وقتی خریداران تمایل به خرید کراس اورها و پیکاپ ها داشته باشند و دیگر علاقه ای به خرید سدان های سایز متوسط نداشته باشند، شما به عنوان خودروساز چه کار میکنید؟ خودروسازهای باهوش این تمایل بازار را با ساخت پیکاپ ها و کراس اورهای فوقالعاده پاسخ میدهند. اما خودروسازهای برتر همین کار را بدون کنار گذاشتن خودروهای قدیمیشان انجام میدهند.
نیسان ماکسیما از سال ۱۹۸۱ وارد امریکا شد و با فروش ۲.۹ میلیونی خودرویی موفق محسوب میشود. ماکسیمای جدید که حالا به نسل هشتم خود رسیده یک سدان اسپرت است. این خودرو با عملکرد هیجانانگیز، طراحی زیبا و با طراحی داخلی فوقالعادهاش در حد و اندازه کراس اورهای سطح بالا ظاهرشده است. بیشتر خودروسازان این روزها پیشرانه هیبریدی و اپشن تمام چرخ متحرک را جایگزین موتورهای شش سیلندر خود کردهاند اما نیسان، ماکسیمای جدید را با همان شعار “یک خودروی اسپرت چهار درب” تولید کرده است. گیربکس CVT این خودرو در گستره ۳۰۰ اسب بخاری موتور شش سیلندر و ۳.۵ لیتری این خودرو کار میکند. بعد از یک روز رانندگی با پرچمدار نیسان در نزدیکی دفتر مرکزی نشویل این شرکت، تحت تأثیر تلاش نیسان در ساخت این خودرو قرار گرفتیم. سواری این خودرو دیفرانسیل جلو به حدی لذتبخش بود که موجود نبودن گیربکس دستی به چشم نمیآمد. تریم های مختلف این خودرو در بازه قیمتی ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار موجود است. این خودرو ۵.۶ سانتیمتر درازتر شده و ارتفاع آن ۳.۳ سانتیمتر کمتر شده است، البته عرض این خودرو تسبت به نسل پیشین تغییری نداشته است. فاصله محوری چرخها هم ۲۷۷.۶ سانتیمتر تعیینشده است. این اندازهها بهاحتمال زیاد در آلتیمای جدید هم تکرار میشود. استفاده بیشتر از آلومینیوم و فولاد مقاوم در این خودرو باعث شده که وزن آن ۳۷.۲ کیلوگرم کاهش و سختی پیچشی آن ۲۵ درصد افزایش یابد. نیسان، ماکسیمای جدید را در خط تولید اسمرنا ایالت تنسی امریکا تولید میکند. این واحد (با تولید ۶۵۰ هزار آلتیما، ماکسیما، پت فایندر، لیف، روگ و اینفنیتی QX60s بهعلاوهی باتریهای لیتیوم یونی برای لیف) پرتیراژترین واحد شمال آمریکا است. بیشتر قطعات این خودرو جدید هستند و جایگزین قطعات نسل پیشین شدهاند، قدرت این خودرو با افزایش ۱۰ اسب بخاری به ۳۰۰ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور رسیده است و گشتاور این خودرو روی همان ۳۵۳.۹ نیوتن متر باقیمانده است. این بازنگری در طراحی شامل مقدار سدیم خروجی از دریچههای اگزوز، تغییر شکل سوپاپها، ورودی پیستون کارآمدتر، محفظه احتراق مستحکمتر هم میشود. یکی از تفاوتهای آشکار این نسل حرکت بهسوی موتوری با تزریق سوخت مستقیم است; به نظر میرسد که نیسان برای صرفهجویی در مصرف سوخت این تکنولوژی ارزشمند را بهکار گرفته است چراکه موتورهای توربوشارژ مصرف بالاتری دارند. تلاش مهندسان این شرکت برای کاهش مصرف سوخت این خودرو نتیجه داده است و طبق اعلام رسمی شرکت EPA ماکسیمای نسل جدید ۱۰.۶۹ لیتر بنزین در شهر و ۷.۸۴ لیتر بنزین در جاده مصرف میکند. این بهبود باعث شده که مسافت طی شده توسط این خودرو نسبت به نسل پیشین ۱۷ درصد پیشرفت داشته باشد. خوشبختانه گیریکس CVT ماکسیما حالا از مایع رقیقتری استفاده میکند و با همراهی تغییرات دیگری مثل پمپ هیدرولیکی کوچکتر، نکات منفی گیربکس و خودرو برطرف شده است. گیربکس این خودرو محصول شرکت جتکو (شرکت ژاپنی گیربکس اتومات) است. سهچهارم سهام این کمپانی متعلق به نیسان و باقی سهام هم متعلق به میتسوبیشی و سوزوکی است. سواریمهندسان نیسان سیستم نرمافزاری ایکس ترونیک گیربکس این خودرو را هم تغییر دادند. حالا با تنظیم شش حالت مختلف -وضعیت پدال گاز شتابدهنده، وضعیت جاده، وضعیت شتاب و پیچش، وضعیت سرعت جاده، وضعیت ترمز- میتوانید مشخص کنید که CVT چگونه کار کند. این حالتها به وضعیتهای اسپرت قبلی افزودهشده و برنامهنویسی مرحله D نامیده میشود که راننده میتواند هرکدام از این وضعیتها را انتخاب کند. با استارت خودرو و در دور موتور پایین، ساسات فعال باعث میشود که دور موتور اندکی بالاتر از حالت اصلی قرار گیرد، اما با افزایش سرعت دور موتور به حالت مناسب و اصلی بازمیگردد. در شتابهای بالاتر از سههشتم دریچه گاز، نسبتهای مصنوعی عملکرد تقلید سیستم دو کلاچه اتوماتیک را بدون در نظر گرفتن تکانها و پرشها تغییر میدهد. صدای موتور به لطف سیستم تقویت صدا بسیار جالبتوجه و مهیب است. باوجود سیستمهای پیشرفته بهکاررفته در این خودرو عقربه سرعتسنج درست مثل یک سدان اسپرت معمولی حرکت میکند و راننده هیچوقت متوجه فعالیت کامپیوتری پیشرانه نمیشود. در طول تست خودرو، به این نتیجه رسیدیم که تمام اجزای خودرو وظیفه خود را به خوبی انجام میدهند و باوجود شک داشتن به قسمت اصلی خودرو، هیچ مشکلی در آن ندیدیم. زیبایی گیربکسهای CVT در انتقال نیرو و تعویض دنده مجازی بدون دردسر آن است (در حقیقت CVT ها دنده را عوض نمیکنند و فقط نسبت قدرت را تغییر میدهند). با افزایش دور موتور این خودروی مهیب به زمین میچسبد و سرعت میگیرد. البته ماکسیما مثل یک حیوان درون قفس هم قدرتمند است و هم ایمن. بهترین مشخصه دینامیکی آن پایداری سواری آن است و فقط کافی است با این خودرو از بافتهای جاده ای گذر کنید تا لذت سواری را بچشید. با رانندگی تهاجمی و شتابزده هم کابین دچار تکانهای شدید نمیشود یا بهعبارتدیگر قدرت خارقالعادهی ماکسیما با دستان شما کنترل میشود. یکی از دلایل سواری و پایداری خوب این خودرو استفاده از دمپرهای عقب مونوتیوب ZF ساچز است عملکرد فوقالعاده این دمپرها باعث شده که تکانها و ضربهها به کابین وارد نشود. پدال ترمز ماکسیما کاملاً کالیبره شده تا برخلاف بسیاری از خودروها سرعت را به همان نسبتی که پدال فشار دادهشده کاهش دهد. یکی دیگر از ترفندهایی که برای سواری بهتر به کار برده شده ترمز خودکار چرخهای عقب در حین جابهجایی بیشازحد خودرو در جاده است. طراحی
طراحی بیرونی خودرو از حالت کلاسیک فاصله گرفته و با طرح جدیدی قطعات فلزی با خطوط منحنی شکل کنار هم قرارگرفته است. در نگاه اول بیش از همه جلوپنجره V شکل آن توجه شما را به خود جلب میکند. ستونهای مشکی عقب باعث شده که سقف خودرو شناور به نظر برسد. درنهایت چراغهای بومرنگی جلو و عقب نمایی متفاوت به خودرو دادهاند که باعث شده ماکسیما دیگر هیچ شباهتی به تویوتا آوالون و بیوک لاکراس نداشته باشد. طراحی داخلی این خودرو مثل سواری آن فوقالعاده است. جزییات زیاد و گرانقیمت این خودرو زیبایی خاصی به آن بخشیده و قطعات در این طراحی بسیار معقولانه کنار هم قرارگرفته است. نیسان بهجای در نظر گرفتن اپشن ها، پنج تریم مختلف برای خودرو مهیا کرده که هرکدام از این پنج تریم اپشن های متفاوتی را در بر دارد. صندلیها حتی در مدل SV و بهصورت استاندارد باروکش چرم پوشیده شده اتد. تریم بالاتر از مدل پایه S، تریم SL است که دو پانل سقف پانوراما و سیستم صوتی Bose (مجهز به تکنولوژی کاهش سروصدا) را به خودرو اضافه میکند. با مدل اسپرت SR قادر خواهید بود که دنده را از پشت فرمان تعویض کنید، در مدل SR رینگهای ۱۹ اینچی و تایرهای تمام فصل را هم میبینیم. ماکسیما پلاتینیم که قیمتش از ۴۰۶۸۵ دلار شروع میشود صندلیهای با دوخت چرم و فرمان الکتریکی قابل تنظیم دارد. در سه تریم اولیه، طراحی خودرو فولادی به نظر میرسد که نیسان این طراحی را در مدل SR کروم مایع نامیده است. کابین مدل پلاتینیم هم به چوب درخت ماهون مزین شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. طراحان نیسان با الهام از جتهای جنگنده، صفحهنمایش لمسی ۸ اینچی را برای این خودرو در نظر گرفتند که این صفحهنمایش برای دید و کاربرد بهتر ۷ درجه به سمت راننده متمایل شده است. درب مخزن وسط که بین دو صندلی قرارگرفته راحت و متناسب ساختهشده تا علاوه بر کاربرد خود این مخزن، محل راحتی برای قرارگیری آرنج باشد. درزهای دوختهشده زیبا، پشتی فرمان تخت، استارت کنترلی، مسیریابی و صندلیهای عقب تا و جمع شونده همه و همه بهصورت استاندارد بر روی تمام تریم های خودرو قرارگرفته است. تعداد سوئیچهای لازم برای کار با سیستم مسیریابی از ۲۵ به ۱۰ کاهشیافته و عملیاتهای سوایپ (کشیدن انگشت روی صفحه)، پینچ (زوم کردن با انگشت) و اسلاید به صفحهنمایش این خودرو اضافهشده که کار با این سیستم را آسانتر کرده است. بهعنوانمثال میتوان صفحهنمایش وسط را با اسلاید کردن به صفحه ۷ اینچی کنار سرعتسنج و درست در مقابل راننده منتقل کرد. برجستگی اضافی کنسول باعث شده که کار کردن با این سیستم چسبندگی و روانی بهتری داشته باشد. باوجود طراحی بیرونی خوش استیل و سقف شیبدار، صندلیهای عقب کاملاً مناسب هستند و برای دو نفر قضای راحت و زیادی را فراهم میکنند. البته اگر نفر سوم بین این دو نفر قرار بگیرد فضای کافی برای سر او مهیا نیست. اما اگر این خودرو دوباره با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب طراحی میشد یا برای فروش بیشتر با اپشن سیستم انتقال قدرت AWD ارائه میشد مطمئناً شرایط بدتر بود و فضا کمتر میشد. تکنولوژیهای پیشرفته امنیت ماکسیمای جدید باعث شده که این خودرو با سرعت بیشتری از رقیبانش پیشی بگیرد. سه تریم بالای این خودرو مجهز به سیستمهای کروز کنترل هوشمند، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عرضی عقب، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری در حین برخورد حتمی هستند. دوربینها و سیستمهای صوتی تشخیص اجسام در دورتادور تریم پلاتینیم ماکسیما قرارگرفته و نمای بیرونی خودرو را بهصورت ۳۶۰ درجه در صفحهنمایش خودرو نشان میدهد. خودروی پلاتینیم ویژگی هوشمند جالب دیگری هم دارد که در صورت غفلت راننده از فرمان به دلیل خوابآلودگی فعال میشود و هشدار سؤالی “استراحت؟” را نمایش میدهد.
علیرضا
۲۴ خرداد ۱۳۹۴این ماکسیما عالیه. هرچیزی که یک ماشین بی نقص و فوق العاده میخواد رو داره. یه شاهکار بینظیره. دقیقا خودروییه که روی مرز های علم و تکنولوژی حرکت میکنه و استاندارد های جدیدی توی این کلاس به وجود میاره.
محمد
۲۴ خرداد ۱۳۹۴منم موافقم ،واقعا این مدل فوق العادست هرچه قدر که از مدل های قبلیش بدم میامد ولی این یکی دیگه بینظیره هرچی نگاه می کنم می بینم نمیشه حتی یه ایراد جزیی چه تو قیافه ماشین یا طراحی داخلیش یا حتی سواری و مشخصات فنیش پیدا کرد این اولین ماکسیمایی که من از هر نظر ازش خوشم آمد
محمد
۲۴ خرداد ۱۳۹۴فقط تنها بدی این خودرو قیمتشه البته برا ما چون اگه گمرک و حق آقایون رو حساب نکنیم قیمت ارزون ترین مدلش با پول ما میشه 100میلیون که اگه اونا روهم حساب کنیم قیمت ارزون ترین مدلش میشه حدود200میلیون که یعنی خارج از دسترس 90 درصد جامعه.
حامد MASERATI GT
۲۵ خرداد ۱۳۹۴وقتی سوناتا 160 تومنه این رو نمیدن 200 . شما رو 250 به بالا حساب کن
Hooman
۲۵ خرداد ۱۳۹۴از کج کردن امکانات داشبورد به سمت راننده خوشم نمیاد نمیدونم چرا حالا این که خوبه تو اپتیما و کوروت که افتضاحه انگار نفر بغلی آدم نیست!!!!
Mostafa&S
۲۴ خرداد ۱۳۹۴عالی دمش گرم…
فورد
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ماکسیما همیشه یه ماشین مردونه ای بوده و هست البته دختر ها هم اگر دلشون خواست میتونن یه دستمال روش بکشن
ارمان
۲۴ خرداد ۱۳۹۴علیرضا واقعا نمیشه ازش ایراد گرفت باهات 100% موافقم
دیگه یه خودروی ایده ال چی میتونه باشه ؟!
سامان از تبریز
۲۵ خرداد ۱۳۹۴من مدل 2013 تو پوستر ها دیده بودم به نظرم زیاد جالب نبود
ولی وقتی یکیشو از نزدیک دیدم خیلی از عکس با ابهت تر بود اصلا دم حال میکنه با طراهیش چراغهاشم عالیه
یه ماشینیه که امتهانشو پس داده
نوید
۲۶ خرداد ۱۳۹۴بهتره بگیم ژاپن امتحانشو پس داده
مهران
۲۱ شهریور ۱۳۹۴بابا ایییووول ُ زنده باد ژاپن
کیان
۲۵ خرداد ۱۳۹۴این ماشین و طراحیش مشت محکمی تو دهن کسایی هست که میگن طراحی های ژاپن بی روح و محتاطانه و … هست و محصولات بزک کرده کره رو اوج طراحی و … میدونن .
طراحیش واقعا هیجان و تحرک و بهت القا میکنه
رهگذر
۲۵ خرداد ۱۳۹۴کلاس اس نیست ماکسیماست اینقدر راحت حروم نکن ارزش کلماتو!!
محمدرضا
۲۴ خرداد ۱۳۹۴درود بر شما…. ظاهر ماشین.. قدرت ماشین… و فنی ماشین فوق العاده هست ولی توی طراحی داخلی من نمیپسندمش انگار خیلی عقب مونده خدایی کمری که هیچی نداره از این خوشگلتره و حتی کره ای ها مخصوصا هیوندای سوناتا و آزرا خیلی محشرن…. البته نظر منه
P.G
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ههههههههه!
سوناتا؟!
آزرا؟!
این ماشینا تو ایران خدا شدن،همین دور و بر خودمون کسى سوار نمیشه،انتخاباى پنجم ششم به حساب میان
نمایندگى هاى کره اى ها تو امارات به امید دست هاى گرم ما ایرانیا سرپا هستن!
دست بردار رفیق:)
کیان
۲۵ خرداد ۱۳۹۴این ماشین و طراحیش مشت محکمی تو دهن کسایی هست که میگن طراحی های ژاپن بی روح و محتاطانه و … هست و محصولات بزک کرده کره رو اوج طراحی و … میدونن .
طراحیش واقعا هیجان و تحرک و بهت القا میکنه
جواد
۲۴ خرداد ۱۳۹۴به نظر من خودروهای سدان نیمه لوکس اگه با قیمت واقعی توکشور عرضه بشن بیشترین فروش دارن مثل همین ماکسیما یا اوالون وغیره
احمد باقری
۲۴ خرداد ۱۳۹۴واقعا ماشین بسیار خوبیه. طراحیش که عالی شده. نیسان رشد بسیار خوبی داشته.
BMW4ever
۲۴ خرداد ۱۳۹۴طراحیش فوق العاده است ولی شبیه F 18 نیست
راستی این مسابقات لمان تا الان چه شکلی پیش میره
ALiHidden
۲۴ خرداد ۱۳۹۴خیلی عالیه
قیافه خشن
سواری عالی
آپشن های متنوع
جادار
طراحی داخلی عالی
و…..
در کل عالیه
بنده خدا
۲۴ خرداد ۱۳۹۴سلام.به جای تولید ناموفق تیینا بیان این رو با قیمت100تومن تولید کنن
Archi khan
۲۴ خرداد ۱۳۹۴مهندسی و تکنولوژی عالی را در این و در تمام تولیدات ژاپن میشه دید…
حسين
۲۴ خرداد ۱۳۹۴فکرش رو بکنید قیمت مدل پلاتینیوم ۱۳۰ میلیون تومن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایا فقط یه سوال : چرا ؟
????????????
علي رضا
۲۴ خرداد ۱۳۹۴طراحی بیرونی و داخلی فوق العاده
رامتین
۲۴ خرداد ۱۳۹۴واقعا خوبه و اگه وارد ایران بشه قیمتی حدود 200 داره. رقیبش تنها تویوتا آریون است که بنظرم با توجه به اختلاف 30 اسبی ماکسیما نسبت به آریون و چهره جدیدتر ماکسیما، پیروز این میدان، ماکسیما خواهد بود و ضمن اینکه نیسان نشون داده از نظر شتاب برتر از تویوتا است. حتی از این منظر میتونه بی ام و 328 را هم شکست بده (گرچه قدرت بی ام و 55 اسب کمتره) و پس ماکسیما در رنج قیمتی خودش، بی رقیبه.
احسان(احسان سابق)
۲۴ خرداد ۱۳۹۴دنا 5 سال پیش معرفی شد تا همین 6 ماه پیش نمی دونستیم توش مانیتور داره یا نه.این ماشین 6 ماه پیش نبود معرفی شد الان تست درایو این ماشین تو اینترنت هست و اگر بخاطر امور مالی و حسابداری و اموزش بخش فروش چند ده هزار نفری نیسان نبود و بحث زمانبندی نبود این ماشین تو بازار دست ملت امریکا بود.
نمی دونم مشکل ملت ایرانه یا مسولین نچندان با فرهنگ ما
نوید جهرمی
۲۵ خرداد ۱۳۹۴از نظر مسوولین مردم مشکل دارن و از نظر مردم مسوولین. این مشکلات هم حل بشو نیس.
شما بخش بازار آزاد و بازار شرکتای خصوصی نگاه کنی میبینی یا باید قوی شم و رقابت کنن یا از گردونه خارج شن. اگه خودرو هم دست بخش خصوصی بود مشکلاتش خیلی کمتر از الان بود و پیشرفت و کیفیتش بیشتر.
نوید
۲۶ خرداد ۱۳۹۴مسئولین از کجا اومدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی اونا از یک سیاره یا یک کشور دیگه میان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرید
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ماکسیما فوق العادس دیدن مدل های قبلیشم هنوز لذت بخشه کاشکی این تو ایران بود ولی اگه مبومد ۲۵۰بیشتر فی میخورد لعنت بر مسولان کثیف که مردمو ارزو به دل کردن ۷۰۰۰هزار سال تمدن رو به لجن کشیدن
P.G
۲۴ خرداد ۱۳۹۴واقعاً زیباست،به خصوص از نظر کیفیت متریال و ارگونومى داخلى خیلى عالى عمل شده و تحسین برانگیزه
امیدوارم هرچه زودتر با قیمت مناسب تو ایران ببینیمش،البته اگر صنف محترم واردکنندگان و نمایشگاه داران و گمرک و … بذارن مردم یه نفس بکشن!
کلاً چرخ اکثر ماشین هاى ژاپنى رو با صنعت خودروسازى کره عوض نمیکنم!
luis
۲۴ خرداد ۱۳۹۴بسیار عالی و جذاب تا حالا نمای بالای چراغ جلوشو ندیده بودم واقعا لذت بردم انقلابی عمل کرده واقعا جذاب.
نوید جهرمی
۲۵ خرداد ۱۳۹۴اگه ابرویی بالای چراغش نبیبنیم چراغش شبیه موستانگ نیس؟
luis
۲۵ خرداد ۱۳۹۴چرا به نظرم شبیهه ولی من منظورم از خلاقیتش همین دوشاخه کردن چراغ بود که از بالا خیلی به چشم اومد.ولی اگه ابرو رو ور داریم شبیه موستانگه.
ساسان.م
۲۵ خرداد ۱۳۹۴نمای داخلی کمری بهتره این یه جورایی انگار خیلی سادست
فرید
۲۵ خرداد ۱۳۹۴این یه حس اسپرت داره اگه با ماشینای اسپرت کوپه مقایسه کنی نمیتونم ی مثال عینی بیارم ولی ی همچین حسی ب من میده
رضا
۲۵ خرداد ۱۳۹۴من که از طراحیش خوشم نمیاد
milad
۲۵ خرداد ۱۳۹۴من سنترا cvtتوی اهواز روندم مدل2015عملکرد گیربکس عالیه..یه دکمه داره بغل دسته دنده اسپرت میشه صدای اگزوز عوض میشه..عالیه…
mds
۲۵ خرداد ۱۳۹۴طراحیس زیاد جالب نیس فقط فرمونش قشنگه طراحیش حتی یه زره حس اسپرت بودن نمیده
من جنسیس رو به این ترجیح میدم و حتی کادنزا رو کلا من از ژاپن متنفرم و اصلا با برندای ژاپنی حال نمیکنم فقط کره و آلمان
luis
۲۵ خرداد ۱۳۹۴اخه چرا؟؟؟??
Ariaz
۲۵ خرداد ۱۳۹۴چقدر خوبه یکم با دلیل منطقی صحبت کنیم.
کلاس ماکسیما همیشه حتی بالاتر از ژاپن بوده.
ظاهر یه چیز سلیقه ای ولی اگه پدال یه نظر سنجی بذاره من قول میدم 90 درصد ماکسیما رو به کادنزا که هیچ جنسیس سدان و k900 ترجیه میدن.
ALiHidden
۲۵ خرداد ۱۳۹۴منم دقیقا باهات موافقم ولی جای ک گفتی اینو ب جنسیس ترجیح میدی رو موافق نیستم:|
+
اونجایی ک گفتی فقط کره و آلمان رو باهات موافق نیستم:|(من اینو قبول دارم آلمان و آمریکا)
+
آره خیلی اسپرت نیس ی سدان خانوداگی است
محمدرضا
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ماشین اقتصادی: ژاپن و آمریکا
ماشین لوکس: آلمان
ارمان
۲۵ خرداد ۱۳۹۴mds اصلا قرار نبوده اسپورت باشه
شما اصلا ماشین ژاپنی سوار شدی؟
نوید
۲۶ خرداد ۱۳۹۴خسته نباشی
شلبى
۲۵ خرداد ۱۳۹۴بسیار ماشین زیبا و فوق العاده ایه،ماکسیما همیشه عالى بوده و مردم ایران هم باهاش خاطره زیاد دارن،امیدوارم که با قیمت مناسب وارد کشور بشه و در بازار این روزهاى ایران که ماشیناى کره اى با اپشن هاى نسبتا خوب که قیمت ارزان ترى دارن به طور گسترده عرضه میشن و خیلى از مردم فقط قیمت و ظاهر فانتزى رو میبینن و اطلاعات کافى از خودرو ندارن اگر خودرویى که وارد میشه از نظر قیمت اختلاف زیادى با ماشیناى کره اى داشته باشه احتمال اینکه در بازار از اونا شکست بخوره زیاده چون الان تو ایران الکى تب ماشین کره اى بالاست
نوید جهرمی
۲۵ خرداد ۱۳۹۴واقعاً عالیه . چیزی کم نداره. فقط حیف ک دیفرانسیل جلوه و چهار چرخ نداره . گیربکس cvt
با عین حال با این موتور و عملکرد مطمأنا تو بازار فروش خوبی خواهد داشت.
mehdi
۲۵ خرداد ۱۳۹۴محصول زیبا و رادیکالی……………………..
پرستیژ و هیبت بالا………………
قدرتمند……
کیفیت ساخت بالا…
قیمت مناسب………
این ماشین بهتر از تویوتا اویلون -پاسات – بی ام دبلیو-و شایدم بهتر از مزدا 6 و اینکه …. جنسیس و کیا هم که باید لنگ بندازن
west
۲۵ خرداد ۱۳۹۴این موتورش بالای 2500 سی سی هست ؟ اگه اینطور باشه که اصلاً تو ایران نمیاد :(
salehi
۲۵ خرداد ۱۳۹۴فقط 1 جمله
عالیه ….
hamid reza
۲۵ خرداد ۱۳۹۴داشتم فکر میکردم اکورد که به مراتب چراغ ساده تر و کوچکتری نسبت به این ماکسیما داره ولی چراغش پول خون ادماس اونوقت چراغ این شاهکار اگر بشکنه تو ایران چند در میاد :|
sunmartin
۲۵ خرداد ۱۳۹۴یک خودروی زیبا نیسان برتر از توبوتا ظاهر شد با مدل ماکسیما این خودرو یکی از خودروه برتر جهان میشه
nima
۲۵ خرداد ۱۳۹۴سلام. یه سوال این ماکسیما و مورانو جدیدا رو تو ایران میذارن؟میگن به خاطر حجم موتور تو ایران نمیذارن؟
امیر
۲۶ خرداد ۱۳۹۴هیولا!
وجدانا” لایک داری؟
محمود
۲۷ خرداد ۱۳۹۴خداییش هرچی اون یکی مدلش هیچی نداشت ازنظر اپشن این همش داره اون 14 سال هنوز از مد نیفتاده خدا میدونه این چند سال میمونه
مجتبی
۲۹ خرداد ۱۳۹۴یه موردی که برام عجیبه اینه که توو عکسا آمپر سرعت حداکـثرش 160 هستش!!!
محمد م
۱۳ آذر ۱۳۹۴اون شماره کیلومتر رو به مایل نشون میده