پورشهلامبورگینینیسان

سریع ترین های درگ تایمز 2013 [ویدئو]

روی خط استارت که می ایستید دیگر برای کسی مهم نیست که نسبت به رقیبتان چند اسب کم یا بیشتر دارید، همه چشم ها به خط پایان است و هرکسی زودتر از آن بگذرد همه او را تشویق می کنند . . . !

[jwplayer mediaid=”۷۲۷۵۱″] [jwplayer mediaid=”۷۲۷۵۲″]

درگ تایمز ۲۰۱۳ به اتمام رسید؛ مسابقه ای که از همیشه هیجان انگیزتر بود، بعضی ها دچار حادثه شدند، بعضی ها خودروی شان طعمه حریق شد و بعضی ها هم رکورد جدیدی زدند. نکته مهم مسابقات امسال حضور پر رنگ GT-R ها در انواع رنگ های مختلف بود (!) بویژه گودزیلاهای AMS و Switzer که با قدرت های کهکشانی خیلی راحت از پس رقبا برآمدند و به صدر جدول برترین های ۲۰۱۳ رسیدند. در ادامه لیست سریع ترین های درگ تایمز ۲۰۱۳ در مسافت یک مایل را باهم مرور می کنیم:

رتبه زمان سرعت قدرت مدل
۱ ۲۰.845sec ۴۰۹.09km/h 1850hp UGR/AlTechno Gallardo Nera
۲ ۲۲.086sec ۳۸۵.43km/h 1550hp AMS Alpha 12 GT-R MK.2
۳ ۲۲.251sec ۴۰۰.00km/h 1700hp Switzer GT-R MK.1
۴ ۲۲.484sec ۳۷۱.90km/h 1400hp DT GT-R MK.1
۵ ۲۳.034sec ۳۵۷.85km/h 1450hp BosstLogic GT-R MK.1
۶ ۲۳.294sec ۳۶۷.72km/h 1200hp DT GT-R MK.1
۷ ۲۳.373sec ۳۵۲.25km/h 1200hp AlTechno GT-R MK.2
۸ ۲۳.630sec ۳۰۷.16km/h 1840hp AMS Alpha 16 GT-R MK.1
۹ ۲۳.669sec ۳۷۰.55km/h 1200hp DT 911 Turbo 997 MK.1
۱۰ ۲۳.721sec ۳۹۹.55km/h 1750hp UGR Gallardo Nera

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. SHELBY GT500

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    من میگم لعنت به آوانتا و لامبور ولی گایاردو یه چیز دیگه ست

    1. مصطفی فقط آگراR

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      عزیز من چرا میگی(لامبو)؟!مگه گایاردو هم لامبو نیست؟!

      1. SHELBY GT500

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        نمی فهمی من چی میگم برو درساتو بخون

      2. SHELBY GT500

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        سلیقه ی من است این است که هست

    2. SHELBY GT500

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      نمیدونم چرا از لامبور خوشتون میاد ولی بقول ریچارد هموند لامبورگینی شده یه ماشین تجاری برای فروش کلاه و جا سوئیچی

      1. رضا

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        خودت میگی و میبری و میدوزی
        چند چندی؟

  2. SHELBY GT500

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    کی بشه موتور ترند 4 بیاد درگ تایمز دوتا دوتا مسابقه میدن ولی موتور ترند چون رو در رو هست بهتره

  3. SHELBY GT500

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    یه سوال چرا تقریبا همشون جی تی آر هستن؟

    1. مصطفی فقط آگراR

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      چون البته به نظر من جی تی آر یه واحد اندازه گیری تا ماشین!

    2. سارا

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (24 ديدگاه)

      نخیر همشون نیسان جی تی آر هستن …
      جی تی آر یه کلاس مسابقه هست واحد اندازه گیری نیست

      1. محمد

        ۱۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (149 ديدگاه)

        منظورش اینه چرا از رتبه 2 تا 8 همه نیسان GT-Rهستن

  4. نوید

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (144 ديدگاه)

    کی از ماشین چینی خوشش میاد نظر بدید

  5. saied

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    مهندسای المانی کجان :) بیان کا مقابل ژاپن سوسک شدن :)
    دیگه حی نگین المان المان!!!! میبینید که یه جوجه گودزیلا پوزشو زد

  6. parham

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (122 ديدگاه)

    1850 اسب!نترکه یهو!!!

    1. مصطفی فقط آگراR

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      فکرشو بکنین یه موتور1850اسبی(که غیر ممکنه)رو بزارن رو پراید!

    2. علی عقیلی

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (118 ديدگاه)

      با اجازت اتفاقا ترکید و اتیش گرفت
      همه تکنولوزی بوگاتی ( المانی )رو ندارن که !!!!!!
      تازه اقا سعید
      المانی ها وقت این بچه بازی ها رو ندارن
      اونا دارن فکر میکنن رو مصرف کمتر . حجم کمتر و قدرت بیشتر و اوج تکنولوزی و ثبات ماشین و راحتی سرنشین و ایمنی که تو دنیا تکن (المانی ها)
      بله
      برو اطلاعاتت رو زیاد کن و الکی نظر نده .
      ببخشید هااااااا !!!

      1. میلاد

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (56 ديدگاه)

        من که یه همچین چیزی نشنیدم که گایاردو 1850 آتیش گرفته باشه.
        بعد هم موتور گایاردو رو آلمان ها می سازن!
        حالا که آلمان ها تو تیون افتادن پس رقیبای آمریکاییشون، تیون شد بچه بازی؟! …

      2. امیر چاپار

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (20 ديدگاه)

        اهان خوبه به نسبت قدرت به حجم بهتر فکر میکنن و هنوز موتورای دولیتریشون با توربو زورش از یه ژاپنی با همون حجم کمتره بزا چند تا مثال برات بزنم
        honda s2000 1999 engine code f20c 4 cylandr 2000cc atmosphere 241bhp

        bmwz4 2011 4 cylandre 2000 cc turbo 240 hp
        هر دو موتور پرفورمنس و اسپرت هستند و حجم برابر و هر دو چهار سیلندر با این تفاوت که بی ام دبلیو بعد دوازده سال تازه اونم به کمک توربو تونسته قدرت برابر بگیره و قابل توجهت باشه همین موتور هوندا ده سال تمام رکوردار بهترین نسبت بازدهی به حجم بین اتمسفرا بوده
        حالا یه مثال دیگه برای توربو ها
        mitsubishi lancer evo fq440 2 litre turbo 438bhp
        کدوم المانی توربو همچین بازدهی داره؟
        nissan gtr nismo 3.8 litre twin t 600hp
        بازدهی و پرفورمنس اینه
        نه اون اس ال اس که با اون حجمش شتابش سه و نیمه
        نه اون
        cl600 2012 6 litre v12 twinturbo 504 hp
        این بازدهی در حد یه امریکایی دهه پنجاه اشغاله
        کدوم بنز و بی ام دبلیو شتاب جی تی ار داشتن ؟
        مهندسی تعریفش چیه واسه شما؟
        بوگاتی مهندسیش چیه هشت لیتر حجم شونزده تا سیلندر با شونزده تا خنک کننده با چارتا توربو اینو همه کمپانی ها میتونن بسازن فراری اگه اصرار به اصالتش نداشت و از توربو استفاده میکرد بوگاتی ایطور شاخ نمیشد بوگاتی مهندسی نداره همش حجمه صدی چهل دوتا حداقل مصرفشه
        مهندسی ویتک موتورای هونداس
        زمان بندی متغیر سوپاپ لیفت الکترونیک تزریق سوخت مستقیم و …..
        نمیدونم منظور المانیا از مهندسی چیه
        میدونی فقط همین ان اس ایکی اولین بدنه الومینیوم رو داشته اولین شاسی مونوکوک رو داشته موتورش بیشتر الومینیوم بوده شاتوناش تیتانیوم بوده؟ با یه موتور سه لیتری تایم چارصدش از وایپر هشت لیتری هم دوره خودش بهتر بوده و تا اسپیدش دوازده تا از واپر کمتر بوده هر دواتمسقر چها لیتر حجم بیشتر فقط دوازده کیلومتر پرفورمنس بهتر
        مهندسی ایناس مشتی ماساژور زیر ارنج اس پونصد مهندسی نیست

    3. امیر چاپار

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (20 ديدگاه)

      این گالاردوهه بغد این مسابقه تو یه تست دیگه موتورش ترکید و اتیش گرفت

  7. َART

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    محشر بود

  8. rasa

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (85 ديدگاه)

    سلام دوستان
    می شه بگین کودوم کانال این درگ ها رو پخش می کنه؟؟؟

  9. 160

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    حالا هی بگین پورشه 911 توربو بهتر از نیسان GT_R هست..
    طرفدار GT_R لایک کنن

    1. میلاد

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (56 ديدگاه)

      خدمت شما عارضم که این گودزیلا ها ی حاضر در این درگ ها همگی تیون شده به دست بر و بچه های آمریکا هستند.
      شما اگر یک دونه GTR استوک با 911 استوک بندازی می بینی که پورش جی تی آر رو می زنه.
      البته این بنده کار ژاپنی ها رو در ساخت جی تی آر بسیار تحسین می کنم.

      1. rasa

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (85 ديدگاه)

        منظورت از استوک توربو که نیست؟؟؟

        1. میلاد

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (56 ديدگاه)

          چرا دیگه هر دو توربو.

  10. چاپلو

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (488 ديدگاه)

    سلام به همه.
    من نیسان جی تی ار رو خیلی دوس دارم جدا این ماشین قابلیت تیون شدنش شگفت انگیزه(Its amazing)
    اما تیونر سوویتزر که دیگه کارش حرف نداره. یه کلیپ ازش دارم که مسافت یک مایل رو با حداکثر سرعت 402.23 به پایان میرسونه.
    زنده باد نیسان جی تی ار.

    1. امین

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      خوب اون کلیپتو برای ما هم بفرست تا ببینیم و لذت ببریم

  11. Metalhead

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    911 رو راه ندادن؟؟؟؟

  12. امید

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    عالی بود خوشبحال بچه اروپایی ها و امریکایی ها و استرالیایی ها و عربها و در کل همه الا بچه ایرانی های کم شانس

  13. انزو

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    پس گالاردو 2005 اسبی کو؟

    1. علی عقیلی

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (118 ديدگاه)

      تازه
      گالاردو با اون همه قدرت فقط 400 تا رفت و دوام نیاورد و اتیش گرفت !!
      خخخخخخخخخخخخخخخ
      ولی بوگاتی (المانی) با 1200 اسب 430 تا میره !!!!
      بوگاتی صرفش نمیکنه بیاد با نیسان مسابقه بده بابا !!

  14. HAMID

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نبوغ پشت این قضیه است وگرنه لزومی نداره تو یه لیست 10 تایی 7 تا GTR باشه. کیفیت اتفاقی نیست …

  15. امین

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    چرا کلیپ های درگ تایمز 2014 نمیاد؟

  16. احسان

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اون دکتری که میگه بوگاتی المان هست بکم بره مطالعه کنه عزیز من اون فرانسه هست که فلوکس واگن سهامشو خریده در ضمن اگه من طرفدار همه کشور ها تو ساخت ماشین هستم ولی اگه میخوایین بدونین کدوم کشور سرتره اون کشور سوئد هست که با ماشیناش دیوونم کرده پادشاه ماشینا کوئینگ زگ

  17. رامتین

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    لامبو سوپرلگرا واقعا در درگ 1مایل عالیه. ضمن اینکه باید بگم همین اتومبیل ولی با قدرت 1700 سرعت 405 را هم زده که در این کلیپ ندیدیم. بهرحال سرعت 409 یک عدد رویایی و دست نیافتنی تا بحال بوده ولی در کل ارزشی برای این عدد قائل نیستند، چراکه تاپ اسپید بحث مسافت نمیشناسه و در حال حاضر هنسی ونوم با سرعت 436 که در فرودگاهی مختص به ناسا بالاترین سرعت ثبت شده جهانه که طی 2.5 مایل بدست اومده. ولی برای سال 2014 همین هنسی و کوئینگ 1:1 ادعای سرعت 280 مایل یا حدود 450 کیلومتر را دادند که باید دید چه اتفاقی میوفته. بوگاتی هم باید دست بکار شه، چیزی که مشهوده، بوگاتی دیگر توانایی لازم برای رسیدن به صدر جدولو نداره.

  18. سينا

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا میگین گایاردو ؟ :))
    اولندش که بوگاتی اصن آلمانی نیست ، طراحش ایتالیایی بوده و کمپانیش هم فرانسویه و زیر مجموعه ی فلوکس واگنِ ..
    دومندش نیسان جی تی آر ۶سیلندرِ و پورش و لامبورگینی و بوگاتی همه ۸به بالان و اینجاست که قدرته خودروسازیِ ژاپن مشخص میشه ..
    اون دوستی که میگه بوگاتی خودشُ در حد این مسابقه نمیدونه بهتره بره یکم توو نت بگرده و تعداد موهای سر درگ پیدا کنه که بوگاتی بازنده بوده حتی مقابل جی تی آر ..
    خوبه یه وقتایی دست از تعصب الکیتون بردارین ..
    در ضمن به تازگی کشور امارات ماشینی ساخته به اسم Devile sixteen که پنج هزار اسب بخار قدرت موتورِشِ و ماکسیموم سرعتش ۵۰۰ کیلومتر در ساعت بوده .. هنوز وارد بازار نشده اما اگه واقعاً همینی باشه که توو نمایشگاه ازش رونمایی شد واقعاً یه غول محسوب میشه

  19. نوید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    عین کاسیاس که رو پیرنش نوشته کاسیلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا