در مقایسهای سخت و فشرده به بررسی دو خودروی اسپرت و محبوب یعنی آئودی R8 V10 Plus و نیسان GT-R Track Pack خواهیم پرداخت. این خودروها بهصورت بیرحمانهای اشک هر رقیبی را در کف خیابان درمیآورند!
تأمین نیروی مداوم و بیوقفه در این خودروها به همراه سیستم چهارچرخ متحرک و سیستم گیربکس دو کلاچه حس دلپذیری از رانندگی را به وجود میآورد. در این میان اگر خواستار خودروی AWD سریعتری هستید گزینههای پیش روی شما لامبورگینی آونتادور ۴۰۰ هزار دلاری و بوگاتی ویرون میلیون دلاری هستند. بنابراین دلیلی ندارد تا این دو خودرو را با توجه به سابقه و عملکرد و صد البته قیمتشان، متواضع و فروتن ندانیم.
GT-R با موتور ۵۴۵ اسبی و قیمت ۱۱۶.۷۱۰ دلاری، به نظر معاملهٔ خوبی به نظر میرسد. اینطور نیست؟! پکیج Track دارای موارد اضافی شامل مجراهای خنککنندهٔ سیستم ترمز، سیستم ضربهگیرهای اصلاحشده و… میباشد. در این مدل همچنین صندلیهای عقب حذف شده و چرخهای فورج کاری شدهٔ آن نیز از مدل Black Edition به عاریت گرفته شدهاند. اما موارد جدید برای R8 نیز شامل سیستم انتقال قدرت ۲ کلاچه و مدل V10 Plus است. برای هرچه کمتر شدن وزن این خودرو آئودی تمهیداتی اندیشیده است که دربردارندهٔ مخزن سوخت کوچکتر، ضربهگیرهای اصلاحشده، صندلیها با تنظیم دستی و استفاده از قطعات فیبر کربنی میباشد. مجموع این موارد باعث کاهش ۵۹ کیلوگرم وزن خودرو شده است که در ترکیب با افزایش ۲۵ اسب بخاری قدرت موتور عملکرد بهتری را به نمایش میگذارد.
نوع عملکرد موتور این دو خودرو و همچنین تفاوت بازهٔ قیمتی آنها قابل توجه است اما ما نمیتوانیم در برابر وسوسهٔ مقایسهٔ این دو خودرو مقاومت کنیم! پس برای یک مقایسهٔ جانانه به دل جاده و پیست میزنیم!
ابتدا با یک درگ موافق هستید؟ سریع راندن برای این دو خودرو بسیار آسان است. هر دو خودرو دارای روش لانچ کنترل هستند اما جان کلام این است: ترمز، گاز، ناپدید شدن! در زمان حدود ۱۱ ثانیه، مسابقه تمام است. نیسان با اختلاف ۰.۳ ثانیه برنده میشود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۲.۷ ثانیهای نیسان، آن را در ردیف بزرگانی همچون ویرون و پورشه ۹۱۱ توربو قرار میدهد.
کدامیک سریعتر است؟! خب به جواب این سؤال رسیدیم اما سؤال اساسیتر این است: کدام یک بهتر است؟ برای مشخص شدن پاسخ به چیزی بیش از یک مسابقهٔ درگ نیاز داریم. پس راهی جاده و پیست میشویم.
در جادههای کوهستانی ما به همراه آقای Edward Loh تلاش میکنیم تا سرعت خودروها را از حد مجاز فراتر نبریم. R8 در اینجا اصرار میکند که شما بهصورت تدریجی از هر پیچ عبور کنید ولی GT-R هرگز از سرعت کم ابراز رضایت نمیکند و شما را به خاطر این کار سرزنش میکند.تایرهای دانلوپ به GT-R اجازه میدهند که با سرعت بالا وارد پیچ شود و به نظر میرسد این خودرو به طور مداوم طالب سرعت بیشتری است. شما میتوانید همیشه زودتر از آن چیزی که فکر میکنید پایتان را بر روی پدال گاز فشار دهید البته چالش واقعی پیدا کردن زمان این کار است. پاداش این کار نیز شتاب گیری مسلسلوار و دیوانه کنندهٔ آن است که همراه با صدای خشن موتور و نالهٔ گیربکس، لرزه بر اندام هر رقیبی میاندازد.GT-R نیروی g چشمگیری را تولید میکند بنابراین باید منتظر خوشامدگویی صندلیهای محکم مناسب و آبی و خاکستری رنگ آن باشید! در موقع رانندگی، حتی با وجود مجموعهٔ Bilsteins و همچنین حالت Comfort، به نظر میرسد که هر گونه نقص و عیب جاده به شما منتقل میشود. حال به سراغ آئودی R8 میرویم. در رابطه با این خودرو شما احساس فراگیری از تصفیه و پالایش را پیدا میکنید. این خودرو به طرز عالی هنر و مهارت خود را نشان میدهد و در برابر خشونت موجود در GT-R میتواند موفقتر باشد. نمای ظاهری و بیرونی آن و احساس کنترل و تو دست بودن آن به نظر میرسد که بهتر و مستقیمتر است. تقسیم وزن R8 بهتر احساس میشود و شما به آسانی خواهید فهمید که چگونه بتوانید خود را با قدرت موتور و پدال گاز هماهنگ کنید. ضربهگیرهای اصلاحشدهٔ آئودی رانندگی نسبتاً راحتی را در مقیاس یک سوپرکار ارائه میدهند. راندن R8 شما را از محیط بیرون ایزوله نمیکند و شما هنوز احساس میکنید که خودرو در حال انجام چه کاری است اما باید ذکر کرد که از صداهای ناخواسته خبری نیست.آقای Loh میگوید: من فکر میکنم در پیچهای تند،GT-R آئودی را شگفتزده میکند. نکتهٔ جالبی که دیده میشود دودهای خاکستری است که از اگزوز GT-R خارج میشود.
در نبرد سیستمهای انتقال قدرت،R8 احساس بهمراتب بهتری دارد. تعویض دندههای آن سریعتر و روانتر احساس میشود و بهترین صدای موتور V10 را ارائه میدهد. گیربکس GT-R نیز چیزی از رقیب کم ندارد اما شیفتهای آن در برابر آئودی قدری کم میآورد.آقای Loh متذکر میشود که: آئودی احساس خاصتری دارد و همچنین مرغوبتر دیده میشود.
پس از آزمایشهای جادهای که با محدودیت سرعت همراه بود به پیست میرویم، جایی که آقای Randy Pobst بسیار مشتاق تست این دو خودرو بدون هر گونه محدودیت غیرعادلانهٔ سرعت است.
شما باید دربارهٔ قدرت بیش فرمانی فکر کنید، این مورد کنترلپذیر است و میتواند لذت زیادی را به ارمغان آورد اما اگر بخواهید که سریع حرکت کنید باید دقت کافی را دراینباره به خرج دهید. اما در رابطه با نیسان GT-R مزیتی وجود دارد. ورای نشان “Track Pack” که بر کنسول مرکزی آن نقش بسته است، تنظیمات خاص نیسان در این مدل قرار داده شده است. پس از طی چندین دور در پیست،Randy این چنین میگوید:
من آرزو میکنم که خودروی مسابقهای خودم همانند GT-R باشد. او این گونه ادامه میدهد: بیش فرمانی وجود ندارد. هنوز هم این خودرو خیلی خوب وارد پیچها میشود. شما میتوانید لحظههای قطبی و متضاد بیشتری را در این خودرو احساس کنید اما این نیسان بالانس شده است و قسمت عقب آن دقیقاً در جایی که به آن تعلق دارد باقی میماند.
در حالی که زمان ۱:۲۱.۹۵ ثانیه طی یک دور پیست برای R8 بسیار قابل احترام است (۰.۴ ثانیه سریعتر از فراری ۴۵۸) اما زمان ۱:۱۹.۵۵ ثانیهای نیسان GT-R حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد. این زمان حتی ۰.۱۷ ثانیه سریعتر از دوکاتی 1198s است.
اما راز GT-R چیست؟! تورک و کشش، آن هم به مقدار زیاد! برای این خودرو بسیار سهل است که از پیچها با سرعت خارج شود و در این میان هیچ زمانی را تلف نمیکند. در نتیجه این خودرو سطحی از اعتماد و اطمینان را به وجود میآورد که به شما اجازه میدهد بیشتر بر روی پدال گاز بفشارید.
R8 برنده است، نه به خاطر اصلاحات فنی بیشتر و صدای جذابتر و نمای زیباتر، بلکه به خاطر این که همهٔ ما میخواهیم آن را برانیم…
آئودی R8
موتور وسط،AWD، مجهز به لانچ کنترل
قدرت: ۵۵۰ اسب بخار در ۸۰۰۰ rpm
تورک: ۵۳۵ نیوتن متر در ۶۵۰۰ rpm
شتاب صفر تا ۹۶: ۳.۲ ثانیه
مسافت یک چهارم مایل (۴۰۰ متر): ۱۱.۳ ثانیه با سرعت ۲۰۲.۴ کیلومتر بر ساعت
شتاب جانبی: ۰.۹۹ g
قیمت پایه: ۱۸۲,۵۹۵ دلار
قیمت در زمان تست: ۱۸۸.۹۹۵ دلار
نیسان GT-R
موتور جلو، AWD، مجهز به لانچ کنترل
قدرت: ۵۴۵ اسب بخار در ۶۴۰۰ rpm
تورک: ۶۲۷.۷ نیوتن متر در ۳۲۰۰ rpm
شتاب صفر تا ۹۶: ۲.۷ ثانیه
مسافت یک چهارم مایل: ۱۱.۰ ثانیه با سرعت ۲۰۱.۳ کیلومتر بر ساعت
شتاب جانبی: ۱.۰۴ g
قیمت پایه: ۱۱۶,۷۱۰ دلار
قیمت در زمان تست: ۱۱۶.۷۱۰ دلار
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳خیلی خیلی ممنمونننن عالیه فقط r8 با gtr خیلی به هم نمیخورنا!!لاقل جی تی ار با911
حالا به هر حال دمت مرسی شـــــــــــــاهین!
vahid jinpachi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳نیسان gtr + + + + +
ائودی r8 – – –
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳LIKE♥
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ویدیو کو پس؟
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳شـــــــــاهـــــین ویـــــــدیــــــوش یادت رفت!
:)
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳با تشکر از شاهین!
می خواستم بگم که تقریبا در هر درگی که گایاردو و آئودی در آن حضور داشتن لامبورگینی گایاردو برده البته نه همیشه بلکه 70 در صد مواقع!!!!
دلیل دیگم اینه که آئودی هیچ وقت برای لامبورگینی رقیب نمی تراشه و همیشه قدرت گایاردو بیشتر بوده!
یه نمونه اش همین اسکادرا کورسا با قدرت 570 اسب بخار!!!
مطمئن باشید آئودی جدید از هوریکان ضعیفتره حالا هرکی دلش می خواد دیس بده . مهم اینه که 4 تا آدم حسابی حرف منو می فهمه!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahmad..F12
۱۴ مرداد ۱۳۹۳محمد جان خب R8 قدرتشو از همون موتور گالاردو گرفته دیگه!!!!
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳احمد جان چرا شاس می زنی؟؟؟؟؟
هیچ وقت آئودی هیچ مدلی رو قویتر از لامبورگینی نمی زنه!!!!
چون باعث کم رنگ شدن کار لامبورگینی می شه!!!!!
Ahmad..F12
۱۵ مرداد ۱۳۹۳بله!!!
من دیگه حرفی ندارم…. :|
vahid jinpachi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳یعنی ائودی r8 بهتره ….هرهرهرهر
فقط gtr ….
vahid jinpachi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳r8 در حدی نیست که با gtr مقایسه بشه….
مسخره بازی
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ولی جی تی ار تو شتاب گیری خیلی از بوگاتی فاصله نداره
R8 در حد جی تی ار نی داداش
Arash66
۱۴ مرداد ۱۳۹۳اتفاقا این جی تی ار هست که در حدی نیست که با آئودی مقایسه بشه !
مرتضی
۱۴ مرداد ۱۳۹۳بله ار 8 در حد مقایسه با gtr نیست شانش خیلی بیشتر از این حرفاست!! مراحل تولیدشو ببین بفهمی مهندسی یعنی چی
Ahmad..F12
۱۴ مرداد ۱۳۹۳عزیزان!!! فیت شدن این دوتا در برابر همدیگه برای مشخص کردن این نبوده که کدوم “بهتره”!!!!!
این رویارویی فقط دوئل بوده از نظر عملکرد شتاب، سرعت و مانور توی پیست
بحث “برتر” بودن یا “بهتر” بودن رو نکنین تو این مطلب!!!!
vahid jinpachi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳من این رو اصلا قبول ندارم….
چون r8 المانیه گفتن برنده است…
می گی نه این خط و این هم نشون….
ALi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳خب الان رو چه حسابی این دوتارو باهم مقایسه کردی؟! خوب بودا اما اینا مقولشون جداست!
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳من یه اسباب بازی خریده بودم چند سال قبل بعد نیسان جی تی ار بود در اندازه حدودا کیبورد پی سی تون
این موتورشو اینقدر بازی کردمم داغون شد بعد شلنگ رفتم از زاویه های مختلف
اقا این ایرودینامیکی داشتا!!!به خدا عالی بود قشنگ ابرو هدایت میکرد حال کردم….!
datsun
۱۴ مرداد ۱۳۹۳نیسان gtrاز هر لحاظ بهتره من عاشق صدای موتورشم ، موتورgtr شاهکار مهندسیه تعداد سیلندر پایین و حجم کم ،قدرت و شتاب فوق العاده قیمت مناسب
زنده باد گودزیلا زنده باد نیسان زنده باد ژاپن
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳کسایی که اینو unlike کردن واقعا هیچی از ماشین حالیشون نی!
مرتضی
۱۴ مرداد ۱۳۹۳اتفاقا اینقدر شعور داشتن که ار 8 کلاس کاریش بیش از در افتادن با این اشغاله!!! باز یه المانی برنده شد شما ژاپن پرستا دردتون اومد و زدین زیر صفحه شطرنج!!!
Ahmad..F12
۱۴ مرداد ۱۳۹۳mohamadTSR..
اولاً مؤدب صحبت کن.
دوماً شما که حالیته هنوز نفهمیدی عنوان مطلب چی هست!!!!!!!
تیتر مطلب “نبرده” ، نه “انتخاب بهترین”
الان شما توی پست نبرد پورشه کیمن و کاترهام، که چندی پیش رو سایت گذاشته شد، نشستی گفتی کدوم بهترینه؟؟؟؟
یه چالشه فقط همین!!!
Arash66
۱۴ مرداد ۱۳۹۳اصلا شما توربو میدونید چیه ؟
نیسان اگه با موتور تنفس طبیعی این کار رو کرد، اون وقت میشه شاهکار !
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳نفس طبیعی کیلو چنده!!!!!
شتاب رو عقشه
حلا مهم نی با توربوشارژ یا سوپر شارژ
الان بوگاتی از توربو استفاده نمیکنه؟
خ
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳تنفس طبیعی کیلو چنده؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا…….!
یه ماشین داریم 6 سیلندر به حجم 3.8 لیتر با توربو دوقلو!
یه ماشین داریم 6 سیلندر به حجم 5 لیتر تنفس طبیعی!
اگر وزن دو خودرو و قدرت هردو مساوی باشه و همچنین هردو Awd باشند کدوم یکی 0-100 رو کمتر می ره؟؟؟؟؟؟
منتظر جوابت هستم!!!!!!
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ضریب دنده می دونی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
مرتضی
۱۴ مرداد ۱۳۹۳این همه کیفیت و مهندسی و پرستیز رو ول کردی شتابو چسبیدی؟؟؟ واقعا […] از یه ماشین در حد شتابه چند دهم سریع تره و یا حتی …… ویدئویی بود که پراید پانامرا رو شکست داد یعنی با این استدلال کیلوئیت تو پراید رو برتر میدونی اخه چرا این بچه ها این همه عشق ژاپنند؟؟ حسودیشون میشه که اقا چرا اینقدر بنز طرفدار داره و ژاپنی ها رو محل نمیزارن
CIFEX
۱۴ مرداد ۱۳۹۳با عرض پوزش از همه دوستان
ولی واقعا متاسف میشم وقتی این همه تعصب کور کورانه و بی منطق رو میبینم
میاید این جا به جای اینکه از یک مقاله عالی استفاده کنید و لذت ببرید خیلی بچه گانه همدیگره مسخره میکنید
خوب این یک مقایسه خوب بود بین دوتا ماشین از دو تا کمپانی عالی که اهداف ساخت هر کدوم و طرز فکر سازنده هاشون خیلی با هم فرق داره
اینم که هر کس کدومو دوست داره یم علاقه کاملا شخصی هست چرا برای 1 مسئله به این سادگی همدیگرو مسخره میکنید .
شمایی که ادهای ماشین باز بودن و ماشین دوست بودن میکنید بهتره اول برید صحبت کردن رو یاد بگیرید .
بعد هم خدا وکیلی شما الان در چه جایگاهی هستید که اینقدر قاطع می آید دو تا شاهکار مثل audi r8 و gtr رو مسخره میکنید و اینقدر قاطع در باره اون ها نظر میدید .
یک کم به خودتون بیاید این جا یک محیط دوستانه برای علاقه مندانه که با خوندن این همه مقاله و مطلب خوب حالشو ببرند نه اینکه مثل بچه های 2 ساله بپرید به هم
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳داداش من که حرفی نداشتم!
وقتی فرق بین موتور تنفس طبیعی با توربو رو در شتاب گیری خودرو نمی دونند انتظار داری ما در کمال انصاف صحبت کنیم؟؟؟؟؟؟
بازم می گم GTR ماشین خوبیه ولی هم رده ای هاش بهترن!!!!!!
اگر 10 تا آیتم رو در نظر بگیریم فوقش GTR تو 3-4 تاش برنده بشه!!!
برای همین R8 برنده شد!!!!!!!
در ضمن دیدگاه های من تحت برسی هست یکم طول می کشه تا تایید شه!!!!!!
صادق
۱۵ مرداد ۱۳۹۳اولا داش mohammadTSR اینو بدون که خرابی موتورای تنفس طبیعی از توربو کمتره، اینم یه مزیت دیگه موتورای تنفس طبیعی نسبت به توربو
دوما، من موندم چه جوری میان GTR رو با بوگاتی مقایسه میکنن!! یعنی فقط به خاطر یه شتاب 2.6، شما دیگه میاید اونو با بوگاتی مقایسه میکنید؟؟؟!!
بعدشم میدونید موتور بوگاتی مال چند سال پیشه؟؟؟!
در ضمن، تنفس طبیعی همونه که 458 بعد 1/4 مایل، هستی و نیستیِ GTR رو در هم پیچید
دلیل بهتر بودن 1/4 مایلش هم AWD بود!
Carbonado Aventador
۱۵ مرداد ۱۳۹۳البته صادق جان اینو هم می گفتی که راننده 458 بد لانچ کرد ولی با این حساب رسید!!!!!!!
Arash66
۱۴ مرداد ۱۳۹۳حال میکنم این بچه مچه ها حالشون گرفته میشه …
آخه مگه همه چی شتاب، درگِ !
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳آفرین آرش جان!
حال می کنم که کوتاه بین نیستی!!!!!!!
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳دوربین!!!!!!:)
جی تی ار از ار8 چی کم داره؟
vahid jinpachi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳جناب MoahmmadTSR افرین …افرین…
حال می کنم که بی فکر و کوته بین نیستی….
رحمت به شیری که خوردی…
Ahmad..F12
۱۴ مرداد ۱۳۹۳یه چیز کم داره به نام “مهندسی آلمانی”
حالا برو سالها بدو دنبالش……..
راستگو
۱۵ مرداد ۱۳۹۳همین مهندسی آلمانیتون نتونسته تو هدف این کلاس خودرویی یعنی سرعت و شتاب حرفی جلو نیسان داشته باشه
واقعا متاسفم برا بعضیا که فقط متعصبانه به آرزوشون پافشاری می کنن !
Carbonado Aventador
۱۵ مرداد ۱۳۹۳جوک گفتیا!!!!!!!!!!!
911 توربو اس که همه جا شمارو پشت سر گذاشته!!!!!!
Ahmad..F12
۱۵ مرداد ۱۳۹۳راستگو…!!!
راست گو :)
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳95 درصد شتاب گیریه چون همون اول از رقیب جلو میفته….
ROLLS R R ROYCE
۱۴ مرداد ۱۳۹۳اینجا یاد یک اصطلاح افتادم که برعکسش اتفاق افتاد!!!!!!!!!!!!!!
هرچی پول بدی آش میخوری!!!!
Behrooz
۱۴ مرداد ۱۳۹۳پیشنهاد من به نویسنده محترم: یه GTR Track Pack بگیر برا وقتایی که از دست دنیا خسته ای و یه سدان لوکس فول آپشن برا وقتایی که میخوای با خانواده در کمال آرامش و راحتی از رانندگی لذت ببری ( 530 دیزل استیشن عالیه یا هزاران مدل بنز و ب ام و و لکسس و …) تازه یه چیزییم توجیبت میمونه .
vahid jinpachi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳همه می دونن که gtr بهتره ……
بچه 1 ساله هم می دونه که gtr سرتره ……..گلم…
نمی دونم که چرا شما نمی دونی …شاید هم {…}
Arash66
۱۴ مرداد ۱۳۹۳خوبه خودتونم اعتراف میکنید، بله بچه یک ساله میدونه !
ولی کسی که تعصب نداشته باشه و یکمی اهل فن مطالعه باشه و کارش این نباشه که 4 تا کلیپ درگ ببینه بگه وای جی تی آر بهترین ماشینه، این حرف هارو نمیزنه !
شخصیت آئودی، اونم آر 8 کجا و … کجا
جی تی آر همون در حد کل کل درگ بین 4 تا بچه بهترین گزینه است.
Ahmad..F12
۱۴ مرداد ۱۳۹۳آرش جان با بچه یک ساله ها بحث کردن نداره که؟؟ :)
اینا هنوز نمیدونم مطلب فقط یه دوئله
اونوقت چسبیدن شتاب GTR رو و همین رو ملاک همهی ابعاد قرار میدن
GTR رو من قبول دارم، ماشین با اصالت و با جربزهایه ولی اینطوری حرف زدن هم درست نیست
یا بهتره بگم همه چی که شتاب نیست
mahdi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درود شاهین جان
مقایسه جالبی بود
انتخاب بین این دو خودرو واقعا سخته
به نظرم اختلاف جزئی جی تی آر با R8 چیز محسوسی نیست که بخواهیم بگیم خیلی زیادی
این اختلاف خیلی جزئیه بطوریکه افرادی این تست رو انجام دادند که از حداکثر توان ماشینها استفاده کردند و کوچکترین جزئیات رو در نظر کرفتند که بعضا کمتر از 1 ثانیه هست که این موضوع برای عموم مصداق و کاربرد پیدا نمیکنه و نکته اینجاست که تست کنندگان از کیفیت بالاتر R8 نسبت به جی تی آر گفتند که باعث برنده شدنش میشه
اما اختلاف قیمت 70 هزار دلاری دارند و نکته در اینجاست که هر دو خودرو از کیفیت بالایی برخوردارند
به نظرم جی تی آر توی فروش از مزیت قیمت کمتر نهایت استفاده رو میبره
اما در اخر باید بگم شخصی که میخواد از رانندگی بهتری نسبت به جی تی آر بهرمند بشه میره سراغ R8 و نکته (سراغ R8 رفتن دلیل بر کیفیت رانندگی کمتر جی تی آر نیست)
هر دو جزء بهترین خودروهای عصر حاضر هستند
هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری
116.710 دلار بدی GTR میخری
188.995 دلار بدی R8 میخری
در نهایت انتخاب من R8 هست
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
vahid jinpachi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳وقتی که دو تا ماشین سوپر اسپرت کنار هم قرار می گیرند شتاب 0-100 مهم است …
خوشبختانه کیفیت gtr خیلی پایین نیست….که این طوری حرف می زنید…
mahdi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درود جناب وحید دوباره کامنت منو بخون
((((هر دو جزء بهترین خودروهای عصر حاضر هستند))))
جی تی آر محصول نیسان هست که از کیفیت بالایی برخوردار هست
نیسان محصولاتش مطمئن هست و تونسته اعتماد بازار و مشتریان رو جلب کنه
بیشتر بحث سلیقه و جزئیات اندک هست وگرنه به هیچ وجه فروش و وجه دو خودرو ساز با این حرفا پایین نمیاد
سپاس
مهدی (فرزند کوروش)
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳بازم با این کامنتت …..!
تو ماشین 0-100 مهمه؟؟؟؟؟
اگه اینجوره سستو المنتو 2.5 هستش ولی لافراری 2.6
پس نتیجه می گیریم سستو المنتو از لافراری خیلی بهتره!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخ
vahid jinpachi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ببخشید mahdi جان بنده منظورم به شخص شخیص شما نبود بنده منظورم به اون ادم های بی تجربه بود….
به هر حال شرمنده….
چون دارن ژاپن رو زیر سوال می برن بنده موظف هستم که از ژاپن دفاع کنم…
مرتضی
۱۴ مرداد ۱۳۹۳موظف میدونه خودشو!!!! فهمیدین موظف!!! واسه کشورت رگ گردنت باد کنه بهتر نیست؟ بعدش بخاطر باختن به اعجوبه ای به اسم ار 8 ژاپن!! میریه زیر سوال؟؟؟؟؟ عجب نگرشی!!
mahdi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درود
نه آقا وحید موردی نداره
از انتقادها استقبال میکنم و خیلی خوشحال میشم بجای دیس بهم بگن کجای نظرم اشتباست
به قول جناب زیگما( که یکی از دوستانیه که اطلاعات جالبی راجب خودرو داره ) دیس مبنای نقض گفتار یا ردصلاحیت و ……. نیست (کامنت)
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳بچه ی یک ساله رو بیاری می دونه که GTR فقط 0-100 هستش!!!!
تو یک چهارم مایل هم زیر ماشین هایی مثل 458 و مکلارن 12Cو پورشه 911 و فراری F12 و آونتادور قرار می گیره!!!!!
شما که ادعای عقل می کنی باید بدونی که تکنولوژی آلمان قابل مقایسه با کره نیست!!!
اگر آئودی کره ای بود می گفتم GTR بهتره چون ژاپنیه!!!!!
من هیچ وقت ماشینایی مثل 458 و مکلارن 12C رو با ماشین بی هویتی مثل GTR عوض نمی کنم!!!!!!!
علی
۱۴ مرداد ۱۳۹۳عزیزم بهتره یه سری به رکورد نیسان جی تی ارنیسمو توپیست نوربرتورینگ بزنی تاشاهد برتری رکوردش نسبت به 918!!باشی.من عقیده دارم هیچ کجای دنیا تکنولوژی موتورشان به پای آلمان نمی رسه ولی این یکی واقعا استثنا است.
مهرداد دریفت
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ببین داداش شما فقط کلیپ دیدی من سوار شدم این ماشین رو توی اربیل عراق , بهتره بدونی وقتی گازش میدی چشمات میمونه پس کلت , اونجا 100 تا چی تی ار خالی میشه یک هفته ای فروش میره ولی ار 8 پشت ویترین کپک میزنه ببین جی تی ار فقط واسه کل خابوندن ساخته شده هرکی سوسوله بره ار8 بخره و پیرمردی رانندگی کنه مهم اینه با این قیمت کاری کرده که هیچکس به گردش نمیرسه دلیل گرونتر بودن ار8 هم بهتر بودنش نیست بلکه دانش اینو ندارن که بتونن درسطح نیسان باشن ولی باقیمت کمتر ببین رابطه مستقیمی هست بین قدرت شتاب کیفیت و قیمت که نیسان بهترین حالت رو داره , اصلا شما چی تی ار رو با لامبو و فراری و این چیزا مقایسه نکن چون تنها چیزی که واسم مهمه تو رانندگی دیذن این ماشیناس توی اینه که جاشون همونجاس با قیمتای بالاشون , شما هر وقت سولر شدی یا از نزدیک دیدی بیا صحبت کن ,کلا پدال شده پره بچه مچه ,قبلا بهتر بود
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ولی آمار نشون می ده که GTR خیلی کمتر از پیش بینی خود شرکت فروش رفته!!!!!
داداش کم میارید چرا زوم کردید رو من؟؟؟؟؟
دیگه چه حرفایی زدم که خودم خبر ندارم؟؟؟؟؟؟
راستگو
۱۵ مرداد ۱۳۹۳آمار فروشش درسته از پیش بینی کمتره ولی خیلی از R8 بیشتره :)
امسال سایپا هم طبق پیش بینی هاش پراید نفروخت !
Carbonado Aventador
۱۵ مرداد ۱۳۹۳وقتی پشت GTR چشمت می چسبه پشت کلت خدا میدونه پشت 458 یا 650 بشینی چشمت کجاها که نمی ره!!!!!
منم اگه پراید داشته باشم بعد فردا برم سوار جنسیس بشم چشمم می چسبه پشت کلم!!!!!!!
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ مرداد ۱۳۹۳کربونادو جان خیلی تند میری ها. اون GTR که شما ازش حرف میزنی برای شرکت نیسانه نیسان!!!
بی هویت یعنی چی دوست عزیز؟
آره آودی از نظر تکنولوژی سرتره ولی نیسانم بازار رو بد جوری تو دستش گرفته.
هرچند من خودم R8 رو بیشتر دوست دارم ولی نباید تعصبی با این جریانات برخورد کرد.
مرتضی
۱۵ مرداد ۱۳۹۳یکی از بچگانه ترین استدلال های دنیا مهرداد دریفت فرمودند!!!! مبارکه شر 2014
Ahmad..F12
۱۴ مرداد ۱۳۹۳محمد جان یکم آروم تر داداش :)
GTR اصلاً ماشین بی هویتی نیییست!!!!!!!!!!!!!
این چه حرفی بود زدی؟؟؟؟
یکی از قدیمی ترین خودروهای نیسانه
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳نه نسبت به بقیه ی هم ردیفی های خودش!!!!!
صادق
۱۵ مرداد ۱۳۹۳من نمیدونم چرا این همه دیس لایک؟؟!!!
یعنی الان این 30-40 نفر، میخوان بگن GTR توی 1/4 و بیشتر، میتونه کنار 458 و F12 و اونتادر و… وایسته؟؟؟!!!!
بابا شما دیگه خیلی هوادارای خوبی هستید!!!!
Carbonado Aventador
۱۵ مرداد ۱۳۹۳اون وقت به ما می گن متعصب!!!!!
حلا خوبه با مدرک حرف می زنیم!!!!!!!!
فردا کلیپ هم می گذاریم می گن جعلیه!!!!!!!!
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ مرداد ۱۳۹۳F12 و اونتادور که جای خود دارند ولی 458 حداقل از نظر شتاب و سرعت ضعیف تر از GTR هست ولی از نظر تکنولوژی…بقیه رو خودتون میدونید.
راستگو
۱۵ مرداد ۱۳۹۳اگر اون 4-5 تا ماشینی که اون بالا گفتی هم قیمت نیسان بود مطمئن باش باید با گاری رقابت می کرد :) (البته توهین به هیچ کدومشون نباشه چون واقعا همشون عالین ولی خوب بعضیا هنوز فرق ماشینی مثل مک لارن با جی تی آر و نمی دونن و نارحتن که چطور یک ماشین مثل جی تی آر همشونو به چالش کشیده )
تکنولوژی آلمان با کره قابل مقایسه نیست ولی با ژاپن چه طور ؟
درسته که تکنولوژی آلمان ها سرآمده ولی ژاپنی ها هم مردم عهد حجر نیستن !
اون آئودی فکر کنم یه ذره بیش فرمانی هم داشت یعنی سر می خورد درسته ؟
بعد این ماشینارو برای چی میسازن ؟
سرعت و شتاب یکی از مهم ترین فاکتور ها نیست ؟
تازه فکر کنم جی تی آر قابلیت مانورشم بیشتره ولی آئودی فقط حس خوبی داره :) (توهین به آئودی نباشه چون واقعا خیلی ماشینه جالبیه و یه تجربی خاص از رانندگی براتون به ارمغان میاره – شخصا پشت یکیش نشستم واقعا عالیه ولی جی تی آر و ترجیح میدم)
Carbonado Aventador
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ماشین هایی مثل آئودی خودشون رو تو سرعت بالای 250 کیلومتر نشون می دن!!!
vahid jinpachi
۱۶ مرداد ۱۳۹۳جناب mahdi بنده هیچ وقت به شما دیس لایک ندادم…….
زود قضاوت نکن…..
بنده به شما لایک دادم …
چون داری میانه روی می کنی….
کاملا داری درست می گی….
Arash66
۱۴ مرداد ۱۳۹۳آخ که صدای موتور تنفس طبیعی آر 8 چقدر حرفه ای و مسابقه ایه !
موتور توربو دار هم مگه صداش قشنگ میشه !؟
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳بیشتر صدای موتور به اگزوز وابستس….
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳نه عزیز!
بستگی به خود موتور داره!!!!!
پراید رو نگاه نکن که سر اگزوزش رو عوض می کنند صدای موتور گازی می ده!!!!!!!
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳بله اقای لامبورفراری
فرمایش شما درست ولی بیشتر صدا از اگزوز میاد
Arash66
۱۴ مرداد ۱۳۹۳همین دیگه، آر 8 موتور وسط هست و صدای طبیعی موتور رو راننده میشنوه، حالا این بهترِ یا اون ؟
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ولی در سوپر اسپرت ها بر خلاف ماشین های ایرانی صداشون آنچنان فرقی نمی کنه!!!!!!
در ضمن منظورت لامبورفری هستش؟؟؟؟
صادق
۱۵ مرداد ۱۳۹۳آقای MohammadSTR صدای اصلی ماشین از موتور میاد جانم
اگه قرار بود از اگزوز باشه، شرکت فراری این همه حرف و حدیث رو در مورد صدای califonia T به جون نمیخرید، یه منبع عوض میکرد و قال قضیه رو میکند
ببین توربو با موتور چیکار کرده که میگن California T دیگه صدای زیبای فراری رو نمیده
mahdi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درود به وحید
دوست عزیز R8 از امنیت بالاتری نسبت به جی تی آر برخوردار هست
من پشت صحنه یه فیلم رو دیدم که از R8 استفاده کرده بودند و قرار بود R8 تصادف کنه تقریبا شدید
اما R8 مقاومت بالایی داشت و اون خسارتی رو که مدنظر کارگردان بود متحمل نمیشد
در ضمن مراحل ساخت R8 رو دیدم
شاهکاره
بالاترین دقت و کیفیت
و نکته در اینجاست که جی تی آر هم از بالاترین کیفیت برخورداره (راجب سمند که صحبت نمیکنم , راجب نیسان صحبت میکنم )
به هر حال یه اختلاف قیمت 2/3 دارند که همین مقایسه رو سخت میکنه
در نهایت اگه حال میکنی جی تی آر رو انتخاب کن (کیفیت بالای ژاپن)
اگر نه R8
من خودم شخصا R8 رو انتخاب میکنم
چون این ماشین امتحانش رو پس داده
بهش ایمان دارم
نکته آخر
توی دنیا خودرو آلمانها هستند که حرف اول و آخر رو میزنند (بنز)
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
مهرداد دریفت
۱۴ مرداد ۱۳۹۳صرفا یه پشت صحنه دلیل کیفیت نیست شمد بیا من عکس ار8 نشونت میدم که چنان نابود شده که شناخته نمیشه ,, ببین جی تی ار ملقب شده به گودزیلا این درکش واسه شما انگار یکم سخته
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳فقط یه R8 نبود!!!!!
تو فیلم آیرون من , 4 عدد R8 رو نابود کردن ولی نتونستن آنچه که می خواستند رو در بیارن!!!!!!
mahdi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درود
یه پشت صحنه نبود
یه تلاش مداوم بود که موفق نشدن نتیجه بگیرن
اون عکس رو هم آدرس بده تا ببینم چیه
به هر حال میتونه جالب باشه
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
راستگو
۱۵ مرداد ۱۳۹۳حتما راحع به همون R8 هایی صحبت میکنین که با سیستم تعلیق مغناطیسی اومد و یکی از بدترین سیستم های تعلیق رو این ماشین بود چون که تقریبا همه ی ضربات را به کابین منتقل می کرد و کمپانی هم زود دست به کار شد :)
خوب اینجوری هم میشه امتحان پس داد !
فکر نمی کنم یک برند یا خودرو مطلقا خوب باشه قطعا هر دوشون یه عیب هایی دارن و یه سری مزیت
این رو هم بدونید که آلمانها درسته حرف اولو میزنن ولی تو بعضی چیزا ولی چون یه سری ها از تعصب کورن نمی خوان مزیت های دیگر خودروسازان را ببینند :)
اوه مای گاد
۲۰ مرداد ۱۳۹۳دوستان بیاید پولامونو بزاریم رو هم یه جی تی یا یه اوودی بخریم.دلتون خوشه به خدا.پرایدم شده ارزو دیگه از گرونی اوقت نشستین المان ژاپن میکنید
مرتضی
۱۴ مرداد ۱۳۹۳داشبورد جی تی آر نوع تکامل یافته پیکان دولوکس خودمونه!!!!!! وحید جینپاچی؟؟؟ رو اینقدر پریشون و عصبی ندیده بودم کلا تا تو مقایسه میبازین یهو میزنین سیم اخر!!!!!!! کلا اینطوری هستین !!! هنوز نمیفهمین مهد صنعت اتومبیل جهان کجاست و هر تازه به دوران رسیده ای نمیتونه با دهم و صدم ثانیه با این همه فنآوری در بیفته هر چند شاید باعث ارامش روح پریشون بعضیا بشه که فرقی نمیکنه!!
Tesla ,Silicon Valley,
۱۴ مرداد ۱۳۹۳خیلی متعصبی.فقط همینو میتوتم بگم.شما همونایی هستین که نیسان رو اسم یه وانت آبی میدونین
مرتضی
۱۵ مرداد ۱۳۹۳دقیقا!!!! یکی از موارد سیاه در کارنامه نیسان همین اشغالیه که سالانه خیلی ها رو به فر اخرت میبره!!
احمدرضا فقط آلمان فقط بنز
۱۴ مرداد ۱۳۹۳آوودی خیییلی قشنگ تره حالم از gtr بهم میخوره
راستگو
۱۵ مرداد ۱۳۹۳داداش شما اول یه بنز بخر بعد اینجا نظراتو بگو :))
I love Germany and Porsche
۱۴ مرداد ۱۳۹۳بین این دو تا انتخاب اول و آخرم gtr هست.
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳نوشتی i love germany اون وقت می گی نیسان بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳مگه میشه ادم یه دونه ماشین رو فقط دوست داشته باشه؟
MoahmmadTSR
۱۴ مرداد ۱۳۹۳حرف اخر GT-R و دیگر هیچ….
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳نشد!
اگه می دونستید,الان موتور TWIN TURBO نیسان را با موتور V10 تنفس طبیعی آر 8 عوض نمی کردی!!!!!
datsun
۱۴ مرداد ۱۳۹۳R8 در حد 370Z نیسان هم نیست
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳بیا اون وقت به ما می گن متعصب!!!!!!!
حسین
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درود و سلام به همه بچه های گل پدال بالاخره بعد از 3 ماه اولین کامنت رسمیمو میزارم
چه بحثی شد و یه عده چقد بی توجه به محیط …..
رفقا هیچ کس در دنیا یه سوپر کار نمیخره که باهاش بره سر کار یا تو ترافیک پدر کلاچو دراره چه R8 و چه GTR هر دو دراین شرایط نابود میشن . میمونه کورس که باز اگر کنار GTR قرار بگبرید از هر مقدار پولی که بابت ماشینتون دادید پشیمون خواهید شد ، اونایی که LFA خریدن میدونن.
2- در تأیید کامنت بالا با 73 هزار دلار بدبد یه تویون آلفا 12 پلاس یا سوئیتزر 1200 به بالا رو ماشین اجرا کنن ببینید چنتا ماشین در دنیا توان ایستادگی مقابلشو داره یا یه ماشین توپ دیگه بخرید!!!!!!!
3- با احترام به آئودی که خودم یسری مدلاشو با هیچی عوض نمیکنم اما رقابت این حرفارو نمیشناسه .کلاس R8 م که کلارکسون یسره کرد (چراغای جلوش مثل چراغونیه شب عید فقرا میمونه )
4- آلمانی باشه .. شما که اون فیلمو دیدید حتماً متوجه پیچیدگی تعمیرات احتمالی شدید در حالی که GTR یه ماشین موتور جلو و روتینه
5- اصلالت ؟؟؟؟؟؟ GTR چندین سال پیشینه بیشتری نسبت به R8 داره با اجدادی که میتونه بهشون افتخار کنه اما R8 چی لابد گالاردو!!!
زیاد شد کلام آخر.یه جای دیگه کلارکسون در مقایسه سری 1 با گلف گفت اگر یه سری 1 دم خونتون باشه مردم نمیگن ببین چه ماشین گرونی میگن حتما تا حالا یه گلف ندیده …..
ali-gtr
۱۴ مرداد ۱۳۹۳پورشه 911 هم توربو داره چرا به اون گیر نمیدید هی میگید نیسان توربو دارهه؟؟
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳911 که ماهه!
MP4 رو راحت می خوره!!!!!
محمد ، عشق ژاپن
۱۴ مرداد ۱۳۹۳کربونادو رفتارت بشدت شبیه زیگمای قدیم شده
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳من مشکلم با GTR نیست!
من مشکلم با یکی دیگست!!!!!
GTR و R8 همش بهونه است!!!!!!!!!!!!!!
mohammad8743
۱۴ مرداد ۱۳۹۳عاشق دو خط اول متنم واقعا حقیقته!!
yasin
۱۴ مرداد ۱۳۹۳اول از همه از شاهین از بابت مقاله تشکر می کنم. دوما شما همه کارارایی
جی تی ار رودیدید جی تی ار تو شتاب بابوگاتی مقایسه می شه ولی شما هاکه
طرفدار ایودی هستید میشه بگید ایودی ار 8 اون موقع داشت چیکار می کرد؟
بله داشت با458 وگالاردو مقایسه می شد!!.من دشمن ایودی والمانی نیستم و
عاشق ظاهر زیبای ایودی هستم و همین طور صدای فوق العاده جذاب اگزوزش
اما جی تی ار همیشه بهتر بوده چون با لکسوس ال اف ای لامبو اونتادور
پورشه 911 و حتی بوگاتی ویرون مقایسه می شده ودر اخرهم باید بگم
خواهش می کنم من از شما خواهش می کنم الکی تعصب نداشته باشین. دوستیتون
رو به خاطر چار تیکه اهن به نزنید چون ارزششو نداره هم پراید هم ایودی
هم نیسان از اهن ساخته شدند پس دوستیتون رو بهم نزنید به درک که بوگاتی
وهنسی سریعن بدرک که ماشینای ایرانی وچینی اشغالن پس دوستیتون رو
به هم نزنید به خدا ارزششو نداره بعضی ها مث بچه ها اینجا نظر میدن
نکنین اینکارو نکنین……
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳دوست عزیز من خودم کلا آدمی نیستم که خورده شیشه به دل بگیرم مگر در مواقع خاص!!!!!!!!
من کلا در هیچ بحثی وارد نمی شم مگر اینکه بحر العلوم باشم و تمام حرف هام با سند و مدرک هست و تخصصی حرف می زنم که متاسفانه مغز بعضی ها نمی کشه و ارور می ده!!!!!!!!!!!
راستگو
۱۵ مرداد ۱۳۹۳داداش اصلا لایک خوردی تو این پست ؟ :)
Carbonado Aventador
۱۵ مرداد ۱۳۹۳برای من مهمه که 7-8 تا آدم با فهم منظور منو بگیرن که گرفتن و همایت ها پشت پرده از من خیلی بیشتره تا رو در روی شما!!!!!!
yasin
۱۴ مرداد ۱۳۹۳برای اولین بار فکر کردم اشتباه اومدم تو یه سایت دیگه اخه این چه
راهی شما پیش گرفتین الکی اقای لامبو فراری اومدی فضای دوستانه اینجارو
تبدیل به میدون تعصب و جمگ کردی یه ذره واقع بین باشین فقط به خاطر
دوتا ماشین دو تیکه اهن؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا متاسفم
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳من؟؟؟؟؟
دوست گرامی حتما یه چیزی تو آئودی هستش که قیمتش حدود 70000 دلار گرون تر از GTR هستش!!!!
متاسفانه در دیدگاه خیلی از ما GTR فقط 0-100 حساب می شه!!!!!
راستگو
۱۵ مرداد ۱۳۹۳اینی میگی که کاری نداره
یه پرایدم
صندلیهاشو چرم سوسکمار کنید
داشبوردشو الماس کنید
شاسیشو طلا کنید
کنترلر هاشو یاقوت کنید
ببینین چه قیمتی پیدا می کنه
اگه جی تی آر فقط 0 تا 100 هستش همون موقع آئودی کمتر از اون هستش !
جالبه که این آئودی هم پر از ایراده اون که اون بالا گفته شده فقط کافیه تعصبو بذاری کنار یه ذره واقع بینانه باشی
درسته که کلی تکنولوژی پیشرفته داره ولی آئودی هم داره سعی می کنه شتابشو بهتر کنه همونجور که نیسان رو زمینه های دیگه کار میکنه اگر هم دقت کنی پس میبینی که یکی از مهمترین هدفهای آئودی هم شتاب و سرعته !
مرتضی
۱۵ مرداد ۱۳۹۳اره مهندسی نیسان وانت برتر از ائودیه!!!
mahdi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درود کربنادو جان
این صرفا یه مقایسه هست
وگرنه اگه قرار به مقایسه R8 و آوانتادور باشه کار برای R8 خیلی سخت میشه و باطبع برای جی تی آر
اصلا توی یه گروه قرار نمیگیرند (کلاس)
اگر قرار به مقایسه باشه فقط طراحی آوانتادور میچربه به بقیه نقاط قوت جی تی آر و R8
اوانتادور یه سوپر کار تمام عیاره
عالیه
و الانم که جایگزینش اوراکان اومده
به نظرم ایتالیا توی سوپر اسپرت به خوبی نظر و خواسته مشتریان رو برآورده میکنه
و خرید محصولات فراری و لامبو میتونه یه خرید مطمئن باشه و از تمامی جهات نظرت رو تامین کنه و احساس و لذت داشتن یه سوپر اسپرت رو داشته باشی
و در یه کلام از یه فراری و یا لامبو نهایت لذت رو ببری و درکش کنی
ای بابا کربنادو عزیز توی این مملکت پوسیدیم با پرایدو سمند
لامبو و فراری رو باید توی خواب ببینیم
پیشنهاد میکنم بیشتر تو آسمونها دنبالشون بگردیم
ارادتمند
مهدی (فرزند کوروش)
Lamborferri
۱۴ مرداد ۱۳۹۳من که حرف آونتادور رو وسط نکشیدم داداش!!!!!!!
mahdi
۱۵ مرداد ۱۳۹۳درود کربنادو
نه حرف آوانتادور رو وسط نکشیدی
اما مثل اینکه یه نفر این ماشینو با آوانتادور مقایسه کرده بود من هم از این جهت گفتم
وگرنه حواسم هست داداش گلم
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
Tesla ,Silicon Valley,
۱۴ مرداد ۱۳۹۳هوراکان جایگزین گالاردو هست فرزند کوروش
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳منظورشون اینه که پرچمدار لامبورگینی هستش و در ضمن قویترین موتور تنفس طبیعی لامبورگینی رو دارا می باشد!!!!!!!!!!
mahdi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درود
ممنون بابت تذکر به موقع
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
k1
۱۵ مرداد ۱۳۹۳مهدی فرزند کوروش!
اون هم با عکس شیطان کجای ماجرا رو باور کنیم
در ضمن گودزیلا همه رو به چالش میکشه با قیمت پایینش و کیفیت بالاش
mahdi
۱۵ مرداد ۱۳۹۳درود k1
از این عکس خوشم اومد به عنوان آواتار گذاشتم وگرنه اولین عکسم تقریبا عکس شبیه به مجتبی ساروی بود و فکر نکنم این عکس ،عکس شیطان باشه
باید تحقیق کنم
مسئله سر 0 تا 100 نیست که اون هم r8 چیزی کم نداره
مسئله کیفیت هست که تو این زمینه تست کنندگان گفتند که r8 بهتره
همه مسئله همینه
درضمن هر دو خودرو با کیفیت بالا ارائه شدند حالا یکی کیفیتش بالاتره
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
مک میسل
۱۵ مرداد ۱۳۹۳من فقط یه کامنت میذارم،چون اینجا خیلی شلوغ پلوغه.جی تی ار از یه نظر بهتره و ار8 از یه نظر،من جی تی ار رو میپسندم