نیسان در نمایشگاه شیکاگو پیکاپ میان سایز فرونتیر مدل ۲۰۲۰ را بدون تغییرات ظاهری اما با قوای محرکهٔ کاملاً جدیدی معرفی کرده است. این قوای محرکه در نسل آیندهٔ فرونتیر که سال ۲۰۲۱ به بازار میآید هم مورداستفاده قرار خواهد گرفت. این قوای محرکه از یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 قرار تشکیل شده که ۹۳ درصد از قطعات آن جدید است و ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این پیشرانه در تأسیسات پیشرفتهٔ موتور نیسان در تنسی در کنار موتور ۵.۶ لیتری V8 پیکاپ فول سایز تایتان تولید میشود.
برای انتقال نیروی این موتور جدید نیز بجای گیربکسهای پنج سرعتهٔ دستی و پنج سرعتهٔ اتوماتیک قبلی از یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک جدید استفاده شده است. فرونتیر مدل ۲۰۲۰ در حالت استاندارد بهصورت دیفرانسیل عقب ارائه میشود اما سامانهٔ چهارچرخ محرک و یک گیربکس کمکی با کنترل الکترونیکی هم برای آن قابل سفارش خواهد بود. به گفتهٔ نیسان، این پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 جدید موجب بهبود مصرف سوخت و تولید آلایندگی فرونتیر میشود اما هنوز مصرف سوخت آنرا اعلام نکرده است.
نیسان برای مدل ۲۰۲۰ تیپ SL فرونتیر را هم حذف کرده اما تیپهای S، SV و Pro-4X همچنان حفظ شدهاند. این پیکاپ میان سایز در دو نسخهٔ یکونیم کابین و دو کابین ارائه میشود که دومی با قسمت بار کوتاه یا کشیده قابل انتخاب است. غیر از تغییر قوای محرکه اما فرونتیر مدل ۲۰۲۰ بهروزرسانیهای جزئیای را هم تجربه کرده که شامل ارائهٔ استارت دکمهای در همهٔ تیپها، غربیلک فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع، قفلبرقی و پنجرههای برقی میشود.
مدیر واحد تجاری وسایل نقلیهٔ تجاری نیسان آمریکای شمالی «تیاگو کاسترو» در مورد فرونتیر میگوید:
فرونتیر مدل ۲۰۲۰ زمینه را برای نسل جدید آن فراهم میکند که پیکاپ کاملاً جدیدی است که بهزودی به بازار میآید. ما درحالیکه به جلو نگاه میکنیم، همچنان میراث قوی خود مثل نوآوریها، تطبیقپذیری و قابلیت اطمینان مدلهای گذشته را گرامی میداریم
فروش نیسان فرونتیر از بهار ۲۰۲۰ آغاز میشود اما قیمت آن فعلاً اعلام نشده است.
NAVID۰۰۹۸
۱۹ بهمن ۱۳۹۸وای از این نیسان
چی داره به سر اعتبارش میاره
شرکتی که میتونه پاترول را به اون خوبی فیس لیفت کنه ، نمیتونه یه دستی هم به سروگوش این پیرمرد بکشه .
برای سال۲۰۲۰ زشته خیلی هم زشته این کار .
Ahmadreza 2002
۱۹ بهمن ۱۳۹۸شاید دلیلش این باشه که خریدارای این مدل هنوز تمایل دارند برای تمام دلار های که به نیسان میدن کارایی دریافت کنند نه ویژگی های لوکس بی کاربرد
وقتی همین طوری میفروشه چرا بیان دست به ترکیب برنده بزنن
NAVID۰۰۹۸
۱۹ بهمن ۱۳۹۸سال ۲۰۱۹ را با اُفت فروش گذراند
پس با این اوصاف تویوتا راوفور نسل قبل هم حدود ۹۰۰هزارتا فروخته بود و رکورد سال قبلش هم زده بود و نباید وارد نسل جدید میشد ، این طرز فکر فقط عقبگرد و ضعف در مقابل رقبا را به نمایش میگذاره .
درسته که نیسان ارزانترین پیکاپها را در آمریکا میسازه اما یه فیس لیفت کوچک چیزی از اون کم نمیکنه و اتفاقاً به خریدارها اضافه هم میشود .
من احتمال میدم که میخواد این موتور جدید را روی این نسل امتحان کُنه و سپس که جواب خودش را داد وارد نسل جدید بشه .
Challenger
۱۹ بهمن ۱۳۹۸منطق خودرو سازان داخلی
سجاد
۱۹ بهمن ۱۳۹۸جلوش شبیه مدلهای قدیمی مثل نیسان رونیز هست
Farzad
۱۹ بهمن ۱۳۹۸به نیسان روگ هم شبیهِ
رحیم
۲۰ بهمن ۱۳۹۸کاش یه بده بستونی بشه و یهویی خط تولید فرونتیر رو که از رده خارج میشه منتقل کنن به ایران و با تیراژ بالایی شروع به تولید بشه.
چه رویایی بافتم.???