نیسان

پکیج‌های جدید لیبرتی واک برای گودزیلا!

لیبرتی واک از آن تیونرهایی بوده که بی‌وقفه در حال ارائه بسته‌های ارتقایی افترمارکتی برای خودروهای مختلف بوده و جدیدترین برنامه آن‌ها حول محور نیسان GT-R می‌چرخد.


گودزیلا که به خاطر پرفورمنس ترسناک خود شهره خاص و عام بوده نه یکی بلکه دو کیت بدنه را از سوی لیبرتی واک دریافت کرده است. این کیت‌ها شامل گلگیرهای برجسته، نشان مخصوص لیبرتی واک، سپرهای جدید در جلو و عقب، بال‌های بزرگ و قطعات دیگر می‌باشد.

اگر با کارهای این تیونر آشنا باشید می‌دانید که آن‌ها معمولاً قطعات بدنه از جنس FRP یا CFRP را ارائه می‌کنند. در این مورد، کیت ساخته شده از FRP بهای ۱۳۷۸۰ دلاری داشته درحالی‌که دومی هزار دلار گران‌تر است. البته کیت دیگر که تنها از FRP ساخته شده بهای ۱۵۵۰۰ دلاری دارد.


متخصصان این موسسه تیونینگ ژاپنی به مشتریان اجازه داده‌اند که هر قطعه را به‌صورت جداگانه نیز سفارش دهند. یک سیستم تعلیق بادی با بهای آغازین ۷۹۰۰ دلاری و طیف وسیعی از رینگ‌ها تکمیل‌کننده کار هستند.

انتظار بهبود خروجی پیشرانه را نداشته باشید زیرا لیبرتی واک تنها کارهای تیونینگ روی بدنه را انجام می‌دهد. البته اگر دغدغه اصلی شما بهبود عملکرد خودرو باشد بهتر است سری به گاراژ تیونینگ Switzer Performance یا AMS Performance بزنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3016 ديدگاه)

    یکی از بهترین خودروها برای تیونینگ، همین گودزیلاست، راحت میشه از موتورش بالای ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت گرفت.

    1. datsun

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3953 ديدگاه)

      AMS بالای ۱۷۰۰ اسب ازش گرفته

      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (3016 ديدگاه)

        نمونه ۲۵۰۰ اسب بخاری هم از GTR موجوده که پیست درگ رو به خاک و خون می‌کشه.

    2. serial winner

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11527 ديدگاه)

      .
      فرشاد جان باید ببینی موتوری 3/8 که ازش 1500hp بگیرن آیا دوامش رو حفظ خواهد کرد یا نه.

      مسلما استهلاک و فرسودگی موتور به شدت افزایش پیدا میکنه.

      نیسان خودش بهترین موتور ها رو میسازه و تا حد امکان ازشون قدرت میگیره ، بدون اینکه به ماندگاری و دوامشون لطمه بخوره.

      عاشق GT-R معمولی هستم و اگر قراربشه نسخه ی تیون شدش رو بگیرم ، فقط به سراغ Nismo میرم که مال خود نیسانه و ماشین رو با مسئولیت و آینده نگری کامل تیون میکنه.

      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (3016 ديدگاه)

        قطعا منم نیسمو رو انتخاب میکنم؛
        خوشم نمیاد بیش از حد به ماشین فشار وارد شه، اصلا نیازی به این کار نمیبینم، کسایی که قید دوام رو میزنن، معتاد قدرت‌های نجومی هستن.

  2. serial winner

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11527 ديدگاه)

    .
    چند وقت پیش در یکی از سایت های خودرویی هوراکان و اونتادور تیون شده رو معرفی کردن . فکر کنم مال “هفنر” بود.
    اوراکان : 2200Hp/ صفر تا چهارصد 19 ثانیه
    اونتادور : 2500Hp / صفر تا چهارصد 18/5
    نصب توربوی بزرگ و بالا بردن بوستش اصلا کار سختی نیست.

    1. datsun

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3953 ديدگاه)

      آره خوب میشه
      ولی اینای که گفتی هم حجم خیلی بیشتری دارن هم تعداد سیلندر خیلی بیشتری نصبت به gtr

      1. Serial winner

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (11527 ديدگاه)

        .
        آره دوست عزیز ، کلا بحثم اینه که واسه تیونر ها استهلاک و ماندگاری ارزشی نداره وفقط به فکر عدد و رقم اند
        قدرت و‌ بخصوص گشتاور بالای ۱۰۰۰ برای گیبربکس ماشین ویران کنندست
        چند سال پیش خوندم مهندس بوگاتی برای طراحی گیربکسی که بتونه گشتاور ۹۹۴ نیوتن متری ویرون ۱۶.۴ رو‌ تحمل کنه ۶ سال زمان گذاشته بود ، عکس های قبل و بعدش رو گذاشته بودن طرف کلا ۲۵ سال پیر شده بود از بس طرح های مختلف رو آزمایش کرده و شکست خورده بود.
        حالا این تیونر ها میان روی‌ گیربکسی که برای 600 یا 700 اسب بخار طراحی شده 3 برابر فشار میارن. همه جای ماشین تحت فشار قرار میگیره از موتور گرفته تا لاستیک

  3. ماتئوس

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (693 ديدگاه)
  4. الف.ی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1783 ديدگاه)

    نظر خودم رو میگم به شخصه برام کارهای لیبرتی واک به اندازه بقیه تیونر ها جذابیت نداره

  5. datsun

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3953 ديدگاه)

    اینجا یه یادی میکنم از انجین ۳.۵ لیتری ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی نیسان که ۶۲۰ اسب بخار نیرو تولید میکرد .
    در سال ۱۹۹۲ روی نیسان p35 نصب شد
    بهترین صدای انجین که من تا به حال از یک نیسان شنیدم همین p35 بود .

    1. فرزین

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (8 ديدگاه)

      داتسون جون موتوری که میگی این قدرت رو‌ تو 12000دور بر دقیقه تولید می کردش و موتور معمولی نبود قدرت زیادش به خاطر دور بالاش بود صداش هم خیلی محشره

  6. alireza

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دقیقا دوست عزیز وقتی که یک تیونر از موتور این قدر نیرو می گیره باید گیربکس ودیفرانسیل رو عوض کرد اما نمیکنن در نتیجه ماشین وقتی که تخته گاز میری امکان داره کل موتورش بیاد پایین این تیونر ها فقط می گن قدرت قدرت و این کار کل ماشین رو خراب میکنه یکی از دوستا ن روی پارس TU5توربو بسته وماشین 305 اسب قدرت داشت یه روزخودش میگفت یه روز با ماشین تخته گاز رفته بود وکل گیر بکس ودیفرانسیل و…… اورده پایین در کل این کارها خوبه ولی به اندازه اش

    1. Serial winner

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11527 ديدگاه)

      درسته دوست عزیز بهترین تیون رو خود شرکت و تیونر های زیر نظرش انجام میدن.
      مثل m power ، nismo یا audi sport

  7. احمد دینار

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1042 ديدگاه)

    شرکتهایی که ماشین را تیونهای عجیب میکنن برای استفاده در درگها اینکار را انجام میدن و کل مجموعه فنی عوض میشه، هیچوقت نمیان نیسان را تیون کنن ولی از جعبه دنده استاندارد استفاده کنن.
    ماشین یک دوره مسابقه میده بعد میره برای اصلاحات وتعمیرات، اونی هم که گفته پارس را تیون کرده با 305 اسب بخار معلومه که جعبه دنده نمیتونه اون قدرت را تحمل کنه، تیون غیر اصولی جزء ضرر هیچی نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا