هرچند نیسان هنوز قیمت دقیق و نهایی نسل جدید کوپهٔ Z خود را اعلام نکرده است اما طبق گفتهٔ این شرکت، باید انتظار قیمت پایهای در حدود ۴۰ هزار دلار را برای این خودرو داشته باشیم. با این پول اما هماکنون امکان خرید خودروهای اسپرت دیفرانسیل عقب دیگری هم وجود دارد که برخی ضعیفتر و برخی حتی قویتر از Z جدید هستند. این یعنی با وجود محبوبیت روزافزون کراساوورها، هنوز هم کوپههای دیفرانسیل عقب زیادی در بازار قابل خریداری هستند. خب با این اوصاف، شما نیسان Z را انتخاب میکنید یا سراغ یکی از خودروهای لیست زیر میروید؟
فورد موستانگ GT
پیشرانه | ۵.۰ لیتری V8 |
قدرت | ۴۶۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۷۰ نیوتن متر |
قیمت | ۳۶,۴۸۰ دلار |
چرا باید بجای نیسان Z آنرا خرید؟
فورد موستانگ GT یک نماد آمریکایی و خودرویی فوقالعاده ارزشمند در برابر قیمت است. قیمت این خودرو با پیشرانهٔ هشت سیلندر ۴۶۰ اسب بخاری از تنها ۳۶ هزار دلار آغاز میشود که عالی خواهد بود.
چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟
شاید تنها دلیلی که برای ترجیح دادن نیسان Z به موستانگ GT بتواند پیدا کرد، وجود برخی قطعات داخلی ارزانقیمت در ماسل کار فورد باشد.
بامو 230i کوپه
پیشرانه | ۲.۰ لیتری I4 توربو |
قدرت | ۲۶۰ اسب بخار |
گشتاور | ۴۰۰ نیوتن متر |
قیمت | ۳۶,۳۵۰ دلار |
چرا باید بجای نیسان Z آنرا خرید؟
کسانی که نمیخواهند به خاطر جلوپنجرهٔ بزرگ سری ۴ میان جمعیت انگشتنما شوند، میتوانند سراغ نسل جدید 230i کوپه بروند و علاوه بر برخورداری از صندلیهای عقب (هرچند کوچک)، ۴ هزار دلار هم در مقایسه با نیسان Z ذخیره کنند.
چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟
هر بار که خریداران 230i پدال گاز خودروی خود را فشار میدهند، قلبشان خواهد شکست زیرا به یاد میآورند که دو سیلندر، یک توربوشارژر و ۱۴۰ اسب بخار کمتر از نیسان دارند.
تویوتا سوپرا چهار سیلندر
پیشرانه | ۲.۰ لیتری I4 توربو |
قدرت | ۲۶۰ اسب بخار |
گشتاور | ۴۰۰ نیوتن متر |
قیمت | ۴۳,۰۹۰ دلار |
چرا باید بجای نیسان Z آنرا خرید؟
هرچند تویوتا در نسل جدید سوپرا به خاطر استفاده از قطعات فنی بامو با انتقادات زیادی مواجه شده است اما همین قطعات، رانندگی لذتبخشی را تضمین میکنند.
چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟
سوپرا خودرویی کُندتر و گرانتر از نیسان Z است و امکان سفارش گیربکس دستی هم برای آن وجود ندارد.
دوج چلنجر R/T اسکات پک
پیشرانه | ۶.۴ لیتری V8 |
قدرت | ۴۸۵ اسب بخار |
گشتاور | ۶۴۵ نیوتن متر |
قیمت | ۴۱,۶۴۵ دلار |
چرا باید بجای نیسان Z آنرا خرید؟
آیا به مشخصات پیشرانهٔ چلنجر R/T اسکات پک دقت کردید؟ این موتور بهقدری جذاب است که بهتنهایی میتواند دلیلی برای فراموش کردن نیسان Z باشد.
چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟
چلنجر بهاندازهٔ ماسل کارهای رقیب در پیچها خودروی تیز و چابکی نیست و بنابراین نیسان Z در جادههای کوهستانی بهراحتی آنرا مغلوب خواهد کرد.
مزدا MX-5 میاتا RF
پیشرانه | ۲.۰ لیتری I4 |
قدرت | ۱۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۰۵ نیوتن متر |
قیمت | ۳۴,۵۲۵ دلار |
چرا باید بجای نیسان Z آنرا خرید؟
مزدا MX-5 میاتا RF یک خودروی اسپرت سبک و بسیار چابک است که با فشردن یک دکمه از کوپه به یک کابریولت تبدیل میشود.
چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟
این رودستر مزدا طراحی چندان جذابی ندارد، اندازهٔ کابین آن برای کودکان مناسب است و آنقدر کُند است که هنگام سبز شدن چراغ راهنمایی، راننده را در معرض دود کامیونهای بستنی قرار میدهد.
لکسس RC350
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 |
قدرت | ۳۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۸۰ نیوتن متر |
قیمت | ۴۵,۱۷۵ دلار |
چرا باید بجای نیسان Z آنرا خرید؟
برای کسانی که به طراحی رتروی نیسان Z علاقهٔ چندانی ندارند و ترجیح میدهند با خودروی شیکتری رانندگی کنند تا توجه مردم را به خود جلب نمایند، لکسس RC350 گزینهٔ ایدهآلی است.
چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟
هرچند پیشرانهٔ تنفس طبیعی RC350 برای اکثر علاقهمندان به رانندگی جذابتر از موتورهای چهار سیلندر توربو است اما این پیشرانه به میزان قابلتوجهی از موتور V6 توئین توربوی نیسان Z ضعیفتر بوده و از سوی دیگر، لکسس حدود ۵ هزار دلار گرانتر است.
مرسدس بنز C300 کوپه
پیشرانه | ۲.۰ لیتری I4 توربو |
قدرت | ۲۶۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۷۰ نیوتن متر |
قیمت | ۴۷,۲۰۰ دلار |
چرا باید بجای نیسان Z آنرا خرید؟
C300 ممکن است کوپهٔ پایهٔ مرسدس بنز باشد اما همچنان در داخل و خارج خودروی شیکی به نظر میرسد و پیشرانهٔ چهار سیلندر بروز شدهٔ آن برای سال ۲۰۱۹ نیز کشش قابلتوجهی دارد.
چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟
چه کسی میخواهد ۷ هزار دلار بیشتر از نیسان Z برای خرید خودرویی بپردازد که در حال منسوخ شدن است؟ آیا صرف فخرفروشی با نشان مرسدس بنز روی کاپوت ارزش این مبلغ را دارد؟
اینفینیتی Q60
پیشرانه | ۳.۰ لیتری V6 توئین توربو |
قدرت | ۳۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۴۰۰ نیوتن متر |
قیمت | ۴۱,۷۵۰ دلار |
چرا باید بجای نیسان Z آنرا خرید؟
اینفینیتی Q60 در اصل یک نیسان Z لوکستر و کشیدهتر با تنظیم آرامتر پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو است که برای پیمایشهای طولانی بهتر خواهد بود.
چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟
هرچند این خودرو یک نیسان Z را زیر پوست خود پنهان کرده اما سنگینتر، ضعیفتر، کُندتر و گرانتر بوده و بهاندازهٔ پسرعموی نیسانی خود رانندگی جذابی ندارد.
تویوتا GR 86
پیشرانه | ۲.۴ لیتری H4 |
قدرت | ۲۳۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۵۰ نیوتن متر |
قیمت | ۲۹,۰۰۰ دلار |
چرا باید بجای نیسان Z آنرا خرید؟
چون تویوتا GR 86 با حدود ۱۰ هزار دلار قیمت کمتر نسبت به نیسان Z، تجربهٔ واقعی یک خودروی اسپرت را ارائه میکند و میتواند جایگزین مقرونبهصرفهتری نسبت به کوپهٔ نیسان باشد.
چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟
۴۰۰ سیسی حجم موتور بیشتر، GR 86 جدید را سریعتر از قبل کرده است اما هنوز هم بهاندازهٔ کوپهای مثل نیسان Z سریع و قدرتمند نیست.
شورلت کامارو SS
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 |
قدرت | ۴۵۵ اسب بخار |
گشتاور | ۶۱۵ نیوتن متر |
قیمت | ۳۸,۶۹۵ دلار |
چرا باید بجای نیسان Z آنرا خرید؟
چشمپوشی از یک V8 خوشصدای آمریکایی خیلی سخت است و کامارو SS هم ارزش بالایی در برابر قیمت خود دارد. اگر پکیج پرفورمنس 1LE هم برای این خودرو سفارش داده شود که بسیار هم بهتر خواهد شد.
چرا باید نیسان Z را بجای آن خرید؟
فرماندهان زیردریاییها دید رو به بیرون بهتری نسبت به رانندگان کامارو دارند، صندلیهای عقب آن کوچک هستند و صندوق بار آن نیز چندان بزرگ نیست.
MOHAMMAD.DEMON
۳۰ مرداد ۱۴۰۰من چلنجر R/T با موتور ۶.۴ لیتری
و کامارو SS با گیربکس دستی رو ترجیح میدم
خودم سری z رو دوست دارم ولی هشت سیلندر آمریکایی یه چیز دیگس
Silent
۳۰ مرداد ۱۴۰۰https://www.youtube.com/watch?v=zHqohlLrErA اسکات پک 2021 ….min6 صدای موتور!! ولی هیچ آدم محترم و مدیر شرکت سمتش نمیره طبیعتا :))
Amard
۳۰ مرداد ۱۴۰۰درست آمریکایی ها موتور حجیم و پرقدرت تنفس طبیعی در اختیار خریدار میزارن و قابلیت تیون هم براشون هست اما اگه در حالت استاندارد کارخانه حساب کنیم یه خودروی ژاپنی با کیفیت با هندلینگ خوب داریم و مصرف سوخت پایین تر
Reza Waffen SS
۳۱ مرداد ۱۴۰۰من مرسدس بنز C300 کوپه انتخابمه
Bmw
۳۰ مرداد ۱۴۰۰داخل این لیست اولویت من با آمریکایی ها هست چون قیمت فوق العاده ای دارن و همچنین از هر نظر میدرخشن
نیسان z جدید رو زیاد خوشم نیومد
داخل این لیست بجز تعداد کمی بقیه رو بهش ترجیح میدم
مازیار
۳۰ مرداد ۱۴۰۰موستانگ جی تی
از اسمش تا رسمش
از حسش تا درکش
از نامش تا کامش
همه چیش از نیسان سرتره
Ninja
۳۰ مرداد ۱۴۰۰عزیز من
سوپرا ۳۸۰ اسبی با ۵۰۰ نیوتون تونسته مک وان با ۴۸۰ اسب و حدود ۶۰۰ گشتاور رو تونسته تو درگ به علت وزن کمترش شکست بده حالا برای این که مک وتن برای پیست هست قسمتش رو در نظر نمیگیریم
حالا این نیسان زد که نیسان گفته رقیبی مستقیم برای سوپرا هست و از اون سریع تر و ارزون تره (اگه قیمتی باشه رقابت باید نیسمو با بالای ۴۵۰ اسب رو رقیبش دونست که …….. اگر هم قدرت رو در نظر داشته باشیم مثل بقیه جاها همین نیسان زد عادی رقیبش هست)
حالا تو فکر کن این نیسان ۴۰۰ اسبی موستانگ ۴۶۰ با کلی وزن بیشتر رو شکست نمیده درضمن نمیدونم این جا چرا قیمت رو زده حدود ۴۰ هزار دلار در صورتی که میتونه زیر ۴۰ هزار دلار باشه و قیمت حتی از ۳۵ هزار دلار هم کمتر باشه در این صورت هم قیمت هم هستن هندلینگشونم یکیه سلطان دریفتم که هست این نیسان زد هرچند موستانگ هم دریفت های خوبی میزنه
مازیار
۳۰ مرداد ۱۴۰۰نتیجه تمام فرمایشات شما اینه که نیسان احتمالا موستانگ رو توی درگ شکست میده؟
خوب اگه پای انتخاب بین این دو مدل وسط باشه از نظر من درگ کمترین اهمیت رو داره دریفت که هیچ
Ninja
۳۱ مرداد ۱۴۰۰طراحی داخلی که هیچ
کیفیت که هیچ
طراحی خارجی که هیچ
دوام و ماندگاری هیچ
پرفورمنس که هیچ
وزن که هیچ
فقط حجم موتور و تعداد سیلندر قدرت موتور
فرمایش صحیح
Amir Machine
۳۰ مرداد ۱۴۰۰دوست عزیز خود نیسان گفته قیمت Z از حدود 40 هزار تا شروع میشه، شما از کجای میگی زیر 35 هزارتا؟
How much will the 2023 Nissan Z cost
We don’t know exactly, but Nissan execs told us it will start around $40,000
Ninja
۳۰ مرداد ۱۴۰۰https://www.pedal.ir/%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86-z-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
بفرما
من از اینجا میگم ۳۵ هزار دلار
Amir Machine
۳۰ مرداد ۱۴۰۰به سندی استناد میکنی که اصلاً معلوم نیست درست بوده یا نه و فقط در حد یه شایعه هست؟!!!
خود مقامات نیسان تو روز رونمایی گفتن حدود 40 هزارتا بعد ما یه سند بینام و نشون مال 6 ماه پیشو ملاک قرار بدیم؟!!
اگه اون عدد درست بود، نمیگفتن حدود 40 تا، میگفتن حدود 35 هزار تا
مطمئن باش قیمت Z جدید از 39 تا کمتر نیست
R@m!n
۳۰ مرداد ۱۴۰۰کسی که یه خودرو اسپرت ژاپنی می خره قطعا تیونش می کنه و هزینه بیشتری هم در پی داره.
این ماشین باید پرفورمنس سطح بالایی ارائه بده تا تو بازار فروش داشته باشه. ماستنگ، داج و GR86 محصولات فوق العاده با ارزشی هستن و رقابت باهاشون دشواره.
پیام
۳۰ مرداد ۱۴۰۰هم قلبم هم مغزم میگه فقط چلنجر مهمم نیست که تو پیچا کند باشه بقول ریچارد هموند حتی اگه یه پامم بخوره باز مهم نیس فقط عمو چلنجرررررر😍
new reventon
۳۰ مرداد ۱۴۰۰سوال
چرا آدم باید بجای بی ام و 230 سوپرای مسخره رو بخره؟؟
جناب ایکس
۳۱ مرداد ۱۴۰۰من اگه بودم طبق نظر شخصی سوپرا میخریدم. درسته موتورش بی ام و هست ولی چون از قیاف 230 جدید خوشم نمیاد اصلا میرم اونو میخرم وگرنه اگه طراحی های بی ام و به فوقالعادگی گذشته بود قطعا بی ام و. (واقعا یکی از ناراحتیام اینه که چرا موتور سوپرا رو آلمانی زدن و یه سامورایی خالص نیست :(((((
امید
۳۱ مرداد ۱۴۰۰الان از نظر من تویوتا بیشترین توانش رو لوی لندکروز گذاشته چون کشورهای عربی براش صف میکشن و سود بیشتری هم براش داره
**فقط نظر شخصی بود**
mos
۳۰ مرداد ۱۴۰۰نیسان زی بیشترین ارزش خرید رو داره
Ninja
۳۰ مرداد ۱۴۰۰من که به شخصه هیچ کدوم رو بهش ترجیح نمیدم
درضمن باید یذره صبر میکردید تا وزن و صفرتا صد هم میزدید یا حتی نسخه نیسمو هم میامد
موستانگ و مخصوصا چلنجر یه رقیب خوب برای زد هستن با اون وی 8 ولی ولی موستانگ یجورایی پرفورمنسش هم اندازه بهتر یا کم تر از زد هست هرچند من میگم صبر کنیم تا صفر تا صدو وزن هم مقایسه بکنیم
چلنجر هم وسوسه کننده ترینه حتما آمریکایی فن ها اون رو ترجیح میدن ولی فلسفه ساخت زد هندلینگ هست یجورایی
وزنشم پایین تره که اینطوری زد رو انتخاب میکنم
برا آلمانی فن ها هم خیلیا الان میگن باید صبر کرد نسخه پرفورمنس ام2 بیاد ولی نسخه نیسمو زد هم قراره بیاد
و در آخر احتمال اینکه زد قیمتش زیر 35 هزار باشه خیلی زیاده که در اون صورت خیلی از ماشینایی مثل سوپرا موستانگ و مزدا و جی ار و ام 2 ….. بهتره
Porsche 911
۳۰ مرداد ۱۴۰۰رقیب نسخه نیسمو M2 هست
که اون بالای ۵۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت و پرفورمنس خیلی سطح بالایی هم نسبت به نسل قبل ارائه میده
و بین این لیست هم تقریبا بیشترشون رو بهش ترجیح میدم چون خیلی از z جدید خوشم نیومد
چلنجر اسکات پک
موستانگ GT
کامارو SS
C300
230I
GT86
بعد اینا انتخابم Z هست
Porsche 911
۳۰ مرداد ۱۴۰۰البته به ترتیب ننوشتم
ارشیاsvj
۳۰ مرداد ۱۴۰۰موستانگ GT
محمد
۳۰ مرداد ۱۴۰۰موستانگ و چلنجر رو بهش ترجیح میدم ولی انتخاب سومم همین نیسان z
مهدی
۳۰ مرداد ۱۴۰۰من به طور قاتع دو غول امریکای یعنی چلنجر و کامارو رو انتخاب میکنم
امیر
۳۰ مرداد ۱۴۰۰از ظاهر کامارو خوشم نمیاد. از چراغ جلوی لکسس هم خوشم نمیاد. از ظاهر ب ام و هم خوشم نمیاد. بنز رو هم که گفتید فخر فروشی پس هیچی ، اینفینیتی هم باحال نیست ،
سوپرا هم چون تا حدودی اصالت برام مهمه هیچ ،
پس می مونه gr86 ، موستانگ ، چلنجر ، z جدید ، مزدا
چلنجر صدای جذاب تری نسبت به موستانگ داره پس موستانگ هم خط می زنم.
Gr86 هم خط می زنم به دلایل شخصی ، z جدید هم چون می تونم چلنجر بخرم خط
می زنم ، پس مزدا و چلنجر من رو بدید برم.
MOHAMMAD.n.r
۳۰ مرداد ۱۴۰۰نیسان زد رو به همشون ترجیح میدم
اسطوره دریفت…
توکیو دریفت🎵🎵
جناب ایکس
۳۱ مرداد ۱۴۰۰یکی از بهترین فیلمای عمرم و بنظرم بهترین فیلم سری سریع و خشن ، نسخه سوم یعنی توکیو دریفت هست. حس و حالی که به آدم از ژاپن میده هیچ فیلمی نمیده. کاش بازم میرفت ژاپن سریع و خشن. و بعدش بنظرم سریع و خشن 7 هست (در جایگاه دوم)
مسعود
۳۰ مرداد ۱۴۰۰سه تفنگدار امریکایی رو به نیسان ترجیج میدم ❤
امید
۳۱ مرداد ۱۴۰۰چه لقب باحالی 😍😍😍
" Swedish Arrogant Tiger "
۳۰ مرداد ۱۴۰۰انتخاب من 230 i و اگه 7 هزار دلار پول بیشتر برام مهم نباشه c200
بهنام
۳۰ مرداد ۱۴۰۰آمریکایی ها چقدر جذاب بودن
بخصوص قیمتشون
Philipp
۳۰ مرداد ۱۴۰۰هیچکدوم رو نمیخرم
انتخاب من با این پول یک C63 W204 سالم هستش
500 اسب قدرت از 8 سیلندر تنفس طبیعی
صدای بشدت دلربا
طراحی بسیار بسیار زیبا
از لحاظ فضا و لوکس بودن و اینا هم بهتره
Philipp
۳۰ مرداد ۱۴۰۰حالا که بحثش شد یکدونه C63 507 Edition قرمز برای فروش گذاشته شده که فقط 7300 مایل کارکرده و نو هستش
قیمتشم فعلا روی 32000 هزاردلاره
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۳۰ مرداد ۱۴۰۰داداش منم عاشق این اسطوره ی فراموش نشدنیم ، بینظیر بود
Porsche 911
۳۰ مرداد ۱۴۰۰دقیقا
انتخاب به صرفه و بی نظیریه
محمد امین
۳۰ مرداد ۱۴۰۰C63 خداست ، مخصوصآ بلک سریز، ادن عشق میکنه نگاش کنه ، همچنین sl65bs و sls bs و slr که همگی خدا هستن ، و البته gt63s AMG و gtr pro و gt bs ، همگی حرف ندارن
Philipp
۳۱ مرداد ۱۴۰۰بله کلا اون دو نسل 2002-2007 و 2007-2014 مرسدس حرف نداشتن
ولی دو نسل بعدش خیلی گیروگور تو کارشونه یه چنتاییشون هم شانسی خوب از آب در اومده
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۳۰ مرداد ۱۴۰۰۱. چلنجر
۲. موستانگ
۳. GR86
۴. کامارو
GT
۳۰ مرداد ۱۴۰۰من نیسان رو به همه اینا ترجیح میدم بعدش هم موستانگ
MehdiTurbo
۳۰ مرداد ۱۴۰۰چلنجر
موستانگ
C300
وقتی نیسان زد به تنهایی میبینی میگه ماشین خوب و دوست داشتنی ولی وقتی به این لیست نگاه میکنی میگی ماشین خوبیه ولی اون بهتر
یانکی
۳۰ مرداد ۱۴۰۰چرا باید در حضور قلدرهای آمریکایی به این فکر کرد.یه بچه نشسته جلوش رو طراحی کرده.نیسان چی فکر کرده 40تا قیمت گذاشته تو بهترین حالت 30 چوب بیشتر نمیارزه.در ضمن یه زمانی با تقویت تو دریفت حرفی داست الان سلطان دریفت موسنانگه.درگ هم چلنجر پیست هم کامارو
datsun
۳۰ مرداد ۱۴۰۰دوست عزیز سبک دریفت ابداع ژاپنیها بوده سلطان بی چون چرای دریفت ژاپنه و نیسان z ماستنگ داداش تو نسل های قبلی مشکل تعلیق و هندلینگ داشت تو مسیر مستقیم میرفت تو دیوار چه برسه بخاد دریفت بکشه یا سلطان دریفت باشه همین ۳۷۰ بدون تقویت بهترین دریفت و دونات رو میکشید اینکه دیگه ۴۰۰ اسبی شده.
R@m!n
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ماستنگ RTR قهرمان FORMULA D (معتبرترین مسابقات دریفت) هست و تنها ماشین این مسابقاتم هست که همزمان تو خط تولیده. قبل کری خوندن یه دور یه سرچی بزنیم بد نیست شاید طرف درست گفته باشه !!!
به جای نبش قبر نسل قبل یه ماشین الانشو ببین.
بزار این گل نوشکفته بیاد ببینیم چی داره تو میدون بعد براش نوشابه باز کن یهو میشه ماجرای عروسه *** و سوژه خنده. کلی مثال هست تو تاریخ که محصول مورد انتظار بدجوری خراب کرده و طرفداراشو گوشه گیر کرده.
datsun
۳۰ مرداد ۱۴۰۰اه خوبه گفتی سرچ کن رفتم دیدم فقط نه بار ماشینهای که قهرمان شدن یا نیسان سیلویا بودن یا زد فقط دوبار ماشینهای قهرمانها موستانگ بود خخخخخ
R@m!n
۳۰ مرداد ۱۴۰۰انتظار این جواب بچگونه رو نداشتم ولی امیدوارم این ماشینم انتظاراتو براورده کنه.
Amir Machine
۳۰ مرداد ۱۴۰۰نسل ششم موستانگ نیازی به اثبات هندلینگش برای شماها نداره چون حرفاشو قبلاً تو پیست زده
شلبی GT500 تو پیست ویرجینیا VIR با تایم 2:44.6 حتی از اوراکان Evo هم سریعتر بوده، حالا نیسان GT-R نیسمو کجاس تو این پیست؟ با تایم 2:49.4 در ناکجا آباد به سر میبره!!! حتی از کوروت C7 گرند اسپرت 460 اسبی هم دو ثانیه کندتر بوده خخخخخ
datsun
۳۰ مرداد ۱۴۰۰حالا میری نگاه میکنی که کی نیسمو رفته اونجا رکورد زده میبینی برا ده سال پیشه🤣🤣🤣🤣
Amir Machine
۳۰ مرداد ۱۴۰۰زیادی ذوق نکن عزیز!!
نیسمو تو این پیست سال 2015 تایم زده، کوروت گرند اسپرت سال 2017!!!!!
حالا از این گذشته، نه که GT-R از 10 سال پیش تا حالا چهار بار نسل عوض کرده، برا همین دیگه تایم سال 2015 معتبر نیست!!!!!
مشخصات نیسمو سال 2015
قدرت 600 اسب، گشتاور 652 نیوتن متر، چهارچرخ محرک، گیربکس دوکلاچه، قیمت 151 هزار دلار
تایم در پیست ویرجینیا: 2:49.4
مشخصات کوروت گرند اسپرت سال 2017
قدرت 460 اسب، گشتاور 630 نیوتن متر، محرک عقب، گیربکس اتوماتیک، قیمت 66 هزار دلار
تایم در پیست ویرجینیا 2:47.1
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ماستنگ نسل جدید دریفتر خوبیه و با توجه به قیمش فوق العادس تولی گسل قبلیو باید قبول کنید هندلینگ خوبی نداشت
mos
۳۰ مرداد ۱۴۰۰چرا باید در حضور نیسان زی ماسل کار هایی خرید که یکیشون تو دیواره و اون یکیشون هم از هرزگردی مثل یه ماشین عادی نمیتونه راه بره
حداقل قبلا ماسل کار ها تو مسیر مستقیم سریع تر بودن الان با اومدن نسل جدید زی تو مسیر مستقیمم ازش میخورن!
این فقط پرفورمنس بود از کیفیت افتضاحشون دیگه چیزی نمیگم
Ninja
۳۱ مرداد ۱۴۰۰آره حاجی اینا فقط بلدن بگن حجم موتور قدرت تعداد سیلندر
سه ساعته دارم براش توضیح میدم که پرفورمنس فلان ماشین از فلان ماشین بهتره بعدش میاد به من میگه این حرفا فقط نشون داد که نیسان تو درگ سریع تره که برا من این چیزا مهم نیست
لابد کیفیت و ….. هم براش مهم نی
مهم اینه یه ماشین داشته باشه چهار چرخ داشته باشه موتورش حجمش زیاد باشه قدرت زیاد باشه صداش به اصطلاح خوب باشه
akrh78
۳۰ مرداد ۱۴۰۰تویوتا gr86 رو برمیدارم بقیه پولمم کیت میخرم
حسین دهمرد
۳۰ مرداد ۱۴۰۰چلنجر چه خوبه. البته اگر نسخه ارزانتر داشته باشه ترجیحش میدم. ظاهرش خوراک گنگ بازیه
ارشیاsvj
۳۰ مرداد ۱۴۰۰نسخه پایه چلنجر میشه. SXT
V6.
۲۶ هزار تا
حسین
۳۰ مرداد ۱۴۰۰به ترتیب نیسان z، ماستنگ، gr86، لکسس rc
Sina10
۳۰ مرداد ۱۴۰۰فقط دوج و موستانگ شاید توانایی رقابت دارن
البته GR86 هم خوبه
کلا ماشینای جالبی دیده میشن اما نیسان زد انتخاب فوق العادیه تو این کلاس
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۳۰ مرداد ۱۴۰۰من همون نیسان رو انتخاب میکنم ، نسل جدید فوق العادس ، سبک با ۴۰۰ اسب قدرت ، انتخابای من به ترتیب :
نیسان
چلنجر
بنز
کامارو
موستانگ هستن
ماکسیمیلیان
۳۰ مرداد ۱۴۰۰درود!
از نِگَرِش بنده ی حقیر ، در اینطور مواقع ، معیار انتخاب سلیقه و مشخصات است ؛ قیمت در اینجا آنطور که باید سلیقه ی فرد را تحت تأثیر قرار نمیدهد!
بنابراین ، خودرو های منتخب بنده ی حقیر ، این چنین ترتیب بندی میشود:
یکم: نیسان Z دوم: لکسوس RC سوم: تویوتا سوپرا
با سپاس ، یاعلی🌷
MAHDI
۳۰ مرداد ۱۴۰۰اگه نسخه M240i بود قطعا اونو انتخاب میکردم اما این نسخه 230 ضعیفه. اینجا کوپه های آمریکایی انتخاب های جذاب تری هستن برای پرفومنس
محمدهادی
۳۰ مرداد ۱۴۰۰هیچکدوم از این گزینه ها نمیتونه جای لذت داشتن این ماشینو بگیره
اصلن استایل لاتی نیسان زی
اصن اون جایگاه خاصش توی خودروهای اسپرت با قابلیت های بالا
اصن رخ پشت ماشین
کاپوت کشیده کم ارتفاع و با اون چراغای مخوف جلو
اما درعین حال یه اسپرتی جم و جور و بسیار خوش دست
اصن خوراک ماشین بازاست این ماشین
ماشینی به این خاصی،که نه موستانگه،نه دوجه،نه سوپراست و نه لکسس سنگین و لش،نه یه اسپرت آلمانی گرونه،این ماشین شبیه هیچ کدوم ازینا نیست
این فقط میتونه یه نیسان اصیل و پرهیجان باشه
خلاصه که نیسان زد یه ماشین با هویت و ویژگی های مخصوص به خودشه که اصلن هم جلوی رقبا کم نخواهد آورد
ارشیاsvj
۳۰ مرداد ۱۴۰۰من کلا با طراحی z جدید حال نکردم ولی طراحیش با هیچ حساب کتابی لاتی نیست.
Ninja
۳۱ مرداد ۱۴۰۰با حساب کتاب من یه رنگ مشکیش خیلی لاتیه
محمدهادی
۳۱ مرداد ۱۴۰۰اوس نینجا مرسی که برداشت منو توهم درک کردی
بنظر من استایلش لاتیه
امید
۳۱ مرداد ۱۴۰۰از لحاظ لاتی بودن که چلنجر سرتره
آریا ماشین
۲ شهریور ۱۴۰۰انتخابم کامارو SS
حیف که با این فیس لیفت خرابش کردن وگرنه عجب ماشینی بود
تو همه مقایسه ها ماستنگ gt و چلنجر r/t رو شکست میداد ( قبل از فیس لیفت )
حتی بعد از فیس لیفت هم مقایسه ای داشت با ماستنگ که رانندگان مجله همه کامارو رو از لحاظ کیفیت رانندگی و هندلینگ برتر میدونستن ولی طراحی ضعیف و کیفیت پایین کابین انقدر رو مخ بوده که در نهایت ماستنگ رو انتخاب کردن
در به روز رسانی های اخیر هم انگار امکانی فراهم شده که شما میتونید پکیج 1LE رو بخرید و گیربکس اتوماتیک رو حفظ کنید
آخه کسی که ماسل کار آمریکایی میخره با پکیج پرفورمنس دنبال گیربکس اتوماته؟
ای کاش این اتفاقات برای کامارو نمیفتاد که در نهایت منجر به اتمام تولیدش نشه
❤CHEVROLET CAMARO SS 1LE❤