در مقایسهای سخت و فشرده به بررسی دو خودروی اسپرت و محبوب یعنی آئودی R8 V10 Plus و نیسان GT-R Track Pack خواهیم پرداخت. این خودروها بهصورت بیرحمانهای اشک هر رقیبی را در کف خیابان درمیآورند!
تأمین نیروی مداوم و بیوقفه در این خودروها به همراه سیستم چهارچرخ متحرک و سیستم گیربکس دو کلاچه حس دلپذیری از رانندگی را به وجود میآورد. در این میان اگر خواستار خودروی AWD سریعتری هستید گزینههای پیش روی شما لامبورگینی آونتادور ۴۰۰ هزار دلاری و بوگاتی ویرون میلیون دلاری هستند. بنابراین دلیلی ندارد تا این دو خودرو را با توجه به سابقه و عملکرد و صد البته قیمتشان، متواضع و فروتن ندانیم.
GT-R با موتور ۵۴۵ اسبی و قیمت ۱۱۶.۷۱۰ دلاری، به نظر معاملهٔ خوبی به نظر میرسد. اینطور نیست؟! پکیج Track دارای موارد اضافی شامل مجراهای خنککنندهٔ سیستم ترمز، سیستم ضربهگیرهای اصلاحشده و… میباشد. در این مدل همچنین صندلیهای عقب حذف شده و چرخهای فورج کاری شدهٔ آن نیز از مدل Black Edition به عاریت گرفته شدهاند. اما موارد جدید برای R8 نیز شامل سیستم انتقال قدرت ۲ کلاچه و مدل V10 Plus است. برای هرچه کمتر شدن وزن این خودرو آئودی تمهیداتی اندیشیده است که دربردارندهٔ مخزن سوخت کوچکتر، ضربهگیرهای اصلاحشده، صندلیها با تنظیم دستی و استفاده از قطعات فیبر کربنی میباشد. مجموع این موارد باعث کاهش ۵۹ کیلوگرم وزن خودرو شده است که در ترکیب با افزایش ۲۵ اسب بخاری قدرت موتور عملکرد بهتری را به نمایش میگذارد.
نوع عملکرد موتور این دو خودرو و همچنین تفاوت بازهٔ قیمتی آنها قابل توجه است اما ما نمیتوانیم در برابر وسوسهٔ مقایسهٔ این دو خودرو مقاومت کنیم! پس برای یک مقایسهٔ جانانه به دل جاده و پیست میزنیم!
ابتدا با یک درگ موافق هستید؟ سریع راندن برای این دو خودرو بسیار آسان است. هر دو خودرو دارای روش لانچ کنترل هستند اما جان کلام این است: ترمز، گاز، ناپدید شدن! در زمان حدود ۱۱ ثانیه، مسابقه تمام است. نیسان با اختلاف ۰.۳ ثانیه برنده میشود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۲.۷ ثانیهای نیسان، آن را در ردیف بزرگانی همچون ویرون و پورشه ۹۱۱ توربو قرار میدهد.
کدامیک سریعتر است؟! خب به جواب این سؤال رسیدیم اما سؤال اساسیتر این است: کدام یک بهتر است؟ برای مشخص شدن پاسخ به چیزی بیش از یک مسابقهٔ درگ نیاز داریم. پس راهی جاده و پیست میشویم.
در جادههای کوهستانی ما به همراه آقای Edward Loh تلاش میکنیم تا سرعت خودروها را از حد مجاز فراتر نبریم. R8 در اینجا اصرار میکند که شما بهصورت تدریجی از هر پیچ عبور کنید ولی GT-R هرگز از سرعت کم ابراز رضایت نمیکند و شما را به خاطر این کار سرزنش میکند.تایرهای دانلوپ به GT-R اجازه میدهند که با سرعت بالا وارد پیچ شود و به نظر میرسد این خودرو به طور مداوم طالب سرعت بیشتری است. شما میتوانید همیشه زودتر از آن چیزی که فکر میکنید پایتان را بر روی پدال گاز فشار دهید البته چالش واقعی پیدا کردن زمان این کار است. پاداش این کار نیز شتاب گیری مسلسلوار و دیوانه کنندهٔ آن است که همراه با صدای خشن موتور و نالهٔ گیربکس، لرزه بر اندام هر رقیبی میاندازد.GT-R نیروی g چشمگیری را تولید میکند بنابراین باید منتظر خوشامدگویی صندلیهای محکم مناسب و آبی و خاکستری رنگ آن باشید! در موقع رانندگی، حتی با وجود مجموعهٔ Bilsteins و همچنین حالت Comfort، به نظر میرسد که هر گونه نقص و عیب جاده به شما منتقل میشود. حال به سراغ آئودی R8 میرویم. در رابطه با این خودرو شما احساس فراگیری از تصفیه و پالایش را پیدا میکنید. این خودرو به طرز عالی هنر و مهارت خود را نشان میدهد و در برابر خشونت موجود در GT-R میتواند موفقتر باشد. نمای ظاهری و بیرونی آن و احساس کنترل و تو دست بودن آن به نظر میرسد که بهتر و مستقیمتر است. تقسیم وزن R8 بهتر احساس میشود و شما به آسانی خواهید فهمید که چگونه بتوانید خود را با قدرت موتور و پدال گاز هماهنگ کنید. ضربهگیرهای اصلاحشدهٔ آئودی رانندگی نسبتاً راحتی را در مقیاس یک سوپرکار ارائه میدهند. راندن R8 شما را از محیط بیرون ایزوله نمیکند و شما هنوز احساس میکنید که خودرو در حال انجام چه کاری است اما باید ذکر کرد که از صداهای ناخواسته خبری نیست.آقای Loh میگوید: من فکر میکنم در پیچهای تند،GT-R آئودی را شگفتزده میکند. نکتهٔ جالبی که دیده میشود دودهای خاکستری است که از اگزوز GT-R خارج میشود.
در نبرد سیستمهای انتقال قدرت،R8 احساس بهمراتب بهتری دارد. تعویض دندههای آن سریعتر و روانتر احساس میشود و بهترین صدای موتور V10 را ارائه میدهد. گیربکس GT-R نیز چیزی از رقیب کم ندارد اما شیفتهای آن در برابر آئودی قدری کم میآورد.آقای Loh متذکر میشود که: آئودی احساس خاصتری دارد و همچنین مرغوبتر دیده میشود.
پس از آزمایشهای جادهای که با محدودیت سرعت همراه بود به پیست میرویم، جایی که آقای Randy Pobst بسیار مشتاق تست این دو خودرو بدون هر گونه محدودیت غیرعادلانهٔ سرعت است.
شما باید دربارهٔ قدرت بیش فرمانی فکر کنید، این مورد کنترلپذیر است و میتواند لذت زیادی را به ارمغان آورد اما اگر بخواهید که سریع حرکت کنید باید دقت کافی را دراینباره به خرج دهید. اما در رابطه با نیسان GT-R مزیتی وجود دارد. ورای نشان “Track Pack” که بر کنسول مرکزی آن نقش بسته است، تنظیمات خاص نیسان در این مدل قرار داده شده است. پس از طی چندین دور در پیست،Randy این چنین میگوید:
من آرزو میکنم که خودروی مسابقهای خودم همانند GT-R باشد. او این گونه ادامه میدهد: بیش فرمانی وجود ندارد. هنوز هم این خودرو خیلی خوب وارد پیچها میشود. شما میتوانید لحظههای قطبی و متضاد بیشتری را در این خودرو احساس کنید اما این نیسان بالانس شده است و قسمت عقب آن دقیقاً در جایی که به آن تعلق دارد باقی میماند.
در حالی که زمان ۱:۲۱.۹۵ ثانیه طی یک دور پیست برای R8 بسیار قابل احترام است (۰.۴ ثانیه سریعتر از فراری ۴۵۸) اما زمان ۱:۱۹.۵۵ ثانیهای نیسان GT-R حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد. این زمان حتی ۰.۱۷ ثانیه سریعتر از دوکاتی 1198s است.
اما راز GT-R چیست؟! تورک و کشش، آن هم به مقدار زیاد! برای این خودرو بسیار سهل است که از پیچها با سرعت خارج شود و در این میان هیچ زمانی را تلف نمیکند. در نتیجه این خودرو سطحی از اعتماد و اطمینان را به وجود میآورد که به شما اجازه میدهد بیشتر بر روی پدال گاز بفشارید.
R8 برنده است، نه به خاطر اصلاحات فنی بیشتر و صدای جذابتر و نمای زیباتر، بلکه به خاطر این که همهٔ ما میخواهیم آن را برانیم…
آئودی R8
موتور وسط،AWD، مجهز به لانچ کنترل
قدرت: ۵۵۰ اسب بخار در ۸۰۰۰ rpm
تورک: ۵۳۵ نیوتن متر در ۶۵۰۰ rpm
شتاب صفر تا ۹۶: ۳.۲ ثانیه
مسافت یک چهارم مایل (۴۰۰ متر): ۱۱.۳ ثانیه با سرعت ۲۰۲.۴ کیلومتر بر ساعت
شتاب جانبی: ۰.۹۹ g
قیمت پایه: ۱۸۲,۵۹۵ دلار
قیمت در زمان تست: ۱۸۸.۹۹۵ دلار
نیسان GT-R
موتور جلو، AWD، مجهز به لانچ کنترل
قدرت: ۵۴۵ اسب بخار در ۶۴۰۰ rpm
تورک: ۶۲۷.۷ نیوتن متر در ۳۲۰۰ rpm
شتاب صفر تا ۹۶: ۲.۷ ثانیه
مسافت یک چهارم مایل: ۱۱.۰ ثانیه با سرعت ۲۰۱.۳ کیلومتر بر ساعت
شتاب جانبی: ۱.۰۴ g
قیمت پایه: ۱۱۶,۷۱۰ دلار
قیمت در زمان تست: ۱۱۶.۷۱۰ دلار
yasin
۱۴ مرداد ۱۳۹۳اصلاح می کنم جنگ
بهزاد
۱۴ مرداد ۱۳۹۳متاسفانه جو جوری شده که نمیشه راجب مسائل فنی صحبتی کرد اما چه کنیم!
شرکت نیسان ید طولایی در خودروهای اسپرت داره و برای دونستن بهتر کافیه به آکادمی های این شرکت به خصوص نیسمو سری بزنیم و از همه مهمتر پیشینه ی اون هست که نشان میده از نظر ریشه اگر بالاتر نباشه کمتر هم نیست و این ریشه ها در z و اسکای لاین یا همین gtr نمود پیدا میکنه.
اگر از دید سازنده اینو بررسی کنیم خواهیم دید که فقط یک هدف داشته و اونم وسیله ای برای سریع راندن و تو این مسیر خیلی چیزها فدا شده تا قیمت نهایی معقول دربیاد!
تمام تکنولوژی های به کار رفته در سوپر کارها برای رسیدن به سرعت و دقت و هیجان بیشتر هست و نمیدونم چطور این موارد در GTR تکنولوژی حساب نمیشه و برای خودرو کندتر میشه آخر فن آوری!
فیلم ساخت GTR در یوتیوب موجوده یا ساخت LFA و دوستان اگر حالشون بد نشد یا کمی شک دارن یا فکر میکنند این محصول در گاراژی فرسوده تولید میشه برن ببینند.
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ید طولایی داره در ساختن خودرو های اسپرت!
نه در ساختن خودروی اسپرت جهانی که همه جا قبولش داشته باشن!!!!!
rapbaz
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ما که فنای نیــسان بودیم و هستیم…
محمد ، عشق ژاپن
۱۴ مرداد ۱۳۹۳با درود ، محمد هستم ، یکی از قدیمیای پدال که از اوایل سال 92 در سایت دنبال اطلاعات و بحث هستم ، ما قدیم که با بچه ها بحث میکردیم یه رفاقتی بود یه خنده ای بود یه ادبی بود ، متاسفانه پدال جدیدا بشدت افت کرده ، بچه ها منتظر مطلب جدید من باشید ، تجربه ی 5 سال رانندگی با گاومیش ژاپنی ؛ تویوتا لندکروزر پرادو 4000 سی سی
فرید
۱۵ مرداد ۱۳۹۳منتظریم محمد جان…سرور و سالار تویوتا لکسوس رو هم مطلبی داری بزار…
ایمیلتم بده بهم یه سری مطالب بهت بدم بهت کمک میکنه درمورد لکسوس.
صادق
۱۴ مرداد ۱۳۹۳همونجوری هم که تو متم گفته شد، r8 تو خیلی از موارد بهتره، ولی یه مشکل داره که گاهی رانندگی توی شهر رو هم باهاش سخت میکنه
اونم اینه که گشتاورش توی دورخیلی بالایی به دست میاد
البته موردای زیادی داریم که 3/4 گشتاور توی دورای کمتر از 4000 به دست میان، شاید ایودی هم یه همچین حالی داشته باشه، که در این صورت دیگه مشکل خاصی نداره
و اما gtr, راستش ماشین بدی نیست، توی درگ ماشین فوق العاده ایه، ولی از طرفی هم گشتاور زیادش گاهی دردسر ساز میشه براش
mahdi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درود
کربنادو عزیز
متاسفانه صحبت در این مورد بی فایدست
یه نفر میاد میگه توی عراق من این کار رو کردم 100 تا وارد میکنن هنوز نیومده فروش میره
r8 برای پیرمردها و سوسول هاست
نمیدونم توی عراق چطوری سوسولها رو پیدا کرده
کلا از سر باد معده حرف زدن مد شده
جزئیات رو نمیخونن بعد میان طوری از یه ماشین صحبت میکنن که انگار سرعت نور رو هم شکونده
بی خیال اختلاف کمتر از 1 ثانیه هست
هم نیسان خوبه هم r8
منتها بحث سلیقه هست
من دوستانی دارم که عراق میرن
باید بپرسم ازشون ببینم میتونن به قول مهرداد دریفت چندتا R8 کپک زده بیارن فکر نکنم به ماشین کپک زده گمرک بخوره
بعد در مورد فروش جی تی آر توی عراق و 100 تا 100 فروش رفتنش ازشون سوال کنم ببینم چه خبره اونجا
فکر کنم زدن رودست عربستان و امارات
بعید هم نیست فکر کنم گروه داعش از نیسان جی تی آر برای عملیات انتهاری استفاده میکنن آر 8 ها که کپک زدن به درد نمیخورن
جناب دریفت بیا لطف کن چندتا از اون آر 8 های کپک زده عراق بیار ما هم استفاده کنیم خدا خیرت بده
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳بابا این جا چرا اینجوری شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هم چی به هم ریخته!!!!!!!!
مصطفي
۱۴ مرداد ۱۳۹۳بچه ها می شه کمکم کنید؟؟؟ تویوتا سفارش عمان بهتره یا عربستان؟ یعنی کدوم فابریک تره ژاپنه؟ کمکم کنید ممنون می شم
علي اقا
۱۴ مرداد ۱۳۹۳من از یه نمایشگاه دار پرسیدم گفت عمان از همه بهتره
مک میسل
۱۵ مرداد ۱۳۹۳سفارش عمان موتور و گیربکسش مال ژاپنه ولی عربستان تحت لیسانس ژاپنه
محمد ، عشق ژاپن
۱۴ مرداد ۱۳۹۳شتاب که فقط GTR
صدای اگزوز R8
طراحی که سلیقا ایه سلیقه ی منم GTR اونم رنگ قرمز اوووف
کیفیت بنظر من هر دو
یکم تو این مقایسه در حق GTR نامردی شد من تو کیش سوار هر دوی این ماشین ها شدم ، درسته صدای R8 رو نداره ولی واقعا تو درگ حریف رو له و لورده میکنه
نیسمو که بیاد دیگه خیلی چیز ردیفی میشه 2.4 ثانیه 0 تا 100 اوووه
من که GTR را بیستر از R8 دوست میدارم ، اصلا یعنی چی؟؟؟ شاهین جون داشتیم؟؟؟ تو یه مقایسه طرف برنده باید ژاپنی باشه :) شوخی ولی جدی هر دوتاشون در یک سطحند
Carbonado Aventador
۱۴ مرداد ۱۳۹۳محمد جان من انتظار ندارم که این کامنت من رو درک کنی چون در باره برند مورد علاقه ات نوشتم!!!!!
فرض کن جای این دوتا , آونتادور و F12 باشه!
حالا اگه بخواهم همین کامنتو من بنویسم:
دقت کن!
شتاب فقط آونتادور
صدای اگزوز آونتادور
کیفیت آونتادور و F12
F12 صداش قشنگه ولی نه به اندازه آونتادور!
آونتادور تو درگ همه رو لوله می کنه!
آونتادور SV اگه بیاد خیلی چیز ردیفی می شه!
من که آونتادور رو بیشتر از F12 دوست دارم
برنده باید لامبورگینی باشه!
راستی محمد جان شما پنل کاربری ات رو راه انداختی؟؟؟؟؟
یه پیام خصوصی برات دارم!!!!!!!
مهرداد دریفت
۱۵ مرداد ۱۳۹۳صدای جی تی ار که خداس من عاشق همین صداشم و اون شتاب بالای دور موتورش که عین شبح امپر میره بالا والا دوستان همچین میگن کیفیت سواری نداره انگار تاحالا بالاتر از کیفیت پراید پژو و نهایتا ماشینای اشغال کره ای رو تجربه کردن ,! این ماشین کیفیت عالی و بالایی داره مخصوصا واسه ما ایرانی ها کیفیتش مثه خواب میمونه درپای چیزی که تاحالا با ماشینهای دیگه تجربه کردیم , ول کنید این حرفای بچه گانه رو , بازم میگم انتطار من از ماشین شتاب و سرعتشهد رکنار کیفیت و قیمت عالی که جی تی ار حرف اولو میزنه , شما برو کلی پول بده لامبو بخر بعد بیا یا کل بنداز با جی تی ار وقتی تو اینش نقطه شدی جز پشیمانی و سرخوردگی چیزی واست باقی نمیمونه
مجتبی (ساروی)
۱۴ مرداد ۱۳۹۳اقا ائودی 72000دلار گرونتره اصلا کسی به این قضیه فکر کرده با 72000دلار بنز و بی ام میشه خرید
Arash66
۱۴ مرداد ۱۳۹۳با توجه به موتور تنفس طبیعی آئودی و موتور توربو نیسان
GTR تایم 0 تا 30 مایل = 1.0 ثانیه 0 تا 100 مایل = 6.9 ثانیه
R8 تایم 0 تا 30 مایل = 1.4 ثانیه 0 تا 100 مایل = 7.2 ثانیه
شتابگیری ثانویه اینجا میشه 30 تا 100 مایل که برای GTR میشه 5.9 ثانیه و برای R8 میشه 5.8 ثانیه!
mahdi
۱۴ مرداد ۱۳۹۳درود
پدال جون چرا نظرات جابجا میشه؟
من نظر برای یکی دیگه نوشته بودم اومده پایین نظر کربنادو جان
درصورتی که نظر چیز دیگه بود
بعد فکر کنم یه نظرم رو فیلتر کردی
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
صادق
۱۴ مرداد ۱۳۹۳چرا کامنتا اینقد بی سرنخ و بدون مقصدن؟؟؟؟؟
نمیدونم پدال کامنتا رو برداشته؟؟
پدال، داداش
چون من یا کامنتا رو برندار یا همه ی یه موضوع رو با هم بردار
کامنتا خیلی درهم شدن!!!!! :(
نیسان غول کش
۱۴ مرداد ۱۳۹۳رفقا تورو خدا جی تی آر رو اصلا با بقیه مقایسه نکنید. زیرا اینقدر این خودرو عالی هست که دیگه جای هیچ حرف و حدیثی رو باقی نمیزاره. خودرویی با قیمت مناسب-سوخت کم-کیفیت بالا-شتاب و سرعت و درگ عالی و …پس لطفا دیگه اینو با خودروهای با قیمت نجومی مقایسه نکنید یه خواهش دیگه هم که ازتون دارم اینه که بیشتر در مورد این خودرو مطالعه کنید چون قراره تا اواخر سال 2014 جی تی آر با نشان نیسمو بیاد که 600 اسب قدرت داره و شتابش 2.5 ثانیه میباشد و پوزه بیشتر ای سوپر اسپرت های گران قیمت رو به خاک میماله. پس درود بر نیسان مخصوصا مدل جی تی آر و به آرزوی اینه که زمانی وارداتش آزاد بشه ما هم بتونیم یکیشو سوار بشیم. انشاالله
m.a
۱۴ مرداد ۱۳۹۳سلطان فقط GT-R
GTR 72000 دلار ارزونتره r8 رو شکست میده
ali-gtr
۱۴ مرداد ۱۳۹۳Nissan
Ahmad..F12
۱۴ مرداد ۱۳۹۳شاهین جان مطلبت مثل همیشه عال و عالی و عالی بود
درود بر تو داداش گلم :)
ادریس( ♪♫Edi سابق)
۱۵ مرداد ۱۳۹۳شاهین جان بازم عالی…
من نیسان رو میپسندم . عاشق فریاد موتورشم .
این سامورایی قیمتشم به نسبت آئودی بهتره.
sorena scirocco
۱۵ مرداد ۱۳۹۳هیچ وقت نتونستم بین این دوتا یکی رو بیشتر دوست داشته باشم…
datsun
۱۵ مرداد ۱۳۹۳اینا که میگن gtr هویت نداره جدش اسکای لاین رو فراموش کردن داداش برو یکم تحقیق کن ببین چند ساله نیسان اسپرت سازه 240z ،350z سیلوا 370z
بهزاد
۱۵ مرداد ۱۳۹۳نیروی گشتاور هر2 خودرو اشتباه نوشته شده.
گشتاور آئودی 398
گشتاور نیسان 463
کربونادو جان از اونجایی با تاریخچه ی محصولاتی مثل z و اسکای لاین آشنایی ندارید یا با آکادمی و تیم های فنی نیسمو در سرتاسر گیتی بیگانه هستید فکر کنم دادن اطلاعات برای بالا بردن سطح دانش منجر به دروغ گویی و ژاپنی پرستی بنده خواهد شد پس فایده ای برای طرح اون به خاطر نداشتن محصولاتی که جهانی نیستند ندارد.
Carbonado Aventador
۱۵ مرداد ۱۳۹۳اون اعدادی که گفتی واحدش پوند فوت هستش نه نیوتون متر!
در ضمن اینو هم یادت نره که من با ماشین هایی مثل 350z و اسکای لاین بزرگ شدم!!!!!!!!!!
بهزاد
۱۵ مرداد ۱۳۹۳درسته دقت نکرده بودم.
کربونادو مثل اینکه اینبار شما میخوای یک پروژه ی دیگه راه بندازی! اطلاعاتت با علایقت و نظرات با هم همخونی ندارند و فی البداهه عنوان میشن و البته سرگرمی خوبی هم هست هم دیگران اذیت میشن هم کامنتا 3 رقمی میشه هم روزگار سپری میشه!
qiasi206
۱۵ مرداد ۱۳۹۳R8 فقط. همه چیز که شتاب و قدرت نیست. کیفیت و راحتی و از همه مهمتر لذت رانندگی
ali-gtr
۱۵ مرداد ۱۳۹۳فقط نیسان چون هم قیمتشم کمتره نسبت به audi
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ مرداد ۱۳۹۳گذشته از مشخصات فنی، بیشتر R8 رو دوست دارم.
غمگین
۱۵ مرداد ۱۳۹۳نیسان با 5 اسب کم تر شتاب بیشتری داره خیلی عالیه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
محمد حسین داداش گلم این چه طرز صحبت با دوستمون احمده ؟؟؟حالا احمد نباشه
هرکسی . حتی مخالف . به جون جفتمون باورم نشد که تو نوشتی !!!!!
شاس ؟؟؟؟ ادم حسابی ؟؟؟؟
احمد درست میگه موتورشون یکیه . ولی خروجی هاشون و برنامه نویسی های ECU انها
با هم فرق داره . این حرف شما هم درسته که فولکس هیچ وقت نمیاد برای محصول
خودش رقیب بذاره . یعنی ائودی رو مقابل لامبو قرار نمیده .
نا سلامتی نویسنده هستی !!!!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
وحید داداشم تعصبی برخورد میکنیا . یا میگین نویسنده المانیه . یا میگین مطلب
فلانه . بس کنید تورو به خدا . اون هایی که ایراد میگیرن برن این مطلبو خودشون
ترجمه کنند ببین دروغه یا نه !!!! پس ما هم بگیم جی دی پاور چون ماشین ژاپنی
انتخاب میکنه ، غلطه !!!!!!!!!!!
مگه کسی اومد نیسان بده ؟؟؟ مگه کسی به قابلیت هاش منکره ؟؟؟
هر ماشینی معایب و محاسن خودشو داره . اگر میتونی یدونه ماشین بی عیب و نقص
به من بگو . فقططططط یدونه .
داداشم حالا چون نیسان ، بوگاتی و خیلی ماشینای دیگرو زده تو شتاب و سرعت ،
نباید عیب هاشو ببینیم و بگیم عالیه ؟؟؟؟
یا چون ائودی المانیه و برند لوکس هست بگیم بی عیبه ؟؟؟
نه داداش . این ماشین ها توسط کارشناس ها و مهنددس ها تست میشه . روزی هم 5
تا برندد گوناگون سوار میشن . پس بپذیریم که مهنددسی بی عیب و نقص نیست .
هر دوی این ماشین ها عالی هستن . .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
با دیدگاه اقای CIFEX حال کرددم . عالی بود . البته از حق نگذریم که این دفعه
دداش وحید شروع کرد مساله ی المانی و ژاپنی بودن رو .
ولی خب خداییش هنوز یکسری فرق موتور تنفس طبیعی و توربو را نمیددونند .
دوست عزیز ، ما میاییم اینجا که 4 تا مطلب یاد بگیریم و بدونیم از خوددروهایی
که رنگ خیابون های ایرانو نمیبینند . شما به جای کل کل کرددن ، بپرس فرق
موتور تنفس طبیعی با توربو چیه !!!!
تا ددیروز که فراری موتور تنفس طبیعی دداشت ، عالی و توپ بوددد ، حالا موتور
تنفس طبیعی شدده بدده !!!!!
اینهارو نمیگم که فکرکنیدد نظرم روی ائوددی است نه . فقط گفتم که بددونید .
یک افقای دیگه اومده گفته 95 درصدد مربوط به شتابه .
من هم نمیدونم که توربو گشتاور ماشینو زیاد نمیکنه و تاثیری در شتاب نداره .
ددوست عزیز این نشون میده که شما هنوز فرمول هارو و کارایی دستگاه هارو خوب
نمیدونی .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۵ مرداد ۱۳۹۳درودد .
اگر بنا به تعصب باشه من هم بلدم . هر وقت نیسان جی تی ار تونست با موتور
1600 سی سی 545 اسب بخار بکشه بیرون و شتاب 2.1 رو برای خوددش ثبت کنه ، بیاییدد
از شتاب و موتور حرف بزنید . تا وقتی متعصبانه حرف بزنی ، من هم با این مشخصات
دنبالتم . که هیچ حرفی نداری مقابلش بزنی .
Mamasovic
۱۵ مرداد ۱۳۹۳مثل اینکه خبر نداری !از دنیا عقبی. جدید ترین شاهکار نیسان موتور 1.3 لیتری 3 سیلندره که بیش از 500 اسب بخار اگه اشتباه نکنم البته تولید میکنه. یعنی شاهکار نیسان و تمام.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
تو مثل اینکه خبر نداری اون موتور برای چه ماشینهایی و چه مسابقاتی
است . اطلاعات غلط هم نده .
موتور فولکس با 100 سی سی بیشتر 140 اسب بخار بیشتر داره . اطلاعات غلط
نده .
این لینک موتور نیسان . برو ببین ، بعد اظهار نظر کن .
http://www.pedal.ir/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86/%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86/
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ددرودد .
اقای مهرداد دریف شما که ددیگه ته اطلاعاتی !!!!!!!!!!
شما هنوز نمیدونی که علت گرون بودن ائودی نسبت به نیسان خاطر لوکس بودنشه ….
شما فرق برند لوکس و برند معمولی رو نمیدونی ؟؟؟
اخه یکی نیست به این اقا بگه اگر المان تکنولوژیش به نیسان نمیرسه ، پس چرا
اینفنیتی که زیر مجموعه ی نیسان هست داره از پلت فرم های مرسدس بنز استفاده
میکنه ؟؟؟؟
چرا دوست دارید به این کش دادن اینکه المان بهتره یا ژاپن دامن بزنید .
همه بلدن متعصبانه حرف بزنندد .
مهم اینه که هردوی اینها که از ایران کوچکترند ، درصد بیشتری از اقتصاد
دنیارو گرفتن .
اقا وحیدد کسی نخواست ارزش ژاپن و بیاره پایین . مطمئن باش ارزش هی کشوری .
ارزش هیچ صنعتی و … با این حرفا نمیاد پایین .