نیسان GT-R به وضوح سن بالای خود را نشان میدهد اما این کمپانی تاریخچه درخشانی در معرفی بهروزرسانیهای پرفورمنس برای این خودرو دارد. همین فلسفه درباره مدل مسابقهای GT-R نیسمو GT3 هم صدق میکند زیرا ژاپنیها برای مدل سال ۲۰۱۸ این خودرو تغییراتی را اعمال کردهاند.
در حال حاضر این خودرو قابل سفارش بوده و از توزیع وزن بهینه و مرکز ثقل پایینتر سود میبرد. این امر به لطف قرار گرفتن پیشرانه در بخش عقبتر میسر شده است. قلب آهنین GT-R نیسمو GT3 2018 پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربویی است که بیش از ۵۴۳ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتون متر گشتاور تولید میکند.
جدای از جابجایی ۱۵۰ میلیمتری پیشرانه، نیسان به منظور بهبود دینامیک خودرو سیستم تعلیق جدیدی را توسعه داده است. این خودروساز همچنین استحکام پیچشی خودرو را افزایش داده است. نهایتاً اینکه نیسمو GT3 بهروز شده دارای ترمزهای ارتقا یافتهای است که قابلیت دوام و اطمینان بیشتری نسبت به قبل نشان میدهند.
اگرچه این خودرو برای مسابقات طراحی شده اما مدل ۲۰۱۸ آن با سیستم تهویه مطبوع سفارشی نیز در دسترس است. نیسان میگوید این سیستم منحصراً برای این خودرو طراحی شده و باعث میشود راننده در خلال مسابقات استقامت طولانی راحتتر باشد.
اصلاحات صورت گرفته در GT-R نیسمو GT3 2018 چندان چشمگیر به نظر نمیرسند اما نیسان میگوید این خودرو قابلیت رقابت بیشتری نسبت به قبل داشته و درعینحال استفاده از آن برای رانندگان حرفهای و غیرحرفهای آسان است. این خودروساز ژاپنی میگوید هدف نهایی ساخت خودرویی مسابقهای است که از مزیتهای GT-R برخوردار بوده و قادر است با پایداری زیاد در هر سرعتی، در هر پیستی و با هر لاستیکی حرکت کند.
نیسان GT-R نیسمو GT3 تنها با سفارش مشتری ساخته میشود و انتظار میرود اولین نسخههای آن از ژانویه سال آینده به دست مشتریان برسد. قیمت این خودرو در ژاپن از ۶۰ میلیون ین (۵۵۱۵۸۰ دلار) آغاز میشود.
Ali Keyhani
۱۲ خرداد ۱۳۹۷550 هزار دلار یکم زیاده براش،با این پول میشه دوتا فراری 488 gtb گرفت?
datsun
۱۲ خرداد ۱۳۹۷این مدل مسابقه ای که اگه مشتری سفارش بده واسش میسازن وگرنه مدل پایه gtr صد هزار دلاره
Reza
۱۲ خرداد ۱۳۹۷با این پول یدونه هوراکان پرفورمانته میخرم با بقیشم یدونه خونه تو اروپا میخرم.
تازه کلیم از پولم میمونه
حسین دهمرد
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ژاپنم کلی تعرفه میبنده رو خودروهای وارداتی. لااقل برای برند های ژپنی که در خارج از ژاپن ساخته میشن باید یه تخفیفی قائل بشن.
Mohsen
۱۲ خرداد ۱۳۹۷تعرفه واردات خودرو به ژاپن صفر می باشد
روی تمام خودرو ها چه داخلی چه خارجی فرقی نداره بر اساس اندازه خودرو و حجم موتور و مصرف سوخت و اسب بخار مالیات می یاد که برا ماشین های با اسب بخار بالا زیاد می شه
بهزاد
۱۲ خرداد ۱۳۹۷دوستان اهل فن در بالا اشاره فرمودن که با این پول میشه دوتا فراری یا لامبورگینی به همراه خانه خرید!
به عرض دوستان میرسانیم این یک خودرو مسابقه ای در کلاس GT3 بوده و سایر خودروها هم در همین محدوده قیمت عرضه میشوند مثلا؛
فراری 488 gt3 بعلاوه مالیاتش 550 هزار یورو
آکورا nsx gt3 با پرداخت مالیات 500 هزار دلار
و مابقی خودروها که برای این سری از رقابت ها خودرو میسازند این شرایط پابرجاست.