علیرغم گذشت حدود ۸ سال از حضور در بازار، کوپه دیفرانسیل عقب نیسان 370Z در آیندهای نزدیک جانشینی جدید نخواهد داشت. این را مدیر ارشد نیسان استرالیا آقای ریچارد اِمِری میگوید. این اطلاعیه در خلال مصاحبه با موتورینگ و در زمان عرضه مدل 370Z نیسمو صادر شده است. زمانی که از مدیر نیسان درباره خبر منتشر شده در ژانویه و احتمال نمایش یک کانسپت در نمایشگاه خودروی توکیو پرسیده شد او گفت که هیچچیزی درباره خودروی نمایشی جدید برای پیشنمایش Z بعدی نمیداند!
حداقل تا چند سال آینده شاهد جانشین مستقیم نیسان 370Z نخواهیم بود. مدیر ارشد نیسان در استرالیا گفته خودروهای اسپورت در مقایسه با محصولات عادی معمولاً دوره زمانی بیشتری در دسترس هستند. او اذعان کرده این خودرو به انتهای عمر خود رسیده اما میتواند تا زمان عرضه نسل جدید در بازار حضور داشته باشد.
این سخنان تنها چند روز پس از معرفی مدل سال ۲۰۱۸ این کوپه اسپورت ایراد شده است. در مدل ۲۰۱۸ برخی تغییرات جزئی صورت گرفته که احتمالاً باعث نخواهد شد هر چه سریعتر سری به نزدیکترین نمایندگی نیسان بزنید. این تغییرات عبارتاند از رنگ قرمز متالیک، رینگهای ۱۹ اینچی جدید و تعدادی از جزئیات مشکی بدنه که قبلاً تنها در نسخه نیسمو وجود داشتند. داخل کابین نیز یک سیستم اطلاعات سرگرمی ۷ اینچی آپشنال قرار داشته که به همراه دوربین عقب، ناوبری ماهوارهای و دیویدی پلیر تکمیل کننده تغییرات هستند.
نیسان 370Z مدل ۲۰۱۸ از پیشرانه آشنای ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری با خروجی ۳۲۳ اسبی در مدل پایه و قدرت ۳۵۰ اسب بخاری در نسخه نیسمو بهره میبرد.
درست همانند 370Z، گودزیلای معروف یعنی GT-R نیز زمان زیادی در بازار حضور داشته و به نظر نمیرسد تا پایان دهه میلادی جاری شاهد معرفی نسل جدید آن باشیم.
Hemichan
۱۸ شهریور ۱۳۹۶حالا چه اصراریه عوض شه
ماشین به این خوبی
یکی 370 یکی چلنجر یکی Humvee
یکی هم گودزیلا
serial winner
۱۸ شهریور ۱۳۹۶.
نیسان کلا ماشین هاش رو زیاد رو خط تولید نگه میداره.
یک نیسان همیشه نیسانه هر چند پیر شده باشه.
۳۷۰زد هنوز توان رقابت داره اما هیچ کس قدیمی شدنش رو انکار نمیکنه
:::فرشاد:::
۱۸ شهریور ۱۳۹۶طراحی متفاوت و جذاب داخلی و خارجی، مجموعه فنی رضایتبخش، مناسب بودن برای انواع تغییرات (تیونینگ) و قیمت مناسب، از 370Z اونقدر ماشین دلبری ساختن که بشه زمان بازنشستگیش رو به تاخیر انداخت.
کارل شلبی
۱۸ شهریور ۱۳۹۶به نظر من هم ماشین خوبی هست چون امکان داره جانشینش مثل این دلبری نکنه چون بعضی از ماشینا با یک نسخه جدید پسرفت میکنن. پس همین بهتر که برای چند سال تو بازار بمونه.
sina.d
۱۸ شهریور ۱۳۹۶به مدیر نیسان بگین داداش اصلا نگران نباش نیسان آبی هنوز داره با تمام قدرت تولید میشه تو یه نقطه ای از دنیا این عروسک که جایه خود دارد
سعید(تهران)
۱۸ شهریور ۱۳۹۶مشکل بزرگ نیسان برای نسل جدید این و GTR به نظر من انتقال درست کاراکترشون هست، این دوتا بر خلاف اکثر شرقیها کاراکتر قوی دارن و جایگزینیشون باید خیلی با احتیاط صورت بگیره…
Shahryar
۱۸ شهریور ۱۳۹۶هنوزم دل رباست،فعلا نیاز صد در صد برای تغییرش نیست، نیسان زد مثل میتسوبیشی اولوشن با طراحی اولیه هنوزم طرف دار داره