مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور آخر، قسمت آخر، آخرین دوئل از گروه کراساوورهای سابکامپکت
نتایج دوئل قبلی بین جیپ رنگید و تویوتا C-HR
مجموع آراء: ۱۳۵۲
آراء جیپ رنگید: ۶۷۸
آراء تویوتا C-HR: 674
پیروز دوئل: جیپ رنگید با کسب ۵۰.۱ درصد از کل آراء
نیسان کیکس | نیسان ترانو |
؟ | |
هیوندای کُنا | نیسان جوک |
هیوندای کُنا | |
فیات 500L | کیا سول |
کیا سول | |
فولکسواگن T-Roc | اوپل کراسلند |
فولکسواگن T-Roc | |
سیتروئن C3 ایرکراس | سیتروئن C4 کاکتوس |
سیتروئن C4 کاکتوس | |
سوزوکی ویتارا | شورلت ترکس |
سوزوکی ویتارا | |
تویوتا C-HR | جیپ رنگید |
جیپ رنگید | |
سوبارو XV | مزدا CX-3 |
مزدا CX-3 |
نیسان ترانو
تاریخ معرفی: ۲۰۱۳
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: B0 داچیا
رتبهٔ ایمنی از لاتین انکپ
حفاظت از بزرگسالان: چهار ستاره
حفاظت از کودکان: دو ستاره
نیسان کیکس
تاریخ معرفی: المپیک تابستانی ۲۰۱۶
نسل کنونی: اول
پلتفرم: V نیسان
رتبهٔ ایمنی از لاتین انکپ
حفاظت از بزرگسالان: چهار ستاره
حفاظت از کودکان: چهار ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
نیسان ترانو | نیسان کیکس | |
پیشرانه | ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر | ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۱۰۵ اسب بخار | ۱۲۵ اسب بخار |
گشتاور | ۱۴۵ نیوتن متر | ۱۵۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۵ سرعته دستی | CVT |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | جلو یا چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۱۱.۸ ثانیه | ۱۰.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۶۵ کیلومتر/ساعت | ۱۷۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۷.۵ لیتر (ترکیبی) | ۷.۱ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۵۰ لیتر | ۴۱ لیتر |
وزن | ۱۲۸۰ کیلوگرم | ۱۲۰۰ کیلوگرم |
طول | ۴.۳۳ متر | ۴.۲۹ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۶۷ متر | ۲.۶۲ متر |
حجم صندوق بار | ۴۷۵ لیتر | ۴۳۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه | ۱۴,۷۰۰ دلار | ۱۸,۹۶۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10060381]سرانجام پس از حدود یک ماه، مرحلهٔ یکهشتم نهایی سری رقابتهای خودرویی پدال هم به پایان رسید؛ بنابراین پس از حدود یک هفته وقفه، مرحلهٔ یکچهارم نهایی را با گروههای بیشتر و رقابتهای جذابتر آغاز خواهیم کرد. از همراهی و مشارکت شما ممنون و سپاسگزاریم.
T.H.M
۲۹ تیر ۱۳۹۷ممنون از سایت پدال که با دادن اطلاعات اشتباه (تعداد ستاره های ایمنی) در دو ساعت اول رای گیری بین تویوتا CHR و جیپ رنگید و با توجه به اینکه تو این بازه ی زمانی بیش از 100 رای داده شده بود و اتفاقا تو کامنت ها گفته بودن که به خاطر ایمنی بهتر جیپ بهش رای دادن، در حالیکه هر دو پنج ستاره ایمنی داشتن و شما ستاره های تویوتا رو به اشتباه (به نظر من به عمد) چهارتا ذکر کرده بودید و با تذکر بنده و درحالیکه دیگه چاره ای نداشتید اصلاحش کردید و اتفاقا تو 4 بخش ایمنی، تو 3 تاش تویوتا امتیاز بیشتر داشت، باعث حذف تویوتا شدید. در حالیکه فقط 4 رای تو این نتایجی که نوشتید اختلاف داشتن و فقط کافی بود دو نفر از اون چند نفری که به خاطر ایمنی بیشتر جیپ (البته طبق اطلاعات غلط شما نه واقعیت) بهش رای دادن، با اطلاعات درست به تویوتا رای میدادن، اونوقت الان رای هاشون برابر بود. فقط دو نفر از اون بیش از 100 نفر. نمیگم حتما به تویوتا رای میدادن ولی احتمالش بود.
خیلی ممنون پدال. خیلی ممنون آقای دهقان. من دیگه شکی ندارم به عمد این کارا رو می کنید. چون یکی دو تا نیس که. اشتباه پشت اشتباه. جالبه اکثرا هم برای ماشینای ژاپنی این اتفاق میفته!!! خیلی جالبه به خدا. آخه چیزی هم نیس که اشتباه بشه. شما میگید کلی وقت صرف تهیه این جدول میشه. جالبه این همه وقت میذارید و این همه اشتباه میشه؟؟!! زیاد وقت نمیذاشتید چی میشد دیگه. فقط من موندم دیگه چه طور روتون میشه دوئل ها رو برگزار کنید. بعد از تذکری که دادم منتظر بودم بگین دوئل رو دوباره از اول برگزار میکنیم تا عدالت برقرار شه. در حالیکه فقط دو ساعت گذشته بود از آغاز رای گیری و هیچ اتفاق خاصی نمیفتاد تا از اول برگزار شه. ولی ظاهرا همونطور که گفتم هدفتون چیز دیگه ای بوده و به هدفتون رسیدید. واقعا ممنون. فقط اینو بگم که دیگه همون یه ذره ای هم که این دوئل ها جذابیت و ارزش داشت، همونم دیگه نداره. بعد میگیم چرا تقلب و دروغ و … تو مسئولین زیاده. والا خودمونم کم از اونا نداریم. تو این رای گیری ها که چیز بی ارزشیه و صرفا علایق کاربران رو نشون میده و نشون از برتری نیس، اینجور تقلب میشه، اینجور دروغ گفته میشه، چه برسه به زمانی که یه رای گیری نتایجش خیلی مهم باشه. امیدوارم اون زمان آقای دهقان و پدال، شما نباشید که رای گیری ای رو انجام میدید.
تا الانم برای من زیاد مهم نبود نتایج دوئل ها، ولی حداقل یه جذابیت و تنوعی داشت. اما دیگه همونم نداره.
T.H.M
۲۹ تیر ۱۳۹۷البته اینکه گفتم بیشتر برای ماشینای ژاپنی این اتفاق میفته، شاید به خاطر حساسیت و علاقه ای که بهشون دارمه. چون بعضی وقتا که به نظرم اطلاعات داده شده ممکنه اشتباه باشه، میرم سرچ میکنم ببینم واقعیت چیه. برای همین در مورد بقیه ماشینا (آلمانی ها، آمریکایی ها و…) هم ممکنه اطلاعات اشتباه داده شده باشه تو بعضی دوئل ها و کسی متوجه نشده باشه و برای منم زیاد مهم نبوده باشه به خاطر اینکه حساسیت و علاقم بهشون به اندازه ماشینای ژاپنی نبوده. هیچ بعید نیس. ولی تو هیچ کدوم از اون ها به اندازه این دوئل تویوتا و جیپ اطلاعات غلط تاثیرگذار نبوده.
Mohamad
۲۹ تیر ۱۳۹۷این دوئل و نظرسنجی ها بیش از اندازه جدی گرفته میشن در صورتیکه تعیین کننده ی هیچ موضوع مهمی نیستن و تاثیری بر جایی ندارن. تعجب میکنم چرا بعضی دوستان روی نتیجه نهایی اینها حساسیت به خرج میدن..
چه بسا حتا سلیقه کاربران ایرانی رو هم نشون نمیدن چون یه جامعه آماری ناچیز نهایتا 2 هزارتایی با چنین خطاهایی صرفا خوراک بالا بردن هیجان و بازدید سایت هستش و اگر هم تو شبکه های اجتماعی وایرال بشه که چه بهتر..
توصیه میکنم زیاد درگیرش نشید رای به خودروی مورد نظرتون بدید بره حیثیتیش نکنید
مهدی
۲۹ تیر ۱۳۹۷داداش مجبوری میایی پدال؟
شبا شاهین نجف زاده و امیر دهقان هیستوری مرورگرتو بررسی میکنن پدال نرفته باشی کتکت میزنن؟
پدال رو دروغ گو توطئه چین میدونی دوئل ها هم برات جدابیتی نداره پس واسه چی میایی؟
وایی از توهم توطئه!!! آقای دهقان با ماشینای ژاپنی پدر کشتگی داره مگه؟ اصلا اگه میخواد حقه بازی کنه (خیلی عذر میخوام آقای دهقان اینجوری میگم واقعا ببخشید) مگه مرض داره دوئل بزاره؟؟؟ خب میتونه هزار تا چیز دیگه بزاره به جای دوئل که امثال جنابعالی با تعصب کورکورانه و عجیب و غریبی که دارین و جوری رگ گردن باد میکنین واسه بعضی شرکتا و کشورا که انگار مال پدرتونه بهش یه گونی تهمت نزنن
مهدی
۲۹ تیر ۱۳۹۷عذر میخوام آقای احمدزاده چون تند تند نوشتم اشتباه شد اسم شمارو نجف زاده نوشتم
محمد
۲۹ تیر ۱۳۹۷اتفاقا من هم با قسمت دیگهای از این دوئلها مشکل دارم
الان بیش از ۱ سال گذشته و تازه مرحله مقدماتی تمام شده
و احتمالا حداقل ۱ سال دیگه هم طول میکشه تا برنده هر دوئل مشخص بشه
۲ سال درس و تحصیل دانشگاست
توی ۲ سال اکثر خودروها یا فیسلیفت میشن و ایراداتشون کمتر میشه یا بطور کلی نسل جدیدشون میاد
یعنی خودرویی که حذف شده و شاید ۲ سال دیگه نسل جدیدش حتی از برنده همون سگمنت بهتر باشه
این ارزش نظرسنجی بهترینهای خودرویی پدال رو زیر سوال میبره
حتی بهتر بود روزانه ۲ تا دوئل میزاشتید
و هر سال ۱ بار با خودروهای همون سال میلادی دوئل بهترینهای سال رو میگذاشتید
اما تیم محترم پدال بدون کوچکترین توجهی، حتی جدیدا فاصله نظرسنجی هر دوئل رو به ۲ روز افزایش دادن
الان هم مطمئنم ترتیب اثر نمیدین
اعتبار دوئلهاتون هم به همین دلیل مدت زمان طولانی پایین میاد
اما باز هم مخاطبتون میمونم چون برای شما و کیفیت کارتون احترام قایلم
سام
۲۹ تیر ۱۳۹۷دو ماشین از یک برند اما در دو کلاس متفاوت؟!
Radin
۲۹ تیر ۱۳۹۷تورو خدا ۲ تا کمپانیو با هم مقایسه نکنید دیگه لاقل تو سری جدید اصلاح کنید که چه ماشینی با هم دیگه مقایسه میشه:|
حسین وی
۲۹ تیر ۱۳۹۷الان این دوتا چه ربطی به هم دارن ؟
لااقل ترانو رو با داستر مقایسه میکردید
فرامرز
۲۹ تیر ۱۳۹۷مقایسه لازم نیست ترانو همون داستره!
مهدی
۲۹ تیر ۱۳۹۷کیکس هیجان انگیز تره به همین دلیل انتخابش میکنم اما دوئل جیپ و تویوتا واقعا یه جنگ تمام عیار بوده کلا با چهار رای جیپ پیروز شده
مرصاد
۲۹ تیر ۱۳۹۷WTF?
تویوتا chr حذف شد ?
مسخره
me84
۲۹ تیر ۱۳۹۷.
کیکس انتخاب بهتریه برای شهر و جاده. اما فکر کنم ترانو چون بر اساس داستر ساخته شده و 5 دنده دستیه، برای آفرودسبک بهتر باشه. در کل چون کمتر کسی با کراس اوور میره آفرود، کیکس گزینه بهتریه.
Roham
۳۰ تیر ۱۳۹۷چرا اینقدر تیتروار ارائه دادید این دوئل رو
کاملا بی حوصلگی موج میزنه تو مطلب!!!
کیوان
۱ دی ۱۴۰۰همیشه گفتم ایرانیها روی تویوتا و بی ام دبلیو تعصب دارن حالا دوستمون خیلی هم افراطی نبود بهر حال ایرانیها نسل در نسل طرفدار بازنده های جنگ جهانی دوم هستن موفق باشید