پورشهنیسان

درگ GT-R با 911 توربو [ویدئو]

Evo در جدیدترین درگ ریس خود گودزیلا را در مقابل ۹۱۱ قرار داده تا ببیند چه رکوردی می زنند . . .

در یک طرف GT-R مدل ۲۰۱۳ ایستاده که دارای مشخصات کلی زیر است:

  • انجین ۳.۸ لیتری V6 با توربوهای دوقلو.
  • ۵۴۲ اسب بخار قدرت + ۶۳۲ نیوتن متر گشتاور.
  • گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه.
  • ۱۷۳۰ کیلوگرم.

در طرف دیگر ۹۱۱ توربو (اتاق ۹۹۱) قرار گرفته که البته از مدل کابریولت آنست:

  • انجین ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر تخت با توربوهای دوقلو.
  • ۵۵۲ اسب بخار قدرت + ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور.
  • گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه PDK.
  • ۱۶۶۵ کیلوگرم.

آنطور که Evo می گوید، کار کردن با لانچ کنترل هر دو خودرو آسان است اما هم نیسان و هم پورشه به مشتریان نسبت به استفاده متوالی از آنها هشدار داده اند. برای فعال کردن لانچ ۹۱۱ ابتدا باید Sport Plus را انتخاب کنیم، دنده را درگیر کرده، پای چپ روی پدال ترمز و سپس پای راست روی پدال گاز تا انتها فشار می دهیم، هر موقع شرایط برای پرتاب آماده بود، ترمز را رها می کنیم!

همین کار برای GT-R فقط چندثانیه بیشتر طول می کشد چرا که حالت Race را هم برای گیربکس و هم برای کنترل کشش باید انتخاب کرد. البته در اینجا Evo حالت تعلیق را هم روی Comfort قرار می دهد، دقیقا نمی دانیم چرا اما احتمالا برای چسبندگی بهتر GT-R به زمین است. لطفا دوستان کمک کنند!

[jwplayer mediaid=”۷۱۹۸۰″]

مسابقه آغاز می شود، هردو خودرو فقط ۱۰۰۰ متر فرصت خودنمایی دارند. اگر می بینید اعداد جدول کمی عجیب و غریب هستند بخاطر تبدیل واحدها بوده!

 رکوردها GT-R 911Turbo
48km/h ۱.53sec ۱.23sec
96km/h ۳.33sec ۲.96sec
160km/h ۷.64sec ۶.90sec
240km/h ۱۸.25sec ۱۶.10sec
400m ۱۱.54sec@197km/h ۱۱.06sec@205km/h
1000m ۲۱.00sec@253km/h ۲۰.17sec@263km/h
حداکثر جی ۰.65G ۰.784G

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. PEUGEOT

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (998 ديدگاه)

    وای خدای من
    دو غول مسابقات درگ
    واقعا این دو ماشین در درگ عالین
    من هردوشون رو دوست دارم
    یعنی عشق من صدای موتور ایناست فقط دوست دارم تا 1 ساعت به صدای موتور اینا گوش بدم
    پدال جان لطفا بازم درگ بذار خیلی دوست دارم

    1. PEUGEOT

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (998 ديدگاه)

      درسته GT-R در این درگ شکست خورد ولی هیچی از ارزش های GT-R کم نمی کنه

      1. شاهین

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4710 ديدگاه)

        هیچ چی از ارزش هاش کم نمیشه! خیلی از این جمله خوشم میاد! دمت گرم پژو جون!(اقا اسم اصلیتو بهم بگو دیگه! :( )

        1. PEUGEOT

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (998 ديدگاه)

          قربونت شاهین جان اسمم محمد

        2. نیهاش آنتونیو تابارز

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          مخلص داداش محمدم هستم.داداش اسم به این قشنگی،پژو رو حداقل بزار پسوند.
          راستی میدونی من عاشق 405 هستم؟!!!!(بچه ها مسخرم میکنن الان!) اونقدر با 405 خاطره دارم که اگه بنویسم میشه یه کتاب!

        3. PEUGEOT

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (998 ديدگاه)

          شاهین جان فکر کنم تو ایمیل میلادو داشته باشی
          ایمیل منو از میلاد بگیر چون نمی تونم اینجا ایمیلمو بگم(به دلایل امنیتی)
          حتما خاطراتت رو برام بفرست چون خیلی دوست دارم بشنوم
          حتما بفرستی ها منتظرم
          من به میلاد جان میگم ایمیلمو بهت بده

        4. نیهاش آنتونیو تابارز

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          خاطرات شخصیه،برادر چی بگم!!!!!!! :) :) :)

        5. PEUGEOT

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (998 ديدگاه)

          خب اگه دوست داشتی بگو

        6. رضا

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1691 ديدگاه)

          ولی این درگ خیلی حرفه ای نبود
          بنظرم درگ تایمرز از همه حرفه ای تره

        7. نیهاش آنتونیو تابارز

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4710 ديدگاه)

          رضا عجب عکسی گذاشتی! تو این سریال فقط از اون خنجری خوشم اومد!!!
          هر موقع درگ GTR رو میبینم یاد اون تصادف دختره توی هوای بارونی میافتم! بدجوری کوبوندش به دیواره!

    2. Blindman

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1674 ديدگاه)

      آقا منطقی باشید ، گیربکس 911 هفت دنده بود و وزن ماشین کمتر، اگه نیسمو بود الآن 911 سوراخ شده بود ، تو یه قیمته با نیسمو

  2. امید

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    911 را عشق است

    1. شهاب

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      اینم نگاه کنین ی یاداوری بشه پیشه خودتون…!
      راه دوری نمیره.
      (( به تایمش دقت کن!))

      http://www.aparat.com/v/0jLp8

      http://www.aparat.com/v/iLATG

      1. محسن.د

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1443 ديدگاه)

        شهاب جان حالا که بحث یادآوری شد بدنیست این روهم یادآوری کنیم که تو ویدئو اولی، 911GT3 نسل قبل بود!!! با 450 اسب بخار! درمقابل جی تی آر 530 اسبی!!!
        تو ویدوئو دوم هم که دیگه حرفی باقی نمیمونه! وقتی برمیدارن 911 4S رو میارن که فقط 400 اسب هست!!! درمقابل جی تی آر 545 اسبی!!!

        شهاب جان شما که مسابقات درگ رو نگاه میکنی، بد نیست به این نکته توجه کنی که چرا هیچوقت تو درگ های بزرگ، 911 توربوS وجود نداره ؟؟؟!!!

    2. شهاب

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      دوستان آلمانی دوست ی نگا به تایمهای پیست نوربرینگ (ک بهش واقف هسین) بندازین بد نیس . . .

      http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/

      1. محسن.د

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1443 ديدگاه)

        البته که ما به تایمهای پیست نوربرینگ واقف هستیم!
        شماهم بد نیست بدونید که هنوز نسل جدید 911 تو این پیست رکوردی به جا نذاشته!!!

  3. توفیقی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    صدای موتور جی تی آر شبیه موتور گازیه.تو ارس از نزدیک یکیش رو آورده بودن سری پریمیوم.واقعا صدای موتور مزخرفی داره.صدای کامارو ZL1 از نزدیک یه چیز دیگست.

  4. امین

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (819 ديدگاه)

    این هم از گودزیلاشون
    گودزیلا در برابر آلمان آبنباته بابا!!!!

    ایول به آلمان و مهندسیش
    پیروز همیشگی….

    1. Alpha

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (542 ديدگاه)

      این جی تی آر معمولی بود که نصف قیمت پورشه رو داره ! جی تی آر نیسمو با شتاب 0-100 2.5 ثانیه 911 رو پودر میکنه ! فقط 918 با قیمت نزدیک به 900000 دلار حریفش میشه

      http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/

      1. محسن.د

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1443 ديدگاه)

        1- آیا این شتاب 2.5 ثانیه ای که میفرمایید، به طور رسمی خود نیسان اعلام کرده؟؟!! (اگه اینطورهست لطفا لینکش رو بذارید)

        2- شما بر چه اساسی میفرمایید قیمت نیسمو نصف 911 هست؟؟؟!!! درحال حاضر قیمت جی تی آر معمولی! حدود 102 هزار دلار و قیمت 911 توربو حدودا 151 هزار دلار است!

        3- آیا الان نیسمو برای فروش وجود داره ؟؟؟!!!

        1. carbonado aventador

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4496 ديدگاه)

          آقا محسن ببخشش !!!یه حرفی زد!!!ولش کن بنده خدارو……!!!!

        2. احمد

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (376 ديدگاه)

          سلام بچه ها من یک سرچ کردم درباره جی تی ار نیسمو واقعا شگفت زده شدم
          ۰ تا ۱۰۰ اون ۲.۵ ثانیه هست
          و تو نو رنبرگ هم رکورد بسیار عالی زده یکی از غول های دنیای خودرو هاست
          بگردید ۱ دنیا اطلاعات هست ازش البته به انگلیسی
          قیمتش هم ۱۵۱۵۰۰ دلاره
          یعنی اگه اون تو این درگ بور پورش رو قورت میداد
          اینم چند تا لینکش البته خیلی زیاد بودند

          http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/291268/nissan_gtr_nismo_review_pric
          e_and_specs.html

          http://www.netcarshow.com/nissan/2015-gt-r_nismo/

          http://www.autocar.co.uk/car-review/nissan/gt-r-nismo

          الانم به صورت محدود توسط نیسان فروش رفته و از چند ماه دیگه تو بازار امریکا و اروپا میاد
          کلا خیلی ماشین خوفی هست
          توی پیست نورنبرگ هم چهارم هست

        3. محسن.د

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          اجازه بدید اول خود نیسان اطلاعات رسمی نیسمو رو منتشر کنه و این ماشین وارد بازار بشه! اونموقع درموردش بحث میکنیم!!!

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        دوست عزیز حرف شما درست .

        ولی به نظر شما اختلاف قیمت این دو ماشین در چیست ؟؟؟

        فقط کیفیت .

        اگر همین مشخصات پورشه روی فولکس واگن باشه باز همچین حرفی

        میزنید . این درگ منصفانه بود چون هردو ماشین از لحاظ فنی در

        یک سطح قرار داشتند . اگر هم قرار به نیسمو باشه ، پورشه هم

        مدل 9ff خودشو بیاره ؟؟؟

        اگر بحث فروش و وجهه و …. باشه ، نباید مقایسه بشوند .

        این نظر منه !!!!!!

      3. رضا-porsche

        ۸ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (90 ديدگاه)

        داداش ۲.۵ثانیه صفر تا شصت مایلش هستش.صفر تا شصت و دو مایلش میشه ۲.۸ که با مدل ۹۱۱توربو اس برابری میکنه نه با ۹۱۸ که صفر تا ۶۲ مایلش ۲.۴ ثانیه هست.

    2. PEUGEOT

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (998 ديدگاه)

      امین جان این ضعیفترین مدل نیسان GT-R هستش نیسان مدل های 1000 اسبی و 1450 اسبی هم داره الکی نیست بهش میگن گودزیلا

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        پژو جان در این درگ چه چیزی مهمتر از وزن و خروجی موتور است ؟؟؟

        حتی هندلینگ هم در این درگ مهم نیست .

        مهم گشتاور و خروجی موتور و ورن انها است .

        جفتشون 6 سیلندر . جفتشون 3.8 لیتری . هر دو دوتا توربو دارن .

        اینها مهمه که از هر نظر یکسان هستند .

        1. PEUGEOT

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (998 ديدگاه)

          آره میلاد جان حرف شما درسته
          ولی فکر کنم نیسان وزن بیشتری نسبت به پورشه داره

        2. Blindman

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          محسن نیسمو سال 2015 عرضه میشه ، شتابش هم خیلی بهتر شده بدلیل استفاده از گیربکس های جدید

    3. Blindman

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1674 ديدگاه)

      GTR هرچی باشه از اون R8 آلمانیا بهتره ، اگه نیسمو بود الآن 911 لوله شده بود

  5. رضا

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1691 ديدگاه)

    دم 911 گرم…
    فک نمیکردم gtr رو بزنه

  6. un4given

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (234 ديدگاه)

    منم همش منتظر بودم 911 بخوره، اصلا فک نمیکردم GT-R بخوره ازش !
    پرچم پورش واقعا بالا رفت .

    1. carbonado aventador

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4496 ديدگاه)

      نیسان فقط شتاب داره!!!!همین!!!!!!!من دیدم که 911 مکلارن رو برده!!!!!!!

  7. خاوری

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1100 ديدگاه)

    جی تی 3 911 دیگه چه جونوریه نیسان جی تی ار رو نابود کرد!1

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      جیمیل و چک کن داداش .

  8. sadegh

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2117 ديدگاه)

    بابا دم پورشه گرم، چون هر دوتا ماشین گودزیلا تشریف دارن، برنده این مسابقه واقعا خیلی شاخه، ایول پورشه

  9. مصطفی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    بابا این مدل جی تی آر چی بود،برو ترک ادیشن رو بچسب…

    1. مصطفی

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      راستی نیسمو هم نشود فراموش…

      1. SHELBY GT500

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (237 ديدگاه)

        همکلاسی لعنت به ترک و بلک و نیسمو.فقط 911 turbo

        1. مصطفی

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (295 ديدگاه)

          نه turbo s.

        2. مصطفی

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (295 ديدگاه)

          همکلاسی.خودت مگه نه یه ساعت تموم داشتی جی تی آرو می پرستیدی؟مگه نه؟!

  10. محسن.د

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    پرچم پورشه از اول بالا بوده !!!

    1. carbonado aventador

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4496 ديدگاه)

      و بالا خواهند ماند!!!!!!

  11. امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    الان اسم این گودزیلا نیس موقعی که پیش بقیه ماشیناس اسمش اینه الان بوزینه هم به حساب نمیاد:)

  12. Just germany

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    اگه نیسمو رومیان 9ff حالشو جا میاره تازه حتی همه ماشینای اسپرت معیارشون911س

  13. مصطفی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (172 ديدگاه)

    عشقههه نیسان

  14. GTR-50

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (492 ديدگاه)

    قبول نیست– فتوشاپه D:

  15. انزو

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (365 ديدگاه)

    اغا قبول کنین ک دیگه درگ بین این 2تا ماشین خیلی تکراری شده.هر چی درگ هس بین پورش و جی تی آره.چرا پاگانی تو درگ نیس؟

    1. carbonado aventador

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4496 ديدگاه)

      زیرا تولید محدوده و اکثرا برأی مسابقات درست میشه نه برأی خیابان!!!!!!!

    2. mohamadreza

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      چون همشونو
      میخوره داداش

  16. مصطفی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    چون برنده کاملا مشخصه ودیگه لازم به امتحان کردن نیست.

  17. امین

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    بچه ها یادتون باشه نیسان نسبت به قیمتش یه شاهکاره.

  18. saied

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1261 ديدگاه)

    مرسی پورشه

  19. saied

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1261 ديدگاه)

    منتظر درگ ۹۱۱ با کوروت ۲۰۱۴ هستم ! خودشم بی صبرانه

  20. GTR-50

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (492 ديدگاه)

    مگه GTR 545 اسب نبود این چرا 542؟؟؟؟؟ پورشه اسب بخارش کمتر از نیسان بود یکم و لی گشتاورش بیشتر .. این کلیپ چرتو پرته مسخرس

  21. محمد

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    مهندسی Porsche تو دنیا واقعا حرف اولو میزنه

    اونایی که میگن nismo میاد لولش میکنه یا وزنش بیشتر بود غیره!!! اگه پورشه باخته بود اینو میگفتین؟

  22. sdad

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    نویسنده عزیز پورش 911 توربو دارای 520 اسب بخار قدرته نه 552 اسب
    توربوS هم 560 اسب قدرت داره ” سایر اطلاعاتی که نوشتی رو هم چک نکردم شاید اشتباه توش باشه
    نوشتن اطلاعات پایه یک خودرو که دیگه سخت نیست انتظار میره حداقل مشخصات فنی رو از روی سایت سازنده یه چک بکنین ! که اطلاعات غلط به خوانندگان ندین !

    1. mohsen

      ۱۹ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خب اول شما اشتباهتو درست کن بعد اشتباه دیگری رو اصلاح کن.پورشه توربو اس530اسب بخاره ن 520اسب بخار…

  23. 160

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    1.دوستان لطفا دقت کنن که گیربکس پورشه7 دنده ی ولی نیسان 6 دنده
    2.پورشه سبک تره
    3.تا اونجایی که من میدونم صفرتا صد نیسان جی تی 2.9 ثانیه نه 3.3
    4.اگه برین سریع ترین درگ تایمز 2013 نگاه کنین اکثرش مربوط به نیسان جی تی آر است
    5.قیمت جی تی آر کمتره و چهره زیباتری داری

  24. دانیال

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (465 ديدگاه)

    لانچ آقا لانچ مهمترین گزینه توی درگ لانچ یا همون استارت خوب هستش که توی این کیلیپ لانچ گودزیلا خیلی افتضاح بود

  25. farhan

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منم پنجا هزار دلار بیشتر داخل شکمم بود از بوگاتی تندتر میدوییدم…البته 911 هم عملکردش خوب بود…ودرمورد صدای ماشین ها اینکه خیلی کم ماشین ژاپنی پیدامیشه که صدارو تقویت کرده باشه اونا دنبال آلودگی نیستن

  26. رضا-porsche

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (90 ديدگاه)

    اگه نیسمو هم بیاد فوقش تا سرعت ۱۰۰ تا میتونه پا به پای ۹۱۱ توربو اس بیادبعدش میره توی آینه(نه خیلی زیاد).وزن بالای نیسان مشکل اصلیش هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا