Evo در جدیدترین درگ ریس خود گودزیلا را در مقابل ۹۱۱ قرار داده تا ببیند چه رکوردی می زنند . . .
در یک طرف GT-R مدل ۲۰۱۳ ایستاده که دارای مشخصات کلی زیر است:
- انجین ۳.۸ لیتری V6 با توربوهای دوقلو.
- ۵۴۲ اسب بخار قدرت + ۶۳۲ نیوتن متر گشتاور.
- گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه.
- ۱۷۳۰ کیلوگرم.
در طرف دیگر ۹۱۱ توربو (اتاق ۹۹۱) قرار گرفته که البته از مدل کابریولت آنست:
- انجین ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر تخت با توربوهای دوقلو.
- ۵۵۲ اسب بخار قدرت + ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور.
- گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه PDK.
- ۱۶۶۵ کیلوگرم.
آنطور که Evo می گوید، کار کردن با لانچ کنترل هر دو خودرو آسان است اما هم نیسان و هم پورشه به مشتریان نسبت به استفاده متوالی از آنها هشدار داده اند. برای فعال کردن لانچ ۹۱۱ ابتدا باید Sport Plus را انتخاب کنیم، دنده را درگیر کرده، پای چپ روی پدال ترمز و سپس پای راست روی پدال گاز تا انتها فشار می دهیم، هر موقع شرایط برای پرتاب آماده بود، ترمز را رها می کنیم!
همین کار برای GT-R فقط چندثانیه بیشتر طول می کشد چرا که حالت Race را هم برای گیربکس و هم برای کنترل کشش باید انتخاب کرد. البته در اینجا Evo حالت تعلیق را هم روی Comfort قرار می دهد، دقیقا نمی دانیم چرا اما احتمالا برای چسبندگی بهتر GT-R به زمین است. لطفا دوستان کمک کنند!
[jwplayer mediaid=”۷۱۹۸۰″]مسابقه آغاز می شود، هردو خودرو فقط ۱۰۰۰ متر فرصت خودنمایی دارند. اگر می بینید اعداد جدول کمی عجیب و غریب هستند بخاطر تبدیل واحدها بوده!
رکوردها | GT-R | 911Turbo |
48km/h | ۱.53sec | ۱.23sec |
96km/h | ۳.33sec | ۲.96sec |
160km/h | ۷.64sec | ۶.90sec |
240km/h | ۱۸.25sec | ۱۶.10sec |
400m | ۱۱.54sec@197km/h | ۱۱.06sec@205km/h |
1000m | ۲۱.00sec@253km/h | ۲۰.17sec@263km/h |
حداکثر جی | ۰.65G | ۰.784G |
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳وای خدای من
دو غول مسابقات درگ
واقعا این دو ماشین در درگ عالین
من هردوشون رو دوست دارم
یعنی عشق من صدای موتور ایناست فقط دوست دارم تا 1 ساعت به صدای موتور اینا گوش بدم
پدال جان لطفا بازم درگ بذار خیلی دوست دارم
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳درسته GT-R در این درگ شکست خورد ولی هیچی از ارزش های GT-R کم نمی کنه
شاهین
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳هیچ چی از ارزش هاش کم نمیشه! خیلی از این جمله خوشم میاد! دمت گرم پژو جون!(اقا اسم اصلیتو بهم بگو دیگه! :( )
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳قربونت شاهین جان اسمم محمد
نیهاش آنتونیو تابارز
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳مخلص داداش محمدم هستم.داداش اسم به این قشنگی،پژو رو حداقل بزار پسوند.
راستی میدونی من عاشق 405 هستم؟!!!!(بچه ها مسخرم میکنن الان!) اونقدر با 405 خاطره دارم که اگه بنویسم میشه یه کتاب!
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جان فکر کنم تو ایمیل میلادو داشته باشی
ایمیل منو از میلاد بگیر چون نمی تونم اینجا ایمیلمو بگم(به دلایل امنیتی)
حتما خاطراتت رو برام بفرست چون خیلی دوست دارم بشنوم
حتما بفرستی ها منتظرم
من به میلاد جان میگم ایمیلمو بهت بده
نیهاش آنتونیو تابارز
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳خاطرات شخصیه،برادر چی بگم!!!!!!! :) :) :)
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳خب اگه دوست داشتی بگو
رضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ولی این درگ خیلی حرفه ای نبود
بنظرم درگ تایمرز از همه حرفه ای تره
نیهاش آنتونیو تابارز
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳رضا عجب عکسی گذاشتی! تو این سریال فقط از اون خنجری خوشم اومد!!!
هر موقع درگ GTR رو میبینم یاد اون تصادف دختره توی هوای بارونی میافتم! بدجوری کوبوندش به دیواره!
Blindman
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳آقا منطقی باشید ، گیربکس 911 هفت دنده بود و وزن ماشین کمتر، اگه نیسمو بود الآن 911 سوراخ شده بود ، تو یه قیمته با نیسمو
امید
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳911 را عشق است
شهاب
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳اینم نگاه کنین ی یاداوری بشه پیشه خودتون…!
راه دوری نمیره.
(( به تایمش دقت کن!))
http://www.aparat.com/v/0jLp8
http://www.aparat.com/v/iLATG
محسن.د
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳شهاب جان حالا که بحث یادآوری شد بدنیست این روهم یادآوری کنیم که تو ویدئو اولی، 911GT3 نسل قبل بود!!! با 450 اسب بخار! درمقابل جی تی آر 530 اسبی!!!
تو ویدوئو دوم هم که دیگه حرفی باقی نمیمونه! وقتی برمیدارن 911 4S رو میارن که فقط 400 اسب هست!!! درمقابل جی تی آر 545 اسبی!!!
شهاب جان شما که مسابقات درگ رو نگاه میکنی، بد نیست به این نکته توجه کنی که چرا هیچوقت تو درگ های بزرگ، 911 توربوS وجود نداره ؟؟؟!!!
شهاب
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳دوستان آلمانی دوست ی نگا به تایمهای پیست نوربرینگ (ک بهش واقف هسین) بندازین بد نیس . . .
http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/
محسن.د
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳البته که ما به تایمهای پیست نوربرینگ واقف هستیم!
شماهم بد نیست بدونید که هنوز نسل جدید 911 تو این پیست رکوردی به جا نذاشته!!!
توفیقی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳صدای موتور جی تی آر شبیه موتور گازیه.تو ارس از نزدیک یکیش رو آورده بودن سری پریمیوم.واقعا صدای موتور مزخرفی داره.صدای کامارو ZL1 از نزدیک یه چیز دیگست.
امین
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳این هم از گودزیلاشون
گودزیلا در برابر آلمان آبنباته بابا!!!!
ایول به آلمان و مهندسیش
پیروز همیشگی….
Alpha
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳این جی تی آر معمولی بود که نصف قیمت پورشه رو داره ! جی تی آر نیسمو با شتاب 0-100 2.5 ثانیه 911 رو پودر میکنه ! فقط 918 با قیمت نزدیک به 900000 دلار حریفش میشه
http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/
محسن.د
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳1- آیا این شتاب 2.5 ثانیه ای که میفرمایید، به طور رسمی خود نیسان اعلام کرده؟؟!! (اگه اینطورهست لطفا لینکش رو بذارید)
2- شما بر چه اساسی میفرمایید قیمت نیسمو نصف 911 هست؟؟؟!!! درحال حاضر قیمت جی تی آر معمولی! حدود 102 هزار دلار و قیمت 911 توربو حدودا 151 هزار دلار است!
3- آیا الان نیسمو برای فروش وجود داره ؟؟؟!!!
carbonado aventador
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳آقا محسن ببخشش !!!یه حرفی زد!!!ولش کن بنده خدارو……!!!!
احمد
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام بچه ها من یک سرچ کردم درباره جی تی ار نیسمو واقعا شگفت زده شدم
۰ تا ۱۰۰ اون ۲.۵ ثانیه هست
و تو نو رنبرگ هم رکورد بسیار عالی زده یکی از غول های دنیای خودرو هاست
بگردید ۱ دنیا اطلاعات هست ازش البته به انگلیسی
قیمتش هم ۱۵۱۵۰۰ دلاره
یعنی اگه اون تو این درگ بور پورش رو قورت میداد
اینم چند تا لینکش البته خیلی زیاد بودند
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/291268/nissan_gtr_nismo_review_pric
e_and_specs.html
http://www.netcarshow.com/nissan/2015-gt-r_nismo/
http://www.autocar.co.uk/car-review/nissan/gt-r-nismo
الانم به صورت محدود توسط نیسان فروش رفته و از چند ماه دیگه تو بازار امریکا و اروپا میاد
کلا خیلی ماشین خوفی هست
توی پیست نورنبرگ هم چهارم هست
محسن.د
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳اجازه بدید اول خود نیسان اطلاعات رسمی نیسمو رو منتشر کنه و این ماشین وارد بازار بشه! اونموقع درموردش بحث میکنیم!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
دوست عزیز حرف شما درست .
ولی به نظر شما اختلاف قیمت این دو ماشین در چیست ؟؟؟
فقط کیفیت .
اگر همین مشخصات پورشه روی فولکس واگن باشه باز همچین حرفی
میزنید . این درگ منصفانه بود چون هردو ماشین از لحاظ فنی در
یک سطح قرار داشتند . اگر هم قرار به نیسمو باشه ، پورشه هم
مدل 9ff خودشو بیاره ؟؟؟
اگر بحث فروش و وجهه و …. باشه ، نباید مقایسه بشوند .
این نظر منه !!!!!!
رضا-porsche
۸ خرداد ۱۳۹۴داداش ۲.۵ثانیه صفر تا شصت مایلش هستش.صفر تا شصت و دو مایلش میشه ۲.۸ که با مدل ۹۱۱توربو اس برابری میکنه نه با ۹۱۸ که صفر تا ۶۲ مایلش ۲.۴ ثانیه هست.
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳امین جان این ضعیفترین مدل نیسان GT-R هستش نیسان مدل های 1000 اسبی و 1450 اسبی هم داره الکی نیست بهش میگن گودزیلا
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
پژو جان در این درگ چه چیزی مهمتر از وزن و خروجی موتور است ؟؟؟
حتی هندلینگ هم در این درگ مهم نیست .
مهم گشتاور و خروجی موتور و ورن انها است .
جفتشون 6 سیلندر . جفتشون 3.8 لیتری . هر دو دوتا توربو دارن .
اینها مهمه که از هر نظر یکسان هستند .
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳آره میلاد جان حرف شما درسته
ولی فکر کنم نیسان وزن بیشتری نسبت به پورشه داره
Blindman
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳محسن نیسمو سال 2015 عرضه میشه ، شتابش هم خیلی بهتر شده بدلیل استفاده از گیربکس های جدید
Blindman
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳GTR هرچی باشه از اون R8 آلمانیا بهتره ، اگه نیسمو بود الآن 911 لوله شده بود
رضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳دم 911 گرم…
فک نمیکردم gtr رو بزنه
un4given
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳منم همش منتظر بودم 911 بخوره، اصلا فک نمیکردم GT-R بخوره ازش !
پرچم پورش واقعا بالا رفت .
carbonado aventador
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳نیسان فقط شتاب داره!!!!همین!!!!!!!من دیدم که 911 مکلارن رو برده!!!!!!!
خاوری
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳جی تی 3 911 دیگه چه جونوریه نیسان جی تی ار رو نابود کرد!1
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
جیمیل و چک کن داداش .
sadegh
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳بابا دم پورشه گرم، چون هر دوتا ماشین گودزیلا تشریف دارن، برنده این مسابقه واقعا خیلی شاخه، ایول پورشه
مصطفی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳بابا این مدل جی تی آر چی بود،برو ترک ادیشن رو بچسب…
مصطفی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳راستی نیسمو هم نشود فراموش…
SHELBY GT500
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳همکلاسی لعنت به ترک و بلک و نیسمو.فقط 911 turbo
مصطفی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳نه turbo s.
مصطفی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳همکلاسی.خودت مگه نه یه ساعت تموم داشتی جی تی آرو می پرستیدی؟مگه نه؟!
محسن.د
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳پرچم پورشه از اول بالا بوده !!!
carbonado aventador
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳و بالا خواهند ماند!!!!!!
امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳الان اسم این گودزیلا نیس موقعی که پیش بقیه ماشیناس اسمش اینه الان بوزینه هم به حساب نمیاد:)
Just germany
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳اگه نیسمو رومیان 9ff حالشو جا میاره تازه حتی همه ماشینای اسپرت معیارشون911س
مصطفی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳عشقههه نیسان
GTR-50
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳قبول نیست– فتوشاپه D:
انزو
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳اغا قبول کنین ک دیگه درگ بین این 2تا ماشین خیلی تکراری شده.هر چی درگ هس بین پورش و جی تی آره.چرا پاگانی تو درگ نیس؟
carbonado aventador
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳زیرا تولید محدوده و اکثرا برأی مسابقات درست میشه نه برأی خیابان!!!!!!!
mohamadreza
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳چون همشونو
میخوره داداش
مصطفی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳چون برنده کاملا مشخصه ودیگه لازم به امتحان کردن نیست.
امین
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳بچه ها یادتون باشه نیسان نسبت به قیمتش یه شاهکاره.
saied
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳مرسی پورشه
saied
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳منتظر درگ ۹۱۱ با کوروت ۲۰۱۴ هستم ! خودشم بی صبرانه
GTR-50
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳مگه GTR 545 اسب نبود این چرا 542؟؟؟؟؟ پورشه اسب بخارش کمتر از نیسان بود یکم و لی گشتاورش بیشتر .. این کلیپ چرتو پرته مسخرس
محمد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳مهندسی Porsche تو دنیا واقعا حرف اولو میزنه
اونایی که میگن nismo میاد لولش میکنه یا وزنش بیشتر بود غیره!!! اگه پورشه باخته بود اینو میگفتین؟
sdad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳نویسنده عزیز پورش 911 توربو دارای 520 اسب بخار قدرته نه 552 اسب
توربوS هم 560 اسب قدرت داره ” سایر اطلاعاتی که نوشتی رو هم چک نکردم شاید اشتباه توش باشه
نوشتن اطلاعات پایه یک خودرو که دیگه سخت نیست انتظار میره حداقل مشخصات فنی رو از روی سایت سازنده یه چک بکنین ! که اطلاعات غلط به خوانندگان ندین !
mohsen
۱۹ مهر ۱۳۹۴خب اول شما اشتباهتو درست کن بعد اشتباه دیگری رو اصلاح کن.پورشه توربو اس530اسب بخاره ن 520اسب بخار…
160
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳1.دوستان لطفا دقت کنن که گیربکس پورشه7 دنده ی ولی نیسان 6 دنده
2.پورشه سبک تره
3.تا اونجایی که من میدونم صفرتا صد نیسان جی تی 2.9 ثانیه نه 3.3
4.اگه برین سریع ترین درگ تایمز 2013 نگاه کنین اکثرش مربوط به نیسان جی تی آر است
5.قیمت جی تی آر کمتره و چهره زیباتری داری
دانیال
۱۳ خرداد ۱۳۹۳لانچ آقا لانچ مهمترین گزینه توی درگ لانچ یا همون استارت خوب هستش که توی این کیلیپ لانچ گودزیلا خیلی افتضاح بود
farhan
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴منم پنجا هزار دلار بیشتر داخل شکمم بود از بوگاتی تندتر میدوییدم…البته 911 هم عملکردش خوب بود…ودرمورد صدای ماشین ها اینکه خیلی کم ماشین ژاپنی پیدامیشه که صدارو تقویت کرده باشه اونا دنبال آلودگی نیستن
رضا-porsche
۸ خرداد ۱۳۹۴اگه نیسمو هم بیاد فوقش تا سرعت ۱۰۰ تا میتونه پا به پای ۹۱۱ توربو اس بیادبعدش میره توی آینه(نه خیلی زیاد).وزن بالای نیسان مشکل اصلیش هستش.