قیمت نیسان GT-R پریمیوم ۲۰۲۰ از ۱۱۵۲۳۵ دلار آغاز میشود. این در حالی است که گودزیلای سال پیش قیمت پایهی ۱۱۲۲۳۵ دلاری داشت. نیسان همچنین قیمت مدل پیور را نیز تغییر داده است.
مدل پایهی GT-R پریمیوم ۲۰۲۰ از برخی تغییرات همچون توربوشارژ اصلاح شده، خروجیهای اگزوز متفاوت و رینگهای ۲۰ اینچی جدید سود میبرد. قدرت این خودرو همان ۵۶۵ اسب بخار و گشتاور آن همان ۶۳۳ نیوتون متر باقی مانده است. در داخل کابین نیز پوشش چرم دستدوز با رنگ خاکستری به چشم میخورد.
مدل گرامیداشت ۵۰ سالگی گودزیلا نیز عرضه میشود که قیمت ۱۲۳۷۳۵ دلاری داشته که نشان از اختلاف قیمت ۸۵۰۰ دلاری نسبت به مدل پریمیوم میدهد. خریداران میتوانند سه رنگ متمایز را برای این خودرو انتخاب کنند که نیمنگاهی به تاریخچهی مسابقات GT-R در ژاپن داشته است. رنگ آبی توسط فرایند چهار پوششی تولید شده و نوارهای سفید نیز تضاد جذابی ایجاد کردهاند. همچنین رنگ بدنهی سفید با نوارهای قرمز نیز در دسترس هستند. نهایتاً هم ترکیب رنگ نقرهای با نوارهای سفید قابل انتخاب است. داخل کابین نیز پوشش چرم خاکستری منحصربهفرد دیده میشود.
نهایتاً به گودزیلای نیسمو میرسیم که قیمت ۲۱۲۴۳۵ دلاری دارد. مدل سال ۲۰۱۹ این خودرو با بهای ۱۷۷۲۳۵ دلاری عرضه میشود. این خودرو هماکنون از همان توربوشارژرهای مدل مسابقهای کلاس GT3 استفاده میکند. قدرت خودرو بدون تغییر در حد ۶۰۰ اسب بخار باقی مانده اما نیسان ادعا میکند پاسخ شتاب گیری خودرو ۲۰ درصد بهبود یافته است. از دیگر اصلاحات این خودرو میتوان به گیربکس بهبود یافته و استفاده از چندین قطعهی سبکوزنتر اشاره کرد.
مهدی قربانزاده
۱۸ تیر ۱۳۹۸این ماشین مثله فرش تبریز میمونه هرچی از عمرش میگذره بهتر و خوشگل تر تو دل برو تر میشه هرکی میگه استایلش قدیمیه خودش و مغزش قدیمی هستش…………………..
mehdi turbo
۱۸ تیر ۱۳۹۸لامصب هر چی میگذره برام جذاب تر میشه خیلی این تریم طوسی ابی بهش اومده
s.h
۱۹ تیر ۱۳۹۸فکر کنم تیون پذیر ترین ماشین جهان باشه نه نمیگه و خیلی هم قابل توجه تیونر هاست درسته ؟؟
کسی که پول نداره یا دوست نداره بوگاتی و کونیک زگ بخره یدونه از اینا میخره شتاب اونو تجربه کنه و با تیون های سنگین تر حتی بیشتر !!
car lover
۱۸ تیر ۱۳۹۸عکس دو فقط
L-H-P-TT
۱۸ تیر ۱۳۹۸هممون میدونم که GTR چقدر موفق و چقدر خوبه و یجورایی کسی نیست که از این گودزیلا بدش بیاد ، اما به نظرم نیاز به فیس لیفت داره ، نسل جدید میشه گفت یکم هزینه برداره اما با هزینه کم تر ، میشه یه دستی به موتور و گیربکس و کل استایلش کشید …..
مثلا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم وزنش رو بیارن پایین ، بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ اسب قدرتش رو ببرن بالا و بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نیوتون گشتاورش رو ببرن بالا ، یه بحثی هم هست که چندین جا شنیدم ، گیربکس GTR به شدت قدرتمند سریع ، همه میدونن اما یه مشکلی داره ، زیر فشار کم میاره و بعضا اسیب جدی میبینه ، یه فکری باید به حال گیربکسش بکنه ، اگه همه ی اینا رو انجام بده GTR وزنش میشه حدودا 1600 کیلو ، قدرت و گشتاور هم به ترتیب میشن 700 اسب و ۸۰۰ نیوتون ، همه ی اینا با یه گیربکس اسلاح شده مچ بشه خیلی عالی میشه ، ولی خوب اینا به صورت حرف اسونن تو بحث عمل سختن اما غیر ممکن نیستن ……
MOHAMMAD.DEMON
۱۸ تیر ۱۳۹۸برای کاهش وزن ۱۵۰ کیلویی مثلا
شما باید کل معادلات ماشین به هم بریزی
یا باید از شاسی و بدنه وزن کم کنی
که یه پلتفرم دیگه لازمه طراحی بشه
یا موتور جدید و گیربکس جدید براش بزارن که وزن کمتر داشته باشه
یا ملزومات داخل ماشین و رینگ اینارو یه فکری براش بکنن که این همه کاهش وزن داشته باشند
تقریبا این همه کاهش وزن فقط برای نسل جدید به صرفه هست نه فیست لیفت
مهدی
۱۸ تیر ۱۳۹۸دیگه میشه گفت ارزش پرداخت رو نداره و رقبا خیلی جلوتر هستن
سعید سابق
۱۸ تیر ۱۳۹۸یه روزی می خرمش …
ali a
۱۹ تیر ۱۳۹۸با اینکه همچنان حرفی واسه گفتن داره و دوسش دارم ولی بهتره نیسان دست بجنبونه و نسل جدیدشو زودتر تولید کنه…
Peyman
۱۹ تیر ۱۳۹۸نمیدونم چرا این ماشین اینقد خودشو تو دلم جا کرده
حسی ک به این ماشین دارم به بهترین سوپر اسپورتهای دنیا ازجمله بوگاتی و لامبورگینی ندارم
واقعا دم سازندشون گرم که همچین ماشینی تحویل دنیا میدن
مانی
۱۹ تیر ۱۳۹۸مدل نیسمو جدید 35000تا گرونتر شده
اما چیز چندان بیشتری از پارسال ارائه نمیده
چرا؟
Ferrari Fxx K Evo
۱۹ تیر ۱۳۹۸قالی کرمون
حسین دهمرد
۱۹ تیر ۱۳۹۸میگه هرکی سلیقه ش با ما متفاوته چنینه چنانه
خودچیزپندار
چرا تموم نمیشین :/
AMH-mc20
۲۷ شهریور ۱۳۹۹این چی داره همه عاشقن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی خفنه!!!!
ولی نمیتونم چرا بعضی ها اینو با بوگاتی و لامبورگینی مقایسه میکنن.____.
ممد دختری در مزرعه
۵ دی ۱۴۰۲اول اینکه یکی تو یک تب دیگه پرسید قیمتش تو ایران چنده بزا اینجا بگم
در حال حاظر ک تاریخم نمیدونم امیدوارم روی کامنت بزنه یه مدل ۲۰۱۹ ۶۵ تا کار سفید تیون شده لوازمی تحویل میدن ۱۰ روزه تو تهران ۷.۵
و بعدش اینکه یکی گفت نیاز به فیس لیفت داره خب سلیقع ایه شکی نیست اما جوری ک من فکر میکنم اکثر عاشقای نیسان این مدلو به همین شکل عاشقشن
برای خودم اگه فیسش تغییر کنه دیگه مهری نداره