نیسان

عرضهٔ نیسان ورسا 2017 با قیمت 11,995 دلار

نیسان قیمت‌گذاری رسمی سدان کامپکت ورسا مدل ۲۰۱۷ را اعلام نمود که چند به‌روزرسانی نسبت به مدل قبلی در آن انجام‌گرفته و همچنین پکیج ویژهٔ SV نیز برای آن ارائه‌شده است. قیمت یکی از بسته‌های تجهیزات این خودرو از ۵۰۰ دلار آغاز می‌گردد که رینگ‌های آلومینیومی ۱۵ اینچی، پروژکتورها، صفحه‌نمایش رنگی ۵ اینچی، رادیو ماهواره‌ای، بلوتوث، دستیار خواندن پیام‌ها و روکش چرمی فرمان را ارائه می‌کند. اگر مبلغ ۷۰۰ دلار اضافه را پرداخت نمایید می‌توانید رینگ‌های مختلف آلیاژی ۱۵ یا ۱۶ اینچی را نیز برای خودرو انتخاب نمایید.

nissan_versa_17

همچنین اگر صرفاً خواهان سفارش پروژکتور به‌صورت جداگانه باشید باید مبلغ ۳۴۵ دلار را پرداخت نمایید. دیگر تجهیزات سفارشی ورسا ۲۰۱۷ نیز شامل تودوزی تریم داخلی (۲۳۰ دلار)، گل‌پخش‌کن (۱۹۰ دلار)، نور انداز پلاک عقب کرومی (۱۲۰ دلار)، اسپویلر عقب (۳۴۰ دلار)، موکت صندوق بار (۱۸۵ دلار) و… می‌گردد.

در مدل ۲۰۱۷ ورسا بهبودهایی مانند تجدیدنظر در کنسول مرکزی، جابجایی مکان پورت USB، طراحی جدید جا لیوانی‌ها و نصب خروجی برق ۱۲ ولت دوم ایجادشده است. نیسان ورسا ۲۰۱۷ در چهار تیپ مختلف عرضه می‌گردد که همگی مجهز به موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری هستند درحالی‌که نسخهٔ پایه با گیربکس ۵ سرعتهٔ دستی و با قیمت ۱۱,۹۹۰ دلار عرضه می‌گردد.

Nissan-Versa_Sedan-2015-3

قیمت ارزان‌ترین تیپ اتوماتیک ورسا که مجهز به گیربکس اتوماتیک XTronic است از ۱۳,۹۹۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که بالاترین تیپ آن بانام SL XTronic حداقل ۱۷,۱۴۰ دلار قیمت دارد. پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری این سدان ارزان‌قیمت ژاپنی نیز همچنان مانند قبل ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که مصرف سوخت آن با گیربکس XTronic به‌صورت ترکیبی ۶.۷ لیتر و با گیربکس دستی ۷.۸ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام‌شده است.

2017-nissan-versa-sedan-price

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (93 ديدگاه)

    قیمت عالی.طراحیش افتضاحه.

    1. Sina

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (384 ديدگاه)

      دیگه با این قیمت نباید انتظار داشته باشی طراحی ماکسیما رو روش پیاده کنه که

    2. علی آهنگر

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (375 ديدگاه)

      البته میدونید که مدیرعامل سایپا اعلام کردن که تیبا هاچبک خارج از کشور با قیمت 12 هزار دلار به فروش میرسه الان دغدغه خارجیا اینه که تیبا هاچبک بگیرن یا نیسان ورسا :|

      راستی 12 هزار دلار به پول ایران یعنی همون 120 میلیون تومن دیگه ؟؟؟؟؟؟
      آخه تویوتا یاریس هم توی سایت تویوتا 12 هزار دلار بود

    3. Elemento

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      اتفاق خیلی زیباست.

    4. کامیاب

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (499 ديدگاه)

      خدایا ماسل کار و اینجور چیزا رو نخواستیم
      از پیکاپا هم صرف نظر کردیم
      چی میشه این سدان ارزانی ژاپنی بیاد؟
      تیپ پایش با حدود دوازده هزار دلار با دلار 3500تومنی میشه 42میلیون
      با 42تومن میشه پرشیا خرید،ولی سگ این شرف داره به کل ایران خودرو
      یعنی آرزوی بزرگیه؟
      بعد هی میان از آلودگی میگن،نا امنی میگن،بابا مردم چیکار کنن،ماشینا آشغاله.

  2. Sina

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (384 ديدگاه)

    بنظرم این از آون میراژ صندوق داره خیلی بهتره،. امکانات بیشتر، موتور قوی تر و ظاهری زیباتر داره، تازه اعتبار نیسان هم یه سرگردن بالاتر از میتسوبیشی هست

  3. مجید

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    قدرت موتورش خیلی کمه درسته ک تو کلاس ارزون قیمت هاست و تکنولوژی جدید داره ولی تو سال 2017 هنوز هم موتورهای قبلی با همون توان؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. کاوه

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (51 ديدگاه)

    خداییش فقط داشبوردش میارزه به کل محصولات ویران خودرو با این قیمت…

    1. king 918

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      اتفاقا داشبرد دنا از این بهتره
      بابا این تهویه دستی چیه رو ماشین واقعا از نیسان انتظار نمیرفت کابینش خیلی کم کاری کرده
      ولی طراحی بیرونش عالیه ابعاد ماشین خیلی بزرگه و طراحی گوشه به گوشه ماشین خوب کار شده از اسپویلر عقب گرفته تا هواکش های بزرگش وطراحی چراغا واقعا ظاهرش نسبت به قیمت عالیه ………….

      1. YAS

        ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (23 ديدگاه)

        همون دنا اتاقش کپی شده از سوناتا هستش.تازه خودشون با افتخار هم میگن داشبورد سونوتایی.رو دنده یک و سه و پنج هم نمیتونی لیوانتو از جالیانی برداری.شایدم اگه لیوانت بلند باشه اصلا نتونی بزاری دنده های فرد.در کل اتاق دنا یه اتاقیه که خیلی فجیع کپی شده و کلی هم باگ داره.حداقل اینجا امیدواری که چند نفر دور هم جمع شدن و نظر دادن و یه اتاق ماشین رو از صفر طراحی کردن و بدون باگ دادن بیرون.تازه دنا گرون تر هم هست?

        1. king 918

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          بابا منم میدونم دنا یه چیز نرمالی نیست من که نگفتم s کلاسه ولی کابینش از این قشنگتره

      2. Elemento

        ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        king 918
        آوردن اسم نیسان ورسا کنار دنا توهین بزرگی به نیسان است.
        این داشبوردش 100 شرف داره به دنا.

        1. king 918

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          بابا کابینش خیلی ضعیفه درسته نیسانه یکم منصف باشید دیگه فقط اون قسمت رودری هارو نگاه کن یا اون سه تا پیچ تهویه که دقیقا تو پراید هم میتونید همچین چیزی ببینید یا صفحه کیلیومترش یا زیرارنجی سرنشینان جلو یا خروجی های گرد و مربع تهویه تازه فکر کنم این عکسه فولشه تو نمونه های دیگه اون مانیتور کوچیک رو هم نداره ……….
          ولی ظاهرش عالیه ……..

        2. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          بحث الکی نکنید دوستان من

  5. حمیدرضا

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    فاصله قیمت خودروی پایه با نسخه اتوماتیک خیلی زیاده ولی بالاخره اسم نیسان روش هست و قیمتش هم به نسبه خیلی کمه البته باید دید نسخه پایه چه امکاناتی داره اگر امکانات معمولی یه خودور رو داشته باشه مثل سیستم تهویه و پنجره های برقی قیمت خوبی هست چون تو شورلت اسپارک در نسخه پایه این امکانات وجود نداره

  6. علیرضا الف

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (140 ديدگاه)

    به اون دوستانی که میگن کابینش افتضاحه و سادست و … میگم ببینید توی یه ماشین ارزون کیفیت ساخت مهمتر از امکاناته.امکاناتو همه میدونن کمه چون دارن ماشین ارزون قیمت میخرن ولی همون امکانات پایه ای که یه ماشین مثل ورسا داره باید کیفیت ساختش بالا باشه تا خریدار هر روز به خاطر خرابیهای مکرر روانه تعمیرگاه نشه.الان شمایی که کیفیت داشبورد اینو با پراید یا دنا مقایسه کردی آیا میدونی کیفیتشونم یکی هست یا نه؟قطعا کیفیت اون دریچه تهویه دستی نیسان صد پله از پراید و دنا بیشتره.

    کلا میخوام بگم خودروسازان برتر دنیا کیفیت و استانداردهای ساخت رو در همه ماشینهاشون رعایت می کنند.فقط برای کاهش یا افزایش قیمتها با آپشنها بازی می کنند (اونم نه آپشنهایی مثل ABS و ایربگ و … چون اینها جزو آپشنهای استاندارده و روی ارزونترین ماشینهای تولیدیشون هم وجود داره نه مثل سایپا که جالیوانی برای ماشیناش آپشنه و رو بعضیا میزاره رو بعضیا نمیزاره!!)

    کلا من این نیسان ورسای ارزون قیمت ساخت نیسان رو به بنز تولیدی ایران خودرو (مثلا میگم بنز) که آپشن زدایی و کیفیت زدایی شده باشه ترجیح میدم.

    1. king 918

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      بنده هم نگفتم بی کیفیته ونگفتم دنا با کیفیت تره گفتم دنا قشنگتره داخلش
      خب معلومه که برند شناخته شده ایی مثل نیسان کیفیت متریال به کار رفته درش از کمپانی بی نام نشانی مثل ایرانخودرو سایپا بهتره ……….

      1. Elemento

        ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        به بی نام و نشان بودن ربطی نداره.
        ایرانخودرو بی تعهده نه بی نام و نشان.
        نام و نشان مرسدس بنز و تویوتا رو هم که به ایرانخودرو و سایپا بدن ظرف 1 هفته از بین میبرنش.

  7. uss zumwalt DDG-1000

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    11995 دلار میشه 41982500 تومن
    خوبه به نظرم

    1. رضا پ

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (216 ديدگاه)

      ایرانخودرو هم دنا رو که اتاق و پلت فرم افتضاح سمنده با کمی بزک دوزک میده 42 میلیون 😕
      یعنی هم قیمت همین نیسان ورسا اگه تعرفه های ناعادلانه نبود(باتحریمهای ناعادلانه اشتباه نگیرید)😅
      اصلا مقایسه این دو تا انصاف نیست و بقول اون دوستمون بی احترامی به نیسانه والبته شعور علاقمندان به خودرو …
      ویران خودرو بخواد با این کیفیت ماشین تولید کنه 100 میلیون روش قیمت میزاره
      البته شما با دلار آزاد حساب کردی ولی بر خلاف ادعای خودروسازها اونا با مبادله ای تولید میکنن

  8. aliqani

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (124 ديدگاه)

    واقعا چرا ماشینای ارزون و به صرفه خیلی هاشون باید نامتناسب باشن یجورایی ?؟!
    لازم نیست قشنگ باشه ولی حداقل زشت نباشه
    فقط در بحث طراحی
    با ساده سازی که خرج خودشونم کمتر میشه

  9. حسن

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (12 ديدگاه)

    به نظر من طراحیش اصلا در حد واندازه طراحی نیسان نیست،درسته که ماشین ارزان قیمیتیه ولی دلیل نمیشه اینقد طراحیش بد باشه،بعلاوه در این کلاس ودر این رنج قیمت هیوندای اکسنت هم از لحاظ قدرت موتور هم از نظر طراحی وامکانات بهتره

  10. Nissan

    ۲۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اخه طرح داخل به این خوبی. کجاش بَده.
    ببینین دوستان اقتصاد ما مشکل داره. که دلار شده 4000 هزار تومن. اقتصاد ما مشکل داره که ارزون ترین خودرو جهان.بدون گمرک و هزینه واسه ما 42 میلیون تومان در میاد

    یه زمانی. دلار. 68 ریال بود. که با این قیمت دلار. میشد این نیسان رو با 800. 900 هزار تومن خرید

    حالا شما نمیخاد 2017 اینو بخرید. اگ برین مدل پایین همین کارکرده شو بخایین بخرین. با 5. 6 هزار دلار میشه خرید
    کسی هم که میاد دنا رو با نیسان مقایسه میکنه. همون بهتر که دنا بخره
    چون اون لوگو نیسان که وسط فرمونه به کُل خاندان ویران خودرو می ارزه
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا