گودزیلا قدیم و جدید ندارد اما این دلیل نمیشود که ما تفاوتهای GT-R فیس لیفت شده را با نمونهی قدیمی آن بازگو نکنیم! با ما باشید تا از تفاوتهای این دو آگاه شوید.
نیسان جزئیات رسمی GT-R مدل ۲۰۱۷ را در نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام کرد. این خودرو از اصلاحات و بهروزرسانیهایی در داخل و خارج خودرو برخوردار شده و نیسان امیدوار است که آن را در صدر رقابتها نگه دارد.
اگر برای لمس فرمان این سوپر کار بیرحم نمیتوانید تا سال ۲۰۱۷ صبر کنید، نسخهی قدیمی هم میتواند با قیمتی خارقالعاده کار شمارا راه بیندازد.
سپر عقب منفذهای هوای جدید را در پشت چرخها پذیرا شده و نوار نقرهای بزرگی هم بین لولههای اگزوز به چشم میخورد. این ویژگی به همراه چینهای افقی زیر چراغهای ترمز کمک میکنند تا خودرو سبک وزنتر از قبل به چشم بیاید. رکابهای جانبی نیز تغییر کردهاند اما اسپویلر عقبی دستنخورده باقیمانده است.
نیسان، GT-R جدید را با رنگهای جدیدی عرضه میکند که شامل رنگ بسیار زیبای “نارنجی کاتسورا” هم میشود که در تصاویر نشان دادهشده است. اگر شما نسخهی “پرستیژ ادیشن” GT-R را انتخاب کنید، میتوانید از بین ۴ تریم مختلف چرم برای داخل خودرو یکی را برگزینید.
نمای داخلی هم اصلاحات قابلتوجهی را به خود دیده است که گیراترین آنها صفحه لمسی ۸ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی است که در بالای کنسولی که توسط چرم احاطه شده قرار گرفته است. نیسان تعداد دکمههای موردنیاز برای سیستم ناوبری و صوتی را کاهش داده و پدالهای تعویض دنده را بر روی غربیلک فرمان قرار داده است.
یک کنترلر چرخشی هم در کنسول مرکزی فیبر کربنی قرارگرفته است که چرخیدن در منوهای سیستم ناوبری و سرگرمی را آسانتر کرده و ما انتظار داریم که این سیستم در مدلهای آیندهی نیسان هم بکار گرفته شود.
خودروی جدید از همان پیشرانهی ۶ سیلندر توئین توربوی ۳.۸ لیتری سود میبرد اما ۲۰ اسب بخار بیش از مدل قدیمی نیرو تولید میکند (۵۶۲ اسب بخار در مقابل ۵۴۲ اسب بخار مدل قدیمی) که این مهم به لطف زمانبندی احتراق بهبودیافته و فشار بوست بالای توربوها حاصل شده است. گیربکس ۶ سرعته و دوکلاچه خودکار هم اندکی بازنگری شده تا سروصدای کمتری تولید کند و شیفتهای نرم و روانتری به GT-R ارزانی دارد.
شاسی مستحکمتر شده و سیستم تعلیق هم در زمان دور زدنها پایداری بیشتری را نشان میدهد.GT-R جدید به لطف تنظیم جدید سیستم تعلیق سریعتر از قبل پیچها را طی میکند. سیستم اگزوز جدید از تیتانیوم ساختهشده و آنچه را که نیسان “سیستم افزایش صدای فعال” مینامد به نمایش میگذارد.
Hamed
۱۴ فروردین ۱۳۹۵داخلش بهتر و معقول تر از نسل قبلشه
امید
۱۴ فروردین ۱۳۹۵نمای بیرونیش تغییرات خاصی نداشته بجز اینکه آیرودینامیکتر شده !!
ولی داخلش واقعا قشنگتر شده چون بنظرم نسخه قبلیش داخلش حوصله سربر و ساده تر بود !!
دیگه موتور و شتاب و قوای محرکه اش که شاهکاره و حرفی برا گفتن نمیزاره !!
چرخاش برا صاحباشون بچرخه !! ما هم که فقط به عکسا اکتفا میکنیم !!
بهنام طیبی
۱۴ فروردین ۱۳۹۵کلیپ درگ این دوغول ژاپنی دیدن داره
Nissan...Japan
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ظاهرش تغییرات ریز ولی موثری داشته نمای داخلیش زیباتر شده،در کل واقعا واسه خودش تو کلاس سوپر کار ها اعجوبه ایه.
Zonda R
۱۴ فروردین ۱۳۹۵@.F
واقعا این سبک قیاس خودروها در عکس های بهم چسبیده بسیار عالیه و البته جذابیت خاصی هم داره
ممنون از شاهین عزیز
شاهین
۱۴ فروردین ۱۳۹۵خواهش میکنم فرزاد عزیز
مخلصم
سامان اذری
۱۴ فروردین ۱۳۹۵شتاب صفر تا صد 2.7 ثانیه
با این قیمت و این حجم موتور واقعا عالیه
کار نیسان خیلی درسته
حسین
۱۴ فروردین ۱۳۹۵Gtr = love
Maysam..laferrari
۱۴ فروردین ۱۳۹۵با این که با خودروهای ژاپنی نمیتونم ارتباط برقرار کنم ولی GTR همیشه استثنا بوده??
USA & JAPAN
۱۴ فروردین ۱۳۹۵هر دو مدلش عشق منه
AHMADREZA
۱۴ فروردین ۱۳۹۵داخلش واقعا عالیه
احمد باقری
۱۴ فروردین ۱۳۹۵این ماشین، غولیه واسه خودش، نمای داخل کابینش هم که حرف نداره. در کل، عالیه.
MjM
۱۵ فروردین ۱۳۹۵واقعا حرف نداره….سامورایی به تمام معنا…چیزی نمیشه گفت
ramy
۱۵ فروردین ۱۳۹۵قبلاً بازی بود به srs البته این بازی تقریبا 8 سال پیش اومد بیشتر این بازی روی gtr تمرکز کرده بود که خیلی ایده جالبی بود از اون موقعه عاشس این ماشین شدم بعدش فهمیدم که بهترین ماشین اسپرت دنیاست
american muscle
۱۸ فروردین ۱۳۹۵گودزیلا بازم گل کاشته.ولی تغییرات ظاهریش زیاد نبود.به نظر من چرافای عقبش و جلوش با هم نمیخونن میتونن جلویی ها خشن تر باشن اگه توجه کنین متوجه میشیدش