گودزیلای ژاپنی برای شکست همه حریفان قدر خود، نیرو و توانایی کافی ذخیره کرده است اما آیا چهره آن هم همان قدر قوی و با شکوه است؟ با اینکه قضاوت درباره طراحی ظاهری خودرو یک امر سلیقه ای است، اما در مقایسه ای پهلو به پهلو بین رقبای عمدتاً اروپایی و نیسان جی تی آر، ضعف طراحی آن مشهود میگردد.
حالا تیم طراحی مجله تاپ اسپید دست روی این خودرو گذاشته و طرحی را برای نسل بعدی جی تی آر پیشنهاد داده است. در طراحی این خودرو به تکامل ظاهری این سوپر اسپرت توجه شده و زبان طراحی محصولات نیسان مخصوصاً المانهای جدید محصولات کانسپت نیز در نظر گرفته شده است. چراغهای بومرنگی و جلوپنجره آشنای نیسان، هواکشهای جانبی مشابه شورولت کوروت، خطوط بدنه ملایم و سقف شیب دار و شناور گونه و اسپویلر بزرگ عقب و از همه بهتر چراغهای نوآورانه عقب در مجموع چهره ای تهاجمی و در عین حال شیک و امروزی به نیسان بخشیدهاند.
میلاد
۲۱ مهر ۱۳۹۲این ماشین از هر ماشین امریکایی وایتالیایی بهتره.دم نیسان گرم
km
۲۱ مهر ۱۳۹۲این مدلی که الآن هست پشتش اصلا مث رقباش به سوپراسپرت نمیخوره ولی این طراحی واقعا اصالت نیسان رو داره و عالی شده
پژمان
۲۱ مهر ۱۳۹۲درگ فراری 458 و نیسان gtr اینو سرچ کنید و ببینید خیلی جالبه
mehran911
۲۱ مهر ۱۳۹۲خیلی خوشگله تاپ اسپید غوغا کرده!!!
امین
۲۱ مهر ۱۳۹۲پس کو چراغ های دوتایی عقب؟؟؟؟؟؟ جلو و سقفش خیلی زیبا شده. خوبه !!!!!
slr722
۲۱ مهر ۱۳۹۲خود گودزیلا عجیبه…
پس شک نکنید که طراحی نسل بعدش عجیبه…
محسن.د
۲۱ مهر ۱۳۹۲به نظر منم چهره نسل فعلیش درخور شخصیت گودزیلا نیست.
ali
۲۱ مهر ۱۳۹۲i love gtr
carbonado aventador
۲۱ مهر ۱۳۹۲من تو تلنولوژی این ماشین موندم چجوری با موتور 6 سیلندر شتابی اندازه ی آونتادور داره . درسته که توربو داره ولی خیلی ماشین های ده سیلندر آرزوی شتاب زیر 3.3 دارند . مثل گایاردو R8 ده سیلندر و خیلی ماشین های دیگر!!!!!!
carbonado aventador
۲۱ مهر ۱۳۹۲صدای اگزوز GTR از همه ی ماشین ها قشنگ تره . من تو مست وانتد2 خیلی وقته معتاد صدای موتور GTR شده ام.
HASSANBMW
۲۱ مهر ۱۳۹۲عقبش خیلی خوبه!!!
ali97
۲۱ مهر ۱۳۹۲قشنگ شده
ولی اون چراغای عقب دیگه جزء اصلی و اصیل gtr و skyline بود.
علی
۲۱ مهر ۱۳۹۲نسبت به قیمتش یه ماشین فوق العادست اما خب پرستیژ محصولاتی مثل لامبو و فراری و پورشه رو نداره
در شمن در یه تست درگ 400متر بین 3ماشین بوگاتی ویرون سوپراسپرت اول شد پورشه 911توربو اس دوم و نیسان جی تی آر سوم
راستی در جواب اون دوستمون که گفت چه جوری با 6سیلندر از پس خیلیا بر میآد:
پورشه 911 سالهای ساله با 6سیلندر به رقابت با 8،10 و 12 سیلندرها میره
برای مثال 911 turbo S توی نسل قبلی شتاب 2.5 ثانیه رو ثبت کرده بود
SiNa
۲۱ مهر ۱۳۹۲خدایی پورشه 911 Turbo Sهیچ وقت نمیشه GT-R
هــــــــــــــیچ وقت
حتی تو خـــــیال ….!!!
I <3 GT-R
پژمان
۲۱ مهر ۱۳۹۲aventador جان دلیل اصلی زیاد بودن شتاب اولیه gtr بخاطر تویین توربو و دو دیفرانسیل بودنشه ضمنا صدای اگزوز اونتادر و فراری 458 و لافراری و فراری f12 از gtr خیلی قشنگتره و اسپرتی تره نمیدونم شما رو چه حسابی اینو میگی اون سرچی رو که گفتم انجام بده دیگه اینو نمیگی
BEST CAR
۲۹ دی ۱۳۹۲همچین میگی جی تی آر به دلیل توئین توربوشه انگار آونتادور 6سیلندره استوکه به نظرت عملکرد موتور v6 توئین توربه 3800 بالاتره یا v12 استوک 6500 خب معلومه لامبورگینی : همچین میگین لامبورگینی آونتادور استوکه انگار 6سیلندر 3800ه شما و اکثر به قول خودشون ماشینبازها فقط کلمه استوک و تیونینگ رو در نظر میگیرین و مقایسه میکنین به خودتون میگین ماشینباز در حالی که اصلا مقایسه جزئیاتی و درست رو انجام نمیدین مثلا یکی بود میگفت بوگاتی استوکه شتابش2.5 هست موتور w16 و چهار توربو داشته باشه به نظرت استوکه توسط کارخانه تا دنده آخر تیونینگ شده برای همین میگن بوگاتی تیونینگ نمیشه چو جا برا تیونینگ نداره . . .
mojtaba..designer
۲۱ مهر ۱۳۹۲carbonado aventador………..دوست من..نیسان جی تی آر دلیل شتابش شاسی سبک و فیبر کربنیشه….نیسان تو این مدل به شدت بدنه و شاسی حتی پوسته موتور رو سبک سازی کرده که دلیلش اینه…توربو بودنشم کم اثر نبوده..
در ضمن این طراحی هم جالبه ولی میتونه بهتر هم بشه.
بیشر یه فیس لیفته..نه طراحیه کاملا متحول شده.
البته ممکنه نیسان بیشتر رو مشخصات فنیش کار کنه و طراحیشو در حد یه فیس لیفت تمام کار کنه…
BEST CAR
۲۹ دی ۱۳۹۲لامبورگینی هم به جزء سقف و درهاش تمام اعضای بدنش فیبر کربن هست ولی جی تی آر بدنش فیبر کربن نیست همهء جزئیات رو در نظر بگیرین دوست عزیز نه لامبو دارم نه نیسی حقیقتو گفتم و همه ی سوپر اسپرت ها با اجازه شما از فیبر کربن استفاده میکنن به دلیل سبک بودن و محکم بودن . . .
امین
۲۱ مهر ۱۳۹۲اون اعداد و ارقام به نسل فعلی GTR نمیخوره.
امیدوارم طراحی نسل بعدش شایستگی کاملی برای این موتور داشته باشه.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۱ مهر ۱۳۹۲درود.
خیلی دیر نسل جدید رو معرفی میکنند.
خدایی این ماشین یک رمز و رازی داره.خیلی قویه.خیلی عجیبه.ما همچنان منتظریم.
((( باید درک کرد و دوست داشت ، نه اینکه دوست داشت و درک کرد )))
محمد
۲۲ مهر ۱۳۹۲طراحیش واقعا تحسین بر انگیزه
فقط اگه به چیزی که الان داره تولید میشه میگن گودزیلا،دیگه با این طراحی میخوان چه لقبی بهش بدن!!!!!!!
حامد MASERATI GT
۲۲ مهر ۱۳۹۲بسیار زیباتر و جذابتر شده واقعا باید تحسین کرد تاپ اسپید رو با این طرحش اگه نیسان هم این طرح رو پیاده کنه فکر کنم حتی تو فروشش تاثیر زیادی داشته باشه . واقعا معرکه شده
علی
۲۲ مهر ۱۳۹۲gtr رو خیلی دوسش دارم . این هم خیلی خوشکله
ESI
۲۲ مهر ۱۳۹۲طراحیش واقعا عالیه و خوش به حال اون کسی که سوار این گودزیلا بشه
میلاد
۲۳ مهر ۱۳۹۲چرا اینقد gtr رو بزرگش میکنید.این فقط 1 ماشین سوپر اسپورته.همین.
آرمااااان
۲۸ مرداد ۱۳۹۴دوست عزیز ما GTRرو بزرگش نکردیم،عملکرد فوق العاده بالاش بزرگش کرده،وقتی داره خیلی از سوپر اسپرت هارو به چالش میکشه این یعنی بزرگی و ابهت
میلاد
۲۳ مهر ۱۳۹۲gtr فقط 1 ماشین سوپر اسپورته.همین.چرا بقیه ماشین ها رو نمیبینید
علیرضا
۲۳ مهر ۱۳۹۲واقعا ماشینه خوبیه، من اگه بتونم خودمو راضی کنم پرایدمو بفروشم حتما یکی از اینا میخرم
JDM eat sleep
۲۴ مهر ۱۳۹۲اصلا تاپ اسپید عددی نیست بخواد درباره ی این امپراطور شتاب حرف بزنه ژاپنی ها هم اگه میخوان یه فیس لیفتی هم انجام بدن برن دوباره اون کانسپتی (GTR) که سال ۲۰۰۱ تو نمایشگاه Tokyo show داده بودن رو جایگزین نمونه ی فعلی کنن
Only Japanese Car
I LOVE JDM
Ghalleger
۲۵ دی ۱۳۹۲نیسان فقط اسکای لاین
160
۵ اسفند ۱۳۹۲واقعا نسبت به قیمتش بهترین ماشینی هست که میشه خرید فقط یکم طرح داخلش زشته اگه نه از همه لحاظ از بقیه سوپر اسپورت ها بهتره
ASADI
۱۰ آبان ۱۳۹۳خیلی خوشگله
شتابشم که عالی
ماشاالله به نیسان
ممد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹فراری و لامبورگینی برای پز دادن هستن ولی این یه ماشین اسپرت واقعیه