نیسان با بهروزرسانیهای سبک و برخی تکنولوژیهای جدید شاسیبلند مورانوی خود را وارد مدل سال ۲۰۱۸ کرده است. با بهای پایهی ۳۰۵۵۰ دلاری، این خودرو ۸۱۰ دلار گرانتر از مدل سال پیش بوده اما دارای تجهیزات استاندارد بیشتری است.
ترمز اضطراری خودکار و هشدار برخورد از جلوی هوشمند هماکنون بهصورت استاندارد در تمامی تریم ها وجود دارند. این دو سیستم قبلاً تنها در تریم های فول و یا بهصورت آپشن ارائه میشدند. هشدار نقاط کور و ترافیک عقب نیز به تریم SV اضافه شده درحالیکه کروز کنترل هوشمند هماکنون در تریم SL و پکیج پریمیوم SV بهصورت استاندارد وجود دارد.
بد نیست نگاهی هم به کابین مورانو ۲۰۱۸ بیندازیم. در این بخش شاهد طراحی جدید کنسول مرکزی خواهیم بود که دسترسی آسانتر و فضای ذخیرهای بهتری دارد. سیستم نیسان کانکت با ناوبری در اختیار راننده بوده و از طریق صفحه لمسی ۸ اینچی رنگی میتوان تنظیمات مربوطه را انجام داد. ویژگیهایی چون SiriusXM، اپل کارپلی و اندروید اتو بهصورت استاندارد در تمامی تریم ها وجود دارند.
اگرچه که تغییرات نسبتاً مناسبی در تجهیزات استاندارد مورانو ۲۰۱۸ صورت گرفته اما انتظار تغییرات در زیر کاپوت را نداشته باشید. همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۶۰ اسب بخار در مورانو ۲۰۱۸ به انجاموظیفه خواهد پرداخت. این خودرو هم بهصورت دیفرانسیل جلو و هم بهصورت چهار چرخ محرک در دسترس است.
sami
۲۹ آبان ۱۳۹۶نمای بیرونی خیلی جذاب و بهتر از اون کابین خیلی زیبایی داره
رضا اعتمادیان
۲۹ آبان ۱۳۹۶دوستان مورانو نسبت به ایکس تریل در چه حایگاهی قرار میگیره ؟؟؟
datsun
۲۹ آبان ۱۳۹۶مورانو لوکس تر امکانات بیشتر پرشتاب تر قدرتمند تر استایل و طراحی بهتر و گران تر
هرچند هر دو در خارج از جاده عملکرد ضعیفی دارن ولی ایکس تریل بهتر از مورانو عمل میکنه و میشه روش تو آفرود سبک حساب کرد
net
۳۰ آبان ۱۳۹۶سقف زیبای سانروف هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ می ارزد به کل این ماشین نیسان
کیوان
۳۰ آبان ۱۳۹۶مورانو به مفهوم واقعی زیبا است در ایران مدلهای قدیمی به علت سیاست غلط مسئولین فروش خوبی نداشت هم قیمت سانتافه و سورنتو میباشد اما ار هر جهت بالاتره مدل ۲۰۰۸ در ابران هنوز خاص است
احد شایانفر
۲۰ بهمن ۱۳۹۶این خودرو توسط ده موسسه معتبر مورد تایید قرار گرفته وبه نظر من مقایسه اون با سانتافه حتی ایکس تریل بدور از انصافه.