نیسان

معرفی نیسان فرونتیر مدل 2020 با قوای محرکهٔ کاملاً جدید اما ظاهر قدیمی

نیسان در نمایشگاه شیکاگو پیکاپ میان سایز فرونتیر مدل ۲۰۲۰ را بدون تغییرات ظاهری اما با قوای محرکهٔ کاملاً جدیدی معرفی کرده است. این قوای محرکه در نسل آیندهٔ فرونتیر که سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آید هم مورداستفاده قرار خواهد گرفت. این قوای محرکه از یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 قرار تشکیل شده که ۹۳ درصد از قطعات آن جدید است و ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه در تأسیسات پیشرفتهٔ موتور نیسان در تنسی در کنار موتور ۵.۶ لیتری V8 پیکاپ فول سایز تایتان تولید می‌شود.

برای انتقال نیروی این موتور جدید نیز بجای گیربکس‌های پنج سرعتهٔ دستی و پنج سرعتهٔ اتوماتیک قبلی از یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک جدید استفاده شده است. فرونتیر مدل ۲۰۲۰ در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل عقب ارائه می‌شود اما سامانهٔ چهارچرخ محرک و یک گیربکس کمکی با کنترل الکترونیکی هم برای آن قابل سفارش خواهد بود. به گفتهٔ نیسان، این پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 جدید موجب بهبود مصرف سوخت و تولید آلایندگی فرونتیر می‌شود اما هنوز مصرف سوخت آن‌را اعلام نکرده است.

نیسان برای مدل ۲۰۲۰ تیپ SL فرونتیر را هم حذف کرده اما تیپ‌های S، SV و Pro-4X همچنان حفظ شده‌اند. این پیکاپ میان سایز در دو نسخهٔ یک‌ونیم کابین و دو کابین ارائه می‌شود که دومی با قسمت بار کوتاه یا کشیده قابل انتخاب است. غیر از تغییر قوای محرکه اما فرونتیر مدل ۲۰۲۰ به‌روزرسانی‌های جزئی‌ای را هم تجربه کرده که شامل ارائهٔ استارت دکمه‌ای در همهٔ تیپ‌ها، غربیلک فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع، قفل‌برقی و پنجره‌های برقی می‌شود.

مدیر واحد تجاری وسایل نقلیهٔ تجاری نیسان آمریکای شمالی «تیاگو کاسترو» در مورد فرونتیر می‌گوید:

فرونتیر مدل ۲۰۲۰ زمینه را برای نسل جدید آن فراهم می‌کند که پیکاپ کاملاً جدیدی است که به‌زودی به بازار می‌آید. ما درحالی‌که به جلو نگاه می‌کنیم، همچنان میراث قوی خود مثل نوآوری‌ها، تطبیق‌پذیری و قابلیت اطمینان مدل‌های گذشته را گرامی می‌داریم

فروش نیسان فرونتیر از بهار ۲۰۲۰ آغاز می‌شود اما قیمت آن فعلاً اعلام نشده است.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    وای از این نیسان
    چی داره به سر اعتبارش میاره
    شرکتی که میتونه پاترول را به اون خوبی فیس لیفت کنه ، نمیتونه یه دستی هم به سروگوش این پیرمرد بکشه .
    برای سال۲۰۲۰ زشته خیلی هم زشته این کار .

    1. Ahmadreza 2002

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      شاید دلیلش این باشه که خریدارای این مدل هنوز تمایل دارند برای تمام دلار های که به نیسان میدن کارایی دریافت کنند نه ویژگی های لوکس بی کاربرد
      وقتی همین طوری میفروشه چرا بیان دست به ترکیب برنده بزنن

      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        سال ۲۰۱۹ را با اُفت فروش گذراند
        پس با این اوصاف تویوتا راوفور نسل قبل هم حدود ۹۰۰هزارتا فروخته بود و رکورد سال قبلش هم زده بود و نباید وارد نسل جدید میشد ، این طرز فکر فقط عقبگرد و ضعف در مقابل رقبا را به نمایش میگذاره .
        درسته که نیسان ارزانترین پیکاپها را در آمریکا میسازه اما یه فیس لیفت کوچک چیزی از اون کم نمیکنه و اتفاقاً به خریدارها اضافه هم میشود .

        من احتمال میدم که میخواد این موتور جدید را روی این نسل امتحان کُنه و سپس که جواب خودش را داد وارد نسل جدید بشه .

      2. Challenger

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (13 ديدگاه)

        منطق خودرو سازان داخلی

  2. سجاد

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (235 ديدگاه)

    جلوش شبیه مدلهای قدیمی مثل نیسان رونیز هست

    1. Farzad

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      به نیسان روگ هم شبیهِ

  3. رحیم

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (105 ديدگاه)

    کاش یه بده بستونی بشه و یهویی خط تولید فرونتیر رو که از رده خارج میشه منتقل کنن به ایران و با تیراژ بالایی شروع به تولید بشه.
    چه رویایی بافتم.???

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا