نیسان

شایعه معرفی نیسان Z نیسمو در نمایشگاه توکیو 2022

نیسان قرار است هفدهم آگوست امسال از نسخه آماده تولید Z اسپورت جدید رونمایی کرد. با این کار سرانجام 370Z کنونی به پایان خط رسیده و برند ژاپنی محصول جدیدی را در کلاس اسپورت ها روانه بازار خواهد کرد. ظاهراً قرار است سال بعد نیز نسخه نیسمو این خودرو معرفی شود اما نباید خیلی هیجان‌زده شد.

همچون همیشه خبرهایی از این دست با اغراق زیادی منتشر می‌شوند اما باید گفت نیسان در حال توسعه نسخه‌ای پرفورمنس از Z جدید می‌باشد. بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های ژاپنی، Z نیسمو در ژانویه ۲۰۲۲ و در نمایشگاه خودروی توکیو معرفی شده و از مارس سال بعد روانه بازار داخلی خواهد شد.

متأسفانه در این اخبار به منبع خبر اشاره‌ای نداشته هرچند گفته می‌شود Z نیسمو بهبودهایی خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم تعلیق، فرمان و ترمزهای بهتر اشاره کرد. ظاهراً این خودرو به‌صورت استاندارد دارای رینگ‌های ۲۰ اینچی خواهد بود. خبری درباره افزایش قدرت Z نیسمو منتشر نشده اما برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند این محصول اسپورت قدرتی بیشتر نسبت به خروجی ۴۰۵ اسبی پیشرانه ۳ لیتری توئین توربو خواهد داشت.

البته ما اعتماد زیادی به اخبار منتشر شده دراین‌باره نداریم ولی تولید Z کوپه پرفورمنس منطقی به نظر می‌رسد مخصوصاً اینکه نیسان در حال آماده‌سازی نسخه مسابقه‌ای GT4 نیز می‌باشد. با وجود دانش و تکنولوژی کافی، تولید نسخه جاده‌ای Z نیسمو از روی مدل مسابقه‌ای کار سختی نخواهد بود.

امیدواریم در هفته‌های آتی اخبار موثق‌تری را به دست آوریم. معرفی کامل Z جدید به‌زودی انجام خواهد شد و شاید حتی نسخه پرفورمنس نیز به‌صورت سورپرایز کننده‌ای پدیدار شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. ( Only she reminds me of love )

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    من نسخه کانورتیبل نسل قبل رو سوار شدم..
    بزرگ ترین مشکل اش ارتفاع وحشتناک پایین ماشین بود که حتی وقتی روی ترک های ریز آسفالت میروی زیر ماشین راحت صدای خرخر میده و گیر میکنه .
    یه مشکل دیگه هم داره اینه که سیستم تعلیق اش وحشتناک خشکه و خیلی زود خراب میشه چون واقعا آسیب پذیره.
    امید وارم نیسان در این نسل جدید به بهبود کیفیت کابین هم فکر بکنه خیلی جالب نیست کیفیت ساخت آن مثلا سه تا آمپر وسط داشبورد هست که با پلاستیک فوق بی کیفیت پوشیده شدن و وقتی دست میزنی بهشون صدا میدن و تکون میخورن.

  2. Hamid

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    خیلی جذابه!
    و کاملا یاد آور دهه نود ژاپن!
    با این قیمت فوق العادش ای کاش شرایط فراهم بود میتونستیم یکی رو بخریم!!! هر چند که هیچجوره مهیا نیس!

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. VIPER

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2622 ديدگاه)

      البته به قول یکی از دوستان، چلو پنجره ش گونیا ترین مستطیل هستش🤣🤣🤣

      موافقم 2
      مخالفم 1
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      دقیقا به نکته خوبی اشاره کردی،این ماشین کاملا یادآور نسل اول سری zهستش که خیلی خوبه….

  3. Ninja

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    عالی ترین خودروی اسپرت ژاپنی 2022
    ارزو دارم یدونه از اینا داشتم

  4. پیام

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (287 ديدگاه)

    پدال چرا امروز از ماشین چینی و ماشین برقی (جارو برقی) خبر نمیزاری مگه ما 14-15 ساله ها دل نداریم همش شده لامبورگینی فراری بوگاتی من یه آرم ماشین چینی را به کل صنعت خودرو سازی اروپا و امریکا نمیدم اون قیافه است لامبورگینی اونتادور داره شما فقط یه نگاه به جک جی 5 بنداز تا بفهمی خوشکلی یعنی چی.
    حالا بگو یه فراری 250 gto را به مبلغ 80 میلیون دلار بفروشن خب کی چی مثلا کل تاریخ فراری و لامبورگینی را جمع کنی یه چراغ ماشین چینی نمیشن.
    با تشکر از طرف یه 14 ساله که همسایش ماشین چینی داره

    موافقم 4
    مخالفم 7
    1. GT

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      شوخی میکنی دیگه، نه؟

    2. ( Only she reminds me of love )

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      👌🏻😂

    3. new RAMIN

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      😐😐
      اکانت فیک ها با 5 دیدگاه رفتن…
      اکانت فیک ها با 50 تا دیدگاه وارد شدند🤦

      عجب غلطی کردم پیشرفت صنعت خودرو سازی چین رو مطرح کردم. (در طی این 11 ماه اخیر)،از سر حسادت ترول ها و هیتر ها با کلی اسم حمله ور شدن🤦

      معلوم نیست سودش چیه.

      #خودمان باشیم.

      1. ( Only she reminds me of love )

        ۱۸ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        کدوم پیشرفت؟!؟!
        نکنه اون وانت ها با موتور های ۱.۵ لیتریشون رو پیشرفت حساب کردی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      پکیدم😂😂😂😂😂😂

  5. GT

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    زیباترین خودروی تاریخ نیسان، آدمو یاد اولین نسل های نیسان Z میندازه

    1. ehsan.fa

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      عقبش خیلی موده حس خوبی داره

  6. ( Only she reminds me of love )

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    اون عکس اخری جریانش چیه؟!
    شوتینگ بر یک؟!؟!؟!
    یا استیشن؟!؟!؟
    یا چیه اصلا.!؟؟!؟!
    استیشن شوتینگ بر یکِ کوپه؟!؟!؟!؟!؟

    1. datsun

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (3942 ديدگاه)

      یه رندر مجازی که یک طراح نشسته طراحی کرده هیچ کدام از این عکسها رسمی نیستن

    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      همشون رندرن فعلا….

  7. akrh78

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    گفته میشه با توجه به اینکه تاریخ رونماییش نزدیک تاریخ معرفی ماشین کارو فورزا هورایزن 5 هست، احتمالا 400z ماشین کاور باشه و هردو با هم رونمایی بشن

    1. HamiD

      ۱۸ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      بنظرت مرسدس پروجکت وان کاور نیس؟!

  8. امیرحسین

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (448 ديدگاه)

    سلام.
    تشکر از جناب احمدزاده
    ۴۰۰ قراره جایگزینش بشه؟

  9. Amirreza

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    چقد عقب این لعنتی قشنگه چقدر زیباس چقدر شوتینگ بریکش قشنگ بود

  10. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    خیلی خوشگل وبا اصالت هستش تو این دوران که همه طراحی ها جدید و بی اصالت شدن جزو محدود ماشینهایی هستش که اصالت داره

  11. Reza Waffen SS

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    اصلا با این نسخه حال نمی کنم اصلا

  12. محمد مختاری آذر

    ۱۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    احتمالا ساخته بشه واقعا قدرتمند هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا