نیسان قیمتگذاری رسمی سدان کامپکت ورسا مدل ۲۰۱۷ را اعلام نمود که چند بهروزرسانی نسبت به مدل قبلی در آن انجامگرفته و همچنین پکیج ویژهٔ SV نیز برای آن ارائهشده است. قیمت یکی از بستههای تجهیزات این خودرو از ۵۰۰ دلار آغاز میگردد که رینگهای آلومینیومی ۱۵ اینچی، پروژکتورها، صفحهنمایش رنگی ۵ اینچی، رادیو ماهوارهای، بلوتوث، دستیار خواندن پیامها و روکش چرمی فرمان را ارائه میکند. اگر مبلغ ۷۰۰ دلار اضافه را پرداخت نمایید میتوانید رینگهای مختلف آلیاژی ۱۵ یا ۱۶ اینچی را نیز برای خودرو انتخاب نمایید.
همچنین اگر صرفاً خواهان سفارش پروژکتور بهصورت جداگانه باشید باید مبلغ ۳۴۵ دلار را پرداخت نمایید. دیگر تجهیزات سفارشی ورسا ۲۰۱۷ نیز شامل تودوزی تریم داخلی (۲۳۰ دلار)، گلپخشکن (۱۹۰ دلار)، نور انداز پلاک عقب کرومی (۱۲۰ دلار)، اسپویلر عقب (۳۴۰ دلار)، موکت صندوق بار (۱۸۵ دلار) و… میگردد.
در مدل ۲۰۱۷ ورسا بهبودهایی مانند تجدیدنظر در کنسول مرکزی، جابجایی مکان پورت USB، طراحی جدید جا لیوانیها و نصب خروجی برق ۱۲ ولت دوم ایجادشده است. نیسان ورسا ۲۰۱۷ در چهار تیپ مختلف عرضه میگردد که همگی مجهز به موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری هستند درحالیکه نسخهٔ پایه با گیربکس ۵ سرعتهٔ دستی و با قیمت ۱۱,۹۹۰ دلار عرضه میگردد.
قیمت ارزانترین تیپ اتوماتیک ورسا که مجهز به گیربکس اتوماتیک XTronic است از ۱۳,۹۹۰ دلار آغاز میشود درحالیکه بالاترین تیپ آن بانام SL XTronic حداقل ۱۷,۱۴۰ دلار قیمت دارد. پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری این سدان ارزانقیمت ژاپنی نیز همچنان مانند قبل ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند درحالیکه مصرف سوخت آن با گیربکس XTronic بهصورت ترکیبی ۶.۷ لیتر و با گیربکس دستی ۷.۸ لیتر در هر صد کیلومتر اعلامشده است.
ارش
۱۰ شهریور ۱۳۹۵قیمت عالی.طراحیش افتضاحه.
Sina
۱۰ شهریور ۱۳۹۵دیگه با این قیمت نباید انتظار داشته باشی طراحی ماکسیما رو روش پیاده کنه که
علی آهنگر
۱۰ شهریور ۱۳۹۵البته میدونید که مدیرعامل سایپا اعلام کردن که تیبا هاچبک خارج از کشور با قیمت 12 هزار دلار به فروش میرسه الان دغدغه خارجیا اینه که تیبا هاچبک بگیرن یا نیسان ورسا :|
راستی 12 هزار دلار به پول ایران یعنی همون 120 میلیون تومن دیگه ؟؟؟؟؟؟
آخه تویوتا یاریس هم توی سایت تویوتا 12 هزار دلار بود
Elemento
۱۰ شهریور ۱۳۹۵اتفاق خیلی زیباست.
کامیاب
۱۰ شهریور ۱۳۹۵خدایا ماسل کار و اینجور چیزا رو نخواستیم
از پیکاپا هم صرف نظر کردیم
چی میشه این سدان ارزانی ژاپنی بیاد؟
تیپ پایش با حدود دوازده هزار دلار با دلار 3500تومنی میشه 42میلیون
با 42تومن میشه پرشیا خرید،ولی سگ این شرف داره به کل ایران خودرو
یعنی آرزوی بزرگیه؟
بعد هی میان از آلودگی میگن،نا امنی میگن،بابا مردم چیکار کنن،ماشینا آشغاله.
Sina
۱۰ شهریور ۱۳۹۵بنظرم این از آون میراژ صندوق داره خیلی بهتره،. امکانات بیشتر، موتور قوی تر و ظاهری زیباتر داره، تازه اعتبار نیسان هم یه سرگردن بالاتر از میتسوبیشی هست
مجید
۱۰ شهریور ۱۳۹۵قدرت موتورش خیلی کمه درسته ک تو کلاس ارزون قیمت هاست و تکنولوژی جدید داره ولی تو سال 2017 هنوز هم موتورهای قبلی با همون توان؟؟؟؟؟؟؟؟
کاوه
۱۰ شهریور ۱۳۹۵خداییش فقط داشبوردش میارزه به کل محصولات ویران خودرو با این قیمت…
king 918
۱۰ شهریور ۱۳۹۵اتفاقا داشبرد دنا از این بهتره
بابا این تهویه دستی چیه رو ماشین واقعا از نیسان انتظار نمیرفت کابینش خیلی کم کاری کرده
ولی طراحی بیرونش عالیه ابعاد ماشین خیلی بزرگه و طراحی گوشه به گوشه ماشین خوب کار شده از اسپویلر عقب گرفته تا هواکش های بزرگش وطراحی چراغا واقعا ظاهرش نسبت به قیمت عالیه ………….
YAS
۱۰ شهریور ۱۳۹۵همون دنا اتاقش کپی شده از سوناتا هستش.تازه خودشون با افتخار هم میگن داشبورد سونوتایی.رو دنده یک و سه و پنج هم نمیتونی لیوانتو از جالیانی برداری.شایدم اگه لیوانت بلند باشه اصلا نتونی بزاری دنده های فرد.در کل اتاق دنا یه اتاقیه که خیلی فجیع کپی شده و کلی هم باگ داره.حداقل اینجا امیدواری که چند نفر دور هم جمع شدن و نظر دادن و یه اتاق ماشین رو از صفر طراحی کردن و بدون باگ دادن بیرون.تازه دنا گرون تر هم هست?
king 918
۱۰ شهریور ۱۳۹۵بابا منم میدونم دنا یه چیز نرمالی نیست من که نگفتم s کلاسه ولی کابینش از این قشنگتره
Elemento
۱۰ شهریور ۱۳۹۵king 918
آوردن اسم نیسان ورسا کنار دنا توهین بزرگی به نیسان است.
این داشبوردش 100 شرف داره به دنا.
king 918
۱۰ شهریور ۱۳۹۵بابا کابینش خیلی ضعیفه درسته نیسانه یکم منصف باشید دیگه فقط اون قسمت رودری هارو نگاه کن یا اون سه تا پیچ تهویه که دقیقا تو پراید هم میتونید همچین چیزی ببینید یا صفحه کیلیومترش یا زیرارنجی سرنشینان جلو یا خروجی های گرد و مربع تهویه تازه فکر کنم این عکسه فولشه تو نمونه های دیگه اون مانیتور کوچیک رو هم نداره ……….
ولی ظاهرش عالیه ……..
uss zumwalt DDG-1000
۱۰ شهریور ۱۳۹۵بحث الکی نکنید دوستان من
حمیدرضا
۱۰ شهریور ۱۳۹۵فاصله قیمت خودروی پایه با نسخه اتوماتیک خیلی زیاده ولی بالاخره اسم نیسان روش هست و قیمتش هم به نسبه خیلی کمه البته باید دید نسخه پایه چه امکاناتی داره اگر امکانات معمولی یه خودور رو داشته باشه مثل سیستم تهویه و پنجره های برقی قیمت خوبی هست چون تو شورلت اسپارک در نسخه پایه این امکانات وجود نداره
علیرضا الف
۱۰ شهریور ۱۳۹۵به اون دوستانی که میگن کابینش افتضاحه و سادست و … میگم ببینید توی یه ماشین ارزون کیفیت ساخت مهمتر از امکاناته.امکاناتو همه میدونن کمه چون دارن ماشین ارزون قیمت میخرن ولی همون امکانات پایه ای که یه ماشین مثل ورسا داره باید کیفیت ساختش بالا باشه تا خریدار هر روز به خاطر خرابیهای مکرر روانه تعمیرگاه نشه.الان شمایی که کیفیت داشبورد اینو با پراید یا دنا مقایسه کردی آیا میدونی کیفیتشونم یکی هست یا نه؟قطعا کیفیت اون دریچه تهویه دستی نیسان صد پله از پراید و دنا بیشتره.
کلا میخوام بگم خودروسازان برتر دنیا کیفیت و استانداردهای ساخت رو در همه ماشینهاشون رعایت می کنند.فقط برای کاهش یا افزایش قیمتها با آپشنها بازی می کنند (اونم نه آپشنهایی مثل ABS و ایربگ و … چون اینها جزو آپشنهای استاندارده و روی ارزونترین ماشینهای تولیدیشون هم وجود داره نه مثل سایپا که جالیوانی برای ماشیناش آپشنه و رو بعضیا میزاره رو بعضیا نمیزاره!!)
کلا من این نیسان ورسای ارزون قیمت ساخت نیسان رو به بنز تولیدی ایران خودرو (مثلا میگم بنز) که آپشن زدایی و کیفیت زدایی شده باشه ترجیح میدم.
king 918
۱۰ شهریور ۱۳۹۵بنده هم نگفتم بی کیفیته ونگفتم دنا با کیفیت تره گفتم دنا قشنگتره داخلش
خب معلومه که برند شناخته شده ایی مثل نیسان کیفیت متریال به کار رفته درش از کمپانی بی نام نشانی مثل ایرانخودرو سایپا بهتره ……….
Elemento
۱۰ شهریور ۱۳۹۵به بی نام و نشان بودن ربطی نداره.
ایرانخودرو بی تعهده نه بی نام و نشان.
نام و نشان مرسدس بنز و تویوتا رو هم که به ایرانخودرو و سایپا بدن ظرف 1 هفته از بین میبرنش.
uss zumwalt DDG-1000
۱۰ شهریور ۱۳۹۵11995 دلار میشه 41982500 تومن
خوبه به نظرم
رضا پ
۱۰ شهریور ۱۳۹۵ایرانخودرو هم دنا رو که اتاق و پلت فرم افتضاح سمنده با کمی بزک دوزک میده 42 میلیون 😕
یعنی هم قیمت همین نیسان ورسا اگه تعرفه های ناعادلانه نبود(باتحریمهای ناعادلانه اشتباه نگیرید)😅
اصلا مقایسه این دو تا انصاف نیست و بقول اون دوستمون بی احترامی به نیسانه والبته شعور علاقمندان به خودرو …
ویران خودرو بخواد با این کیفیت ماشین تولید کنه 100 میلیون روش قیمت میزاره
البته شما با دلار آزاد حساب کردی ولی بر خلاف ادعای خودروسازها اونا با مبادله ای تولید میکنن
aliqani
۱۰ شهریور ۱۳۹۵واقعا چرا ماشینای ارزون و به صرفه خیلی هاشون باید نامتناسب باشن یجورایی ?؟!
لازم نیست قشنگ باشه ولی حداقل زشت نباشه
فقط در بحث طراحی
با ساده سازی که خرج خودشونم کمتر میشه
حسن
۱۱ شهریور ۱۳۹۵به نظر من طراحیش اصلا در حد واندازه طراحی نیسان نیست،درسته که ماشین ارزان قیمیتیه ولی دلیل نمیشه اینقد طراحیش بد باشه،بعلاوه در این کلاس ودر این رنج قیمت هیوندای اکسنت هم از لحاظ قدرت موتور هم از نظر طراحی وامکانات بهتره
Nissan
۲۲ مهر ۱۳۹۶اخه طرح داخل به این خوبی. کجاش بَده.
ببینین دوستان اقتصاد ما مشکل داره. که دلار شده 4000 هزار تومن. اقتصاد ما مشکل داره که ارزون ترین خودرو جهان.بدون گمرک و هزینه واسه ما 42 میلیون تومان در میاد
یه زمانی. دلار. 68 ریال بود. که با این قیمت دلار. میشد این نیسان رو با 800. 900 هزار تومن خرید
حالا شما نمیخاد 2017 اینو بخرید. اگ برین مدل پایین همین کارکرده شو بخایین بخرین. با 5. 6 هزار دلار میشه خرید
کسی هم که میاد دنا رو با نیسان مقایسه میکنه. همون بهتر که دنا بخره
چون اون لوگو نیسان که وسط فرمونه به کُل خاندان ویران خودرو می ارزه
با تشکر