نیسان هم به فکر درآمد مردم و وضعیت آب و هوای امروز جهان است و برای همین این کمپانی موتوری مقرون به صرفه تر و قدرتمند تر برای مدل دیزلی جوک در نظر دارد.
نیسان جوک دیزلی با موتور ۱.۵ لیتری خود توانسته است حدود یک سوم فروش جوک را به خود اختصاص دهد.بروز رسانی این موتور ۱.۵ لیتری DCI حتماً در فروش جوک اثر خواهد کرد.قدرت هر دو موتور ۱۱۰ اسب بخار میباشد اما موتور بروز رسانی شده دارای ۲۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری است یعنی موتور جدید میتواند ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.
به دلیل اصلاحاتی که روی موتور به خصوص قسمت پاشش سوخت انجام گرفته است،موتور جدید دارای مصرف سوخت کمتری میباشد به طوری که مصرف متوسط این موتور جدید تنها ۴.۲ لیتر در هر صد کیلومتر میباشد و این در حالی است که موتور قدیمی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۴.۸ لیتر مصرف داشت.انتشار گاز CO2 این موتور هم از ۱۲۴ گرم در هر کیلومتر به ۱۰۹ گرم در هر کیلومتر کاهش یافته است.همچنان ۱۱.۲ ثانیه طول میکشد که جوک با مزه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد،حداکثر سرعت این خودرو هم ۱۷۵ کیلومتر در ساعت است.
سه حالت رانندگی برای این خودرو در نظر گرفته شده است:Eco،نرمال و اسپرت که با انتخاب Eco(محیط زیست) گشتاور خودرو به ۲۲۰ نیوتن متر محدود میشود.
قیمت نیسان جوک از ۱۴.۸۹۵ پوند شروع و تا ۱۸.۳۹۰ پوند ادامه مییابد،این موتور جدید برای تمام مدلها بجز مدل Nismo در دسترس خواهد بود.
masoud
۲۱ خرداد ۱۳۹۲واقعا هم قیافش مثل جوک میمونه
این چیه دیگه آخه؟
كسري
۲۱ خرداد ۱۳۹۲اقامسعوداین نیسان هستش نه پرایدازجنس قوطی کنسرو درضمن بدون هیچ اطلاعی درباره این ماشین حرف نزن کیفیت وعملکردتوهرماشین حرف اول رومیزنه
sina
۲۲ خرداد ۱۳۹۲بدم میاد از این ادمها که هیچی از ماشین سرشون نمیشه فقط به ارم ماشین نگاه میکنن دو تا فیلم تبلیغاتی هم که تو اینترنت ازش میبینن سریع میان میگن عالیه عالیه و سریع با پراد مقایسش میکنن که بگن منم هستم اخه کدوم ماشین از پراید بهتر نیست!!یوگو هم از پراید بهتره
masoud
۲۲ خرداد ۱۳۹۲کی گفت پرایده حالا؟ بعدش شما کی کیفیت و عملکرد اینو تست کردی؟ آخه یه چیزی بگو بگنجه
قیافه ماشینو میبینم یاد حیوانات تکامل نیافته ما قبل تاریخ میوفته آدم. عملکردش بخوره تو سرش. زیبایی حرف اولو میزنه برای مصرف کننده
محمد حسین
۲۶ شهریور ۱۳۹۲دوستان عزیز آقا مسعود راست میگن . بلاخره آدم میخواد یه ماشین سوار شه میخواد پول بده باید
از قیافش خوشش بیاد که بخره نه فقط آپشن
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴درهرصورت این ماشین زشته
آرمااااان
۱۶ شهریور ۱۳۹۴برو جوکی که موتور gtrروشه روببین،سوپر اسپرتای زیادی روبه خاک نشوند
پوریا راد
۲۱ خرداد ۱۳۹۲دوست من از نزدیک اگه ببینی این حرفو نمیزنی
sina
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ما از تو عکس دیدیمش فهمیدیم زشته اونوقت تو از نزدیک دیدیشو نغهمیدی زشته!!
حالا چون نیسانه باید به خودمون تلقین کنیم قشنگه کار به عملکردش نداریم واقعیت اینه که زشته.به قول جرمی کلارکسون تخته گاز هرکی پولشو میده وبین این همه گزینه این ماشینو انتخاب میکنه میخواد به همه بگه هی بچه ها نگاه کنین من یه احمقم یه کودن اومده بینتون.:-)
کیا اسپرتیج با وجود کیفیت ساخت ضعیفتر ازش بهتره ببین منی که خیلی بیشتر از تو از ماشی سرم میشه بذار نظره شخصیم رو اینجوری برات بگم تو که میگی قیافه ماشین زیاد برات مهم نیست نیسان جوک مثله یه دست کت و شلوار از بهترین جنس پارچه موجود میمونه اما گشاد زشت و زمخت و خیلی بد دوخته شده که فقط خر کاره اما وقتی میپوشیش همه بهت میخندن دیگه کی توجه میکنه جنسش توپه و مارک داره اما کیا اسپورتیج مثله یه دست کت و شلوار با جنس پارچه نسبتا خوب ولی با دوخت عالی و شیک که مناسب تنت دوخته شده باشه میمونه.حالا تو کدوم رو بر میداری !؟
ali
۲۲ خرداد ۱۳۹۲شما که در مورد ماشین چیزی نمیدونی چرا حرف بیخود میزنی
جوک از نظر قیافه یه ماشین خاصه
خاص میدونی چیه؟ فکر نکنم بدونی
كسري
۲۲ خرداد ۱۳۹۲اقاسینا معلومه سوادنداری وقتی که کلمه پرایدروپرادمینویسی چطورمیخوای درباره ماشین بحث کنی
كسري
۲۲ خرداد ۱۳۹۲اقاسیناتویکی ازقسمتهای تاپگیراین ماشین روجیمزازمایش کردونتیجه گرفت که این ماشین تورده خودش بهترینه
sina
۲۲ خرداد ۱۳۹۲جواب
ali:خاص از نظر من یعنی تک بودن توی رده خودت. خاص از نظر من توی این رده ماشین (suv های کوچک) یعنی رنج رور ایوک داینامیک چون هیچ نقصی نداره و وقتی دکمه داینامیکش رو فشار میدی موتور 4سیلندرش مثله یه 6سیلندر عمل میکنه بسیار زیباست با وقاره و داخلش هم پر از امکاناته و خیلی راحتو شیکه و تکه.همونطور که گفتم خاص یعنی تک بودن توی رده خودت بنابرین البته البته جوک هم تو رده خودش خاص میشه یعنی تو رده بد قیافه های ضایع…!
کسری:جوابتو ندم سنگینتری از قدیم گفتن جوابه….خاموشیست!ما که با مداد تو صفحه کامپیوتر نمینویسیم! تند تند تایپ میکنیم حالا ممکنه چندتا حرف هم این وسط جا بمونه
و دوم اینکه مقایسه جوک با اسپورتیج رو من بر اساس سلیقه خودم اونم بر مبنای تعداد سیلندر و مهمتر از همه قیمتش انجام دادم وگرنه همون طور که گفتم ایووک دتینامیک تو رده شاسی بلندهای کوچک از همه بهتره( حالا بماند بنز و فلکس واگن برای 2014 رقیبهای سرسختی براش دار نظر گرفتن) منتها نیسان 18هزارتاست ولی ایووک داینامیک 47هزار پونده بنابرین برای مقایسه گزینه خوبی نبود!تخته گاز هم با ماشینی مقایسش نکرد فقط نظرش رو در مورد قیافش گفت.
حسین
۲۱ خرداد ۱۳۹۲گشتاور ماکسیما 240 نیوتون متره!با موتور 3000!
سهراب
۲۱ خرداد ۱۳۹۲واقعا زشته. از نزدیک بدتر هم هست. بیخود تعریفشو نکنید. آن چیز که عیان چه حاجت به بیان است!!!!
كسري
۲۱ خرداد ۱۳۹۲سهراب جان تاچیزی روندیدی قضاوت نکن درضمن مشخصه اطلاعاتت درباره ماشین پایینه
سهراب
۲۲ خرداد ۱۳۹۲این ماشین رو در منطقه آزاد ارس دیدم و سوارش شدم. آفرین به تو که اطلاعاتت زیاده!! هه هه هه
كسري
۲۲ خرداد ۱۳۹۲خوب سهراب جان توراست میگی حالااگه خیال میکنی چیزی بلدی 2 پرسش ازت دارم 1_کارهندلینگ چیه2_شرکت اینفینیتی زیرمجموعه کدوم شرکته
سهراب
۲۲ خرداد ۱۳۹۲اینفینیتی زیر مجموعه نیسانه که ماشین های لوکس میسازه . مثل لکسوس که زیر مجموعه تویوتا هست. هندلینگ هم یعنی خوش فرمون بودن ماشین. به قول معروف نرم بودن ماشین. لطفا پرسش های چهار گزینه ای هم مطرح بشه :))))))))))))))))))))))))))
كسري
۲۲ خرداد ۱۳۹۲سهراب چقدرتواینترنت گشتی تاایناروبگی
توفیقی
۲۱ خرداد ۱۳۹۲نیسان جوک با موتور 700 اسب بخاری هست که دهن بوگاتی ویرون رو سرویس کرد
موتور جی تی آر رو روش سوار کردن
واقعا گیربکس cvt نیسان معرکه هست
لانچ کنترل کارآمدی هم نسبت به بقیه ماشینها داره تا سیستم چهار چرخش متحرکش مثل ماشینهای امروزی مثل آئودی آر 8 و لامبورگینی آونتادور دو دیفرانسیل نیست بلکه نیسان در واقع دیفرانسیل عقبه که با یک میل لنگ (منظورم میل لنگ موتور نیست)به تایرهای جلو منتقل میشه و این باعث میشه هندلینگش بین خودروهای دو دیفرانسیل سوپر اسپرت معرکه و بهتر از بقیه باشه علبته پورشه هم از سیستم مشابهی استفاده کرد که با گیربکس دو کلاچه pdk و سیستم تراکشن کنترل پورشه رقیب نزدیک نیسانه
انقدرها هم بد نیست کافیه یه ماشین زشت خارجی رو ببینید فقط لازمه بگید از پراید که بهتره اون موقع سوارش میشید
كسري
۲۱ خرداد ۱۳۹۲اقای توفیقی نیسان جوک توسرعت نهایی به گردپای بوگاتی نمیرسه 0تا100ملاک نیست مهم اینه که سرعت کدومشون بیشتره که بوگاتی حرف اول روفعلا میزنه
کیانوش
۲۲ خرداد ۱۳۹۲منظورت از میل لنگ گاردان بود یا شفت آقا توفیقی؟؟؟؟
ناشناس
۲۱ خرداد ۱۳۹۲دوستان یه سری به سایت زیر بزنید.یدونه کلیپ هست از درگ باور نکردنیه همین نیسان جوک با بوگاتی.نیسان تیون شده با 700 اسب بوگاتی استوک با 1001 اسب.شتاب جوک فوق العاده بالاست و خیلی زود از بوگاتی فاصله میگیره.حتما برید و دانلود کنید.
توفیقی
۲۲ خرداد ۱۳۹۲آقا کسری تو اتومبیل رانی شتاب مهمتر از سرعته!!!!!!!!!!
اونم با قیمت مناسبتر نیسان بهتر از بوگاتیه
بوگاتی فقط داره نون تولید کمشو میخوره خودرویی مثل نیسان جی تی آر یا پورشه 911 میتونن با یه کم تیونینگ دهن سوپر اسپرتهای مشهور رو ببندن
تو 400 تا یا بوگاتی رو میخوای کجا بری؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
فکر کنم 320 کیلومتذ بر ساعت نیسان کافی باشه
اگه شما آقا کسری اهل این نباشید که خودتون رو نشون بدید و اغده های درونیتون رو با سرعت و قیمت بی مورد اتومبیلتون نشون بدید…منظورم شما نیستید ولی نیسان هم تو جاده شتابش بالاست هم روی یخ هم تو رالی و خاک در حالی که بوگاتی فقط ماشین نوع آسفالت 1 هست و فقط به درد جاده مستقیم بدون ماشین میخوره تا مثلا سرعتتو بالای 400 برسونی
مهم اینه که با قیمت کم اتومبیلی در حد واندازه سوپراسپرت ها بسازی
بی نام
۲۲ خرداد ۱۳۹۲وجدانا بی خودی حرف الکی نزنید. آخه بوگاتی استانداردترین سوپراسپرت دنیاست.این سرعت زیادو فقط به خاطر قدرت نمیره.ماشینای زیادی هست که قدرتش از بوگاتی بیشتره مثلا همین جی تی آر که تیونینگش کردن 1600 اسب قدرت داره که فقط شتاب اولیه ش بالا رفته در حالی که قابلیت سرعت زیاد رو نداره تازه همه میدونیم که ماشینای تیونینگ شده عمرشون از مدلهای اشتاندارد خیلی کمتره و فک کنم مدل استاندارد جی تی آر شتابش حول و حوش 5 ثانیه س. ولی بوگاتی چی! اصلا هیچ شرکتی جرات دست بردن تو این غول رو ندارن. این تو دنیای ماشین یه افسانه س. بوگاتی تو سرعت های بالا قابل کنترل،نرم و روون کار میکنه و مشکلی نداره اینو همه باید بدونن که سرعت بالای ماشین باید با استاندارد های لازم تو اون سرعت هماهنگ باشه.یه مثال تو یه مقیاس خیلی کوچیکتر.پراید رو تصور کنید وقتی 180 تا باهاش میری چی میشه! ولی وقتی با مثلا پارس این سرعت رو میری آدم احساس ترس و معلق بودن نمیکنه.امیدوارم مطلب رو خوب منتقل کرده باشم
کیانوش
۲۲ خرداد ۱۳۹۲استانداردش 3.5 ثانیست داداش کلا جی تی آر از بدو تولد 2 تا توربو داره (صرفا جهت اطلاع)
كسري
۲۲ خرداد ۱۳۹۲اقای توفیقی من کاری به قابلیتهای ماشینهای نیسان توبرف_بیابان ندارم من اینومیگم که بوگاتی تاهمین الان بهترین سوپراسپرت هستش درضمن نیسان جوک شایدشتاب اولیش بیشترباشه ولی بازم میگم که هنوززوده که نیسان یه ماشین درحدبوگاتی یالامبورگینی بسازه حتی نیسانgtrهم نتونست درمقابل سرعت بوکاتی یاپورشه911قراربگیره
کیانوش
۲۲ خرداد ۱۳۹۲توفیقی جان قیمت پایه جوک 18 هزار دلاره + 650 هزار دلار(هزینه رسیدن به بوگاتی تو شتاب) = 668 هزار دلار می ارزه واقعا؟؟؟؟ اونم به خاطر یه شتاب؟؟؟ بعد درسته بوگاتی هندلینگ پایینی داره ولی این توان آیرو دینامیکیشه که میذاره به 400 تا برسه(از بوگاتی اصن خوشم نمیاد ولی واقعیته) جسارتا احساس میکنم شما رو نیسان تعصب کور کورانه دارید یعنی حرفاتون اینو میرسونه
alireza
۲۲ خرداد ۱۳۹۲زشت؟؟؟!!
اگه این عروسک مدرن زشته پس ام وی ام ۱۱۰ چیه؟
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۲ خرداد ۱۳۹۲درود بر همگی.من قبول دارم که نیسان جی تی ار خیلی خوب هست و جای حرفی نیست.ولی ایا وزن بوگاتی با جوک 700 اسب بخاری یا جی تی ار یکی است؟ایا نیسان قدرت و دانش طراحی یک موتور 16 سیلندر رو داره؟باور کنید نداره.درسته که قدرت نیسان همش از یک موتور 6سیلندر 3.6 یا 3.8 هست.ولی الان هم بنز از یک موتور 2000 4سیلندر 360 اسب بخار خروجی گرفته. که وظیفه ی تقویت این موتور به عهده ی AMG بوده.شما اگه مطالعه داشته باشید میدونید زمانی که میخوان چنتا ماشین رو با هم مقایسه بکنند چنتا از فاکتور های مهم مقایسه این هست:
1.قیمت
2.موتور(نهایتا باید 2 سیلندر با هم تفاوت داشته باشند .نه 10 سیلندر.)
فولکس واگن که مالک برند بوگاتی هست به نوعی داره داره راه شرکت اصلی رو میره.بوگاتی قدیم هم از موتور های 10 سیلند.12 سیلندر, 16 سیلندر استفاده میکرده که اون موقع نیسانی داشته ماشین های مکعب شکل رو تولید میکرده.تا چندی دیگ بوگاتی از نسل جدیدش که شتاب 1.8 و موتور 1600 یا 1800 اسب بخاری پرده برداری میکنه.
لازم به ذکر است که اکثر ماشین های ژاپنی مانند:سوبارو ایمپرزا.میتسوبیشی لنسر.نیسان.طراحی موتورشون جوری هست که تیونینگ کاران و تیونینگ بازان دستشون خیلی باز هست برای تقویت اینجور ماشین ها و موتورها.
این مطلب را روی حساب اینکه بخوام جی تی ار رو کم جلوه بدم نذارید.
V12
farid
۲۲ خرداد ۱۳۹۲شکل ظاهری ماشین بریخت اما داخل ماشین د اشبورد سیستم صوتیش از پراید بهتر
زپلشک
۲۲ خرداد ۱۳۹۲به جای این ماشین های دروپیت چینی باید این ماشینهای با اصل و نسب وارد بشه
masoud
۲۲ خرداد ۱۳۹۲اینایی که میان میگن اطلاعاتمون زیاده درباره ماشین خوب که چی حالا؟ باید چی کار کنیم؟ برو اطلاعاتتو بده ببین یه دونه نون بهت میدن؟ :)))))))
سپهر
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ماشین به این قشنگی این ماشین الان تو منطقه ازاد انزلی 70ملیونه ماشین خوبیه قشنگم هست البته چهار دربش در رابطه ریاست جمهوری […]
توفیقی
۲۲ خرداد ۱۳۹۲نیسان شتابش 5 صانیه نیست 2.7 ثانیه است . 0.2 ثانیه با بوگاتی اختلاف داره
الکی شما میگید آره شاید یه پیچ بوگاتی 100 دلار قیمت داشته باشه ولی هنر اینه که با قیمت کم خودرویی در حدواندازه بوگاتی بسازی که بعضی قابلیتهاش بالاتره از بوگاتی!!!!!!!
كسري
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ثانیه نه صانیه
کیانوش
۲۲ خرداد ۱۳۹۲اون نمونه تیون شدشه نمونه استاندارد 3.5 هستش شتابش
--AMG--
۲۵ خرداد ۱۳۹۲واقعا چرته.آخه اینم شد طراحی.
رضا
۲ تیر ۱۳۹۲بابا این درسته افتادین به جون هم اینم یه ماشینه دیگه
یوسف
۱۳ آذر ۱۳۹۲آقایان سلام این خودرو در رده خودش بینظیره بی اطلاعات نظر تخصصی ندهید با سپاس
سعید
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴من حدود 6 ماهه این ماشین رو خریدم و خیلی هم ازش راضیم
behroz
۹ آبان ۱۳۹۴با سلام خدایی از نیسان بالاتر ماشینی نی خیلی سگ جونه خیلی خیلی