شاید جانشین نیسان GT-R که مدتهای زیادی است منتظر آن هستیم تفاوت زیادی با نسل فعلی R35 نداشته باشد. این را یکی از رسانههای ژاپنی میگوید.
GT-R R35 یکی از قدیمیترین خودروهای بازار است. اولین بار در سال ۲۰۰۷ شاهد معرفی گودزیلا بودیم و با اینکه نیسان بهروزرسانیهای زیادی را برای آن در نظر گرفته اما گستردهترین تغییر این خودرو در سال ۲۰۱۶ انجام شد. البته ژاپنیها شاید بجای ایجاد تحولی همهجانبه در نسل جدید R36 این خودرو به دنبال راهحلی تکاملی باشند. حداقل از نظر فنی میتواند چنین چیزی رخ دهد.
مجله ژاپنی Best Car میگوید پس از معرفی Z جدید که بر اساس نسخه ارتقا یافته از پلتفرم 370Z معرفی شده، GT-R جدید هم از بدنهای کاملاً نوین برخوردار خواهد بود و کابین نیز بهطور مشابه دگرگون خواهد شد تا از تکنولوژیها و سیستمهای ایمنی مدرنی برخوردار باشد. به این موارد باید کاکپیت دیجیتال و سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان را نیز اضافه کرد.
اما زیر پوست نسل جدید GT-R شاسی نسل فعلی قرار خواهد گرفت هرچند تغییرات زیادی روی آن رخ خواهد داد و از قطعات و تنظیمات جدید استفاده خواهد شد. این رسانه ژاپنی مدعی شده پیشرانه VR38DETT نسل فعلی گودزیلا بدون استفاده از سیستم هیبریدی ملایم روی نسل جدید نیز نصب خواهد شد اما این خبر در حالی منتشر میشود که هر روز خبر از استانداردهای آلایندگی و صدای سختگیرانهتر به گوش میرسد. انتظار میرود این پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی بهروز شده قدرت نزدیک به ۵۹۲ اسب بخار و گشتاور ۶۵۲ نیوتون متر نیسموی فعلی را تولید کرده و آن را با گیربکسی اتوماتیک به هر چهار چرخ بفرستد.
ما نمیدانیم که نیسان چگونه میخواهد بدون استفاده از دستیار هیبریدی استانداردهای آلایندگی مدرن را پاس کند. شاید این خودروساز میخواهد سبد محصولاتش ترکیبی از نمونههای تمام الکتریکی و هیبریدی باشد تا بتواند مجموع آلایندگی کمتری داشته باشد. حتی اگر اینگونه هم باشد سؤالاتی درباره عرضه یا عدم عرضه GT-R جدید در اروپا وجود خواهد داشت چراکه این قاره سختگیری شدیدی درباره خودروهای درونسوز خواهد داشت.
ظاهراً تکنولوژی هیبریدی ملایم برای آینده رزرو شده و پیش از الکتریکی شدن کامل GT-R روی نسخههای آتی این هیولا بکار خواهد رفت.
گفته شده GT-R R35 از پاییز سال ۲۰۲۲ بازنشسته شده و نسل جدید اوایل سال ۲۰۲۳ پدیدار خواهد شد هرچند فعلاً خبری رسمی دراینباره منتشر نشده است.
آرین
۲۳ تیر ۱۴۰۰آنچنان همه چیزش ناامید کننده نیست.
فقط گیربکس اوماتش و بدنهش اگر این باشه ناامید کنندهست.
S
۲۳ تیر ۱۴۰۰شاید توانشو نداره دوباره ماشینی مثل GTR فعلی خلق کنه
دقیقا مثل بعضی ماشین های تویوتا
ممد ژانگولر
۲۳ تیر ۱۴۰۰اگه همینی باشه که نشون داده همچین بدهم نیست
از رو فراری خواسته اسکی بره
چه اشکالی داره همه از رو هم اسکی میرن اینم بره
خداییش ظاهرشو الخصوص از نمای عقب خوشمان امد به قول ترول اعظم سایت
datsun
۲۳ تیر ۱۴۰۰نیازی به کپی نداره خودش به اندازه کافی اصالت داره یکی از قدیمی ترین سوپر ماشینهای دنیا همین جی تی ار نیسانه با قدمت ۵۰ سال.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۳ تیر ۱۴۰۰یادمون نره که جد این ماشین یعنی سلیکا خودش با الهام از موستانگ درست شد که حتی خیلیا اونو یه پونی کار ژاپنی میدونن، با این حال دیگه نیازی به گفتن قدمت سه تفنگدار آمریکایی نیست چون اونا از این قدیمیترن….
MOHAMMAD.n.r
۲۲ مرداد ۱۴۰۰داداش این جی تی اره!!! جدش یکی دیگست!
جدش هیچ شباهتی به ماشینای امریکایی نداشته و طراحی خاص خودشو داشته.
سلیکا جد سوپراس.
Shirko
۲۳ تیر ۱۴۰۰طراحی جلوش ریماک ، عقبش فراری اس اف ۹۰
datsun
۲۳ تیر ۱۴۰۰یعنی واقعا نمیدونی این تصاویر اصلا ربطی به جی تی ار نداره و یه سایت نشسته طراحی کرده فکر کنم باید پدال یه گوشه بنویسه بعضی تصاویر واقعی نیستن و تا بعضی ها بفهند صرفا یه رندر غیر رسمی اند. واقعا خوندن بعضی کامنتها آدم رو تو فکر میبره.
ممد ژانگولر
۲۳ تیر ۱۴۰۰داداش داتسون من خودم از هواداران نیسمو هستم خودتم میدونی
کجای حرفم اشتباه بود؟!! منظور منم همین بود اگر این طرح اجرا بشه از روی فراری اسکی رفته . هیچ اشکالی هم نداره
حالا توضیح بده چرا عصبی هستی ؟!!
Nima+RST
۲۳ تیر ۱۴۰۰این عکسا که معلومه رندر غیر معتبرن و همینجوری واسه جذابیت مطلب گذاشتن
Reza Waffen SS
۲۴ تیر ۱۴۰۰حالم بهم خورد کاش اونی نباشه که تو عکساس
مازیار
۲۳ تیر ۱۴۰۰فکر نمیکنم کسی هم انتظار داشت که ژاپنی ها بیان و اتاق و کابین و موتور رو از بیخ و بن عوض کنن بهرحال طبق سنت می بایست یه جای کار بدون تغییر کمتری منتقل بشه ، سنتی که در اون محافظه کاری با سوددهی ارتباط مستقیم داره
اما این دلیل نمیشه که انتظار براش هیجان انگیز نباشه هرچی باشه GTR هست دیگه
(Saeed(peugeot
۲۳ تیر ۱۴۰۰با سلام …..
پدال جان چند وقتی هست مطالب سایت به طرف موضوعات متفرقه خودرویی رفته …. واین اصلا جالب نیست …..
اوپل آسترا جدید از دیروز رونمایی شده و همه سایت ها پوشش به غیر از شما ……
به نظر من خبر رونمایی یه خودرو خیلی مهم تر از اخبارای دیگه باشه که دیروز مطالب شو گذاشتید ….
akrh78
۲۳ تیر ۱۴۰۰هر ماشینی از فراری و لامبورگینی بگیر تا پژو و رنو وقتی رونمایی میشه خبرش حداقل فرداش کار میشه همون لحظه که نمیشه لایو با مراسم رونمایی خبرش بیاد تو پدال
Amir
۲۳ تیر ۱۴۰۰دوستان الکی که نیس
جی تی آره گودزیلا ژاپن
بعد کمپانی های ژاپنی دیگه رو نگاه نکنین که این اعتقادات براشون اهمیتی نداره مثه تویوتا که رفت سوپرا رو با ب ام و زد یا میتسوبیشی که لنسر رو گذاشته کنار
نیسان واقعا پایبند به اصوله
همین آر۳۵ نیسمو هنوز که هنوزه رقیب می طلبه
طراحیش هم عامه پسند زیباس چون الان شما نگاه کنین ب ام و m4 جدید اومده یا خیلی ها باهاش حال می کنن یا خیلی ها متنفرن ازش
ولی m4 نسل قبلش عامه پسند زیبا بود نیسان هم عامه پسند تولید می کنه مثلا همه پاترول رو دوس دارن یا همه ماکسیما رو دوس دارن
کمپانیه که ریسک نمی کنه جی تی آر بعدی هم در حد ترکوندن خواهد بود ولی نباید عجله کرد
محمد امین
۲۳ تیر ۱۴۰۰خیلی برام جالب هست، چراغ های جلو اش حالت sf90 رو داره ، چراغ های عقبش هم حس حال طراحی مدرن فراری رو داره ، البته فقط چراغ ها
به هر حال ماشین خوبی میشه مطمنم در حدی خوبه که توربو اس رو به چالش بکشه
datsun
۲۳ تیر ۱۴۰۰تصاویر رسمی نیست یه سایت نشسته برا خودش طراحی کرده.
mahan
۲۳ تیر ۱۴۰۰گودزیلا به بهترین نحو میاد و دوباره همه رو شوکه می کنه.این تصاویرم تراوشات یک ذهن بیماره😂
Ninja
۲۳ تیر ۱۴۰۰دقیقا یه پیشرانه گنده تر یا همین اندازه ولی قویتر باید داشته باشه موتور عقب باشه (شایدم جلو 50 50 هست من دوست دارم موتور عقب شه) وزن باید کم شه خیلی همینطوری دو دف هست 100 درصد و 80 درصد باید یه گیربکس معرکه دوکلاچه باشه به احتمال 75 درصد هیربرده که باعث میشه شتاب عالی داشته باشه تو پیست خیلی کمک کنه مثل لافراری و به کمکش قدرت حدود 1000 اسب داشته باشه تنها مشکلش اینه که سبک سازی برای وزن باتری سخت میشه قیمتش هم زیاد پایین قیمتش باید کم بشه دوباره حدود 100 هزار تا (نسل قبل موقع معرفی 80 هزار دلار بود) پیشرانش باید 6 سیلندر توربو و دست ساز باشع شایدم سرنشیناش دو تا شه و از همه مهم تر موتور عقب باشه تا با رقبا یکسان شه هندلینگ بهتر شه سبک سازی هم راحت باشه ولی اگه همونطور که خیلیا میگن اگه پلتفرم قبلی باشه موتور جلو هست ولی باید سبک تر شه هندلینگ هم خیلی بهتر شه ولی تو اینجا خیلی چیزای بدی گفته موتور مثل سابق با کمی تغییر که اصلا بد محسوب نمیشه ولی درباره سبک سازی اینا حرفی نزد گفت یه گیربکس اتوماتیک داره و تغییر زیادی هم نکرده این بده و به احتمال 70 درصد یه شایعه هست ولی اگه اون 30 درصد درست باشه خیلی بد میشه انتظار ما فراتر از این چیزا بود در کل گودزیلا باید یه اس اف نود یا بهتر از اون یا نزدیکای اون باشه با قیمت خیلی کمتر مثلا 150 هزار تا و تیون پذیر با یه موتور 6 سیلندر دست ساز توربو انتظار من اینه که وقتی اومد رکورد نوربر رو باید جابجا کنه مثل سال 2015 و یه شتاب خیلی خوب داشته باشه در کل انتظار من یه اس اف نود ژاپنی و ارزون هست ولی عالی تر حتی
Ninja
۲۳ تیر ۱۴۰۰راستی یادم رفت اینو بگم ماهان جان
واقعا این تصویر یه ذهن بیماره
از نظر من نسل جدید این شکلیه
httpsNinja://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2019/12/mid-engine-nissan-gt-r50-rendering.jpg
نینجا رو پاک کن لینک رو سرچ کن
نمیدونم چرا ولی دوست دارم جی تی ار موتور وسط باشه تا با رقبا یکی بشه مثل کوروت برای لذت رانندگی و دریفت سرعت تیونینگ زد 400 هست جی تی ار باید موتور وسط بشع یا حتی هیربرد جی تی ار برا اول بودن تو پیست و درگ تیونینگ سرعت لذت رانندگیه
mahan
۲۳ تیر ۱۴۰۰اره بنظرم طراحیش همین طوری باشه.این طراحی اصلا هیچ ربطی به اصول طراحی نیسان نداره.احتمالا نسخه نیسمو نیسان رکورد های خوبی بزنه ولی فکر نکنم موتور وسط باشه ولی بنظرم نیسان پتانسیلشو داره همچین خودرو هایی درست کنه
mahan
۲۳ تیر ۱۴۰۰دقیقا نینجای عزیز مخصوصا نیسان و اینفینیتی که با پوست اندازی این سال های اخیر یکی دوسال اخیر ترکوندن و دارن حسابی پیشرفت می کنند.همون طور که جی تی ار نفس مدعیان رو میگرفت اینم همون کارو میکنه.زنده باد کابوس سوپراسپرت های دنیا
Ninja
۲۳ تیر ۱۴۰۰خیلیا گفتن ۹۱۱ رو باید بتونه بزنه ۹۱۱ درسته غول کشه ولی این گودزیلا هیولایست با شاخ و دم نه بی شاخ دم تازه از دهنش لیزم میزنه 🙃
مهدی
۲۳ تیر ۱۴۰۰در واقع این مجله میگه که پوست اندازی کامل بدون تغییر پیشرانه قراره صورت بگیره
Aryan🥋🥋🥋judo
۲۳ تیر ۱۴۰۰باید نسل جدیدش در حدی باشه که بتونه پورشه ۹۱۱ رو بترکونه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۳ تیر ۱۴۰۰راستی این رندر های عجیبی که درست کردن بد نشده! منتظر هیولا هستیم….