نیسان طبق استراتژی جدید خود قصد دارد طی هجده ماه آینده دوازده محصول جدید را معرفی کند. در این رابطه، این شرکت ژاپنی بهتازگی تیزر کوتاهی را منتشر کرده که پیشنمایشی نهچندان واضح از این دوازده محصول جدید را نشان میدهد. یکی از این خودروهای جدید که احتمالاً برای بسیاری مهمترین هم محسوب میشود، جانشین کوپهٔ سالخوردهٔ 370Z است که در مطلبی مجزا بدان پرداختیم؛ بنابراین حالا وقت آن رسیده دیگر محصولات جدید نیسان که در این تیزر دیده میشوند را هم شناسایی کنیم. در این ویدئو خودروها به ترتیب حروف الفبا از A تا Z نشان داده میشوند و سپس در پایان ویدئو نیز نام همهٔ آنها بهسرعت به نمایش درمیآید.
کراساوور الکتریکی آریا
تیزر با نسخهٔ تولیدی کراساوور الکتریکی آریا آغاز میشود که بسیاری از ویژگیهای ظاهری نسخهٔ کانسپت خود را حفظ کرده است. این خودرو از قوای محرکهٔ دوموتورهٔ پرفورمنس بالا برخوردار خواهد بود تا قدرت و هندلینگی در حد و اندازهٔ بسیاری از خودروهای اسپرت پریمیوم را ارائه کند.
فیسلیفت آرمادا
اسیووی فول سایز پاترول در ایالاتمتحده با نام آرمادا عرضه میشود. نسخهٔ بروز شدهٔ پاترول بهتازگی در خاورمیانه معرفی شده و آرمادا نیز بهزودی با همان بهروزرسانیها که شامل مواردی مثل چهرهٔ تازه با چراغهای جلوی LED بومرنگ شکل، سیستمهای ایمنی جدید و… میشود را تجربه خواهد کرد.
نسل جدید فرونتیر
در این تیزر برای اولین بار میتوانیم نسل آیندهٔ پیکاپ میان سایز فرونتیر را ببینیم هرچند بسیار مبهم. فرونتیر جدید بسیار بزرگتر از نسل کنونی به نظر میرسد و همچنین در ظاهر با فیسلیفت پیکاپ ناوارا که آنهم در این ویدئو دیده میشود تفاوت زیادی دارد.
فیسلیفت کیکس
خودروی بعدی فیسلیفت کراساوور کوچک کیکس است که بهتازگی با قوای محرکهٔ الکتریکیشدهٔ جدید نیسان بنام e-Power در جنوب شرقی آسیا معرفی شده است. انتظار میرود بهزودی نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ این ماشین در بازار آمریکای شمالی هم عرضه شود.
کراساوور نامشخص
در تیزر، بعد از کیکس کراساووری با حرف ابتدایی M دیده میشود که این میتواند نسل جدید مورانو را به ذهن متبادر کند اما خودرویی که در تیزر دیده میشود خیلی کوچکتر از آن به نظر میرسد که بتواند مورانو باشد؛ بنابراین احتمالاً این خودرو کراساوور کاملاً جدیدی است که میتواند حتی از کیکس هم کوچکتر باشد.
نسل جدید نوت
محصول جدید بعدی نیسان نسل جدید خودروی سابکامپکت نوت است که نسل کنونی آن در سال ۲۰۱۲ به بازار آمده و هماکنون کاملاً سالخورده شده است. این ماشین ترکیبی از هاچبک و امپیوی است و عرضهٔ آن از سال گذشته در ایالاتمتحده خاتمه یافته است.
فیسلیفت ناوارا
ناوارا دیگر پیکاپ میان سایز نیسان است که در بازارهای اروپایی و آسیایی و همینطور استرالیا عرضه میشود. در گذشته ناوارا و فرونتیر در ظاهر کاملاً باهم یکسان بودند اما با توجه به این تیزر، به نظر میرسد این دو پیکاپ در نسخههای جدید خود هیچ اشتراک ظاهری باهم نداشته باشند.
نسل جدید پثفایندر
محصول جدید بعدی نیسان کراساوور فول سایز پثفایندر است که هماکنون در بخش بشدت رقابتی کراساوورهای فول سایز بازار آمریکای شمالی کاملاً سالخورده شده است. به نظر میرسد پثفایندر در نسل جدید کراساووری بلندتر با دماغهای تهاجمیتر باشد.
نسل جدید قشقایی
کراساوور کامپکت قشقایی که در آمریکای شمالی با نام روگ اسپرت عرضه میشود، پرفروشترین محصول نیسان در اروپا محسوب میشود. نسل کنونی این خودرو از سال ۲۰۱۳ در بازار حضور دارد و بنابراین هرچه سریعتر باید با نسل جدید جایگزین شود.
نسل جدید روگ
برادر بزرگتر قشقایی در این تیزر با نام آمریکایی خود یعنی روگ معرفی شده است زیرا این کراساوور کامپکت در اروپا با نام ایکستریل عرضه میشود. چندی پیش تصاویری از نسل جدید روگ/ایکستریل افشا شد و بنابراین بهزودی باید شاهد معرفی آن باشیم.
فیسلیفت ترا
ترا یک اسیووی میان سایز با ساختار بدنه روی شاسی است که بر اساس پیکاپ ناوارا ساخته شده و صرفاً در منطقهٔ جنوب آسیا عرضه میشود. هرچند ترا در سال ۲۰۱۸ معرفی شده و هنوز خودروی جدیدی محسوب میشود اما با توجه به فیسلیفت شدن ناوارا، احتمالاً قرار است ترا هم از همان بهروزرسانیها بهرهمند شود.
[دانلود ویدئو]
datsun
۱۰ خرداد ۱۳۹۹نیسان با قدرت برگشت بعضی ها گفتن نیسان به قهقرا رفت، نیسان شرکتی نیست با افت سهام و مشکلاتی اینچنین محو بشه کمپانی که ۱۱۰ سال سابقه داره
به نظرم نیسان باید ترا رو جهانی کنه suv قابلی هست واسه آفرود و پت فایندر به ریشه گذشته برگرده ،یه suv واقعی تو کلاس پرادو باشه.
Amir Machine
۱۰ خرداد ۱۳۹۹بطورکلی اوضاع اتحاد رنو نیسان در حال حاضر خوب نیست اما با استراتژی جدیدی که در پیش گرفتن امیدوارم خیلی زود شرایطشون بهتر بشه، این دوازده محصول جدید نیسان هم که به بازار بیان قطعاً افزایش فروش خواهد داشت
بنظرم بخشی از اوضاع نامساعد فعلی نیسان درنتیجه کمکاری خودشه چون بجز سدانها تقریباً همه محصولاتش قدیمی شدن و خب معلومه تو بازار رقابتی دنیا فروششون کم میشه
محصولات نیسان بشدت به این خونهتکونی نیاز داشتن
در مورد ترا هم درسته بهتره بصورت جهانی عرضه بشه، البته خود ترا یه SUV واقعی همکلاس پرادو هست و دیگه نیازی نیست پثفایندر هم به این بخش وارد بشه، ترا میتونه جانشینی برای نسلهای قبلی پثفایندر باشه
از طرف دیگه، پثفایندر هم باید همچنان کراساوور فول سایز باقی بمونه چون این کلاس تو آمریکای شمالی بشدت محبوب و پرفروشه
آرمان
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ایشالا نیسان بمونه ولی رنو نابود شه به امید خدا خخخخخخخخخخخ
meysam
۱۰ خرداد ۱۳۹۹با همین فرمون بره جلو تا چند سال دیگه رنو برای بقای خودش باید از نیسان کمک بگیره
مهدی
۱۰ خرداد ۱۳۹۹جدای بحث درست خونه تکونی شاسی ها،باید در انتخاب شرکای تجاری ش هم تجدید نظر کنه
Nissan...Japan
۱۱ خرداد ۱۳۹۹فقط از بین همه اینا مونده گودزیلا که سبد محصولات نو نوار نیسانو تکمیل کنه فقط باید چه از نظر طراحی چه از نظر پرفورمنس محصولی باشه که دوباره برند نیسان و gtr رو برای حد اقل ۸ سال بندازه سر زبونها.