نیسان

بررسی نیسان GT-R مدل ۲۰۱۵: گودزیلای قرن 21

نیسان در مدل جدید از GT-R بیش از هر سال دیگری پس از معرفی آن در سال ۲۰۰۹ ، در جزئیات خودرو تغییر ایجاد کرده و سال ۲۰۱۵ سالی متفاوت با ۲۰۱۴ برای GT-R خواهد بود

2015 Nissan GT-R
۲۰۱۵ Nissan GT-R
البته در طول سال‌ها به دنبال بهینه‌سازی و پیشرفت مداوم این مدل خود بوده است؛ مواردی مانند تنظیم سختی شاسی، افزایش اسب‌بخار موتور و ارتقای سیستم فرمان. امّا تنها نکته‌ای که همچنان بی‌پاسخ مانند ضعف‌ سیستم تعلیق پس از شش سال عرضه نیسان GT-R است و همه علاقه‌مندان آن امیدوارند که در مدل جدید این ضعف‌ها برطرف شوند.
2015 Nissan GT-R
۲۰۱۵ Nissan GT-R
مدل جدید نیسان Gt-R نیسموی ۲۰۱۵ رشدی بسیار خوب داشته و قدرت و هیجان زیادی را نشان داده است. امّا در همین حال، مدل پایه این خودرو با عنوان «پرمیوم» یک سیستم تعلیق آرامش‌بخش دریافت کرده که هم باعث کیفیت بهتری در سواری شده و هم چسبندگی خودرو را افزایش داده است. در این سیستم، از مواردی مانند دامپرهای ارتقا یافته و میله نرم‌تر ضدّ لغزش در جلو استفاده شده است. نیسان در این مدل جدید از GT-R سعی کرده که یک خودروی مطیع با ویژگی‌های گذشته ارائه دهد؛ ولی در همین حال، تغییراتی که در مدل سال ۲۰۱۵ صورت گرفته به گونه‌ای است که به راحتی بر روی صندلی راننده قابل‌لمس است. در حالی که مدل قبلی مانند یک لوکوموتیو بر روی ریل!، در جاده بالا و پایین می‌رفت، GT-R مدل ۲۰۱۵ آرام و آزاد در مسیر مستقیم خود در بزرگراه به راه خود ادامه می‌دهد.
2015 Nissan GT-R
۲۰۱۵ Nissan GT-R
هنوز همان هیولای پر سر و صدا و جان‌سخت که می‌شناسیم …

نیسان GT-R مدل ۲۰۱۵ یک خودروی استوار، سریع و نترس مانند هر GT-R دیگری است که قبلاً با شاسی R35 عرضه شده است. گفته نیسان در مورد چسبندگی بیشتر مدل جدید در تست لغزش چندان محسوس نبود؛ زیرا تمایل به ادامه مسیر ۰.95g از این خودرو مشاهده شد که بهتر از وضعیت GT-R مدل ۲۰۱۳ نیست. همین طور مدل‌های نیسمو و نسخه مخصوص پیست Gt-R با تایرهای NR-1 سطح چسبندگی بالای ۱.0g از خود نشان داده‌اند. سیستم تعلیق نرمتر می‌بایست وضعیت چسبندگی را در یک سطح جاده ناهموار و در مانورهای در حال حرکت بهبود بخشد. ولی سیستم جدید حداقل، وضعیت کم‌فرمانی GT-R را بهتر نکرده است. هنگامی که پا را از روی گاز به صورت ناگهانی برمی‌دارید یا برای پیچیدن ترمز می‌کنید، تایرهای جلوی GT-R اسکیت‌سواری در سطح جاده را به کم شدن سرعت ترجیح می‌دهند.

علی‌رغم سیستم دفع هوشمند نویزها، Gt-R هنوز هم یک هیولای پر سر و صدا باقی مانده است. تایرهای بزرگ «دانلوپ» باعث می‌شوند که کابین خودرو در هنگام شروع حرکت وضعیتی شبیه به ایرباس ۶۰۰ تُنی داشته باشد. با وجود صداهای تغییر سرعت سیستم گیربکس ۶ دنده اتوماتیک دو کلاچه، هیچ راهی برای ساکت کردن این خودروی سرکش نیست.
در مدل ۲۰۱۵ هیچ تغییری در زمینه پیشرانه صورت نگرفته است که البته احتمالاً کسی هم شکایتی ندارد. موتور ۳.۸ لیتری V-6 با توربوهای دوقلو باعث ایجاد ۵۴۵ اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۶۲۷/۷ نیوتن‌متر می‌شود. با استفاده از سیستم مفید کنترل شروع حرکت، این خودرو توانست رکورد ۳ ثانیه کامل را در رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برای خود ثبت کند. البته در دیگر GT-R ها، این زمان ۲/۹ ثانیه بوده است. ولی این خودرو در تست یک‌چهارم مایل وضعیتی متفاوت با سایر GT-R ها مانند نیسموی ۶۰۰ اسب‌بخاری مدل ۲۰۱۵ داشته است. GT-R کنونی در مدت ۱۱/۲ ثانیه از مرز ۱۳۲۰ فوت می‌گذرد.
2015 Nissan GT-R Interior
۲۰۱۵ Nissan GT-R Interior
می‌توان گفت که نیسان Gt-R مدل ۲۰۱۵ با قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار بهترین مدل خودرو از این سری تاکنون بوده است؛ ولی شاید باز هم علاقه‌مندان به این خودرو وضعیت بهتری را برای مدل سال آینده طلب می‌کنند و هنوز کار برای نیسان پایان نیافته است. در ادامه مشخصات این خودرو را مرور می کنیم.
مشخصات:
  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهارچرخ متحرک، ۴ سرنشین، ۲ در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۱۰۶۶۵۰ دلار (قیمت پایه: ۱۰۳۳۶۵ دلار)
  • نوع موتورDOHC 24-valve V-6با دو توربوشارژر، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، پورت انژکتور سوخت.
  • گنجایش: ۳۷۹۹ سی‌سی.
  • قدرت: ۵۴۵ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۶۲۷/۷ نیوتن‌متر در ۳۲۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاجه با قابلیت شیفت دستی.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۷۸ متر.
  • طول ماشین: ۴/۶۷ متر.
  • عرض: ۱/۸۹ متر.
  • ارتفاع: ۱/۳۷ متر.
  • وزن کلی: ۱۷۷۶ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۷/۱ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۱۲/۳ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۹ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۱/۲ ثانیه با سرعت نهایی ۲۰۱/۱۷ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت دراگ) : ۳۰۹ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۰۲ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۱۰/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۴/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱۲ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4710 ديدگاه)

    به احترام این “گودزیلا” یک دقیقه سکوت…

    نیسان با ساخت این ماشین کاری کرد که هنوز که هنوزه خیلیا توش موندن.با 100 هزار دلار چه خودروهایی میشه خرید که صفر تا صد 3 ثانیه داشته باشن؟!

    وجود یه GTR تو کلکسیون هر کلکسیونری واجبه.

    عرض دیگه ای نیست.ارادت

    تو اون عکسی که نمای عقب رو نشون میده،اون باندای وسطی خیلی جالبن!

    1. Sadjad97

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (255 ديدگاه)

      پس شاهین جان خودت سکوت رو نشکون، اولش میگی سکوت بعدش 5 خط کامنت میذاری؟ :-D

    2. Ahmad..F12

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2536 ديدگاه)

      آره خیلی وحشیه خدایی
      3.8 لیتر 3 ثانیه خیلی عالیه با این وزن
      فقط به نظر من قیافش میتونست بهتر هم بشه برا 2015

      1. شاهین

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4710 ديدگاه)

        باید کم کم منتظر نسل جدیدش باشیم.فکر کنم واسه همینه که خیلی تو ظاهرش دست نبردن.

        1. carbonado aventador

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4496 ديدگاه)

          درود
          شاهین جان اون مطلبی رو که گفته بودی گذاشتی؟؟؟؟؟

        2. شاهین

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          سلام کربونادو جون اون مطلب آماده اس ولی الان دست من نیست.ان شاالله در آینده می بینیمش.ارادت

        3. carbonado aventador

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4496 ديدگاه)

          راستی حواسم نبود که در مطلب پیش اسم نویسنده رو ببینم!!!!!
          آفرین واقعا کارت خوب بود و قابل تحسین!!!!!
          یه عذر خواهی هم به شما بدهکارم که در پست پیش بابت مطلب زیبایت تشکر نکردم!!!!!!!

        4. خاوری مزراتی

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1100 ديدگاه)

          این جی تی آر هم جونوریه برا خودش…غول کشه

      2. فواد

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (291 ديدگاه)

        قابل توجه ۹۱۱ ایا

        1. carbonado aventador

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4496 ديدگاه)

          برو عمو!!!!!
          1/4 مایل 911 turbo s برابر 10.8
          1/4 مایل gtr برابر 11.2
          اگه می خواهی برای محکم کاری چندتا ویدئو هم بگذارم!!!

        2. فواد

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (291 ديدگاه)

          بذار این مدل وارد بازار بشه اونوقت تمام این اعداد رو به سخره میگیره

        3. Sadjad97

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (255 ديدگاه)

          حجم و قدرت موتر توربو اس 911 چقدره؟

        4. carbonado aventador

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4496 ديدگاه)

          موتور = v6
          حجم = 3.8 البته شاید یکم کمتر باشه دقیق یادم نیست!!!!
          قدرت = 556bhp
          0-100 = 2.9
          سیستم انتقال قدرت = AWD
          عبور از 1/4 مایل = 10.8S

    3. انزو

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (365 ديدگاه)

      مگه مرده ک یک دقیقه سکوت کنیم. :D براش کف میزنیم.

      1. شاهین

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4710 ديدگاه)

        اینم حرفیه! :)

        1. شهاب

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (266 ديدگاه)

          نیسان GT-R در فیلم fast & furious 1 و خصوصا نسخه 2 یه شهرت جهانی پیدا کرد.
          عشق دیرین پاول واکر. . . روحش شاد!

    4. جی تی ار

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (457 ديدگاه)

      نمی دونم باوجود این ماشین اونایی که هنوز911رو دوست دارند چه دلیل قانع کننده ای دارند.دوستان موتورش 3/8لیتری نبود?

      1. carbonado aventador

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4496 ديدگاه)

        اولا که کاملا با هم برابر اند البته قیمت 911 کمی بیشتره!!!!!
        بعدش به چی 911 می رسید؟؟؟؟؟
        به کیفیتش؟؟؟
        به هندلینگش؟؟؟
        به سرعتش؟؟؟
        تو 1/4 یا 1/2 یا 1 مایل هم که ازش عقب می افتید!!!!

        1. جی تی ار

          ۲۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (457 ديدگاه)

          عزیزم بروآپارات ببین یک تاده درگ تایمزتوسال 2013چه ماشینایی بودند.ازدو تاهشتش جی تی ار بود.درگ دارم جی تی ار1200اسبی کل پورشه 911 1300 اسبی رو می خوابونه.کجای کاری??تازه اختلاف قیمتش هم خیلیه.با پول 911می تونی یه جی تی ار نیسمو بخری تاتو درگ برنده باشی ویه سری 3بگیری تایه ماشین خانودگی عالی داشته باشی.

    5. امید

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (23 ديدگاه)

      دوستان می خواستم این مطلب رو هم بدونید که درسته شما با همچین قیمت کمی می تونید یه ماشین با صفر تا صد ۳ ثانیه ای داشته باشین اما بعضی ماشین ها هستن فقط برای سرعت مثل همین جی تی ار و فورد موستانگ جی تی ۵۰۰ قبول دارم جی تی ار ماشین سریع با سواری نسبتا خوب است اما همه ی ما میدونیم که این ماشین هیچ گاه از لحاظ فرمان پذیری و هندلینگ و کیفیت سواری قابل مقایسه با سوپراسپرت های ایتالیایی و آلمانی نیست این مطلب رو هم بگم اگه بدونید ماشین ها وقتی به حد اکثر سرعتشون نزدیک می شن به تکون تکون می افتن ولی جی تی ار خیلی زود تر از سوپراسپرت های ایتالیایی به اون تکون ها می افتن البته این نظر شخصی من هست و شاید کسانی پیدا بشن که این ماشین رو به ماشین ها چنند صد هزار دلاری یا حتی چند میلیون دلاری ترجیح بدن
      این مقایسه مثل مقایسه موتور های شرکت ژاپنی کاوازاکی و هندا با دوکاتی و ام وی آگوستا می باشد ممنون که نظرم رو خوندید

      1. Alpha

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (542 ديدگاه)

        برای رد حرف شما کافیه یه سر به زمان های ماشینا تو پیست Nürburgring بندازیم و ببینیم که اونتادور 400 هزار دلاری تو پیست نتونسته حتی نزدیک به نیسان جی تی آر نیسمو عمل کنه ! جی تی آر نتنها هندلینگش از بقیه ضعیف تر نیست بلکه خیلی بهتر هم هست و دیدیم که حتی LFA با اون مهندسی نتونست تو پیست جی تی آر رو شکست بده . اختلاف اونتادور و جی تی آر نیسمو تو پیست Nürburgring حدود 17 ثانیه هست !

        http://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100

      2. carbonado aventador

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4496 ديدگاه)

        فقط اینو بدون که کسی که توی GTR می شینه آرزوش سوار شدن آونتادور 590000$ یا F12 هستش!!!!!!
        این تفاوت بین ما(متحدین ایتالیا)ونیسان هست!!!!!!

        1. ali-gtr

          ۲۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (492 ديدگاه)

          نه اصلا من همچین آرزوی ندارم . اگه به من لامبو بدن خیلی سریع میفروشمش نیسان میخرم

        2. Alpha

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (542 ديدگاه)

          شما تو اونتادور 590000 $ بشین دود اگزوزای نیسان رو بخور

      3. جی تی ار

        ۲۵ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (457 ديدگاه)

        یعنی توسال 2009این ماشین فقط به خاطر سرعت خودروی سال شد???!!!اصلا کل حرفت اشتباه بود.

    6. عرفان

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (15 ديدگاه)

      من یه فیلم از این ماشین دیدم که ۲۹۰ تا تو اربیل عراق پر کرد

    7. عرفان

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      hellcat با اینکه هنوز صفر تا صدش مشخص نیست ولی یک چهارم مایل رو از این سریع تر میزنه و قیمتش هم انتظار میره بین 55 تا 65 هزار دلار باشه.

      1. فواد

        ۲۵ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (291 ديدگاه)

        آخه عزیزم hellcat تیون شده است شما آلفا 12 رو نمیگم ها یه تیون نرمال از gtr رو بذاری همون hellcat رو له میکنه

        1. Ferya

          ۲۸ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (676 ديدگاه)

          ا ؟ hellcat تیون شدس ؟؟
          شما تعریفت از تیون چیه ؟؟ ماشین تیون چرا باید تو سرش بخوره ؟ وقتی hellcat با 40000$ پول کمترو مصرف سوخت برابر ، GT-R رو له میکنه دیگه چه حرفی هست ؟
          اگه hellcat تیونه ، GT-R هم تیونه چون twin turbo ــه !!

    8. ژیار

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (59 ديدگاه)

      شاهین جان مرسدس e63amg s با اینکه سدان است شتابش 3.2 ثانیه س وطی کردن 1/4 مایلش 11.5 ثانیه قیمتش هم 105000 دلاره. البته 4 نفرم به راحتی سوار میشن و امنیت راحتی و تکنولوژی بالاتری هم داره.

  2. PEUGEOT

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (998 ديدگاه)

    واقعا ماشین با غیرتیه
    خیلی باهاش حال می کنم
    موتورش خیلی خوشگله

  3. ahmad

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    هیچ تردیدی نیست که GTR در مقابل حجم موتور و تعداد سیلندر آمار و ارقام فوق العاده ای داره و اینو تو درگها نشون داده.ولی نباید از این مسئله چشم پوشی کرد که شرکت نیسان نزدیک به 7 ساله داره هر سال جدیدترین تکنولوژی و تمرکزشو رو این گودزیلا میزاره که تا به حال در مورد هیچ خودرویی این اتفاق نیفتاده

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      از همه ی دوستان عذر میخوام که اینجا کامنت گذاشتم . فقط میخواستم اطلاع

      رسانی کنم :

      شما تفاوت فنی فاحشی بین محصولات

      یک ماک با ولوو .

      یک داف و پیتر بیلت .

      یک مرسدس بنز و فرایت لاینر .

      نمیبینید .

      و این به دلیل حمایت های اروپا به صنعت کامیون امریکا است .

      نه اینکه کامیون های امریکایی بد باشند ، نه اصلا . اتفاقا در بعضی

      موارد جلوتر از اروپایی ها هستند . اما اینده از ان اروپایی ها هست .

      لازم به ذکر است که مرسدس بنز صاحب شرکت های دیترویت دیزل . توماس .

      وسترن استار و اوریون که همگی در تولید خودروهای سنگین و اتوبوس فعالیت

      دارند ، میباشد .

  4. مهدی ف

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    یک ژاپنی اصیل وبا ابهت

  5. mahdi

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود

    یک جمله

    آفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین به نیسان
    یه ماشین همه چیز تموم و خوش قیمت
    نکته ای که هست خودروهای توی این کلاس تقریبا دارند به مقوله کیفیت سواری توجه زیادی نشون میدند
    یعنی این خودرو فقط برای شتاب گیری و تست سرعت ساخته نشده باهاش میتونید یه رانندگی مفرح و خوب داشته باشید
    یه رویکرد هوشمندانه در صنعت خودرو
    با این دیدگاه که مشتری هنگام خرید این امتیازات رو داره
    1 یه ماشین ژاپنی با کیفیت
    2 یه ماشین با قدرت و شتاب بالا
    3 یه ماشین با رانندگی مناسب
    و یه نیسان دارم با قیمت مناسب
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

  6. Just germany...

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (262 ديدگاه)

    شاهکاره نیسان……
    این ماشین با این قیمت حال خیلی از سوپر اسپرت های چند صد هزار دلاری ایتالیایی رو گرفته
    کاری که از خوبه ماشینی بر نمیاد

    1. Just germany...

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (262 ديدگاه)

      این کلمه ( خوبه ) که تو خط آخر نوشتم اشتباه شد میخواستم بنویسم ( هر ) داشتم حرف میزدم مغزم دو جا کار نکرد اینطوری شد

  7. Ehsan

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1243 ديدگاه)

    نیسان فقط GT-R

  8. زیگما

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    این نسلش که تازه قدیمی شده اینه!
    فرض کنید نسل جدیدش چی میشه….

    1. مک میسل

      ۲۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2687 ديدگاه)

      شاهکاریست از نیسان

  9. Nissan GTR

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    محشره، نیسان تنها ماشینیه که غول هایی با قیمت های چند برابر خودش مثل sls رو پشت سر گذاشته

    1. sorena scirocco

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (741 ديدگاه)

      کروت،وایپر هم همینکارو میکنن

      1. carbonado aventador

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4496 ديدگاه)

        بهتر از sls ماشینی پیدا نکردی؟؟؟؟

        1. sorena scirocco

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (741 ديدگاه)

          من نگفتم رقیب sls ان منظورم این بودکه از پس سوپرکار های چند برابر قیمتشون بر میان…

          وایپر و اس ال اس همچین مقایسه نشدنی هم نیستن…

        2. Nissan GTR

          ۲۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (141 ديدگاه)

          R8 و srt viper و ونکویش و zl1 هم هستند حالا شما بهترشو سراغ دارین بگین ما هم استفاده کنیم.

  10. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    نیسان جی تی آر واقعا یه سوبر اسبورت خواستنیه

  11. Kousha

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    در آرزوی چنین ماشین هایی کمی بخندیم :D :D :D
    باشد که رستگار شویم…

  12. mahdi

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (206 ديدگاه)

    پدال قدیما یه بک گراندی چیزی میزاشتی چند وقته دیگه خبری نیست?

    1. Ehsan

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1243 ديدگاه)

      به نظرم بدون بک گراند خیلی بهتره البته این نظر من بود

      موافق پسزمینه لایک

      مخالف پسزمینه دیسلایک

      ببخشید پدال که پا کردیم تو کفشتون :-D

      1. شاهین

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4710 ديدگاه)

        این پس زمینه هم واسه خودش داستانی بود!!! از پورشه میذاشت میگفتن از بنز بذار! از بنز میذاشت میگفتن از آمریکایی بذار! از اوپل میذاشت میگفتن این چیه بابا عوضش کن! کلا داستان بود! به نظر من نداشته باشه بهتره(البته من بنا بر وظیفه ی دوستیم لایک کردم! :) )

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        شاهین جان هیچ وقت و هیچ کس به پدال نگفت که عکس از بنز بذارین .

        تنها مخالف این حرکت کافر بود . میگفت که از ماشین امریکایی هم

        عکس بذارین . اما به شخصه خودم با عکس موافق نیستم . چون هم

        شلوغ میکنه و مخالفت ها شروع میشه .

  13. Nissan GTR

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    پدال لطفا از جی تی ار الفا هم مطلبی بذار

  14. hero

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (590 ديدگاه)

    شمشیر سامورایی ها خیلی تیزه

  15. بنده خدا

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    سلاموتو ایران کسی این رو دیده؟واقعا زیباست….راستی یه حرف تو ذلم مونده میخوام با اجازه دوستان بگم…ایکاش سایپا به جای مونتاژ سراتو بییاد پیکانتو رو مونتاژ کنه…ماشین کم مصرف ایمن و عالییه.شما تو ایتالیا برین اکثر خودروهای داخل شهر کلاس aیاb…پیکانتو لیاقتش بیشتر از این حرفاست…

    1. hero

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (590 ديدگاه)

      بله من گذر موقتشو دیدم
      تنها ایرادش فاصله کف خودرو تا زمین بود که به هیچ وجه مناسب جاده ها و خیابونای ایران نیست

  16. ali-gtr

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (492 ديدگاه)

    — عشق خودم GTR KING

  17. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (644 ديدگاه)

    بعضی وقتا دلم میخواد از یه چیزی ایراد بگیرم ولی نمیشه ! مثل الان !!!

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود . حمید عکست خیلی قشنگه .

      خوش اومدی .

      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۲۳ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (644 ديدگاه)

        درود . تو کجایی پسر؟ پیدات نیست . Viber چرا آفتابی نمیشی ؟

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        گوشیم ترکیده . تا چند روز دیگه درستش میکنم .

        1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۲۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (644 ديدگاه)

          اوکی

  18. PEUGEOT

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (998 ديدگاه)

    حمید جان چطوری چرا دیگه نمیای پدال
    خیلی دلمون برات تنگ شده
    بیشتر بیا پدال

    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (644 ديدگاه)

      سلام پژوی عزیز ، سعی میکنم بیشتر سر بزنم . ممنون از لطفت

  19. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود .

    همیشه گفتم که در این ماشین یک رازی نهفته است . هرکسی فهمید به ما هم بگه .

    1. ادریس( ♪♫Edi سابق)

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (95 ديدگاه)

      اره میلاد جان،موافقم با نظرت.
      اما خودم تاحالا پی به چیزی که قابل شک باشه نبردم. خودت چی فک میکنی!؟

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۵ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود . منم چیزی نفهمیدم .

  20. Trophy

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (52 ديدگاه)

    شاهکار مهندسی ژاپن
    خودرو یی که اسمش توأم با حس افتخار وقدرته
    خودرو یی که با یه تیونینگ بوگاتی رو شوت میکنه به عقب
    نیسان با این خودرو خیلی چیزارو عوض کرد
    خودرو یی که تو هر لیست ده تایی نشریات حظور داره
    این ماشین واقعأ قابل احترامه

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      فقط تیونینگ ؟؟؟

      ایرودینامیک و وزن و …. پشم هستند ؟؟؟

      1. carbonado aventador

        ۲۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4496 ديدگاه)

        آخه یکی نیست به این برادر ما بگه که اگه پراید رو تیون کنند قدرتش بشه 400bhp من قول می دم آونتادور رو باهاش بگیرم!!!!!!
        عزیز من فقط قدرت رو نگاه نکن!!!همه چیز رو در نظر بگیر!!!!!

  21. VAHID JINPACHI

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (845 ديدگاه)

    اگه نسل جدیدش بیاد همه رو نابود می کنه….

  22. sajad

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    خدایا چرا ما نباید از این ها داشته باشیم چرا ما نباید حال کنیم چرا واقعا کاش حداقل یک بار جواب مارو میدادی این سوال من سوال یک ملت جوون ایرانه خدایا یک بار هم شده کاش به ما میدادی مارو حسرت کش قرار نمیدادی

  23. reza

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (154 ديدگاه)

    14/7 لیتر گوارای وجودت

  24. reza

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (154 ديدگاه)

    لقب گودزیلای قرن 21 برازندشه واقعا

  25. امید

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    نیت کنیم از الان شاید 100 سال دیگه تونستیم بخریمش البته فقط برای ما که اینجا هستیم یکم زمان میبره
    اوه یادم نبود یه سری که ماشین زمان داره میانو میرن
    برای ماها که نداریم همون 100 سال کفایت میکنه

  26. احمدرضا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    کمپانی نیسان,یکی از بهترین کمپانی های خودرو ساز و هیچ حرفیم نیست,اما دیگه وقتشه یه نیو فیس از Nissan GT-R طراحی و بسازه,خیلی تکراری شده دیگه.

  27. Alpha

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (542 ديدگاه)

    این ماشین شاهکاره

  28. امين

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    همه جی شتاب نیس که! تو بیست Z28 شکستش داد :D

  29. hero

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (590 ديدگاه)

    لکسس lfa سرتره ولی قیمتش خیلی گرونه

  30. 160

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    بنظرم اگه یکم وزنشو کمتر میکردن عالی میشد چون 1700 کیلو یکم زیاده..
    از بقیه نظر عالیه و شاید از 911 turbo چهارصد متر تو زمان کمتر طی کنه ولی بهترین ماشین برای تویونینگ جی تی آر که اکثر رکوردای 400 متر برا جی تی آر هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا