نیسان جوک شاید دارای سیستم چهار چرخ محرک در برخی تریم ها باشد اما با این وجود هم نمیتوان روی آن در عبور از مسیرهای ناهموار خیلی حساب باز کرد.
البته این نمونهی خاص که در تصاویر مشاهده میکنید کاملاً آمادهی آفرود بوده و آسانتر از نسخههای استاندارد میتواند به دل جنگل و دشت و صحرا بزند.
این کراس اوور ساب کامپکت که توسط Autobot Autoworks ارتقا یافته از قوسهای جدید چرخها، پوششهای پلاستیکی بیشتر و برخی تغییرات بدنه سود میبرد. همچنین نوار نوری محوری روی سقف و سپر جلو نصب شده است. رینگ و لاستیکهای جدید به همراه رنگ قرمز مات و چشمنواز از دیگر شاخصههای منحصربهفرد این جوک سفارشی هستند.
این خودرو که پروجکت لیدی باگ نام گرفته ارتفاعی بیشتر از نسخههای استاندارد داشته و همین موضوع به عملکرد بهتر آن در مسیرهای ناهموار کمک میکند.
درحالیکه تیونرهای متنوعی کماکان اقدام به معرفی پکیجهای افترمارکتی برای نسل فعلی جوک میکنند نیسان در حال کار روی نسل جدید این خودرو است. ظاهراً نسل جدید جوک در ماههای آینده جایگزین مدل ۸ سالهی فعلی خواهد شد و شاید از پلتفرم V رنو-نیسان-میتسوبیشی سود ببرد.
بهزاد
۲۱ شهریور ۱۳۹۷وارد شانه خاکی کنار جاده بشه از هم میپاشه…..
مزدا
۲۱ شهریور ۱۳۹۷فسقلی جذاب
حسین
۲۱ شهریور ۱۳۹۷دوستان کدام خوش فروش تر هست؟ (در ایران)
جوک پلاتینیوم +
Chr هیبرید –
حسین
۲۱ شهریور ۱۳۹۷یعنی chr هیبرید خوش فروش تر هست؟
mahdy
۲۱ شهریور ۱۳۹۷از روز اول از این ماشین خوشم نیومد
حالا این دیگه بد تر رسما اسباب بازیه اون عکس از نمای بغل رو ببین
برای زیر 14 سال جذابه چون همونطور که گفتم اسباب بازیه
NAVID۰۰۹۸
۲۱ شهریور ۱۳۹۷هر وقتی مطلبی از این خودرو در پدال صادر میشه ، من یه لبخند مَلیح روی لبم شکل میگیره .
جداً دوست دارم مثل یه بچه بانمک که لُپشو میکشی ، لُپ نیسان جک هم بکشم .
کوچولوی جذاب ژاپنی که در سالهای آینده بیشتر به چشم میاد به سبب این مدل از طراحی خاص که برای بازار عموم ساخته شده .
شما ببینید از زمانی رونمایی این خودرو تا بحال ، چقدر تیونینگ روش انجام دادن ، و این یکی از تفاوتهای بارز یک خودروی ژاپنی ، نسبت به باقی خودروهاست .