نیسان از نظر پنهانکاری درباره محصولات جدید و بهروز شده خود کاملاً خوب عمل میکند. هماکنون برای اولین بار میتوانیم نگاهی به ماکسیما ۲۰۱۹ فیس لیفت داشته باشیم و همانگونه که مشاهده میکنید به نظر میرسد فرایند تست این خودرو به خوبی پیش میرود. واضح است که این خودرو تنها یک عمل جراحی نسبتاً ساده را تجربه خواهد کرد زیرا پوششهای استتاری تنها در بخشهای جلو و عقب بکار رفتهاند.
خب سدان پرچمدار نیسان چه در چنته دارد؟ نمای جلوی بازنگری شده ما را به یاد آلتیمای جدید که اواخر این ماه در نمایشگاه نیویورک معرفی خواهد شد میاندازد. این خودرو را هنوز ندیدهایم اما قبلاً کانسپت Vmotion 2.0 دارای جلوپنجره تیزتر و طراحی گوشه دارتری بوده و آلتیما نیز شاخصههای طراحی آن را خواهد داشت. نیسان گفته این کانسپت پیشنمایشی از سدان های جدید بوده بنابراین انتظار داریم چراغهای جلو و جلوپنجره ماکسیما از کانسپت یاد شده الهام بگیرند.
انتظار میرود بخش عقب این خودرو نیز همان طراحی گوشهدار را داشته باشد و چراغهای این بخش بیشتر بهسوی پانلهای جانبی کشیده شوند. بخش پایینی نیز شاید طراحی بهتری داشته باشد و خروجیهای ۴ تایی اگزوز نیز جایگزین دو خروجی کنونی شوند.
نیسان ماکسیمای کنونی از نظر تجهیزات استاندارد کمی خساست به خرج داده اما نسخه فیس لیفت احتمالاً تجهیزات کمکراننده و ایمنی بیشتری را به همراه سیستم پروپایلوت سفارشی خواهد داشت. شنیدهایم که سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی نیز در ماکسیما فیس لیفت بکار خواهد رفت اما انتظار نداریم هنوز ماکسیما را به فرم هیبریدی ببینیم. پیشرانه خودروی مورد بحث همان نسخه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۰۰ اسب بخار بوده و یک گیربکس CVT بازنگری شده وظیفه انتقال نیرو به چرخهای جلو را عهدهدار خواهد بود. هنوز زمان معرفی نیسان ماکسیما فیس لیفت اعلام نشده اما احتمال رونمایی از آن در تابستان سال جاری وجود دارد.
???? نیسان ماکسیما ???? تنها ماشینی هست که همه جوره قبولش دارم با اینکه مدل قدیمی تو ایران حضور داره ولی همیشه با رقبای جدید خودش مقایسه میشه و سنگ محک خوبی برای رقبا حساب میشه ولی حیف که این مدل تو ایران حضور نداره
سلام. خیر ماکسیما و تویوتا آوالون تو یک کلاس هستند و کمری و نیسان آلتیما تو یک کلاس. اگر مقررات مسخره منع واردات بالای 2500 سی سی نبود، ماکسیما برای من نوعی ایده آل ترین ماشین بود. من ماکسیما مونتاژ ایران و نیسان تیانا داشتم. زمان خودشون عالی بودن ولی الان دیگه خیلی قدیمی شدن. ماکسیمای ایران که دیگه کاملاً از رده خارج محسوب میشه.
ایمان
۱۹ اسفند ۱۳۹۶???? نیسان ماکسیما ????
تنها ماشینی هست که همه جوره قبولش دارم با اینکه مدل قدیمی تو ایران حضور داره ولی همیشه با رقبای جدید خودش مقایسه میشه و سنگ محک خوبی برای رقبا حساب میشه ولی حیف که این مدل تو ایران حضور نداره
رضا
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ماکسیما عشقه، بچه ها ماکسیما و کمری شش سیلندر در یک کلاس قرار میگیرن؟ هر دو مید سایز هستند؟
امیرحسین
۱۹ اسفند ۱۳۹۶سلام. خیر ماکسیما و تویوتا آوالون تو یک کلاس هستند و کمری و نیسان آلتیما تو یک کلاس. اگر مقررات مسخره منع واردات بالای 2500 سی سی نبود، ماکسیما برای من نوعی ایده آل ترین ماشین بود. من ماکسیما مونتاژ ایران و نیسان تیانا داشتم. زمان خودشون عالی بودن ولی الان دیگه خیلی قدیمی شدن. ماکسیمای ایران که دیگه کاملاً از رده خارج محسوب میشه.