نیسان GT-R زندگی بسیار عجیبوغریبی داشته است. تنها با بهروزرسانیهای کوچک، این خودرو حدود ۱۱ سال است که طرفداران را مشغول خود کرده و البته یکی از محبوبترین اهداف تیونرها نیز محسوب میشود. در این نوشتار شما را با یک مدل بسیار ویژه آشنا خواهیم کرد که محصول کمپانی ADV.1 بوده و خب دربارهی آن چه میتوان گفت؟ ارتفاع خودرو به اندازه رنگ بنفش بدنه پایین بوده و رینگهای آن نیز در دل گلگیرهای پهن جا خوش کردهاند. در کل به نظر میرسد این خودروی پرفورمنس در قفسی کاملاً بیفایده گیر افتاده است!
این خودرو کار نمایندگی ADV.1 در اندونزی بوده و از کیت بدنهی بانی پاندم سود میبرد. ما جزئیات کامل این پروژه را نمیدانیم اما حدس میزنیم که سیستم تعلیق تغییریافته و میتوان ارتفاع آن را تنظیم کرد. واضح است که خودروی موردبحث در حال نمایش رینگهای شرکت ADV.1 بوده و از نوع ADV5.0 CS به ابعاد ۲۱ اینچ میباشد. ما نمیدانیم رینگهای ۲۱ اینچی توانا در پیست چه تواناییهایی دارند اما خب هر چیزی در این دنیا ممکن است نه؟!
نیسان GT-R موردبحث مدل سال ۲۰۱۸ بوده بنابراین قدرت ۵۶۵ اسب بخاری آن به تمامی چرخها منتقل میشود. با تمامی تغییرات صورت گرفته هنوز هم قانع نشدهایم که این خودرو بتواند پرفورمنس بهتری در مقایسه با نسخه استاندارد داشته باشد. در واقع ما کاملاً مطمئنیم که ADV1. کاملاً در نقطه مقابل عملکرد بهتر گودزیلا قدم برداشته است.
GT-R خودرویی است که بارها و بارها تواناییهای تیونینگ و عملکردی خود را نشان داده اما صادقانه باید گفت این نسخهی یاد شده با آن رنگ بنفش بدنه و رینگهای طلاییرنگ شوکه کننده ترین نسخهی تولید شده بوده است. البته زیبایی در نگاه بیننده بوده بنابراین ما نمیخواهیم سلایق شخصی خود را به شما عزیزان تحمیل کنیم. حرف ما این است که GT-R تیون شده توسط ADV.1 بهترین گزینه برای حضور در خیابان نیست. نظر شما چیست؟
JDM eat sleep
۱۴ شهریور ۱۳۹۷پس تو به احتمال زیاد چیزی درباره ی سطوح گوناگون تیونینگ نمیدونی.
یادت باشه تو فقط علاقمند به صنعت خودرو هستی ن چیز دیگه
امیر
۱۴ شهریور ۱۳۹۷کجای این مضحکِ؟
حسین
۱۴ شهریور ۱۳۹۷بدم نیس ، شاید سفارش یه خانم هس!
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷یه درگ جدید اومده بین ۹۱۱توربوsوقوی ترین مدل gtrکه بیشتراز۶۳۰اسب قدرت داره.m5هم کنارشون گذاشته شده.gtrبرعکس مدل معمولی شتاب وحشتناکی داشت اما درآخر ۹۱۱توربوsپیروز رقابت شد
Omid
۱۴ شهریور ۱۳۹۷قویترین مد ل gtr دو هزار اسب بخار قدرت داره (تیون شده)
s.h
۱۴ شهریور ۱۳۹۷نه قوی ترین مدل 3500 اسبه که من تست داینوشم گذاشته بودم
Omid
۱۴ شهریور ۱۳۹۷میشه دوباره بذارین یا ادرس جایی که گذاشته رو بدین؟
s.h
۱۴ شهریور ۱۳۹۷https://www.youtube.com/watch?v=sbs2Xy1tyJM&t=18s
همین ماشین پارسال 3000 اسب بود امسال شده 3500 اسب
تست داینو از دقیقه 1 شروع میشه ببین میخواد پرواز کنه
اگر اشتباه نکنم همون الفا هست فکر کنم ..
1/4 مایلم 6 ثانیه میره
datsun
۱۴ شهریور ۱۳۹۷آقا مهدی
تو پست چند ماه قبل درگ gtr و ام فور کامنت هات یادت هست میگفتی اگه m5 باشه فلان میشه حالا تماشا کن
پدال فیلمش رو تو آپارت گذاشته ولی هنوز توسایت پستش رو نزاشته
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷دوست گرامی اون مهدی من نبودم.ولی نیسانgtrنسخه ۵۶۰اسب بخاریش هم حتی مرسدسe63sرو توی چند درگ شکست داد.گاهی حتی لامبورگینی روهم شکست داده پس مگه میشه یه سدان ۲تنی اونم ازمدل ۶۳۰اسب بخاری gtrشکست نخوره
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷اون مدلgtr۶۳۰اسب قدرت داره.تازه اگه منصف باشیم m5درتمام درگ ها۴۰۰متررودر۱۱/۱تا۱۱/۲ثانیه زده درحالیکه تواین درگ۱۱/۶بود زمانش که نشون میده راننده نتونسته خوب هدایتش کنه
datsun
۱۴ شهریور ۱۳۹۷خوب یه درگ هم از gtr مدل پایه و ای ام جی gtr هم به تازگی اتو کار برگزار کرده ویدئو ش تو آپارت هست اونم ببین
تا جایی که من میدونم قوی ترین gtr مدل کارخانه نه تیون نیسمو هست اونم ۶۰۰ اسب بخاره و gtr نسخه ۵۰ سالگی که ۷۱۰ اسب بخاره که فعلا فقط یکی دو تاش ساخته شده
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷نیسانgtr نسخه۵۶۲اسب بخاری که۴۷۰پوند گشتاور داره e63sکه رقیبm5هستش روشکست داده که فیلمش توپدال هست.پس معلومه gtr630اسب بخاری که ۶۰۰پوندگشتاورداره سریع ترهم هست وm5روشکست میده.اماحرف من اینه کهm5درهمه درگ ها که پدال هم دارشون۴۰۰متر رودر۱۱/۱تا۱۱/۲ زده اما توی این درگ جدید۱۱/۶بودکه واقعاتوان واقعیm5نبود
mahdy
۱۴ شهریور ۱۳۹۷به نظرم خیلی باحال شده ولی اگه به جای بنفش رنگ بدنه قرمز میبود خیییییلی بهتر بود(مشکی هم جالب بود)
این یکم زنونس
Sajjad
۱۴ شهریور ۱۳۹۷یه سریا عشق کف خوابی و بامپر اسپرت و کمبر دارن قرار نیست از نظر شما مضحک باشه
حسین دهمرد
۱۴ شهریور ۱۳۹۷همیشه دوست داشتم یه شوی این رنگی داشته باشم