شد.

چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟

فرماندهان زیردریایی‌ها دید رو به بیرون بهتری نسبت به رانندگان کامارو دارند، صندلی‌های عقب آن کوچک هستند و صندوق بار آن نیز چندان بزرگ نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
CarScoops

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۵ دیدگاه‌ها

  1. MOHAMMAD.DEMON

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1444 ديدگاه)

    من چلنجر R/T با موتور ۶.۴ لیتری
    و کامارو SS با گیربکس دستی رو ترجیح میدم
    خودم سری z رو دوست دارم ولی هشت سیلندر آمریکایی یه چیز دیگس

    موافقم 7
    مخالفم 10
    1. Silent

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (631 ديدگاه)

      https://www.youtube.com/watch?v=zHqohlLrErA اسکات پک 2021 ….min6 صدای موتور!! ولی هیچ آدم محترم و مدیر شرکت سمتش نمیره طبیعتا :))

      موافقم 2
      مخالفم 3
    2. Amard

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (841 ديدگاه)

      درست آمریکایی ها موتور حجیم و پرقدرت تنفس طبیعی در اختیار خریدار میزارن و قابلیت تیون هم براشون هست اما اگه در حالت استاندارد کارخانه حساب کنیم یه خودروی ژاپنی با کیفیت با هندلینگ خوب داریم و مصرف سوخت پایین تر

    3. Reza Waffen SS

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5344 ديدگاه)

      من مرسدس بنز C300 کوپه انتخابمه

      موافقم 2
      مخالفم 2
  2. Bmw

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    داخل این لیست اولویت من با آمریکایی ها هست چون قیمت فوق العاده ای دارن و همچنین از هر نظر می‌درخشن
    نیسان z جدید رو زیاد خوشم نیومد
    داخل این لیست بجز تعداد کمی بقیه رو بهش ترجیح میدم

    موافقم 7
    مخالفم 4
  3. مازیار

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    موستانگ جی تی
    از اسمش تا رسمش
    از حسش تا درکش
    از نامش تا کامش
    همه چیش از نیسان سرتره

    موافقم 6
    مخالفم 7
    1. Ninja

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      عزیز من
      سوپرا ۳۸۰ اسبی با ۵۰۰ نیوتون تونسته مک وان با ۴۸۰ اسب و حدود ۶۰۰ گشتاور رو تونسته تو درگ به علت وزن کمترش شکست بده حالا برای این که مک وتن برای پیست هست قسمتش رو در نظر نمیگیریم
      حالا این نیسان زد که نیسان گفته رقیبی مستقیم برای سوپرا هست و از اون سریع تر و ارزون تره (اگه قیمتی باشه رقابت باید نیسمو با بالای ۴۵۰ اسب رو رقیبش دونست که …….. اگر هم قدرت رو در نظر داشته باشیم مثل بقیه جاها همین نیسان زد عادی رقیبش هست)
      حالا تو فکر کن این نیسان ۴۰۰ اسبی موستانگ ۴۶۰ با کلی وزن بیشتر رو شکست نمیده درضمن نمیدونم این جا چرا قیمت رو زده حدود ۴۰ هزار دلار در صورتی که میتونه زیر ۴۰ هزار دلار باشه و قیمت حتی از ۳۵ هزار دلار هم کمتر باشه در این صورت هم قیمت هم هستن هندلینگشونم یکیه سلطان دریفتم که هست این نیسان زد هرچند موستانگ هم دریفت های خوبی میزنه

      موافقم 5
      مخالفم 3
      1. مازیار

        ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3301 ديدگاه)

        نتیجه تمام فرمایشات شما اینه که نیسان احتمالا موستانگ رو توی درگ شکست میده؟
        خوب اگه پای انتخاب بین این دو مدل وسط باشه از نظر من درگ کمترین اهمیت رو داره دریفت که هیچ

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. Ninja

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          طراحی داخلی که هیچ
          کیفیت که هیچ
          طراحی خارجی که هیچ
          دوام و ماندگاری هیچ
          پرفورمنس که هیچ
          وزن که هیچ
          فقط حجم موتور و تعداد سیلندر قدرت موتور
          فرمایش صحیح

          موافقم 4
          مخالفم 3
      2. Amir Machine

        ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1287 ديدگاه)

        دوست عزیز خود نیسان گفته قیمت Z از حدود 40 هزار تا شروع میشه، شما از کجای میگی زیر 35 هزارتا؟

        How much will the 2023 Nissan Z cost

        We don’t know exactly, but Nissan execs told us it will start around $40,000

        1. Amir Machine

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1287 ديدگاه)

          به سندی استناد میکنی که اصلاً معلوم نیست درست بوده یا نه و فقط در حد یه شایعه هست؟!!!
          خود مقامات نیسان تو روز رونمایی گفتن حدود 40 هزارتا بعد ما یه سند بی‌نام و نشون مال 6 ماه پیشو ملاک قرار بدیم؟!!
          اگه اون عدد درست بود، نمیگفتن حدود 40 تا، میگفتن حدود 35 هزار تا
          مطمئن باش قیمت Z جدید از 39 تا کمتر نیست

          موافقم 2
          مخالفم 1
  4. R@m!n

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2236 ديدگاه)

    کسی که یه خودرو اسپرت ژاپنی می خره قطعا تیونش می کنه و هزینه بیشتری هم در پی داره.

    این ماشین باید پرفورمنس سطح بالایی ارائه بده تا تو بازار فروش داشته باشه. ماستنگ، داج و GR86 محصولات فوق العاده با ارزشی هستن و رقابت باهاشون دشواره.

  5. پیام

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (286 ديدگاه)

    هم قلبم هم مغزم میگه فقط چلنجر مهمم نیست که تو پیچا کند باشه بقول ریچارد هموند حتی اگه یه پامم بخوره باز مهم نیس فقط عمو چلنجرررررر😍

    موافقم 5
    مخالفم 5
  6. new reventon

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (86 ديدگاه)

    سوال
    چرا آدم باید بجای بی ام و 230 سوپرای مسخره رو بخره؟؟

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. جناب ایکس

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1458 ديدگاه)

      من اگه بودم طبق نظر شخصی سوپرا میخریدم. درسته موتورش بی ام و هست ولی چون از قیاف 230 جدید خوشم نمیاد اصلا میرم اونو میخرم وگرنه اگه طراحی های بی ام و به فوقالعادگی گذشته بود قطعا بی ام و. (واقعا یکی از ناراحتیام اینه که چرا موتور سوپرا رو آلمانی زدن و یه سامورایی خالص نیست :(((((

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. امید

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (53 ديدگاه)

        الان از نظر من تویوتا بیشترین توانش رو لوی لندکروز گذاشته چون کشورهای عربی براش صف میکشن و سود بیشتری هم براش داره
        **فقط نظر شخصی بود**

  7. mos

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (715 ديدگاه)

    نیسان زی بیشترین ارزش خرید رو داره

    موافقم 8
    مخالفم 4
  8. Ninja

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    من که به شخصه هیچ کدوم رو بهش ترجیح نمیدم
    درضمن باید یذره صبر می‌کردید تا وزن و صفرتا صد هم میزدید یا حتی نسخه نیسمو هم میامد
    موستانگ و مخصوصا چلنجر یه رقیب خوب برای زد هستن با اون وی 8 ولی ولی موستانگ یجورایی پرفورمنسش هم اندازه بهتر یا کم تر از زد هست هرچند من میگم صبر کنیم تا صفر تا صدو وزن هم مقایسه بکنیم
    چلنجر هم وسوسه کننده ترینه حتما آمریکایی فن ها اون رو ترجیح میدن ولی فلسفه ساخت زد هندلینگ هست یجورایی
    وزنشم پایین تره که اینطوری زد رو انتخاب میکنم
    برا آلمانی فن ها هم خیلیا الان میگن باید صبر کرد نسخه پرفورمنس ام2 بیاد ولی نسخه نیسمو زد هم قراره بیاد
    و در آخر احتمال اینکه زد قیمتش زیر 35 هزار باشه خیلی زیاده که در اون صورت خیلی از ماشینایی مثل سوپرا موستانگ و مزدا و جی ار و ام 2 ….. بهتره

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Porsche 911

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1217 ديدگاه)

      رقیب نسخه نیسمو M2 هست
      که اون بالای ۵۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت و پرفورمنس خیلی سطح بالایی هم نسبت به نسل قبل ارائه میده
      و بین این لیست هم تقریبا بیشترشون رو بهش ترجیح میدم چون خیلی از z جدید خوشم نیومد

      چلنجر اسکات پک
      موستانگ GT
      کامارو SS
      C300
      230I
      GT86
      بعد اینا انتخابم Z هست

      1. Porsche 911

        ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1217 ديدگاه)

        البته به ترتیب ننوشتم

  9. ارشیاsvj

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1748 ديدگاه)

    موستانگ GT

    موافقم 3
    مخالفم 3
  10. محمد

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (306 ديدگاه)

    موستانگ و چلنجر رو بهش ترجیح میدم ولی انتخاب سومم همین نیسان z

  11. مهدی

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1157 ديدگاه)

    من به طور قاتع دو غول امریکای یعنی چلنجر و کامارو رو انتخاب میکنم

    موافقم 1
    مخالفم 6
  12. امیر

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    از ظاهر کامارو خوشم نمیاد. از چراغ جلوی لکسس هم خوشم نمیاد. از ظاهر ب ام و هم خوشم نمیاد. بنز رو هم که گفتید فخر فروشی پس هیچی ، اینفینیتی هم باحال نیست ،
    سوپرا هم چون تا حدودی اصالت برام مهمه هیچ ،
    پس می مونه gr86 ، موستانگ ، چلنجر ، z جدید ، مزدا
    چلنجر صدای جذاب تری نسبت به موستانگ داره پس موستانگ هم خط می زنم.
    Gr86 هم خط می زنم به دلایل شخصی ، z جدید هم چون می تونم چلنجر بخرم خط
    می زنم ، پس مزدا و چلنجر من رو بدید برم.

    موافقم 2
    مخالفم 1
  13. MOHAMMAD.n.r

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1138 ديدگاه)

    نیسان زد رو به همشون ترجیح میدم
    اسطوره دریفت…
    توکیو دریفت🎵🎵

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. جناب ایکس

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1458 ديدگاه)

      یکی از بهترین فیلمای عمرم و بنظرم بهترین فیلم سری سریع و خشن ، نسخه سوم یعنی توکیو دریفت هست. حس و حالی که به آدم از ژاپن میده هیچ فیلمی نمیده. کاش بازم میرفت ژاپن سریع و خشن. و بعدش بنظرم سریع و خشن 7 هست (در جایگاه دوم)

  14. مسعود

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (507 ديدگاه)

    سه تفنگدار امریکایی رو به نیسان ترجیج میدم ❤

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. امید

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (53 ديدگاه)

      چه لقب باحالی 😍😍😍

  15. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1892 ديدگاه)

    انتخاب من 230 i و اگه 7 هزار دلار پول بیشتر برام مهم نباشه c200

  16. بهنام

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (983 ديدگاه)

    آمریکایی ها چقدر جذاب بودن
    بخصوص قیمتشون

  17. Philipp

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1109 ديدگاه)

    هیچکدوم رو نمیخرم

    انتخاب من با این پول یک C63 W204 سالم هستش
    500 اسب قدرت از 8 سیلندر تنفس طبیعی
    صدای بشدت دلربا
    طراحی بسیار بسیار زیبا
    از لحاظ فضا و لوکس بودن و اینا هم بهتره

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. Philipp

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1109 ديدگاه)

      حالا که بحثش شد یکدونه C63 507 Edition قرمز برای فروش گذاشته شده که فقط 7300 مایل کارکرده و نو هستش
      قیمتشم فعلا روی 32000 هزاردلاره

    2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2726 ديدگاه)

      داداش منم عاشق این اسطوره ی فراموش نشدنیم ، بینظیر بود

    3. Porsche 911

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1217 ديدگاه)

      دقیقا
      انتخاب به صرفه و بی نظیریه

    4. محمد امین

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2184 ديدگاه)

      C63 خداست ، مخصوصآ بلک سریز، ادن عشق میکنه نگاش کنه ، همچنین sl65bs و sls bs و slr که همگی خدا هستن ، و البته gt63s AMG و gtr pro و gt bs ، همگی حرف ندارن

      1. Philipp

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1109 ديدگاه)

        بله کلا اون دو نسل 2002-2007 و 2007-2014 مرسدس حرف نداشتن

        ولی دو نسل بعدش خیلی گیروگور تو کارشونه یه چنتاییشون هم شانسی خوب از آب در اومده

  18. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1948 ديدگاه)

    ۱. چلنجر
    ۲. موستانگ
    ۳. GR86
    ۴. کامارو

    موافقم 1
    مخالفم 2
  19. GT

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    من نیسان رو به همه اینا ترجیح میدم بعدش هم موستانگ

    موافقم 2
    مخالفم 2
  20. MehdiTurbo

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2403 ديدگاه)

    چلنجر
    موستانگ
    C300
    وقتی نیسان زد به تنهایی میبینی میگه ماشین خوب و دوست داشتنی ولی وقتی به این لیست نگاه میکنی میگی ماشین خوبیه ولی اون بهتر

  21. یانکی

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2345 ديدگاه)

    چرا باید در حضور قلدرهای آمریکایی به این فکر کرد.یه بچه نشسته جلوش رو طراحی کرده.نیسان چی فکر کرده 40تا قیمت گذاشته تو بهترین حالت 30 چوب بیشتر نمیارزه.در ضمن یه زمانی با تقویت تو دریفت حرفی داست الان سلطان دریفت موسنانگه.درگ هم چلنجر پیست هم کامارو

    موافقم 3
    مخالفم 6
    1. datsun

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3953 ديدگاه)

      دوست عزیز سبک دریفت ابداع ژاپنیها بوده سلطان بی چون چرای دریفت ژاپنه و نیسان z ماستنگ داداش تو نسل های قبلی مشکل تعلیق و هندلینگ داشت تو مسیر مستقیم میرفت تو دیوار چه برسه بخاد دریفت بکشه یا سلطان دریفت باشه همین ۳۷۰ بدون تقویت بهترین دریفت و دونات رو میکشید اینکه دیگه ۴۰۰ اسبی شده.

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2236 ديدگاه)

        ماستنگ RTR قهرمان FORMULA D (معتبرترین مسابقات دریفت) هست و تنها ماشین این مسابقاتم هست که همزمان تو خط تولیده. قبل کری خوندن یه دور یه سرچی بزنیم بد نیست شاید طرف درست گفته باشه !!!

        به جای نبش قبر نسل قبل یه ماشین الانشو ببین.

        بزار این گل نوشکفته بیاد ببینیم چی داره تو میدون بعد براش نوشابه باز کن یهو میشه ماجرای عروسه *** و سوژه خنده. کلی مثال هست تو تاریخ که محصول مورد انتظار بدجوری خراب کرده و طرفداراشو گوشه گیر کرده.

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. datsun

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3953 ديدگاه)

          اه خوبه گفتی سرچ کن رفتم دیدم فقط نه بار ماشینهای که قهرمان شدن یا نیسان سیلویا بودن یا زد فقط دوبار ماشینهای قهرمانها موستانگ بود خخخخخ

        2. R@m!n

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2236 ديدگاه)

          انتظار این جواب بچگونه رو نداشتم ولی امیدوارم این ماشینم انتظاراتو براورده کنه.

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. Amir Machine

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1287 ديدگاه)

          نسل ششم موستانگ نیازی به اثبات هندلینگش برای شماها نداره چون حرفاشو قبلاً تو پیست زده
          شلبی GT500 تو پیست ویرجینیا VIR با تایم 2:44.6 حتی از اوراکان Evo هم سریع‌تر بوده، حالا نیسان GT-R نیسمو کجاس تو این پیست؟ با تایم 2:49.4 در ناکجا آباد به سر میبره!!! حتی از کوروت C7 گرند اسپرت 460 اسبی هم دو ثانیه کندتر بوده خخخخخ

          موافقم 2
          مخالفم 1
        4. datsun

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3953 ديدگاه)

          حالا میری نگاه میکنی که کی نیسمو رفته اونجا رکورد زده میبینی برا ده سال پیشه🤣🤣🤣🤣

          موافقم 2
          مخالفم 1
        5. Amir Machine

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1287 ديدگاه)

          زیادی ذوق نکن عزیز!!
          نیسمو تو این پیست سال 2015 تایم زده، کوروت گرند اسپرت سال 2017!!!!!
          حالا از این گذشته، نه که GT-R از 10 سال پیش تا حالا چهار بار نسل عوض کرده، برا همین دیگه تایم سال 2015 معتبر نیست!!!!!

          مشخصات نیسمو سال 2015
          قدرت 600 اسب، گشتاور 652 نیوتن متر، چهارچرخ محرک، گیربکس دوکلاچه، قیمت 151 هزار دلار
          تایم در پیست ویرجینیا: 2:49.4

          مشخصات کوروت گرند اسپرت سال 2017
          قدرت 460 اسب، گشتاور 630 نیوتن متر، محرک عقب، گیربکس اتوماتیک، قیمت 66 هزار دلار
          تایم در پیست ویرجینیا 2:47.1

          موافقم 1
          مخالفم 1
        6. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2726 ديدگاه)

          ماستنگ نسل جدید دریفتر خوبیه و با توجه به قیمش فوق العادس تولی گسل قبلیو باید قبول کنید هندلینگ خوبی نداشت

    2. mos

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (715 ديدگاه)

      چرا باید در حضور نیسان زی ماسل کار هایی خرید که یکیشون تو دیواره و اون یکیشون هم از هرزگردی مثل یه ماشین عادی نمیتونه راه بره
      حداقل قبلا ماسل کار ها تو مسیر مستقیم سریع تر بودن الان با اومدن نسل جدید زی تو مسیر مستقیمم ازش میخورن!

      این فقط پرفورمنس بود از کیفیت افتضاحشون دیگه چیزی نمیگم

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. Ninja

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        آره حاجی اینا فقط بلدن بگن حجم موتور قدرت تعداد سیلندر
        سه ساعته دارم براش توضیح میدم که پرفورمنس فلان ماشین از فلان ماشین بهتره بعدش میاد به من میگه این حرفا فقط نشون داد که نیسان تو درگ سریع تره که برا من این چیزا مهم نیست
        لابد کیفیت و ….. هم براش مهم نی
        مهم اینه یه ماشین داشته باشه چهار چرخ داشته باشه موتورش حجمش زیاد باشه قدرت زیاد باشه صداش به اصطلاح خوب باشه

        موافقم 3
        مخالفم 1
  22. akrh78

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    تویوتا gr86 رو برمیدارم بقیه پولمم کیت میخرم

  23. حسین دهمرد

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2686 ديدگاه)

    چلنجر چه خوبه. البته اگر نسخه ارزانتر داشته باشه ترجیحش میدم. ظاهرش خوراک گنگ بازیه

    1. ارشیاsvj

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1748 ديدگاه)

      نسخه پایه چلنجر میشه. SXT
      V6.
      ۲۶ هزار تا

  24. حسین

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1157 ديدگاه)

    به ترتیب نیسان z، ماستنگ، gr86، لکسس rc

  25. Sina10

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2428 ديدگاه)

    فقط دوج و موستانگ شاید توانایی رقابت دارن
    البته GR86 هم خوبه
    کلا ماشینای جالبی دیده میشن اما نیسان زد انتخاب فوق العادیه تو این کلاس

  26. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2726 ديدگاه)

    من همون نیسان رو انتخاب میکنم ، نسل جدید فوق العادس ، سبک با ۴۰۰ اسب قدرت ، انتخابای من به ترتیب :
    نیسان
    چلنجر
    بنز
    کامارو
    موستانگ هستن

  27. ماکسیمیلیان

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (644 ديدگاه)

    درود!
    از نِگَرِش بنده ی حقیر ، در اینطور مواقع ، معیار انتخاب سلیقه و مشخصات است ؛ قیمت در این‌جا آنطور که باید سلیقه ی فرد را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد!
    بنابراین ، خودرو های منتخب بنده ی حقیر ، این چنین ترتیب بندی می‌شود:
    یکم: نیسان Z دوم: لکسوس RC سوم: تویوتا سوپرا
    با سپاس ، یاعلی🌷

  28. MAHDI

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5357 ديدگاه)

    اگه نسخه M240i بود قطعا اونو انتخاب میکردم اما این نسخه 230 ضعیفه. اینجا کوپه های آمریکایی انتخاب های جذاب تری هستن برای پرفومنس

  29. محمدهادی

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2480 ديدگاه)

    هیچکدوم از این گزینه ها نمیتونه جای لذت داشتن این ماشینو بگیره
    اصلن استایل لاتی نیسان زی
    اصن اون جایگاه خاصش توی خودروهای اسپرت با قابلیت های بالا
    اصن رخ پشت ماشین
    کاپوت کشیده کم ارتفاع و با اون چراغای مخوف جلو
    اما درعین حال یه اسپرتی جم و جور و بسیار خوش دست
    اصن خوراک ماشین بازاست این ماشین
    ماشینی به این خاصی،که نه موستانگه،نه دوجه،نه سوپراست و نه لکسس سنگین و لش،نه یه اسپرت آلمانی گرونه،این ماشین شبیه هیچ کدوم ازینا نیست
    این فقط میتونه یه نیسان اصیل و پرهیجان باشه
    خلاصه که نیسان زد یه ماشین با هویت و ویژگی های مخصوص به خودشه که اصلن هم جلوی رقبا کم نخواهد آورد

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. ارشیاsvj

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1748 ديدگاه)

      من کلا با طراحی z جدید حال نکردم ولی طراحیش با هیچ حساب کتابی لاتی نیست.

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Ninja

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        با حساب کتاب من یه رنگ مشکیش خیلی لاتیه

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. محمدهادی

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2480 ديدگاه)

          اوس نینجا مرسی که برداشت منو توهم درک کردی
          بنظر من استایلش لاتیه

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. امید

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (53 ديدگاه)

          از لحاظ لاتی بودن که چلنجر سرتره

  30. آریا ماشین

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (661 ديدگاه)

    انتخابم کامارو SS
    حیف که با این فیس لیفت خرابش کردن وگرنه عجب ماشینی بود
    تو همه مقایسه ها ماستنگ gt و چلنجر r/t رو شکست میداد ( قبل از فیس لیفت )
    حتی بعد از فیس لیفت هم مقایسه ای داشت با ماستنگ که رانندگان مجله همه کامارو رو از لحاظ کیفیت رانندگی و هندلینگ برتر میدونستن ولی طراحی ضعیف و کیفیت پایین کابین انقدر رو مخ بوده که در نهایت ماستنگ رو انتخاب کردن
    در به روز رسانی های اخیر هم انگار امکانی فراهم شده که شما میتونید پکیج 1LE رو بخرید و گیربکس اتوماتیک رو حفظ کنید
    آخه کسی که ماسل کار آمریکایی میخره با پکیج پرفورمنس دنبال گیربکس اتوماته؟
    ای کاش این اتفاقات برای کامارو نمیفتاد که در نهایت منجر به اتمام تولیدش نشه
    ❤CHEVROLET CAMARO SS 1LE❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا