این ماشین را دست کم نگیرید. حتی بعضی اعدادو ارقام هم ممکن است توان واقعی این قورباغه موذی را نشان ندهند. مثلا قدرت موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر دو توربوی آن تنها ۴۸۵ اسب بخار است. اما همین توان برای دستیابی به شتاب صفر تا صد ۳.۷ ثانیه کافیست. البته حداکثر سرعت آن رقم کمی است و به ۲۵۷ کیلومتر بر ساعت محدود می باشد که بیشتر ناشی از فرم آئرودینامیکی خودرو است.
در ویدیوی زیر شما رقابت نیسان جوک R با سوپر ماشینهایی را می بینید که توسط این خودرو سوسک می شوند. دیدن اینکه لامبورگینی گایاردو و فراری ۴۵۸ ایتالیا و مرسدس بنز SLS AMG اینقدر نسبت به نیسان جوک که تازه سوپر اسپرت هم نیست و کراس اوور حساب می شود، عقب می افتند عجیب و غیر قابل تحمل است.
راننده خودروی نیسان جوک R یک راننده حرفه ای (لوکاس اوردونز) بود که راننده نیسان Gt در مسابقات لمانز بوده است. ممکن است فکر کنید که این مسابقه غیر واقعی و تقلبی بوده اما انتشار آن توسط نیسان و بصورت رسمی، احتمال این مساله را کاهش می دهد.
رفیق
۱۵ بهمن ۱۳۹۰واقعا محشره مخصوصا که نیسان کانسپت این مدل به نام کازانا را هم قصد دارد تولید کند
محمدرضا
۲۱ بهمن ۱۳۹۰لامبورگینی گایاردو !!!!!
موقع تایپ اشتباه کردید گالار دو صحیح است :|
مدیر سایت
۲۲ بهمن ۱۳۹۰دو تلفظ رایج برای این خودرو وجود دارد. اولی Gar-gar-do است . این کلمه اسپانیایی است و تلفظ اسپانیایی آن نیز همین است. اما تلفظ رسمی و ایتالیایی این نام /ɡuyˈyaɾdo/ می باشد. برای تلفظ صحیح این لینک را مشاهده بفرمایید.
سجاد13
۲۰ مهر ۱۳۹۴ای خداااااا اخه چرا اینک دانلود ویدیو نمیزارید. واسه من نمیاد چون رو مرورگر گوشیم میزنه پلاگینش نصب نی
عطا
۱۱ خرداد ۱۳۹۱محمد رضا خان، در زبان اسپانیولی وقتی دو تا “l” پیش هم قرار می گیرند “ی” تلفظ می شود و گایاردو صحیح است نه گالاردو.
مثل کاسیاس که casillas نوشته می شه اما کاسیاس خونده می شه.
رضا
۲۵ تیر ۱۳۹۳نه کاملا درسته. درستش گایاردو هست که البته منم تا هفت ماه قبل ادعا داشتم گالاردو درسته بعد ضایع شدم
مجتبی پوراحمدی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱یکی از اونهارو از نزدیک دیدم تو جزیره کیش به عنوان جایزه تو یکی از مراکز خریدش گذاشتند.
ardavan
۱۹ تیر ۱۳۹۱هر سه تا سوپر اسپورتی که نوشته هم صفر تا صدشون کمتره هم حداکثر سرعتشون
ardavan
۱۹ تیر ۱۳۹۱حداکثر سرعتشون بیشتره…از اون مقایسه هاست که تاپ گیر لندرور دیفندر رو میزنه تو سر ایکس 3 …مسخره بازی
سید علیرضا
۲۴ تیر ۱۳۹۱مثل یک گاو وحشی و اسپرت عضلانی شاید اگر توانستم خریدمش
افشین یوسفی
۸ شهریور ۱۳۹۱من حدود 2000 کیلومتر با این ماشین در اروپا رانندگی کردم (البته با حداکثر 130 کیلومتر). البته چون از نوع دیزل بود شتابی که اینجا ذکر شده بود رو نداشت ولی ماشین بسیار راحتی در حد یک سواری خوب بود.
به نظر من بزرگترین ایراد این ماشین بر خلاف ظاهر زیبا و بزرگش، فضای داخلی بسیار کوچکی داره در حد پژو 206 و صندق و صندلی عقب اوون در حد همان 206 است و برای مسافرت طولانی با بار و اثاثیه مناسب نیست.
حداکثر ظرفیت این ماشین به نظر من در مسافرت تنها 3 نفر است.
سیستم تهویه مناسب و مصرف بسیار کم اوون در جاده و سیستم کروز از ویژگی های خوب این ماشینه.
در هر صورت در زمانی که این ماشین دستم بود و به خاطر ظاهر منحصر به فرد و قیافه جلوش که تقریبا به هیچ ماشینی شبیه نیست برام خیلی جذاب بود و عاشقش بوم.
سارا
۲۶ مهر ۱۳۹۲من دوتا از اینهارو تو نمایشگاه خودروهای وارداتی جلفا دیدم قیمتش حدود220هزار دلار بود سواریشم میشه گفت خوب بود
راضی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳22000 دلاره نه 220000 تا!!
راضی
۱۲ شهریور ۱۳۹۳من اولین بار تو ژاپن دیدم خیلی دوستش دارم ولی تو ایران هنوز ندیدم. میشه از انزلی بخریم بیاریم تهران یا فقط خاص منطقه آزاده؟ باید 130-140 تومن در بیاد نه؟
دنیا
۲۸ آذر ۱۳۹۲هاهاااااااااااا :))))) عاشقشم :))
بیژن
۱۰ بهمن ۱۳۹۲باسلام من هم یکیش رو تو پمپ بنزین سردار جنگل دیدم از نزدیک که دیدم به هیکلش نمیخوره که همچین توانی داشته باشه ولی از این ژاپنی ها هر چی بگی برمیاد
محسن
۵ مرداد ۱۳۹۳سلام
این خودرو در جزیره کیش در حال حاضر فقط 57 میلیون قیمت داره البته حجم موتور 1600 بیشتر نیست
من ساکن جزیره هستم و باید بگم این ماشین رو داشتم مفت نمی ارزه
نجاتی
۹ مرداد ۱۳۹۳سلام محسن جان . من قصد خریدشو تو منطقه آزاد ارس دارم . میشه ایراداشو بگی . ممنون
بهرام
۲۸ شهریور ۱۳۹۳چه زرنگن. یه مسیر پر پیچ و خم گذاشتن، نیسان رو هم خط اول. بیچاره لامبورگینی رو اگه دیده باشین وقتی می افته تو مسیر مستقیم، فاصلشو یهو با نیسان کم می کنه اما به خاطر پیچ، می زنه رو ترمز. پس نمی شه گفت سوسکشون کرده. فقط می شه گفت نیسان جوک اون هم تیپ آر و با راننده ای خوب، تونست جلو بودنش رو تو یه مسیر خاص حفظ کنه.
مهدی
۱۰ آبان ۱۳۹۳با سلام من تازه یه نیسان جوک ایکس ترونیک خریدم ایا حالت تیپ ترونیک داره ما خبرنداریم یا نه؟سوال دیگه ای هم دارم اونم اینکه دگمه پایینی روی دنده کاربردش چیه؟البته دو تا دگمه داره بالایی رو کاربردشو میدونم ولی پاییی رو نه لطفا راهنمایی کنید. درضمن شتابش خیلی کمه یا من بلد نیستم برونمش؟دیروز که رفته بودیم اطراف یه سربالایی با شیب خیلی کم رو نمیتونست بره البته مسیر خاکی همراه با سنگ های درشت داشت که ما نهایتا سنگهارو کمی از سرراه برداشتیم و ماشین رو هل دادیم.
آرمانی
۲ آذر ۱۳۹۳سلام دوستان
من حدودا 5 ما هستش این ماشین رو دارم و از خیلی جهات نسبت به پولی که دادم ازش راضی هستم .در باره سوال دوستمون در مورد دگمه زیر دنده .این ماشین دارای سیستم اور درایو هستش .کارش اینه که در مسیرهای اتوبان با زدن این دکمه دور موتور با یک نوع گیربکس ثانویه افزایش :/.. میزان مصرف سوخت به میزان بسیار زیاد کاهش پیدا میکنه .و جزو سیستمهای عالی نیسان هستش.در مورد شتاب من شخصا تاکید میکنم که این ماشین نسبت به موتور 1600 خودش شتاب عالی داره و من این رو بارها تست کردم .اما شما دوست من ماشینتون شاید در حالت اکو یا نرمال باشه پس برای حداکثر توان ماشین لطفا دکمه دی مود رو بزنی و سپس دکمه اسپرت بعد در یک جای خلوت بدون ترس پدال رو فشار بده و اونوقت با من هم نظر میشی.در ضمن من با این ماشین ییلاقات دیلمان -رستم آباد-ماسال -و رحیم آباد رو با شیبهای بسیار زیاد رفتم و با حداکثر وزن (4 سرنشین بزرگ سال )و بدون کوچکترین مشکلی سوار به جاده بوده .شما احتمالا در سراشیبی های تند با همون دنده عادی حرکت میکردید .ولی دوست من ماشین شما دارای دنده کمک هستش پس در صورت شیب زیاد دنده رو در حالت L که زیر D قرار داره بزار و اونوقت ببین چقدر راحت بالا میره بدون مشکل .در ضمن در نظر داشته باشید که نسبت به پولی که دادید ماشین زاپنی بسار متفاوتی سوارید .
این ماشین برای کسایی که تعدادشون زیاد نیستن و مقدار پولشون محدوده و دوست ندارن یه ماشین کره ای تو این رنج قیمت سوار شن ماشین عالی هستش در ضمن این ماشین با پلاک منطقه انزلی و با آپشنهای :
6 ایربگ
مانروف دو حالته
کروز کنترل
کنترل آب و هوای اتوماتیک
اوور درایو
هالوژن
استارتر و سیستم ورود بدون کلید
آینه های برقی و جمع شو اتوماتیک
چراغها حالت اتوماتیک (بدون سنسور نور)
بلوتوث (البته پنل ال سی دی من جدا واسش گذاشتم اما رو ضبط فابریک هم بلوتوث داره)
صندلی ها پارچه نانوی مخملی
رینگ آلمینیومی 17 اینچ
و قیمت 65 برای این مدل و 57 برای مدل بیسش
امين
۱۴ دی ۱۳۹۳به نظر میاد لامبو و فراری و مرسدس ب ماشیناشون فشار نمیارن
راننده نیسان خیلی ب ماشین فشار میاره اما اونیکیا انگار دارن بازی میکنن
سعید کیش
۱۳ اسفند ۱۳۹۳من حدوده 6 ماهه نیسان جوک خریدم خیلی هم خوبه راضیم
علیرضا . م
۹ خرداد ۱۳۹۴سلام .
آقایون من یه سوال دارم خدمت اونهایی که نیسان جوک رو خریدن:
آقا این ماشین تو منطقه آزاد انزلی دارای توربو هست یا نه ؟
به عبارت دیگر آیا توان خروجی موتور 188 اسب بخاره ؟
من چند تا تبلیغ فروشش رو دیدم نوشته بود 115 اسب بخار ؟ یعنی توربو نداره !
جالبه تو سایتش اصلاً نمونه 115 اسب بخاری نداره و تمامی مدل هاش 188 اسب بخار هستن.(با توربو )
>>>یکی راهنمایی کنه بالاخره این ماشین توی منطقه ازاد انزلی چند اسب بخاره . ؟<<<<
چند وقت پیش یکی دوستانم اون رو خرید خیلی راضی هست میگه خیلی جالب تر از مزدا 6 تعویص دنده میکنه . خوب اونم به خاطر cvt بودنش هست .
علی
۲۲ مرداد ۱۳۹۵سلام دوستان نیسان جوک بنده در اوایل خرید هنگامی که در صندوق عقبش رو باز میکردم هیچگونه بوقی نمیزد ولی الان بعد از یکماه نمیدونم دستم به کدوم دکمه خورده که وقتی در صندوق عقبش رو میبندم سه بار بوق میرنه کسی میتونه راهنمایی کنه؟