نیسان

لذت بخش و سبک همچون گلایدر

کمپانی نیسان از برنامه  خود برای معرفی کانسپت BladeGlider در نمایشگاه خودروی توکیو خبر داد . رانندگی با این خودروهمچون پرواز با گلایدر لذت بخش است .

Nissan BladeGlider concept
Nissan BladeGlider concept

این خودرو چیزی فراتر از یک کانسپت است و نشانگر مسیر آینده خودروهای الکتریکی نیسان می باشد . طراحی خاصی که نیسان برای این کانسپت درنظر گرفته به راننده و دو سرنشین دیگر تجربه یک رانندگی بانشاط برپایه  تکنولوژی های بی همتا را هدیه می دهد . بنا به گفته مسئولین شرکت نیسان ، هدف از طراحی این کانسپت ، انقلاب در طراحی وسایل نقلیه به منظور برانگیختن احساسات و ارائه  ارزش های جدید و مطمئن به منظور به صفر رساندن تولید گازهای گلخانه ای توسط وسایل نقلیه  ، بوده است .

Nissan BladeGlider concept
Nissan BladeGlider concept

طراحی دلتا شکل این کانسپت روداستر ، پیش از این توسط نیسان امتحان شده بود . به گفته  طراحان و مهندسین نیسان ، طراحی دلتا شکل موجبات کاهش نیروی درگ ، افزایش نیروی رو به پایین و افزایش مانورپذیری را فراهم می کند . فضای کابین هم همچون مک لارن F1 به سه سرنشین اختصاص داده شده است .

مشخصات فنی این کانسپت هنوز منتشر نشده است ، اما به گفته نیسان موتورهای الکتریکی که از باتری های یون – لیتیوم بهره می برند وظیفه  به حرکت درآوردن چرخ های عقب را برعهده دارند . توزیع وزن جلو به عقب ۷۰/۳۰ و شاسی کربنی از دیگر ویژگی های منتشر شده از BladeGlider است .

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. جهانگير

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (147 ديدگاه)

    نیسان بعد از تویوتا بهترین ماشینه ژاپنه

    1. km

      ۲۴ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (679 ديدگاه)

      لکسس و اینفینیتی که از نیسان و تویوتا بهترن!!

      1. reza.b

        ۲۴ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6 ديدگاه)

        اینفینیتی همون نیسانه که ماشینای لوکسشو میزنه . لکسوس هم برای تویوتاس که ماشینای لوکسشو میزنه

        1. km

          ۲۴ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (679 ديدگاه)

          میدونم عزیزم!! منظورم این بود که اگه این 4 تا رو بزارن جلوت لکسس و اینفینیتی رو بر میداری یا تویوتا و نیسانو؟؟ وگرنه اونا زیرمجموعه تویوتا و نیسانن

    2. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۴ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4512 ديدگاه)

      نیسان بهترین ماشین ساز ژاپنیه . هم از لحاظ سوپر اسپرت ساز و هم از نظر ماشین های شهری . از قدیم تا الان حرف اول رو نیسان در ساختن سوپر اسپرت می زد و بعد تویوتا و لکسوس !!!!!!!!!!!!

      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۳۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود.
        خیلی بد فرم طراحی شده.

        از بالا که نگاه میکنی شبیه زین دوچرخه است.

        ولی سایزش برای یک ماشین 3 نفره خیلی بزرگه.

        میشد بهتر از این دربیاد.

        ((( ایران و المان )))

      2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۳۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود.
        خیلی بد فرم طراحی شده.

        از بالا که نگاه میکنی شبیه زین دوچرخه است.

        ولی سایزش برای یک ماشین 3 نفره خیلی بزرگه.

        میشد بهتر از این دربیاد.

        ((( ایران و المان ))).

  2. فرامرز

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1597 ديدگاه)

    با این حال میده لایی بکشی! خودت رد میشی سرنشین های پشت جا میمونن!!! نمی تونست از این زشت تر بشه جلوش؟ واسه الکتریکی بودن و حس گلایدر داشتن لازم نبود این قدر جلوش رو زشت کنن!!!

    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۴ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4512 ديدگاه)

      می دونستی اگه بوگاتی رو اینجوری طراحی می کردن سرعت های بالاتر رو می زد . اگه از بالا دقت کنی ماشین های لامبورگینی هم اینجوری اند ولی خیلی کمتر . شکل سر پیکان (تیر) از لحاظ آیرو دینامیکی خیلی مقاومت کمتری در مقابل هوا داره!!!!!!

      1. محسن.د

        ۲۴ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        برخلاف تصور،بهترین حالت آیرودینامیکی برای مقاومت درمقابل هوا نوک تیز و پشت پهن نیست. ایده آل ترین حالت از لحاظ علمی شکل اشک برعکس هست.یعنی قسمت منحنی دار در جلو و یک شیب که تا عقب کشیده شده.اگه به بعضی سوپراسپرت ها با دقت نگاه کنی این حالت تا حدی دیده میشه مثل بوگاتی،پاگانی هوایرا،P1،918 و… البته بخاطر محدودیتهای دیگه نمیتونن کاملا ایده آل بسازن.

        1. LAMBORGHINI DIAM

          ۲۴ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (4512 ديدگاه)

          اینم دیگه خیلی شورشو در آورده . یعنی عقبش خیلی پهنه ولی باز از تاثیر تیر مانند بودن نمی شه گذشت!!!!!

        2. محسن.د

          ۲۴ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          حق با شماست.

      2. فرامرز

        ۲۴ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1597 ديدگاه)

        آخه بحث این ماشین آیرودینامیکی نیست. میخواد خودروهای آینده رو به تصویر بکشه! من این رو میذارم کنار بی ام و آی ۸ یاد ما قبل تاریخ میفتم! از نظر فنی هم فکر نکنم توان رقابت رو داشته باشه!!!

        1. carbonado aventador

          ۲۷ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (4512 ديدگاه)

          بحث ما سر مثلث بودن ماشین نیست . من گفتم شکل پیکان بودن آیرو دینامیک یهتری داره محسن جون گفت که شکل قطره ی باران بهتر عمل می کنه . منم این رو شنیده بودم و مرسی که یه چیزی به من یاد داد!!!!!!

      3. محسن.د

        ۲۷ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        حالا چرا ناراحت میشی لامبورگینی جان! من کی باشم که بخوام به شما چیزی یاد بدم! منظورمن این بود که فکر نمیکنم اگه بوگاتی رو نوک تیز میساختن سرعتهای بالاتری میرفت! چون فولکس که پایه ی هرچیزی بود تا به نهایت سرعت برسه،اگر میخواست میتونست نوک تیز بسازه.من بیشتر ازاین چیزی نمیدونم.شاید شما یه چیزی میدونی که من ازش خبر ندارم.

  3. km

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    ماشین جدید بتمنه؟؟

  4. امین

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    خیلی زشته ….. مثل خرخاکی میمونه

  5. یه پسل باهوش

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    این چیه ؟؟؟

    این که دیگه ماشین نیس که

  6. محسن.د

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    نیسان سنت شکنی بزرگی کرده.حالا باید دید عملکردش چطوره.

  7. amir.t.

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    بد فرم …

  8. VAHID JINPACHI

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    الان یک ادمه {…} می اد و میگه بدرد نمی خوره…

  9. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    از تو عکس مشخص نیست باید تو واقعیت دیدش تا بتونیم در موردش اظهار نظر کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا