روی خط استارت که می ایستید دیگر برای کسی مهم نیست که نسبت به رقیبتان چند اسب کم یا بیشتر دارید، همه چشم ها به خط پایان است و هرکسی زودتر از آن بگذرد همه او را تشویق می کنند . . . !
[jwplayer mediaid=”۷۲۷۵۱″] [jwplayer mediaid=”۷۲۷۵۲″]درگ تایمز ۲۰۱۳ به اتمام رسید؛ مسابقه ای که از همیشه هیجان انگیزتر بود، بعضی ها دچار حادثه شدند، بعضی ها خودروی شان طعمه حریق شد و بعضی ها هم رکورد جدیدی زدند. نکته مهم مسابقات امسال حضور پر رنگ GT-R ها در انواع رنگ های مختلف بود (!) بویژه گودزیلاهای AMS و Switzer که با قدرت های کهکشانی خیلی راحت از پس رقبا برآمدند و به صدر جدول برترین های ۲۰۱۳ رسیدند. در ادامه لیست سریع ترین های درگ تایمز ۲۰۱۳ در مسافت یک مایل را باهم مرور می کنیم:
رتبه | زمان | سرعت | قدرت | مدل |
۱ | ۲۰.845sec | ۴۰۹.09km/h | 1850hp | UGR/AlTechno Gallardo Nera |
۲ | ۲۲.086sec | ۳۸۵.43km/h | 1550hp | AMS Alpha 12 GT-R MK.2 |
۳ | ۲۲.251sec | ۴۰۰.00km/h | 1700hp | Switzer GT-R MK.1 |
۴ | ۲۲.484sec | ۳۷۱.90km/h | 1400hp | DT GT-R MK.1 |
۵ | ۲۳.034sec | ۳۵۷.85km/h | 1450hp | BosstLogic GT-R MK.1 |
۶ | ۲۳.294sec | ۳۶۷.72km/h | 1200hp | DT GT-R MK.1 |
۷ | ۲۳.373sec | ۳۵۲.25km/h | 1200hp | AlTechno GT-R MK.2 |
۸ | ۲۳.630sec | ۳۰۷.16km/h | 1840hp | AMS Alpha 16 GT-R MK.1 |
۹ | ۲۳.669sec | ۳۷۰.55km/h | 1200hp | DT 911 Turbo 997 MK.1 |
۱۰ | ۲۳.721sec | ۳۹۹.55km/h | 1750hp | UGR Gallardo Nera |
SHELBY GT500
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳من میگم لعنت به آوانتا و لامبور ولی گایاردو یه چیز دیگه ست
مصطفی فقط آگراR
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیز من چرا میگی(لامبو)؟!مگه گایاردو هم لامبو نیست؟!
SHELBY GT500
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳نمی فهمی من چی میگم برو درساتو بخون
SHELBY GT500
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳سلیقه ی من است این است که هست
SHELBY GT500
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳نمیدونم چرا از لامبور خوشتون میاد ولی بقول ریچارد هموند لامبورگینی شده یه ماشین تجاری برای فروش کلاه و جا سوئیچی
رضا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳خودت میگی و میبری و میدوزی
چند چندی؟
SHELBY GT500
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳کی بشه موتور ترند 4 بیاد درگ تایمز دوتا دوتا مسابقه میدن ولی موتور ترند چون رو در رو هست بهتره
SHELBY GT500
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳یه سوال چرا تقریبا همشون جی تی آر هستن؟
مصطفی فقط آگراR
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳چون البته به نظر من جی تی آر یه واحد اندازه گیری تا ماشین!
سارا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳نخیر همشون نیسان جی تی آر هستن …
جی تی آر یه کلاس مسابقه هست واحد اندازه گیری نیست
محمد
۱۲ تیر ۱۳۹۳منظورش اینه چرا از رتبه 2 تا 8 همه نیسان GT-Rهستن
نوید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳کی از ماشین چینی خوشش میاد نظر بدید
saied
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳مهندسای المانی کجان :) بیان کا مقابل ژاپن سوسک شدن :)
دیگه حی نگین المان المان!!!! میبینید که یه جوجه گودزیلا پوزشو زد
parham
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳1850 اسب!نترکه یهو!!!
مصطفی فقط آگراR
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳فکرشو بکنین یه موتور1850اسبی(که غیر ممکنه)رو بزارن رو پراید!
علی عقیلی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳با اجازت اتفاقا ترکید و اتیش گرفت
همه تکنولوزی بوگاتی ( المانی )رو ندارن که !!!!!!
تازه اقا سعید
المانی ها وقت این بچه بازی ها رو ندارن
اونا دارن فکر میکنن رو مصرف کمتر . حجم کمتر و قدرت بیشتر و اوج تکنولوزی و ثبات ماشین و راحتی سرنشین و ایمنی که تو دنیا تکن (المانی ها)
بله
برو اطلاعاتت رو زیاد کن و الکی نظر نده .
ببخشید هااااااا !!!
میلاد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳من که یه همچین چیزی نشنیدم که گایاردو 1850 آتیش گرفته باشه.
بعد هم موتور گایاردو رو آلمان ها می سازن!
حالا که آلمان ها تو تیون افتادن پس رقیبای آمریکاییشون، تیون شد بچه بازی؟! …
امیر چاپار
۱۲ فروردین ۱۳۹۵اهان خوبه به نسبت قدرت به حجم بهتر فکر میکنن و هنوز موتورای دولیتریشون با توربو زورش از یه ژاپنی با همون حجم کمتره بزا چند تا مثال برات بزنم
honda s2000 1999 engine code f20c 4 cylandr 2000cc atmosphere 241bhp
bmwz4 2011 4 cylandre 2000 cc turbo 240 hp
هر دو موتور پرفورمنس و اسپرت هستند و حجم برابر و هر دو چهار سیلندر با این تفاوت که بی ام دبلیو بعد دوازده سال تازه اونم به کمک توربو تونسته قدرت برابر بگیره و قابل توجهت باشه همین موتور هوندا ده سال تمام رکوردار بهترین نسبت بازدهی به حجم بین اتمسفرا بوده
حالا یه مثال دیگه برای توربو ها
mitsubishi lancer evo fq440 2 litre turbo 438bhp
کدوم المانی توربو همچین بازدهی داره؟
nissan gtr nismo 3.8 litre twin t 600hp
بازدهی و پرفورمنس اینه
نه اون اس ال اس که با اون حجمش شتابش سه و نیمه
نه اون
cl600 2012 6 litre v12 twinturbo 504 hp
این بازدهی در حد یه امریکایی دهه پنجاه اشغاله
کدوم بنز و بی ام دبلیو شتاب جی تی ار داشتن ؟
مهندسی تعریفش چیه واسه شما؟
بوگاتی مهندسیش چیه هشت لیتر حجم شونزده تا سیلندر با شونزده تا خنک کننده با چارتا توربو اینو همه کمپانی ها میتونن بسازن فراری اگه اصرار به اصالتش نداشت و از توربو استفاده میکرد بوگاتی ایطور شاخ نمیشد بوگاتی مهندسی نداره همش حجمه صدی چهل دوتا حداقل مصرفشه
مهندسی ویتک موتورای هونداس
زمان بندی متغیر سوپاپ لیفت الکترونیک تزریق سوخت مستقیم و …..
نمیدونم منظور المانیا از مهندسی چیه
میدونی فقط همین ان اس ایکی اولین بدنه الومینیوم رو داشته اولین شاسی مونوکوک رو داشته موتورش بیشتر الومینیوم بوده شاتوناش تیتانیوم بوده؟ با یه موتور سه لیتری تایم چارصدش از وایپر هشت لیتری هم دوره خودش بهتر بوده و تا اسپیدش دوازده تا از واپر کمتر بوده هر دواتمسقر چها لیتر حجم بیشتر فقط دوازده کیلومتر پرفورمنس بهتر
مهندسی ایناس مشتی ماساژور زیر ارنج اس پونصد مهندسی نیست
امیر چاپار
۱۲ فروردین ۱۳۹۵این گالاردوهه بغد این مسابقه تو یه تست دیگه موتورش ترکید و اتیش گرفت
َART
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳محشر بود
rasa
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام دوستان
می شه بگین کودوم کانال این درگ ها رو پخش می کنه؟؟؟
160
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳حالا هی بگین پورشه 911 توربو بهتر از نیسان GT_R هست..
طرفدار GT_R لایک کنن
میلاد
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳خدمت شما عارضم که این گودزیلا ها ی حاضر در این درگ ها همگی تیون شده به دست بر و بچه های آمریکا هستند.
شما اگر یک دونه GTR استوک با 911 استوک بندازی می بینی که پورش جی تی آر رو می زنه.
البته این بنده کار ژاپنی ها رو در ساخت جی تی آر بسیار تحسین می کنم.
rasa
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳منظورت از استوک توربو که نیست؟؟؟
میلاد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳چرا دیگه هر دو توربو.
چاپلو
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام به همه.
من نیسان جی تی ار رو خیلی دوس دارم جدا این ماشین قابلیت تیون شدنش شگفت انگیزه(Its amazing)
اما تیونر سوویتزر که دیگه کارش حرف نداره. یه کلیپ ازش دارم که مسافت یک مایل رو با حداکثر سرعت 402.23 به پایان میرسونه.
زنده باد نیسان جی تی ار.
امین
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳خوب اون کلیپتو برای ما هم بفرست تا ببینیم و لذت ببریم
Metalhead
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳911 رو راه ندادن؟؟؟؟
امید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳عالی بود خوشبحال بچه اروپایی ها و امریکایی ها و استرالیایی ها و عربها و در کل همه الا بچه ایرانی های کم شانس
انزو
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳پس گالاردو 2005 اسبی کو؟
علی عقیلی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳تازه
گالاردو با اون همه قدرت فقط 400 تا رفت و دوام نیاورد و اتیش گرفت !!
خخخخخخخخخخخخخخخ
ولی بوگاتی (المانی) با 1200 اسب 430 تا میره !!!!
بوگاتی صرفش نمیکنه بیاد با نیسان مسابقه بده بابا !!
HAMID
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳نبوغ پشت این قضیه است وگرنه لزومی نداره تو یه لیست 10 تایی 7 تا GTR باشه. کیفیت اتفاقی نیست …
امین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳چرا کلیپ های درگ تایمز 2014 نمیاد؟
احسان
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳اون دکتری که میگه بوگاتی المان هست بکم بره مطالعه کنه عزیز من اون فرانسه هست که فلوکس واگن سهامشو خریده در ضمن اگه من طرفدار همه کشور ها تو ساخت ماشین هستم ولی اگه میخوایین بدونین کدوم کشور سرتره اون کشور سوئد هست که با ماشیناش دیوونم کرده پادشاه ماشینا کوئینگ زگ
رامتین
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳لامبو سوپرلگرا واقعا در درگ 1مایل عالیه. ضمن اینکه باید بگم همین اتومبیل ولی با قدرت 1700 سرعت 405 را هم زده که در این کلیپ ندیدیم. بهرحال سرعت 409 یک عدد رویایی و دست نیافتنی تا بحال بوده ولی در کل ارزشی برای این عدد قائل نیستند، چراکه تاپ اسپید بحث مسافت نمیشناسه و در حال حاضر هنسی ونوم با سرعت 436 که در فرودگاهی مختص به ناسا بالاترین سرعت ثبت شده جهانه که طی 2.5 مایل بدست اومده. ولی برای سال 2014 همین هنسی و کوئینگ 1:1 ادعای سرعت 280 مایل یا حدود 450 کیلومتر را دادند که باید دید چه اتفاقی میوفته. بوگاتی هم باید دست بکار شه، چیزی که مشهوده، بوگاتی دیگر توانایی لازم برای رسیدن به صدر جدولو نداره.
سينا
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳چرا میگین گایاردو ؟ :))
اولندش که بوگاتی اصن آلمانی نیست ، طراحش ایتالیایی بوده و کمپانیش هم فرانسویه و زیر مجموعه ی فلوکس واگنِ ..
دومندش نیسان جی تی آر ۶سیلندرِ و پورش و لامبورگینی و بوگاتی همه ۸به بالان و اینجاست که قدرته خودروسازیِ ژاپن مشخص میشه ..
اون دوستی که میگه بوگاتی خودشُ در حد این مسابقه نمیدونه بهتره بره یکم توو نت بگرده و تعداد موهای سر درگ پیدا کنه که بوگاتی بازنده بوده حتی مقابل جی تی آر ..
خوبه یه وقتایی دست از تعصب الکیتون بردارین ..
در ضمن به تازگی کشور امارات ماشینی ساخته به اسم Devile sixteen که پنج هزار اسب بخار قدرت موتورِشِ و ماکسیموم سرعتش ۵۰۰ کیلومتر در ساعت بوده .. هنوز وارد بازار نشده اما اگه واقعاً همینی باشه که توو نمایشگاه ازش رونمایی شد واقعاً یه غول محسوب میشه
نوید
۲۹ شهریور ۱۳۹۳عین کاسیاس که رو پیرنش نوشته کاسیلاس