سال ۲۰۱۹ به پایان رسیده و خودروسازان اقدام به انتشار آمار فروش خود میکنند. اگرچه برخی برندها رشد کاملاً خوبی را تجربه کردهاند اما به نظر میرسد گروه نیسان در آمریکا روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته است. فروش برندهای نیسان و اینفینیتی در کل با افت ۸.۷ و ۲۱.۱ درصدی روبرو شده و تنها چند خودرو توانستهاند افزایش فروش نسبت به سال ۲۰۱۸ را تجربه کنند؛ اما فروش محصولات پرفورمنس نیسان یعنی 370Z و GT-R به ترتیب برابر با ۲۳۸۴ و ۳۳۱ دستگاه بوده که نسبت به فروش ۳۴۶۸ و ۵۳۸ دستگاهی سال ۲۰۱۸ افت سنگین ۳۱.۳ و ۳۸.۵ درصدی را نشان میدهد.
احتمالاً فکر میکنید کراس اوورهای این خودروساز ژاپنی عملکرد خوبی داشتهاند نه؟ متأسفانه کیکس تنها کراس اووری است که رشد فروش داشته و از ۲۳۳۱۲ دستگاه سال ۲۰۱۸ به فروش ۵۸۱۹۳ دستگاهی در سال ۲۰۱۹ رسیده که حاکی از افزایش فروش ۱۴۹.۶ درصدی است. مورانو و روگ فروش ۶۸۳۶۱ و ۳۵۰۴۴۷ دستگاهی داشتهاند که در مقایسه با فروش ۸۳۵۴۷ و ۴۱۲۱۱۰ دستگاهی سال ۲۰۱۸ افت فروش دو رقمی را نشان میدهند.
یکی از معدود خودروهایی که رشد فروش داشته آلتیما با افزایش فروش ۱۲ درصدی در کلاس سدان های میان سایز است. این خودرو به فروش ۲۰۹۱۸۳ دستگاهی رسیده و تنها در ماه دسامبر به خانه ۱۹۱۳۲ نفر راه یافته است. نیسان آرمادا فروش ۳۲۰۴۴ دستگاهی را تجربه کرده است.
موضوع جالب اینکه سبد محصولات NV نیسان در سال ۲۰۱۹ نسبتا موفق بوده و مدل NV فروش ۲۰۰۲۲ دستگاهی و مدل NV 200 فروش ۱۸۷۶۸ دستگاهی در سال ۲۰۱۹ داشتهاند که افزایش اندکی را نسبت به سال ۲۰۱۸ نشان میدهند. اوضاع اینفینیتی هم در سال پیش اصلاً خوب نبوده و امیدواریم که سال ۲۰۲۰ سال خوبی برای برند نیسان و اینفینیتی باشد.
Just bentley continental
۲۰ دی ۱۳۹۸چیزی به غیر این بود عجیب بود
سلطان دیریفت و گودزیلا پیر شدن باید نسل جدید هر چه زود تر بیاد نیسان خودشو گیر اورده.
datsun
۲۰ دی ۱۳۹۸از زمانی که gtr r35 معرفی شده رقبایی مثل کوروت و ۹۱۱ دو بار نسل عوض کردن عملکردش هنوز فوق العادس ولی نیاز به تغییر نسل داره.
کاوه
۲۱ دی ۱۳۹۸قابل پیش بینی بود. مهندسی و تکنولوژی نون به نرخ روز فرانسوی ، انضباط و تعهد ژاپنی رو کاهش داده. رنوی ثروتمند نیسان عزیز و کوشا رو استثمار کرد. کولیوس و تلیسمانو از دل تکنولوژی نیسان بیرون کشید و بی تعهدی و سمبل کاری را به آنها هدیه داد.