گروه نیسان اخیراً مشخصات قیمتی نسخه تک کابین مدل ۲۰۱۷ تایتان و تایتان XD را منتشر کرد. برای گونه پایه یعنی S، به ترتیب باید ۳۰,۷۷۵ و ۳۲,۲۸۵ دلار (شامل هزینه تحویل در محل) بپردازید.
در بحث فنی، فعلاً پیشرانه ۵.۶ لیتری V8 با تزریق مستقیم سوخت و جعبهدنده هفت سرعته خودکار تنها گزینه موجود برای تایتان است. انتظار میرود نیسان در آینده نزدیک یک بلوک شش سیلندر نیز برای آن ارائه کند. مشتریان تایتان XD اما امکان سفارش نمونه ۵ لیتری V8 توربو دیزل ۳۱۰ اسب بخاری و ۷۵۲.۴ نیوتونمتری را هم دارند. در ادامه این پیشرانه، جعبهدنده شش سرعته خودکار اقتباسی از آیسین (Aisin) انجاموظیفه خواهد کرد. سامانه چهار چرخ محرک نیز با بهای به ترتیب ۲,۸۸۰ و ۳,۹۹۰ دلار در دسترس است. هردو گونه استاندارد و XD تک کابین، در تریمهای S و SV بهصورت استاندارد از ارتباطات بلوتوث و دوربین دید عقب سود میبرند و فضای باری به طول هشت فوت (۲۴۳.۸ سانتیمتر) دارند. گونه XD همچنین میتواند در صورت تجهیز کامل، حداکثر ۱۲,۶۴۰ پوند (۵,۷۳۳ کیلوگرم) را یدک بکشد.
نیسان تایتان تک و دو کابین هماکنون در نمایندگیهای سرتاسر ایالاتمتحده قابلسفارش بوده و بهزودی در تأسیسات کمپانی واقع در منطقه کانتون (Canton) ایالت میسیسیپی (Mississippi) آمریکا روی خط تولید خواهد رفت.
حمید
۲۶ آبان ۱۳۹۵داخلش خیلی عالیه با نیسان جونیور داخلی که مقایسه میکنم
ارش
۲۶ آبان ۱۳۹۵جووون میده یه بار مشدی بزنی در دل شب بزنی به جاده ببری شهرهای دیگه بارتو.ای خدا تا کی نیسان گاوی باید سوار بشیم???
ASA
۲۶ آبان ۱۳۹۵درسته طرفدار نیسان هستم، اما این ماشین زیاد به مزاج خوش نمیاد
یه جوریه
چراغا و جلوپنجره بزرگ، آزارم میده
Ahmad
۲۶ آبان ۱۳۹۵اگر اینو به راننده وانت ها بدن با قیمت واقعی شرط میبندم خیلی ها واسه راننده شدن سرو دست میشکونن
Mohammadreza
۲۶ آبان ۱۳۹۵شما کار بیار واسه راننده ها با همون جونیور هم واسه راننده شدن سر و دست میشکونن
حمیدرضا
۲۶ آبان ۱۳۹۵باید در امریکا با شورلت و فورد رقابت کنه به نظرم با این قیمت میتونه موفق باشه هرچند بازم کار خیلی سختی برای جلب رضایت گاوچران های امریکایی داره
احمد باقری
۲۷ آبان ۱۳۹۵یه وانت خیلی کاربردیه.
نت
۲۷ آبان ۱۳۹۵داشبوردش کپی بهترین وانت جهان یعنی فوردf150 زده
علی
۷ آذر ۱۳۹۵دوکابینش معرکه است تک کابینش زشته
farid
۱۲ آذر ۱۳۹۵تورو به خدا نیسان اونارو ببین و نیسان مارو ببین