نیسان نوت نیسمو بلک لیمیتد ادیشن جدیدترین عضو خانوادهی پرجمعیتی است که برای سایر نقاط جهان همانند میوهای ممنوعه بوده و فقط در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.
همانگونه که نام خودرو نشان میدهد، این نوت سفارشی با تریم های e-Power، e-Power S و نیسمو S در دسترس خواهد بود. پکیج موردبحث برای ایجاد ظاهری اسپورت تر طراحی شده و شامل نوارهای مشکی روی کاپوت، سقف تیرهرنگ و عناصر مشکی بدنه همچون آنتن بال کوسهای، اسپویلر سقف و آینههای جانبی میباشد.
نیسان نوت نیسمو بلک لیمیتد تنها با دو رنگ بدنهی سفید و خاکستری تیره در دسترس است. این خودرو همچنین از آپشن های محبوبی همچون چراغهای جلوی LED، کروز کنترل هوشمند و ناوبری سود میبرد.
از آنجایی که پکیج یاد شده فقط شامل بدنهی نوت نیسمو بوده بنابراین از نظر فنی تغییری را در آن نمیبینیم. نیروبخش نوت e-Power نیسمو هیبرید پیشرانهی ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری بنزینی و باتری کوچک ۱.۵ کیلووات ساعتی است که قدرت ۱۰۹ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۳ نیوتون متری دارد؛ اما مدل e-Power نیسمو S خروجی ۱۳۴ اسبی و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری دارد که این توانایی با ارتقای همان قوای محرکهی هیبریدی مدل استاندارد به دست آمده است.
اما مدل غیر هیبریدی نیسمو S دارای پیشرانهی ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۶۳ نیوتون متر است. این خودروی سفارشی پس از حضور در نمایشگاه توکیو با قیمت پایهی ۲۴۹۷۵ دلاری برای مدل نوت نیسمو S بلک لیمیتد وارد بازار ژاپن خواهد شد.
درسته که ما بادوم رو خیلی دوست داریم ولی اون بیوفا دیگه لاکشری شده و دستمون بهش نمیرسه اما درست نیست به ژاپنیها اینجوری بگین چش بادومی مثل این میمونه که اونا بگن ماشین زدیم واسه ایرانیهای دماغ گنده
الیور تویست
۱۸ مهر ۱۳۹۸فکر کردم خروجی قدرت بیشتر از اینا باشه??? کم نیست برای ماشین بازای ژاپنی ?
مانی
۱۸ مهر ۱۳۹۸درسته که ما بادوم رو خیلی دوست داریم
ولی اون بیوفا دیگه لاکشری شده و دستمون بهش نمیرسه
اما درست نیست به ژاپنیها اینجوری بگین چش بادومی
مثل این میمونه که اونا بگن ماشین زدیم واسه ایرانیهای دماغ گنده