اتوبانهای آلمان مخصوص افرادی هستند که به دنبال تست حداکثر سرعت خودروی خود میباشند. بخشهایی از اتوبانهای مشهور این کشور فاقد محدودیت سرعت بوده و بنابراین خودروهای اسپورت و پرقدرت فرصت خوبی برای نمایش تواناییهای خود خواهند داشت؛ اما فقط خودروهای مدرن نیستند که اقدام به انجام چنین تستهایی میکنند بلکه یک نیسان 350Z 2004 قدیمی هم میتواند مجال خودنمایی پیدا کند!
این خودروی ۱۷ ساله مشخصات احساسبرانگیزی دارد. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری نیسان قدرت خود را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ های عقب میفرستد. این نیروگاه آهنین قدرت ۲۷۶ اسبی و گشتاور ۳۶۲ نیوتون متری دارد. در این ویدئو میبینیم که راننده چندین تست شتاب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را انجام داده و زمان متوسط ۱۸.۴ ثانیه را به دست میآورد. همچنین 350Z به سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت نیز دست پیدا میکند.
در این ویدئو شاهد مقایسه عملکرد نیسان 350Z با برخی دیگر از خودروها هستیم و بهطور مثال ولوو ۸۵۰ T-5R شتاب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۸.۹ ثانیهای داشته و این رکورد برای آئودی S5 V8 برابر با ۱۴.۸ ثانیه بوده است. فورد موستانگ عملکرد برجسته ۱۱.۹ ثانیهای داشته که بهطور قابلتوجهی بهتر از نیسان است. البته خب نیسان خودرویی ۱۷ ساله بوده و انتظار زیادی از آن نداریم.
ژاپنیها از 350Z به 370Z رسیدند هرچند جایگزین این مدل نیز در راه است. هنوز جزئیات زیادی از Z جدید به دست نیامده اما میدانیم که در دل این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو قرار خواهد گرفت. اگرچه نیسان این خبر را تایید نکرده اما در برخی تصاویر شاهد نصب این پیشرانه ۳ لیتری متعلق به اینفینیتی Q60 رد اسپورت در Z جدید بودهایم. این پیشرانه در اینفینیتی ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد که اگرچه خیلی احساسبرانگیز نیست اما با توجه به وزن کمتر Z جدید در مقایسه با برخی رقبا همچون فورد موستانگ و شورولت کامارو میتواند چابکی بالایی را ایجاد کند.
[دانلود ویدئو]
T.C.B.K
۷ اسفند ۱۳۹۹“اتوبان های آلمان مخصوص افرادی هستن که به دنبال تست حداکثر سرعت خودرو خود هستند”
ایرانی = هعی روزگار… من میخوام برم اینجا تخت گاز برونم. ????
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
اتوبان های ایران مخصوص افرادی هستن که به دنبال تست هندلینگ و آفرود هستن !!
آلمانی ها : هعی روزگار من میخوام برم اینجا تست هندلینگ ماشینمو ببینم
آلمانی ها : نه بیخیال میریم ایران دستگیرمون میکنن به جای ……. !!
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
هیچ فرد اروپایی و آمریکایی و …. با اینکه تو ایران نیستن. هیچ علاقه ای به بازدید ایران ندارن.
ولی نمیدونم چرا خودمون علاقه داریم تو ایران بمونیم. ???
میگن ناراحتید جمع کنید برید
خیلی خب اوکی
ناراحتیم. و میخواهیم جمع کنیم بریم. ولی متاسفانه نمیزارن…. ??? یا بهتر بگم پولش نیست…. ??
پدال خواهشنا کامنتمو منتشر کن… ???? چیز بدی نگفتم… منتشر کن… ?? با سپاس….
Angus_812
۷ اسفند ۱۳۹۹رامین جان من یه دوره تجارت و بازرگانی گذروندم
یکی از استادمون حرف جالبی زد که من کلن قید مهاجرتو زدم
❤گفتش:ایران بهترین کشور برای پول دراوردنه
راست گفت اینجا قانونی نیست و همینطور تفکر
پس چه بهتر که همینجا بمونیم و زندگیمونو کنیم
مطمعن باش بریم اونور همین تفکرو داریم
به قول بزرگی تو هر جا بری مریضی خودتم میبری
لطفا این تفکر رو نداشته باشید که اونور خبریه
بجاش تلاش کنیم برای بهتر کردن وطن خودمون
NAVID۰۰۹۸
۸ اسفند ۱۳۹۹Angus عزیز
عجب کامنت نابی گذاشتید !
بحث قانونمداری به کنار که در همهجای جهان مافیا بازی هست ولی در ایران آقازاده بازی بیداد میکنه و سواستفاده از مقام و پُستها !
دقیقاً موافق نظر شما هستم ، چه استاد بزرگاندیشی که خوشبه حال شما با این استاد فهمیده !
چند نکته مهم مهاجرتی میگم که بدانید :
اگر میخواهید مهاجرت کنید به هر دلیلی چه پول داشته باشید یا نداشته باشید یا سواد داشته باشید یا نداشته باشید ، سعی کنید در نوجوانی چنین کاری بکنید و اگر نه هرچه سن بالاتر بره ، فکر و فرهنگ شما سخت تغییر میکنه و باعث میشه سخت با محیط و فرهنگ خارجی از هر کشوری وِقف پیدا کنید که تمام موفقیت شما را تحت تاثیر قرار میده !
تا جایی که شرایط شما اجازه میده ، تنها مهاجرت نکنید و یه همراه مثل داشتن شریک زندگی یا رفیق واقعی و فهمیده ، خیلی کمک شما میکنه !
یا در کل ، با تمام اعضای خانواده مهاجرت کنید و چیزی در ایران جا نگذارید که همیشه فکرتون اینجا باشه ( زندگیتون میشه یک بام و دو هوا که تمرکز شما را به هم میریزه و در پیشرفت زندگی اثرگذاره ) !
تا تجربه نکنید ، باور نمیکنید که زندگی از نظر روحی در غربت حتی اگر بهشت هم باشه ، سخت میگذرد و به قول دوستی که میگفت پس از سختی فوت عزیزی ، مهاجرت سختترین کار دنیاست که با گذر زمان میتوانید سختیهایش را از یاد ببرید !
دوستان ، اینقدر راحت کشور خودمون ایران را نکوبانید ، درسته سختیهایی هست ولی خارج هم مدینهی فاضلهای نیست که در ذهنمان ساختهاند !
شما در خارج به چیزهایی میرسید که در ایران نداشتید ولی چیزهایی را از دست میدهید که کمبودش را آنجا با تمام وجود حس میکنید و اول هم مردم باصفا و مهربانی که اونجا میفهمید چقدر در ایران مردم نازنینی داریم با تمام عقاید و قومها !
خارج خوبه
۸ اسفند ۱۳۹۹هیچوقت ایرانو نکوباندیم. شرائط رو کوباندیم. چنان گندی به مملکت درست کردن که باعث شده ما بکوبانیم.
دایی خودم اماراته. ۲۰ ساله امارات زندگی میکنه ۱۵ ساله مغازه داره. ۵ سال اولش شاگرد نونوایی بود. یه زمین داره ۳۰۰ متر. یه خونه داره ۴ طبقه ۸ واحد. همش مال خودشه. حتی وام نگرفته. همش تو محله های خوب شیرازه.اون محله ایی که زمین داره داره تبدیل به یه محل لاکچری میشه. همسرش و بچه هاش اماراتن. به زور سالی یکبار میان.
تو خارج ۱۰ درصد سختیه. ۹۰ درصد عشق و حال
اینجا ۹۰ درصد سختیه. ۱۰ درصد عشق و حال که یا پلیس میاد یا گشت ارشاد یا یکی به هر حال گند میزنه
مردم نازنین؟ مردم داریم اما نازنین نه. شما انگار ساکن ایران نیستی. محل ما یه محل متوسطه. دعوا فحش چاقوکشی کار هر هفته ی ساکنینه. گذشت زمانی مردم نازنین بودن فرهنگی بودن.
Kato
۸ اسفند ۱۳۹۹بله ایران بهترین جا برای پول درآورن فقط پولدارهاست که حداقل ۲ میلیارد پول اضافه رو دستشان هست و باهاش کار می کنن
اما امان از بی پولی…
SRT
۸ اسفند ۱۳۹۹سلام لطفاً درگ دیمن و ۹۱۸ رو پوشش بدین
حسین دهمرد
۸ اسفند ۱۳۹۹میخوای جمع کنی بری چین؟
SF90 STRADALE
۷ اسفند ۱۳۹۹یادش بخیر چه زود گذشت
اون طراحی های زیبا و انجین های معرکه
دنیایِ بدون برقی ها چه زیبا بود
برقیه جارو برقی BG
۷ اسفند ۱۳۹۹دوستانی که در مورد بوگاتی شک و شبهه ایجاد کردید در چند مقاله قبل مقاله بوگاتی جوابتون رو دادم لطفا برید بخونیدش و پدال لطفا کامنتش رو سریع منتشر کن
ممنونم
Gatsby
۷ اسفند ۱۳۹۹به نظرم یه ماشین خام هستش که مشتری میخره و افتر مارکتی میندازه روش و سلیقه خودشو اجرایی میکنه
akrh78
۹ اسفند ۱۳۹۹اکثر ماشینای ژاپنی پیدا کردن نسخه دست نخوردشون مثل پیدا کردن سوزن تو انبار کاهه
اینا کلا پلتفرمشون تیون میطلبه ?
ツSAMURAIツ
۷ اسفند ۱۳۹۹تو دوران خودش خیلی ماشین قشنگی بود حتی هنوزم زیباست
NAVID۰۰۹۸
۷ اسفند ۱۳۹۹سامورایی جان
نتونستم در مقالهی لکسوس nx جدید ، پاسخگو باشم ، معذرت میخواهم ، آخه پدال وقتی یه مقاله کامنتهایش زیاد میشه ، ممنوعالورود یا ممنوعالکامنت میشم !
اما اینجا میگویم nx جدید بیشتر یه فیسلیفت معمولی در خارج و زشت در داخل به حساب میاد و مطمئن باشید این خودرو nx جدید هست که در آینده معرفی میشه چون تجربه ثابت کرده چنین تیزرهایی خودش گویی تبلیغ خودروهای جدید هست و در پیجهای رسانههای معروف هم معرفی شده !
فقط مقایسه کنید زمانی که nx نسل اول در جهان رونمایی شد و همه از زیبایی و خشونت چشمگیر این سامورایی لکسوس به وجد آمدند اما نسل دوم که در راه هست ، فقط میشه گفت اوورهال شده که نتوانسته جایگزینی مناسب باشه !
به اپتیما نگاه بیندازید به چه زیبایی به تکامل رسید و نسل به نسلش چشمگیرتر شدند اما لکسوس از بیخ زد nx را گوشهگیر کرد ? !
من عاشق این خودرو هستم ولی هیف که موتور تنفسطبیعی نداشت که بگیرمش ولی طراحی نسل اولش تکرار نشدنیست و در آینده هم چشمگیر میماند و هیچگاه فکر نکنم این طراحی از چشم بیوفته و خشونتش بیماننده در رده قیمتی و رقابتی خودش .
لکسوس
۸ اسفند ۱۳۹۹ببخشید اما شما طوری درباره لکسوس کامنت نوشتین انگار که پرایده.
لکسوس سالها سومین برند پر فروش لوکس تو امریکاس.
بعدم هنوز به صورت رسمی هیچی تایید نشده شما اومدی مقایسه کردی بعد میگی کیا اپتیما بهتر از لکسوسه؟
خدایا چرا اخه؟
خود کره ایی ها اینطوری نمیگن درباره کیا که شما متعصبانه دارین میگین.
NAVID۰۰۹۸
۸ اسفند ۱۳۹۹کاربر لکسوس
چی میگی رفیق !
من کجا گفتم اپتیما بهتر از لکسوس هست !
یعنی تو پدال باید مثل بچه دبستانیها همهچیز را ریز به ریز بگیم تا برای کودکان قابل فهم باشه !!!!
روند طراحی لکسوس nx را گفتم !
در ضمن خودم طرفدار لکسوس هستم !
فقط میخواهید یه تِزی بدهید و بروید دنبال کارتان ، عجبا !!!
R@m!n
۷ اسفند ۱۳۹۹نیسان چی بود و چی شده حیف واقعا
ツSAMURAIツ
۷ اسفند ۱۳۹۹من تو بخش خودرو های اسپورت نیسان رو خیلی بیشتر از تویوتا قبول دارم
بیش از پنجاه ساله که سری Z و GTR رو بی وقفه تولید می کنه
در حالی که تویوتا هر چی ماشین اسپورت داشت رو نابود کرد
2000GT
Celica
MR2
AE86
فقط الان سوپرا رو داره که در اصل یه بی ام و Z4 و یه GT86 که در سوبارو brz هستش
Farzad
۷ اسفند ۱۳۹۹چه اینتریور زیبایی مخصوصا فرمونش ، کاملا یه حس اسپرت خاص رو بهت منتقل میکنه .
مهدی
۷ اسفند ۱۳۹۹این از اون دود کنده ایاس که دیگه نگو و نشنووو
میثم
۷ اسفند ۱۳۹۹عجب حس شیرینی
هنوزم خیلی جذابه
NAVID۰۰۹۸
۷ اسفند ۱۳۹۹این خودرو سلطان دریف ژاپنیبازها به حساب میاد و یه برنامه بود در قدیم که یه مجری عرب در یه شبکهی ماهوارهای سلبریتیهای معروف را سوارش میکرد و تا مرز جنون دریفت میکشید و سلبریتیهای مهمان از اوج هیجان به قَهقَه و خندههای هیجانی میوفتادند و برنامهی جالبی بود ، فکر کنم حدود ۱۵ سال پیش بود !
این دست خودروهای ژاپنی جون میدن برای تیونینگ و ارتقاء !
قهوه
۸ اسفند ۱۳۹۹باورتون میشه خودروی مورد علاقم نیسان gt-r هست؟
از عجایب این نیسان جی تی ار اینه که دوتا میلنگ داره.
و جعبه دنده تو قسمت عقب ماشینه. موتور جلو ماشینه.
یه چرخ لنگر بعد موتور نصبه. بعد شفت از اینجا میره به طرف عقب به جعبه دنده. و از جعبه دنده یه میلنگ دیگه میاد جلوی ماشین برا چرخای جلو.
حسین دهمرد
۸ اسفند ۱۳۹۹منظورتون دو تا میل گاردانه؟
برگ برنده ی نیسان شاسی جادوییشه.
سلمان
۸ اسفند ۱۳۹۹عجب حرفی زدی !!! آقا گاردان و میل لنگ دوتا مقوله متفاوت و جدا از هم هستن
زیزیگولو
۸ اسفند ۱۳۹۹نیسان Z350 واقعاً زیباست و در کل یه طراحی کاملاً متفاوت تر از هم مدلای خودش داره که عرصه رو واسه اونا تنگ کرده
Aliasn
۸ اسفند ۱۳۹۹میلنگ توی موتوره و پیستون ها رو به هم وصل کرده ولی گاردون (گاردان)گیربکس رو به دفرانسیال متصل کرده . یکی از کامنت ها نوشته بود که نیسان اسپورت هاشو خیلی وقته مداوم میسازه ولی تویوتا نه.
نیسان هم آنچنان مداوم تولید نکرده ،نیسان سیلویا که با کد sدر سه مدل s13.s14.s15تولید شدن و مدل sxرو (sx180.sx240و بقیشو نمیدونم ) که در نوع خودشون اسپورت های بی نظری بودن ودریفتر ها در دهه ۹۰ میلادی ازشون استفاده میکردند دیگر تولید نمیشن که انشالله یکی به دادشون برسه