نیسان در مدل جدید از GT-R بیش از هر سال دیگری پس از معرفی آن در سال ۲۰۰۹ ، در جزئیات خودرو تغییر ایجاد کرده و سال ۲۰۱۵ سالی متفاوت با ۲۰۱۴ برای GT-R خواهد بود
البته در طول سالها به دنبال بهینهسازی و پیشرفت مداوم این مدل خود بوده است؛ مواردی مانند تنظیم سختی شاسی، افزایش اسببخار موتور و ارتقای سیستم فرمان. امّا تنها نکتهای که همچنان بیپاسخ مانند ضعف سیستم تعلیق پس از شش سال عرضه نیسان GT-R است و همه علاقهمندان آن امیدوارند که در مدل جدید این ضعفها برطرف شوند. مدل جدید نیسان Gt-R نیسموی ۲۰۱۵ رشدی بسیار خوب داشته و قدرت و هیجان زیادی را نشان داده است. امّا در همین حال، مدل پایه این خودرو با عنوان «پرمیوم» یک سیستم تعلیق آرامشبخش دریافت کرده که هم باعث کیفیت بهتری در سواری شده و هم چسبندگی خودرو را افزایش داده است. در این سیستم، از مواردی مانند دامپرهای ارتقا یافته و میله نرمتر ضدّ لغزش در جلو استفاده شده است. نیسان در این مدل جدید از GT-R سعی کرده که یک خودروی مطیع با ویژگیهای گذشته ارائه دهد؛ ولی در همین حال، تغییراتی که در مدل سال ۲۰۱۵ صورت گرفته به گونهای است که به راحتی بر روی صندلی راننده قابللمس است. در حالی که مدل قبلی مانند یک لوکوموتیو بر روی ریل!، در جاده بالا و پایین میرفت، GT-R مدل ۲۰۱۵ آرام و آزاد در مسیر مستقیم خود در بزرگراه به راه خود ادامه میدهد. هنوز همان هیولای پر سر و صدا و جانسخت که میشناسیم …نیسان GT-R مدل ۲۰۱۵ یک خودروی استوار، سریع و نترس مانند هر GT-R دیگری است که قبلاً با شاسی R35 عرضه شده است. گفته نیسان در مورد چسبندگی بیشتر مدل جدید در تست لغزش چندان محسوس نبود؛ زیرا تمایل به ادامه مسیر ۰.95g از این خودرو مشاهده شد که بهتر از وضعیت GT-R مدل ۲۰۱۳ نیست. همین طور مدلهای نیسمو و نسخه مخصوص پیست Gt-R با تایرهای NR-1 سطح چسبندگی بالای ۱.0g از خود نشان دادهاند. سیستم تعلیق نرمتر میبایست وضعیت چسبندگی را در یک سطح جاده ناهموار و در مانورهای در حال حرکت بهبود بخشد. ولی سیستم جدید حداقل، وضعیت کمفرمانی GT-R را بهتر نکرده است. هنگامی که پا را از روی گاز به صورت ناگهانی برمیدارید یا برای پیچیدن ترمز میکنید، تایرهای جلوی GT-R اسکیتسواری در سطح جاده را به کم شدن سرعت ترجیح میدهند.
- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهارچرخ متحرک، ۴ سرنشین، ۲ در کوپه.
- قیمت مدل تست: ۱۰۶۶۵۰ دلار (قیمت پایه: ۱۰۳۳۶۵ دلار)
- نوع موتورDOHC 24-valve V-6با دو توربوشارژر، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، پورت انژکتور سوخت.
- گنجایش: ۳۷۹۹ سیسی.
- قدرت: ۵۴۵ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۶۲۷/۷ نیوتنمتر در ۳۲۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاجه با قابلیت شیفت دستی.
ابعاد:
- فاصله دو محور چرخها: ۲/۷۸ متر.
- طول ماشین: ۴/۶۷ متر.
- عرض: ۱/۸۹ متر.
- ارتفاع: ۱/۳۷ متر.
- وزن کلی: ۱۷۷۶ کیلوگرم.
تستهای سرعت:
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۷/۱ ثانیه.
- صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۱۲/۳ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۹ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۱/۲ ثانیه با سرعت نهایی ۲۰۱/۱۷ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت دراگ) : ۳۰۹ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۰۲ متر.
مصرف سوخت:
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۱۰/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۴/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
شاهین
۲۳ تیر ۱۳۹۳به احترام این “گودزیلا” یک دقیقه سکوت…
نیسان با ساخت این ماشین کاری کرد که هنوز که هنوزه خیلیا توش موندن.با 100 هزار دلار چه خودروهایی میشه خرید که صفر تا صد 3 ثانیه داشته باشن؟!
وجود یه GTR تو کلکسیون هر کلکسیونری واجبه.
عرض دیگه ای نیست.ارادت
تو اون عکسی که نمای عقب رو نشون میده،اون باندای وسطی خیلی جالبن!
Sadjad97
۲۳ تیر ۱۳۹۳پس شاهین جان خودت سکوت رو نشکون، اولش میگی سکوت بعدش 5 خط کامنت میذاری؟ :-D
Ahmad..F12
۲۳ تیر ۱۳۹۳آره خیلی وحشیه خدایی
3.8 لیتر 3 ثانیه خیلی عالیه با این وزن
فقط به نظر من قیافش میتونست بهتر هم بشه برا 2015
شاهین
۲۳ تیر ۱۳۹۳باید کم کم منتظر نسل جدیدش باشیم.فکر کنم واسه همینه که خیلی تو ظاهرش دست نبردن.
carbonado aventador
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود
شاهین جان اون مطلبی رو که گفته بودی گذاشتی؟؟؟؟؟
شاهین
۲۳ تیر ۱۳۹۳سلام کربونادو جون اون مطلب آماده اس ولی الان دست من نیست.ان شاالله در آینده می بینیمش.ارادت
carbonado aventador
۲۴ تیر ۱۳۹۳راستی حواسم نبود که در مطلب پیش اسم نویسنده رو ببینم!!!!!
آفرین واقعا کارت خوب بود و قابل تحسین!!!!!
یه عذر خواهی هم به شما بدهکارم که در پست پیش بابت مطلب زیبایت تشکر نکردم!!!!!!!
خاوری مزراتی
۲۴ تیر ۱۳۹۳این جی تی آر هم جونوریه برا خودش…غول کشه
فواد
۲۴ تیر ۱۳۹۳قابل توجه ۹۱۱ ایا
carbonado aventador
۲۴ تیر ۱۳۹۳برو عمو!!!!!
1/4 مایل 911 turbo s برابر 10.8
1/4 مایل gtr برابر 11.2
اگه می خواهی برای محکم کاری چندتا ویدئو هم بگذارم!!!
فواد
۲۴ تیر ۱۳۹۳بذار این مدل وارد بازار بشه اونوقت تمام این اعداد رو به سخره میگیره
Sadjad97
۲۴ تیر ۱۳۹۳حجم و قدرت موتر توربو اس 911 چقدره؟
carbonado aventador
۲۴ تیر ۱۳۹۳موتور = v6
حجم = 3.8 البته شاید یکم کمتر باشه دقیق یادم نیست!!!!
قدرت = 556bhp
0-100 = 2.9
سیستم انتقال قدرت = AWD
عبور از 1/4 مایل = 10.8S
انزو
۲۳ تیر ۱۳۹۳مگه مرده ک یک دقیقه سکوت کنیم. :D براش کف میزنیم.
شاهین
۲۳ تیر ۱۳۹۳اینم حرفیه! :)
شهاب
۲۳ تیر ۱۳۹۳نیسان GT-R در فیلم fast & furious 1 و خصوصا نسخه 2 یه شهرت جهانی پیدا کرد.
عشق دیرین پاول واکر. . . روحش شاد!
جی تی ار
۲۴ تیر ۱۳۹۳نمی دونم باوجود این ماشین اونایی که هنوز911رو دوست دارند چه دلیل قانع کننده ای دارند.دوستان موتورش 3/8لیتری نبود?
carbonado aventador
۲۴ تیر ۱۳۹۳اولا که کاملا با هم برابر اند البته قیمت 911 کمی بیشتره!!!!!
بعدش به چی 911 می رسید؟؟؟؟؟
به کیفیتش؟؟؟
به هندلینگش؟؟؟
به سرعتش؟؟؟
تو 1/4 یا 1/2 یا 1 مایل هم که ازش عقب می افتید!!!!
جی تی ار
۲۵ تیر ۱۳۹۳عزیزم بروآپارات ببین یک تاده درگ تایمزتوسال 2013چه ماشینایی بودند.ازدو تاهشتش جی تی ار بود.درگ دارم جی تی ار1200اسبی کل پورشه 911 1300 اسبی رو می خوابونه.کجای کاری??تازه اختلاف قیمتش هم خیلیه.با پول 911می تونی یه جی تی ار نیسمو بخری تاتو درگ برنده باشی ویه سری 3بگیری تایه ماشین خانودگی عالی داشته باشی.
امید
۲۴ تیر ۱۳۹۳دوستان می خواستم این مطلب رو هم بدونید که درسته شما با همچین قیمت کمی می تونید یه ماشین با صفر تا صد ۳ ثانیه ای داشته باشین اما بعضی ماشین ها هستن فقط برای سرعت مثل همین جی تی ار و فورد موستانگ جی تی ۵۰۰ قبول دارم جی تی ار ماشین سریع با سواری نسبتا خوب است اما همه ی ما میدونیم که این ماشین هیچ گاه از لحاظ فرمان پذیری و هندلینگ و کیفیت سواری قابل مقایسه با سوپراسپرت های ایتالیایی و آلمانی نیست این مطلب رو هم بگم اگه بدونید ماشین ها وقتی به حد اکثر سرعتشون نزدیک می شن به تکون تکون می افتن ولی جی تی ار خیلی زود تر از سوپراسپرت های ایتالیایی به اون تکون ها می افتن البته این نظر شخصی من هست و شاید کسانی پیدا بشن که این ماشین رو به ماشین ها چنند صد هزار دلاری یا حتی چند میلیون دلاری ترجیح بدن
این مقایسه مثل مقایسه موتور های شرکت ژاپنی کاوازاکی و هندا با دوکاتی و ام وی آگوستا می باشد ممنون که نظرم رو خوندید
Alpha
۲۴ تیر ۱۳۹۳برای رد حرف شما کافیه یه سر به زمان های ماشینا تو پیست Nürburgring بندازیم و ببینیم که اونتادور 400 هزار دلاری تو پیست نتونسته حتی نزدیک به نیسان جی تی آر نیسمو عمل کنه ! جی تی آر نتنها هندلینگش از بقیه ضعیف تر نیست بلکه خیلی بهتر هم هست و دیدیم که حتی LFA با اون مهندسی نتونست تو پیست جی تی آر رو شکست بده . اختلاف اونتادور و جی تی آر نیسمو تو پیست Nürburgring حدود 17 ثانیه هست !
http://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100
carbonado aventador
۲۴ تیر ۱۳۹۳فقط اینو بدون که کسی که توی GTR می شینه آرزوش سوار شدن آونتادور 590000$ یا F12 هستش!!!!!!
این تفاوت بین ما(متحدین ایتالیا)ونیسان هست!!!!!!
ali-gtr
۲۵ تیر ۱۳۹۳نه اصلا من همچین آرزوی ندارم . اگه به من لامبو بدن خیلی سریع میفروشمش نیسان میخرم
Alpha
۲۶ تیر ۱۳۹۳شما تو اونتادور 590000 $ بشین دود اگزوزای نیسان رو بخور
جی تی ار
۲۵ تیر ۱۳۹۳یعنی توسال 2009این ماشین فقط به خاطر سرعت خودروی سال شد???!!!اصلا کل حرفت اشتباه بود.
عرفان
۲۴ تیر ۱۳۹۳من یه فیلم از این ماشین دیدم که ۲۹۰ تا تو اربیل عراق پر کرد
عرفان
۲۴ تیر ۱۳۹۳hellcat با اینکه هنوز صفر تا صدش مشخص نیست ولی یک چهارم مایل رو از این سریع تر میزنه و قیمتش هم انتظار میره بین 55 تا 65 هزار دلار باشه.
فواد
۲۵ تیر ۱۳۹۳آخه عزیزم hellcat تیون شده است شما آلفا 12 رو نمیگم ها یه تیون نرمال از gtr رو بذاری همون hellcat رو له میکنه
Ferya
۲۸ تیر ۱۳۹۳ا ؟ hellcat تیون شدس ؟؟
شما تعریفت از تیون چیه ؟؟ ماشین تیون چرا باید تو سرش بخوره ؟ وقتی hellcat با 40000$ پول کمترو مصرف سوخت برابر ، GT-R رو له میکنه دیگه چه حرفی هست ؟
اگه hellcat تیونه ، GT-R هم تیونه چون twin turbo ــه !!
ژیار
۲۴ تیر ۱۳۹۳شاهین جان مرسدس e63amg s با اینکه سدان است شتابش 3.2 ثانیه س وطی کردن 1/4 مایلش 11.5 ثانیه قیمتش هم 105000 دلاره. البته 4 نفرم به راحتی سوار میشن و امنیت راحتی و تکنولوژی بالاتری هم داره.
PEUGEOT
۲۳ تیر ۱۳۹۳واقعا ماشین با غیرتیه
خیلی باهاش حال می کنم
موتورش خیلی خوشگله
ahmad
۲۳ تیر ۱۳۹۳هیچ تردیدی نیست که GTR در مقابل حجم موتور و تعداد سیلندر آمار و ارقام فوق العاده ای داره و اینو تو درگها نشون داده.ولی نباید از این مسئله چشم پوشی کرد که شرکت نیسان نزدیک به 7 ساله داره هر سال جدیدترین تکنولوژی و تمرکزشو رو این گودزیلا میزاره که تا به حال در مورد هیچ خودرویی این اتفاق نیفتاده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ تیر ۱۳۹۳درود .
از همه ی دوستان عذر میخوام که اینجا کامنت گذاشتم . فقط میخواستم اطلاع
رسانی کنم :
شما تفاوت فنی فاحشی بین محصولات
یک ماک با ولوو .
یک داف و پیتر بیلت .
یک مرسدس بنز و فرایت لاینر .
نمیبینید .
و این به دلیل حمایت های اروپا به صنعت کامیون امریکا است .
نه اینکه کامیون های امریکایی بد باشند ، نه اصلا . اتفاقا در بعضی
موارد جلوتر از اروپایی ها هستند . اما اینده از ان اروپایی ها هست .
لازم به ذکر است که مرسدس بنز صاحب شرکت های دیترویت دیزل . توماس .
وسترن استار و اوریون که همگی در تولید خودروهای سنگین و اتوبوس فعالیت
دارند ، میباشد .
مهدی ف
۲۳ تیر ۱۳۹۳یک ژاپنی اصیل وبا ابهت
mahdi
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود
یک جمله
آفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین به نیسان
یه ماشین همه چیز تموم و خوش قیمت
نکته ای که هست خودروهای توی این کلاس تقریبا دارند به مقوله کیفیت سواری توجه زیادی نشون میدند
یعنی این خودرو فقط برای شتاب گیری و تست سرعت ساخته نشده باهاش میتونید یه رانندگی مفرح و خوب داشته باشید
یه رویکرد هوشمندانه در صنعت خودرو
با این دیدگاه که مشتری هنگام خرید این امتیازات رو داره
1 یه ماشین ژاپنی با کیفیت
2 یه ماشین با قدرت و شتاب بالا
3 یه ماشین با رانندگی مناسب
و یه نیسان دارم با قیمت مناسب
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
Just germany...
۲۳ تیر ۱۳۹۳شاهکاره نیسان……
این ماشین با این قیمت حال خیلی از سوپر اسپرت های چند صد هزار دلاری ایتالیایی رو گرفته
کاری که از خوبه ماشینی بر نمیاد
Just germany...
۲۳ تیر ۱۳۹۳این کلمه ( خوبه ) که تو خط آخر نوشتم اشتباه شد میخواستم بنویسم ( هر ) داشتم حرف میزدم مغزم دو جا کار نکرد اینطوری شد
Ehsan
۲۳ تیر ۱۳۹۳نیسان فقط GT-R
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳این نسلش که تازه قدیمی شده اینه!
فرض کنید نسل جدیدش چی میشه….
مک میسل
۲۵ تیر ۱۳۹۳شاهکاریست از نیسان
Nissan GTR
۲۳ تیر ۱۳۹۳محشره، نیسان تنها ماشینیه که غول هایی با قیمت های چند برابر خودش مثل sls رو پشت سر گذاشته
sorena scirocco
۲۳ تیر ۱۳۹۳کروت،وایپر هم همینکارو میکنن
carbonado aventador
۲۳ تیر ۱۳۹۳بهتر از sls ماشینی پیدا نکردی؟؟؟؟
sorena scirocco
۲۳ تیر ۱۳۹۳من نگفتم رقیب sls ان منظورم این بودکه از پس سوپرکار های چند برابر قیمتشون بر میان…
وایپر و اس ال اس همچین مقایسه نشدنی هم نیستن…
Nissan GTR
۲۳ تیر ۱۳۹۳R8 و srt viper و ونکویش و zl1 هم هستند حالا شما بهترشو سراغ دارین بگین ما هم استفاده کنیم.
خودروي ملي ,انحصار ملي
۲۳ تیر ۱۳۹۳نیسان جی تی آر واقعا یه سوبر اسبورت خواستنیه
Kousha
۲۳ تیر ۱۳۹۳در آرزوی چنین ماشین هایی کمی بخندیم :D :D :D
باشد که رستگار شویم…
mahdi
۲۳ تیر ۱۳۹۳پدال قدیما یه بک گراندی چیزی میزاشتی چند وقته دیگه خبری نیست?
Ehsan
۲۳ تیر ۱۳۹۳به نظرم بدون بک گراند خیلی بهتره البته این نظر من بود
موافق پسزمینه لایک
مخالف پسزمینه دیسلایک
ببخشید پدال که پا کردیم تو کفشتون :-D
شاهین
۲۳ تیر ۱۳۹۳این پس زمینه هم واسه خودش داستانی بود!!! از پورشه میذاشت میگفتن از بنز بذار! از بنز میذاشت میگفتن از آمریکایی بذار! از اوپل میذاشت میگفتن این چیه بابا عوضش کن! کلا داستان بود! به نظر من نداشته باشه بهتره(البته من بنا بر وظیفه ی دوستیم لایک کردم! :) )
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود .
شاهین جان هیچ وقت و هیچ کس به پدال نگفت که عکس از بنز بذارین .
تنها مخالف این حرکت کافر بود . میگفت که از ماشین امریکایی هم
عکس بذارین . اما به شخصه خودم با عکس موافق نیستم . چون هم
شلوغ میکنه و مخالفت ها شروع میشه .
Nissan GTR
۲۳ تیر ۱۳۹۳پدال لطفا از جی تی ار الفا هم مطلبی بذار
hero
۲۳ تیر ۱۳۹۳شمشیر سامورایی ها خیلی تیزه
بنده خدا
۲۳ تیر ۱۳۹۳سلاموتو ایران کسی این رو دیده؟واقعا زیباست….راستی یه حرف تو ذلم مونده میخوام با اجازه دوستان بگم…ایکاش سایپا به جای مونتاژ سراتو بییاد پیکانتو رو مونتاژ کنه…ماشین کم مصرف ایمن و عالییه.شما تو ایتالیا برین اکثر خودروهای داخل شهر کلاس aیاb…پیکانتو لیاقتش بیشتر از این حرفاست…
hero
۲۴ تیر ۱۳۹۳بله من گذر موقتشو دیدم
تنها ایرادش فاصله کف خودرو تا زمین بود که به هیچ وجه مناسب جاده ها و خیابونای ایران نیست
ali-gtr
۲۳ تیر ۱۳۹۳— عشق خودم GTR KING
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۳ تیر ۱۳۹۳بعضی وقتا دلم میخواد از یه چیزی ایراد بگیرم ولی نمیشه ! مثل الان !!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود . حمید عکست خیلی قشنگه .
خوش اومدی .
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود . تو کجایی پسر؟ پیدات نیست . Viber چرا آفتابی نمیشی ؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ تیر ۱۳۹۳درود .
گوشیم ترکیده . تا چند روز دیگه درستش میکنم .
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۴ تیر ۱۳۹۳اوکی
PEUGEOT
۲۳ تیر ۱۳۹۳حمید جان چطوری چرا دیگه نمیای پدال
خیلی دلمون برات تنگ شده
بیشتر بیا پدال
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۳ تیر ۱۳۹۳سلام پژوی عزیز ، سعی میکنم بیشتر سر بزنم . ممنون از لطفت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود .
همیشه گفتم که در این ماشین یک رازی نهفته است . هرکسی فهمید به ما هم بگه .
ادریس( ♪♫Edi سابق)
۲۴ تیر ۱۳۹۳اره میلاد جان،موافقم با نظرت.
اما خودم تاحالا پی به چیزی که قابل شک باشه نبردم. خودت چی فک میکنی!؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ تیر ۱۳۹۳درود . منم چیزی نفهمیدم .
Trophy
۲۳ تیر ۱۳۹۳شاهکار مهندسی ژاپن
خودرو یی که اسمش توأم با حس افتخار وقدرته
خودرو یی که با یه تیونینگ بوگاتی رو شوت میکنه به عقب
نیسان با این خودرو خیلی چیزارو عوض کرد
خودرو یی که تو هر لیست ده تایی نشریات حظور داره
این ماشین واقعأ قابل احترامه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ تیر ۱۳۹۳درود .
فقط تیونینگ ؟؟؟
ایرودینامیک و وزن و …. پشم هستند ؟؟؟
carbonado aventador
۲۴ تیر ۱۳۹۳آخه یکی نیست به این برادر ما بگه که اگه پراید رو تیون کنند قدرتش بشه 400bhp من قول می دم آونتادور رو باهاش بگیرم!!!!!!
عزیز من فقط قدرت رو نگاه نکن!!!همه چیز رو در نظر بگیر!!!!!
VAHID JINPACHI
۲۳ تیر ۱۳۹۳اگه نسل جدیدش بیاد همه رو نابود می کنه….
sajad
۲۴ تیر ۱۳۹۳خدایا چرا ما نباید از این ها داشته باشیم چرا ما نباید حال کنیم چرا واقعا کاش حداقل یک بار جواب مارو میدادی این سوال من سوال یک ملت جوون ایرانه خدایا یک بار هم شده کاش به ما میدادی مارو حسرت کش قرار نمیدادی
reza
۲۴ تیر ۱۳۹۳14/7 لیتر گوارای وجودت
reza
۲۴ تیر ۱۳۹۳لقب گودزیلای قرن 21 برازندشه واقعا
امید
۲۴ تیر ۱۳۹۳نیت کنیم از الان شاید 100 سال دیگه تونستیم بخریمش البته فقط برای ما که اینجا هستیم یکم زمان میبره
اوه یادم نبود یه سری که ماشین زمان داره میانو میرن
برای ماها که نداریم همون 100 سال کفایت میکنه
احمدرضا
۲۴ تیر ۱۳۹۳کمپانی نیسان,یکی از بهترین کمپانی های خودرو ساز و هیچ حرفیم نیست,اما دیگه وقتشه یه نیو فیس از Nissan GT-R طراحی و بسازه,خیلی تکراری شده دیگه.
Alpha
۲۴ تیر ۱۳۹۳این ماشین شاهکاره
امين
۲۴ تیر ۱۳۹۳همه جی شتاب نیس که! تو بیست Z28 شکستش داد :D
hero
۲۴ تیر ۱۳۹۳لکسس lfa سرتره ولی قیمتش خیلی گرونه
160
۲۴ تیر ۱۳۹۳بنظرم اگه یکم وزنشو کمتر میکردن عالی میشد چون 1700 کیلو یکم زیاده..
از بقیه نظر عالیه و شاید از 911 turbo چهارصد متر تو زمان کمتر طی کنه ولی بهترین ماشین برای تویونینگ جی تی آر که اکثر رکوردای 400 متر برا جی تی آر هستش