نیسان

آپدیت موتور دیزلی نیسان جوک

nissan-juke-1

نیسان هم به فکر درآمد مردم و وضعیت آب و هوای امروز جهان است و برای همین این کمپانی موتوری مقرون به صرفه تر و قدرتمند تر برای مدل دیزلی جوک در نظر دارد.

نیسان جوک دیزلی با موتور ۱.۵ لیتری خود توانسته است حدود یک سوم فروش جوک را به خود اختصاص دهد.بروز رسانی این موتور ۱.۵ لیتری DCI حتماً در فروش جوک اثر خواهد کرد.قدرت هر دو موتور ۱۱۰ اسب بخار می‌باشد اما موتور بروز رسانی شده دارای ۲۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری است یعنی موتور جدید می‌تواند ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

nissan-juke-2

به دلیل اصلاحاتی که روی موتور به خصوص قسمت پاشش سوخت انجام گرفته است،موتور جدید دارای مصرف سوخت کمتری می‌باشد به طوری که مصرف متوسط این موتور جدید تنها ۴.۲ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد و این در حالی است که موتور قدیمی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۴.۸ لیتر مصرف داشت.انتشار گاز CO2 این موتور هم از ۱۲۴ گرم در هر کیلومتر به ۱۰۹ گرم در هر کیلومتر کاهش یافته است.همچنان ۱۱.۲ ثانیه طول می‌کشد که جوک با مزه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد،حداکثر سرعت این خودرو هم ۱۷۵ کیلومتر در ساعت است.

nissan-juke-3

سه حالت رانندگی برای این خودرو در نظر گرفته شده است:Eco،نرمال و اسپرت که با انتخاب Eco(محیط زیست) گشتاور خودرو به ۲۲۰ نیوتن متر محدود می‌شود.

قیمت نیسان جوک از ۱۴.۸۹۵ پوند شروع و تا ۱۸.۳۹۰ پوند ادامه می‌یابد،این موتور جدید برای تمام مدل‌ها بجز مدل Nismo در دسترس خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. masoud

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا هم قیافش مثل جوک میمونه
    این چیه دیگه آخه؟

    1. كسري

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (24 ديدگاه)

      اقامسعوداین نیسان هستش نه پرایدازجنس قوطی کنسرو درضمن بدون هیچ اطلاعی درباره این ماشین حرف نزن کیفیت وعملکردتوهرماشین حرف اول رومیزنه

      1. sina

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (835 ديدگاه)

        بدم میاد از این ادمها که هیچی از ماشین سرشون نمیشه فقط به ارم ماشین نگاه میکنن دو تا فیلم تبلیغاتی هم که تو اینترنت ازش میبینن سریع میان میگن عالیه عالیه و سریع با پراد مقایسش میکنن که بگن منم هستم اخه کدوم ماشین از پراید بهتر نیست!!یوگو هم از پراید بهتره

      2. masoud

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (29 ديدگاه)

        کی گفت پرایده حالا؟ بعدش شما کی کیفیت و عملکرد اینو تست کردی؟ آخه یه چیزی بگو بگنجه
        قیافه ماشینو میبینم یاد حیوانات تکامل نیافته ما قبل تاریخ میوفته آدم. عملکردش بخوره تو سرش. زیبایی حرف اولو میزنه برای مصرف کننده

      3. محمد حسین

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (183 ديدگاه)

        دوستان عزیز آقا مسعود راست میگن . بلاخره آدم میخواد یه ماشین سوار شه میخواد پول بده باید
        از قیافش خوشش بیاد که بخره نه فقط آپشن

      4. سعید

        ۶ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1470 ديدگاه)

        درهرصورت این ماشین زشته

    2. آرمااااان

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (357 ديدگاه)

      برو جوکی که موتور gtrروشه روببین،سوپر اسپرتای زیادی روبه خاک نشوند

  2. پوریا راد

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوست من از نزدیک اگه ببینی این حرفو نمیزنی

    1. sina

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (835 ديدگاه)

      ما از تو عکس دیدیمش فهمیدیم زشته اونوقت تو از نزدیک دیدیشو نغهمیدی زشته!!
      حالا چون نیسانه باید به خودمون تلقین کنیم قشنگه کار به عملکردش نداریم واقعیت اینه که زشته.به قول جرمی کلارکسون تخته گاز هرکی پولشو میده وبین این همه گزینه این ماشینو انتخاب میکنه میخواد به همه بگه هی بچه ها نگاه کنین من یه احمقم یه کودن اومده بینتون.:-)
      کیا اسپرتیج با وجود کیفیت ساخت ضعیفتر ازش بهتره ببین منی که خیلی بیشتر از تو از ماشی سرم میشه بذار نظره شخصیم رو اینجوری برات بگم تو که میگی قیافه ماشین زیاد برات مهم نیست نیسان جوک مثله یه دست کت و شلوار از بهترین جنس پارچه موجود میمونه اما گشاد زشت و زمخت و خیلی بد دوخته شده که فقط خر کاره اما وقتی میپوشیش همه بهت میخندن دیگه کی توجه میکنه جنسش توپه و مارک داره اما کیا اسپورتیج مثله یه دست کت و شلوار با جنس پارچه نسبتا خوب ولی با دوخت عالی و شیک که مناسب تنت دوخته شده باشه میمونه.حالا تو کدوم رو بر میداری !؟

      1. ali

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (41 ديدگاه)

        شما که در مورد ماشین چیزی نمیدونی چرا حرف بیخود میزنی
        جوک از نظر قیافه یه ماشین خاصه
        خاص میدونی چیه؟ فکر نکنم بدونی

      2. كسري

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (24 ديدگاه)

        اقاسینا معلومه سوادنداری وقتی که کلمه پرایدروپرادمینویسی چطورمیخوای درباره ماشین بحث کنی

      3. كسري

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (24 ديدگاه)

        اقاسیناتویکی ازقسمتهای تاپگیراین ماشین روجیمزازمایش کردونتیجه گرفت که این ماشین تورده خودش بهترینه

      4. sina

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (835 ديدگاه)

        جواب
        ali:خاص از نظر من یعنی تک بودن توی رده خودت. خاص از نظر من توی این رده ماشین (suv های کوچک) یعنی رنج رور ایوک داینامیک چون هیچ نقصی نداره و وقتی دکمه داینامیکش رو فشار میدی موتور 4سیلندرش مثله یه 6سیلندر عمل میکنه بسیار زیباست با وقاره و داخلش هم پر از امکاناته و خیلی راحتو شیکه و تکه.همونطور که گفتم خاص یعنی تک بودن توی رده خودت بنابرین البته البته جوک هم تو رده خودش خاص میشه یعنی تو رده بد قیافه های ضایع…!
        کسری:جوابتو ندم سنگینتری از قدیم گفتن جوابه….خاموشیست!ما که با مداد تو صفحه کامپیوتر نمینویسیم! تند تند تایپ میکنیم حالا ممکنه چندتا حرف هم این وسط جا بمونه
        و دوم اینکه مقایسه جوک با اسپورتیج رو من بر اساس سلیقه خودم اونم بر مبنای تعداد سیلندر و مهمتر از همه قیمتش انجام دادم وگرنه همون طور که گفتم ایووک دتینامیک تو رده شاسی بلندهای کوچک از همه بهتره( حالا بماند بنز و فلکس واگن برای 2014 رقیبهای سرسختی براش دار نظر گرفتن) منتها نیسان 18هزارتاست ولی ایووک داینامیک 47هزار پونده بنابرین برای مقایسه گزینه خوبی نبود!تخته گاز هم با ماشینی مقایسش نکرد فقط نظرش رو در مورد قیافش گفت.

  3. حسین

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2949 ديدگاه)

    گشتاور ماکسیما 240 نیوتون متره!با موتور 3000!

  4. سهراب

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (213 ديدگاه)

    واقعا زشته. از نزدیک بدتر هم هست. بیخود تعریفشو نکنید. آن چیز که عیان چه حاجت به بیان است!!!!

    1. كسري

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (24 ديدگاه)

      سهراب جان تاچیزی روندیدی قضاوت نکن درضمن مشخصه اطلاعاتت درباره ماشین پایینه

      1. سهراب

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (213 ديدگاه)

        این ماشین رو در منطقه آزاد ارس دیدم و سوارش شدم. آفرین به تو که اطلاعاتت زیاده!! هه هه هه

      2. كسري

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (24 ديدگاه)

        خوب سهراب جان توراست میگی حالااگه خیال میکنی چیزی بلدی 2 پرسش ازت دارم 1_کارهندلینگ چیه2_شرکت اینفینیتی زیرمجموعه کدوم شرکته

      3. سهراب

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (213 ديدگاه)

        اینفینیتی زیر مجموعه نیسانه که ماشین های لوکس میسازه . مثل لکسوس که زیر مجموعه تویوتا هست. هندلینگ هم یعنی خوش فرمون بودن ماشین. به قول معروف نرم بودن ماشین. لطفا پرسش های چهار گزینه ای هم مطرح بشه :))))))))))))))))))))))))))

    2. كسري

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (24 ديدگاه)

      سهراب چقدرتواینترنت گشتی تاایناروبگی

  5. توفیقی

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    نیسان جوک با موتور 700 اسب بخاری هست که دهن بوگاتی ویرون رو سرویس کرد
    موتور جی تی آر رو روش سوار کردن
    واقعا گیربکس cvt نیسان معرکه هست
    لانچ کنترل کارآمدی هم نسبت به بقیه ماشینها داره تا سیستم چهار چرخش متحرکش مثل ماشینهای امروزی مثل آئودی آر 8 و لامبورگینی آونتادور دو دیفرانسیل نیست بلکه نیسان در واقع دیفرانسیل عقبه که با یک میل لنگ (منظورم میل لنگ موتور نیست)به تایرهای جلو منتقل میشه و این باعث میشه هندلینگش بین خودروهای دو دیفرانسیل سوپر اسپرت معرکه و بهتر از بقیه باشه علبته پورشه هم از سیستم مشابهی استفاده کرد که با گیربکس دو کلاچه pdk و سیستم تراکشن کنترل پورشه رقیب نزدیک نیسانه

    انقدرها هم بد نیست کافیه یه ماشین زشت خارجی رو ببینید فقط لازمه بگید از پراید که بهتره اون موقع سوارش میشید

    1. كسري

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (24 ديدگاه)

      اقای توفیقی نیسان جوک توسرعت نهایی به گردپای بوگاتی نمیرسه 0تا100ملاک نیست مهم اینه که سرعت کدومشون بیشتره که بوگاتی حرف اول روفعلا میزنه

    2. کیانوش

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (289 ديدگاه)

      منظورت از میل لنگ گاردان بود یا شفت آقا توفیقی؟؟؟؟

  6. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (200 ديدگاه)

    دوستان یه سری به سایت زیر بزنید.یدونه کلیپ هست از درگ باور نکردنیه همین نیسان جوک با بوگاتی.نیسان تیون شده با 700 اسب بوگاتی استوک با 1001 اسب.شتاب جوک فوق العاده بالاست و خیلی زود از بوگاتی فاصله میگیره.حتما برید و دانلود کنید.

  7. توفیقی

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    آقا کسری تو اتومبیل رانی شتاب مهمتر از سرعته!!!!!!!!!!
    اونم با قیمت مناسبتر نیسان بهتر از بوگاتیه
    بوگاتی فقط داره نون تولید کمشو میخوره خودرویی مثل نیسان جی تی آر یا پورشه 911 میتونن با یه کم تیونینگ دهن سوپر اسپرتهای مشهور رو ببندن
    تو 400 تا یا بوگاتی رو میخوای کجا بری؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
    فکر کنم 320 کیلومتذ بر ساعت نیسان کافی باشه
    اگه شما آقا کسری اهل این نباشید که خودتون رو نشون بدید و اغده های درونیتون رو با سرعت و قیمت بی مورد اتومبیلتون نشون بدید…منظورم شما نیستید ولی نیسان هم تو جاده شتابش بالاست هم روی یخ هم تو رالی و خاک در حالی که بوگاتی فقط ماشین نوع آسفالت 1 هست و فقط به درد جاده مستقیم بدون ماشین میخوره تا مثلا سرعتتو بالای 400 برسونی

    مهم اینه که با قیمت کم اتومبیلی در حد واندازه سوپراسپرت ها بسازی

    1. بی نام

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (13 ديدگاه)

      وجدانا بی خودی حرف الکی نزنید. آخه بوگاتی استانداردترین سوپراسپرت دنیاست.این سرعت زیادو فقط به خاطر قدرت نمیره.ماشینای زیادی هست که قدرتش از بوگاتی بیشتره مثلا همین جی تی آر که تیونینگش کردن 1600 اسب قدرت داره که فقط شتاب اولیه ش بالا رفته در حالی که قابلیت سرعت زیاد رو نداره تازه همه میدونیم که ماشینای تیونینگ شده عمرشون از مدلهای اشتاندارد خیلی کمتره و فک کنم مدل استاندارد جی تی آر شتابش حول و حوش 5 ثانیه س. ولی بوگاتی چی! اصلا هیچ شرکتی جرات دست بردن تو این غول رو ندارن. این تو دنیای ماشین یه افسانه س. بوگاتی تو سرعت های بالا قابل کنترل،نرم و روون کار میکنه و مشکلی نداره اینو همه باید بدونن که سرعت بالای ماشین باید با استاندارد های لازم تو اون سرعت هماهنگ باشه.یه مثال تو یه مقیاس خیلی کوچیکتر.پراید رو تصور کنید وقتی 180 تا باهاش میری چی میشه! ولی وقتی با مثلا پارس این سرعت رو میری آدم احساس ترس و معلق بودن نمیکنه.امیدوارم مطلب رو خوب منتقل کرده باشم

      1. کیانوش

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (289 ديدگاه)

        استانداردش 3.5 ثانیست داداش کلا جی تی آر از بدو تولد 2 تا توربو داره (صرفا جهت اطلاع)

    2. كسري

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (24 ديدگاه)

      اقای توفیقی من کاری به قابلیتهای ماشینهای نیسان توبرف_بیابان ندارم من اینومیگم که بوگاتی تاهمین الان بهترین سوپراسپرت هستش درضمن نیسان جوک شایدشتاب اولیش بیشترباشه ولی بازم میگم که هنوززوده که نیسان یه ماشین درحدبوگاتی یالامبورگینی بسازه حتی نیسانgtrهم نتونست درمقابل سرعت بوکاتی یاپورشه911قراربگیره

    3. کیانوش

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (289 ديدگاه)

      توفیقی جان قیمت پایه جوک 18 هزار دلاره + 650 هزار دلار(هزینه رسیدن به بوگاتی تو شتاب) = 668 هزار دلار می ارزه واقعا؟؟؟؟ اونم به خاطر یه شتاب؟؟؟ بعد درسته بوگاتی هندلینگ پایینی داره ولی این توان آیرو دینامیکیشه که میذاره به 400 تا برسه(از بوگاتی اصن خوشم نمیاد ولی واقعیته) جسارتا احساس میکنم شما رو نیسان تعصب کور کورانه دارید یعنی حرفاتون اینو میرسونه

  8. alireza

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (186 ديدگاه)

    زشت؟؟؟!!‏
    اگه این عروسک مدرن زشته پس ام وی ام ۱۱۰ چیه؟ ‏‎ ‎

  9. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود بر همگی.من قبول دارم که نیسان جی تی ار خیلی خوب هست و جای حرفی نیست.ولی ایا وزن بوگاتی با جوک 700 اسب بخاری یا جی تی ار یکی است؟ایا نیسان قدرت و دانش طراحی یک موتور 16 سیلندر رو داره؟باور کنید نداره.درسته که قدرت نیسان همش از یک موتور 6سیلندر 3.6 یا 3.8 هست.ولی الان هم بنز از یک موتور 2000 4سیلندر 360 اسب بخار خروجی گرفته. که وظیفه ی تقویت این موتور به عهده ی AMG بوده.شما اگه مطالعه داشته باشید میدونید زمانی که میخوان چنتا ماشین رو با هم مقایسه بکنند چنتا از فاکتور های مهم مقایسه این هست:
    1.قیمت
    2.موتور(نهایتا باید 2 سیلندر با هم تفاوت داشته باشند .نه 10 سیلندر.)
    فولکس واگن که مالک برند بوگاتی هست به نوعی داره داره راه شرکت اصلی رو میره.بوگاتی قدیم هم از موتور های 10 سیلند.12 سیلندر, 16 سیلندر استفاده میکرده که اون موقع نیسانی داشته ماشین های مکعب شکل رو تولید میکرده.تا چندی دیگ بوگاتی از نسل جدیدش که شتاب 1.8 و موتور 1600 یا 1800 اسب بخاری پرده برداری میکنه.
    لازم به ذکر است که اکثر ماشین های ژاپنی مانند:سوبارو ایمپرزا.میتسوبیشی لنسر.نیسان.طراحی موتورشون جوری هست که تیونینگ کاران و تیونینگ بازان دستشون خیلی باز هست برای تقویت اینجور ماشین ها و موتورها.
    این مطلب را روی حساب اینکه بخوام جی تی ار رو کم جلوه بدم نذارید.
    V12

  10. farid

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    شکل ظاهری ماشین بریخت اما داخل ماشین د اشبورد سیستم صوتیش از پراید بهتر

  11. زپلشک

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    به جای این ماشین های دروپیت چینی باید این ماشینهای با اصل و نسب وارد بشه

  12. masoud

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    اینایی که میان میگن اطلاعاتمون زیاده درباره ماشین خوب که چی حالا؟ باید چی کار کنیم؟ برو اطلاعاتتو بده ببین یه دونه نون بهت میدن؟ :)))))))

  13. سپهر

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین به این قشنگی این ماشین الان تو منطقه ازاد انزلی 70ملیونه ماشین خوبیه قشنگم هست البته چهار دربش در رابطه ریاست جمهوری […]

  14. توفیقی

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    نیسان شتابش 5 صانیه نیست 2.7 ثانیه است . 0.2 ثانیه با بوگاتی اختلاف داره
    الکی شما میگید آره شاید یه پیچ بوگاتی 100 دلار قیمت داشته باشه ولی هنر اینه که با قیمت کم خودرویی در حدواندازه بوگاتی بسازی که بعضی قابلیتهاش بالاتره از بوگاتی!!!!!!!

    1. كسري

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (24 ديدگاه)

      ثانیه نه صانیه

    2. کیانوش

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (289 ديدگاه)

      اون نمونه تیون شدشه نمونه استاندارد 3.5 هستش شتابش

  15. --AMG--

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    واقعا چرته.آخه اینم شد طراحی.

  16. رضا

    ۲ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بابا این درسته افتادین به جون هم اینم یه ماشینه دیگه

  17. یوسف

    ۱۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقایان سلام این خودرو در رده خودش بینظیره بی اطلاعات نظر تخصصی ندهید با سپاس

  18. سعید

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من حدود 6 ماهه این ماشین رو خریدم و خیلی هم ازش راضیم

  19. behroz

    ۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدایی از نیسان بالاتر ماشینی نی خیلی سگ جونه خیلی خیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا