نیسان

به‌روزرسانی نیسان ماکسیما 2018

نیسان جزئیات مربوط به سدان محبوب ماکسیما ۲۰۱۸ را منتشر کرد.

نیسان ماکسیما 2018
از آنجایی که این خودرو برای مدل سال ۲۰۱۶ بازطراحی شده بنابراین به‌روزرسانی‌های جدید خیلی چشمگیر نبوده و به جلوپنجره V-motion اصلاح شده و عناصر مشکی جدید مربوط می‌شود. طیف رنگ‌های ارائه شده نیز افزایش یافته و شامل گزینه قرمز Carnelian نیز می‌شود.


تغییرات کابین حداقلی هستند اما شامل سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان کانکتی است که هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو عرضه می‌شود. نسخه‌های SL، SR و پلاتیونیوم نیز دارای دو پورت شارژ USB جدید برای سرنشینان صندلی عقب هستند.


بهای مدل پایه ماکسیما S از ۳۳۰۲۰ دلار آغاز می‌شود که افزایش ۴۱۰ دلاری نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد. بهای نسخه SV نیز با افزایش ۴۳۰ دلاری به ۳۵۰۲۰ دلاری رسیده و نسخه SL نیز ۳۵۰ دلار گران‌تر شده و هم‌اکنون ۳۷۴۴۰ دلار قیمت دارد. نسخه‌های SR و پلاتینیوم نیز به ترتیب بهای ۳۸۲۸۰ و ۴۰۶۹۰ دلاری داشته که قیمت آن‌ها افزایش ۴۱۰ و ۶۵۰ دلاری دارد.

نیسان ماکسیما 2018
صرف نظر از مدل انتخابی، تمامی مدل‌های ماکسیما از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متری استفاده می‌کنند. این پیشرانه به یک گیربکس X ترونیک متصل می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. CNA

    ۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (235 ديدگاه)

    کاشکی 2 لیتری شم میزدن وارد ایران میشد??

  2. مهدی

    ۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1327 ديدگاه)

    در کل طراحی نیسان نسبت به تویوتا پخته تره شاید به خاطر همکاری با رنو باشه

    1. datsun

      ۱ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (3943 ديدگاه)

      یکم تحقیق کنی میبینی نصف محصولات رنو بر پایه پلتفرمها و و انجین و گیربکس های نیسان ساخته میشه

      1. امیرحسین (Lion26)

        ۱ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (256 ديدگاه)

        داداش خداوکیلی اینطوری نگو :) .چه موقعی که نیسان اصلا وجود نداشت و چه بعدش، رنو داشت مسابقه میداد و رکورد میزد. تو سایت دنده 6 کافیه سرچ کنی چون لینک پدال تایید نمی کنه.

        رنو- نیسان 18 سال که اتحاد تشکیل دادن و قبلش رنو داشته مسابقه فرمول 1 میداده.

        اولین مسابقات Grand Prix در شهر Le Mans فرانسه و در سال 1906 برگزار شد که برنده آن شرکت رنو بود. 32 خودرو 12دور را در پیست 64مایلی در روز اول پشت سرگذاشتند. سپس 4شبانه روز استراحت کرده و 6دور دیگر را انجام دادند. Ferenc Szisz با خودرو رنو AK 90CV خود برنده این مسابقات شد.

        رنو RS01 اولین خودرو توربوشارژ مسابقات فرمول یک بود. تمامی رقبای رنو در آن سالها از پیشرانه 3.1لیتری استفاده میکردند. در سال 1977 رنو تصمیم گرفت تا از قانون که اجازه توربوشارژ تنها با پیشرانه 1.5 لیتری میداد، استفاده کند.
        و…
        پس معلوم میشه که رنو خوب بلده موتور و شاسی بسازه.

        بعدشم انجین و گیربکس باهم توسعه میدن و فقط نیسان تنهایی اینکارو نمی کنه. البته اگه اینطور نیست، لطفا یه لینک معتبر بده. شاید من اشتباه می کنم!

        ولی باز جای شکرش باقی که نمیگی شاسی و موتور فرمول 1 رنو هم نیسان تامین می کنه. :)

        Renault: Founded25 February 1899; 118 years ago
        Nissan: Founded26 December 1933; 83 years ago

        Just France and Japan.

        1. M

          ۱ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (227 ديدگاه)

          …همه ی اینا به کنار ولی یه نیسان GTR به کل رنو میارزه !

  3. datsun

    ۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3943 ديدگاه)

    ماکسیما از سال ۱۹۸۱ تا کنون در هشت نسل ساخته شده همه نسلها بجز نسل یک که دیفرانسیل عقب بود بقیه نسلها همگی دیفرانسیل جلو بودن نسل پنچ یا a33(سفیرو ژاپن) این ماشین تو کشورمون مونتاژ شد که هنوز هم به خاطر قدرت و شتابش طرفدارهای زیادی داره
    اصالت طراحی رو میشه تو جلو پنجره v شکل مخصوص نیسان و چراغهای بومرنگی شکل نیسان در این ماشین دید
    موتورش هم سری معروف VQ که از بهترین انجین های دنیاست

  4. Fit Demon

    ۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    طراحیش از دید من خیلی خیلی عالیه
    کاملا بدون نقص و هماهنگ

  5. (Ali(Chevy Nova

    ۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (7375 ديدگاه)

    ظاهرش خىلى خوبه افرىن
    وارد کردن این ماشىن فکر نمیکنم مشکلى داشته باشه
    اگه بىاد اىران با توجه به سابقه ى خوب ماکسىما مىتونه موفق باشه

  6. صمد

    ۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    ماکسیما جدید خودرویی دوست داشتنی و متفاوت

  7. مانی

    ۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    ماشین به این قشنگی‌ و خوبی‌،به این پر قدرتی‌
    آخه چرا دیفرانسیل جلو هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا