نیسان GT-R شاید یکی از قدیمیترین خودروهای بازار باشد اما هنوز هم در پیست و جاده باعث بالا رفتن آدرنالین رانندگان میشود.
با کمی آشنایی نسبت به گودزیلا و همچنین داشتن موجودی کافی در حساب بانکی، به سادگی میتوان یک هیولای تواناتر را نیز ساخت. برخی از مالکان GT-R بهطور سنگینی اقدام به تیونینگ خودرو و نصب قوای محرکه و کیتهای سفارشی روی آن میکنند که یکی از آنها را میتوانید در این ویدئو ببینید.
ظاهراً نیسان GT-R مورد بحث قدرت ۷۶۰ اسب بخاری داشته و از لاستیکهای جادهای نیمه چسبان و سیستم اگزوزی با صدای بسیار بلند سود میبرد. آپلود کنندهی این ویدئو که رانندهی پورشه ۹۱۱ GT2 RS نیز میباشد گودزیلا را در پیست نوربرگ رینگ دنبال کرده و میگوید این خودرو دیگر نمیتواند در جاده تردد کند زیرا تغییرات زیادی دارد.
همچنین به نظر میرسد تردد آن در پیست هم غیرمجاز است زیرا پس از چند دور حضور در جهنم سبز دیگر اجازهی خودنمایی را نداشته زیرا صدای بسیار زیادی تولید میکند. سیستم اگزوز این خودرو ظاهراً ۱۳۴ دسیبل صدا دارد که در واقع بیشتر از صدای جتهای جنگنده در زمان تیک آف میباشد.
با این میزان تیونینگ و دستکاری، نیسان GT-R یاد شده به اندازهی پورشه ۹۱۱ GT2 RS سریع است. شایان ذکر است شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر پورشه تنها ۲.۸ ثانیه بوده و تا زمان معرفی لامبورگینی آونتادور SVJ پادشاه جهنم سبز محسوب میشد.
[دانلود ویدئو]
datsun
۲۵ مهر ۱۳۹۷طبق گفته های مدیران نیسان ، نسل جدید gtr قرار دوباره یه شوک به کلاس سوپر ماشینها وارد کنه
اگه یادتون باشه gtr r35 وقتی معرفی شد دست و پایی رقبا رو بسته بود و چه تو درگ و چه تو پیست و شتاب داشت جولان میداد حیف که تو معرفی نسل جدیدش خیلی عجله نکرد.
آآآآرماااانننن
۲۵ مهر ۱۳۹۷با وجود پیستا و پرفورمانته و لامبو اس وی یا مک لارن ۷۲۰ دیگه شوکی بالاتر از این ها فعلا نیست تو این کلاس !
گرچه نیسمو تو درگ پارسال و دو سال پیش موتورترند پنجم و سوم شد
datsun
۲۵ مهر ۱۳۹۷تو درگ ریس بزرگ تا جای که من یادمه درگ ریس اول و سوم gtr اول شد
من میگم زمانی که معرفی شد شما میگید پارسال
تعدادی از افتخارات gtr وقتی معرفی شد
بهترین ماشین سال از نظر Top Gear سال ۲۰۰۷
ماشین سال Autocar سال ۲۰۰۸
ماشین سال Evo Magazine سال ۲۰۰۸
جایزه پیشرفته ترین فن آوری ژاپن سال ۲۰۰۸
جایزه Popular Mechanics بهترین طراحی سال ۲۰۰۸
ماشین سال موتور ترند ۲۰۰۹
اتومبیل بین المللی سال ۲۰۰۹
ثبت رکورد پرشتاب خودرو تولیدی چهار نفره گینس در سال ۲۰۰۹
سریع ترین خودرو نوربرگ رینگ در ۲۰۱۳ که پس از مدتی توسط پورش ۹۱۸ شکسته شد
رکورد سریع ترین دریفت دنیا توسط gtr که توسط نیسمو تیون شده بود.
..::Majidio Lamborghini::..
۲۵ مهر ۱۳۹۷من خودم گودزیلا رو در هر صورتش دوست دارم … اما سال 2007 اوضاع کلاس ماشین های اسپورت خیلی با الان فرق داشت
چند سال پیش در درگ چهارم موتورترند اونتادور با یه موتور تنفس طبیعی با بازده نه چندان بالا تونست همه ی رقبا رو شکست بده و اول بشه … گذشته از این هر جا هم دستش به مک لارن MP4-12C می رسید بدون تعارف دخلش رو می آورد !
ولی الان اوضاع خیلی فرق کرده و ماشینی مثل 720 اس آمده که هیچ جوره نمیشه حریفش شد ! 720 اس حتی تو گلوی هایپرکار های چند میلیون دلاری هم گاهی گیر میکنه !
واسه شکست دادن 720 اس ، 488 پیستا، یا 911 توربو الان به انبوهی از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته نیاز داری
دو حالت واسه مدل پایه ی نسل بعد GT-R میشه متصور بود :
1) یه پرفورمنس معقول در حد مثلا 700 – 800 اسب بخار قدرت و شتاب 2/5 تا 3 ثانیه با یه قیمت معقول در حد 150 تا 200 هزار دلار
2) ماشینی با پرفورمنس بسیار بالا که در این صورت قیمتش از 300 هزار تا هم بالاتر میره
گزینه ی اول به نظر من خیلی محتمل تره با توجه به مسیری که نیسان همیشه در طول تاریخش طی کرده و هدفش تولید ماشین های باکیفیت و دوست داشتنی برای بیشترین تعدادِ ممکن از مشتری ها بوده
Sajjad
۲۵ مهر ۱۳۹۷خب معلومه شناختی درباره جی تی آر نداری
مطمئن باش نسل جدیدش کابوس خیلی از همین خودروهایی که گفتی میشه
(در ضمن زیاد به این درگ ها هم دل خوش نکن جی تی آر ثابت شدست)
" swedish arrogant tiger"
۲۵ مهر ۱۳۹۷r34ولی بنظرم طراحی به مراتب قشنگ تر و ماندگار تری داشت
مهدی
۲۵ مهر ۱۳۹۷دوستانX7معرفی شد
حامد
۲۵ مهر ۱۳۹۷bmw x7 معرفی شد!!!
پدال جان چرا خبر معرفیشو نمیزاری؟
Just bentley continental
۲۵ مهر ۱۳۹۷زیاد صدای تو فیلم نیومد .
تیونینگ سنگین به این نمی گن به gtr الفا امگا میگن که ۲۵۰۰ اسب بخاره?.
ایمان
۲۵ مهر ۱۳۹۷عشق است GT_R افسانه ای و دوست داشتنی ??
مهدی
۲۵ مهر ۱۳۹۷سرپیچ ها۹۱۱GT2عملکرد بهتری داشت.ولی انگار کاملا هماهنگ شده بود این کلیپ
AmirGT-R
۲۷ مهر ۱۳۹۷چه بگویم راجع به این عشق
نسل جدیدش چی بشه!!!
V
۲۸ مهر ۱۳۹۷خیلی قدرتمند