اگرچه که گفته شده نسل بعدی نیسان قشقایی از تکنولوژی نیمه خودران استفاده خواهد کرد اما به نظر میرسد این تکنولوژی در نسخهی فیس لیفت شدهی شاسیبلند کامپکت نیسان نیز ارائه خواهد شد.
باور بر این است که نسخهی فیس لیفت قشقایی در ماه آینده و در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی خواهد شد. اتواکسپرس توضیح میدهد که خودروی یاد شده از سیستم پایلوت درایو ۱.۰ بهره خواهد برد. این سیستم به راننده اجازه میدهد تا در زمان توقف و حرکت در ترافیک کنترل خودرو را به پایلوت درایو بسپارد و در بزرگراهها نیز کنترل سیستم فرمان، گاز و ترمز را به دست بگیرد.
هرچند نباید اصلاً انتظار تغییرات خودکار لاین رانندگی مشابه با سیستم تسلا را داشت چراکه سیستم نیسان هنوز چندین سال با آن مرحله فاصله داشته و احتمالاً نسخهی کامل آن پس از پایان دههی میلادی جاری معرفی خواهد شد.
عرضهی نیسان قشقایی فیس لیفت با این تکنولوژی باعث تغییر بهای شدید خودرو نخواهد شد. این را ریچارد کندلر رئیس بخش استراتژی تولید پیشرفته نیسان میگوید: “این موضوع دستیافتنی است. ما بنا نداریم که نیسان را یک خودروی یکصد هزار یورویی بکنیم؛ و در این زمان بهای قشقایی بالاتر از جوک و میکرا بوده و ما نمیتوانیم بهای میکرا را دو برابر کنیم. بهای قشقایی فیس لیفت معقول خواهد بود.”
نیسان قشقایی ۲۰۱۸ با نمای جلوی جدید که احتمالاً از کانسپت پریمیوم شرکت الهام گرفته عرضه خواهد شد. این خودرو جلوپنجره و سپرهایی اسپورت دارد.
توضیح: تصاویر به نیسان پریمیوم کانسپت تعلق دارند.
کیان
۱۶ بهمن ۱۳۹۵نیسان واقعا تو طراحی های جدیدش خیلی پویا تر عمل کرده
میشه گفت الان یک زبان طراحی خاص خودش و ایجاد کرده
از همه مهمتر به نظرم اسپرت تر و پویا شدن کلیه محصولات ژاپن هستش ، تویوتا هم طراحی محافظه کارانه و ساده خودش و کنار گذاشته
peyman
۱۶ بهمن ۱۳۹۵واقعا زیبا شده از جمله چراغ عقبش نسبت به قبلش جذابتر شده
حسين
۱۶ بهمن ۱۳۹۵نیسان، رنو طراحی هاشون خیلی خوب شده و زبان طراحی خودشونو دارن
ولی تویوتا هنوز نرسیده به یه زبان طراحی
هربار یه سبکی
تکلیفش مشخص نیست
maha
۱۶ بهمن ۱۳۹۵کاملا موافقم. سر در گمی در طراحی تویوتا مشهوده.
Mohamad
۱۶ بهمن ۱۳۹۵خبر از نیسان میشه تویوتا را نقد میکنید؟!
چرا همه به تویوتا گیر میدن بابا بیخیال شین!!!
حامد ف
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ای کاش شرکت ج . ن . آ قشقائی و ماکسیما رو هم وارد کنه …
در بین مردم ایران قشقائی و ماکسیما شناخته شده تر و پرطرفدارتر از نیسان جوک و ایکس-تریل هستش ..
اگر کسی در شرکت ج.ن.آ آشنا داره بهشون بگه :)
یاسین
۱۶ بهمن ۱۳۹۵اتفاقا برنامه واردات قشقایی و مایکرا رو دارن چون من خودم منتظرم وارد کنن که قشقایی بگیرم مایکرا رو که پرسیدم گفتن ممکنه تا اخر سال معرفی کنیم شایدم سال دیگه قشقایی هم سال دیگه نهایتا تو تابستون معرفی میشه در مورد سواری ها گفتن مشخص نیست در حال حاضر ولی ممکنه تو شروع سنترا رو بیارن
حسين
۱۶ بهمن ۱۳۹۵آی برم قد و بالاش رو … چه خوشگل شده !!!!
m4
۱۶ بهمن ۱۳۹۵دلیل اینکه نیسان از رخ جلو گیج میزنه چیه ؟؟!!
رضا
۱۶ بهمن ۱۳۹۵کیفیت و زیبایی وقدرت
دیگه چی میخام
سیاوش
۱۷ بهمن ۱۳۹۵کاش گیربکسش CVT نباشه یا Xtronic .دوستان !!!!در اسب بخارعلی همایونی در بررسی هایما گفت این نوع گیربکس ها را در هر صورت به گیر بکس های دو کلاچه یا Dual کلاچ ترجیح میدم کسی دلیلشو میدنه تا الان فکر می کردم بهترین گیربکس و لذت بخش ترین گیربکس همون دوکلاچه است چه ایرادی دارن به نظرتون ؟
یاسین
۱۷ بهمن ۱۳۹۵واقعیت اینه گیربکس CVT طراحی شده تا به کاهش مصرف سوخت کمک کنه بعضیا میگن به جعبه دنده پیرمردی معروفه که اصطلاح جالبی نیست ولی کلا جعبه دنده اسپرتی نیست ولی واسه کنترل مصرف سوخت طراحی شده و البته اینکه با توجه به نوع عملکردش که متشکل از تسمه یا زنجیر و پولیه استهلاک موتور رو کم میکنه ولی خودش نسبت به موتور بیشتر مستهلک میشه و البته این نوع جعبه دنده هزینه نگه داری بالایی داره ولی خب با توجه به عملکردش بیشتر رو ماشین های عادی میبینیمش
ولی جعبه دنده های دو کلاجه برای عشق و حال و رانندگی اسپرت بهترن و خب تو مصرف سوخت کنترل بهتری نسبت به CVT ها ندارن ولی بخاطر ساختار ساده ترشون هزینه نگه داری پایین تر دارن و خب موتور به نسبت بیشتر مستهلک میشه و بیشتر رو ماشینهای پر قدرت که بحث پرفورمنس دارن نصب میشه
سیاوش
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ممنون از توضیحاتتون
نت
۱۷ بهمن ۱۳۹۵پشتش از هیوندای سانتافه اسپرت2017 کپی کرده