شما احتمالاً شایعات زیادی را درباره نیسان Z اسپورت شنیدهاید اما این بار برخی جزئیات رسمی محصول دوستداشتنی نیسان منتشر شده است. طرفداران جانشین 370Z از شنیدن اینکه خودروی موردبحث همچنان به پیشرانه بنزینی متکی خواهد بود خوشحال خواهند شد. به این ترتیب خبری از قوای محرکه هیبریدی برای این خودرو نخواهد بود. این را معاون استراتژی تولید جهانی نیسان تائید کرده است.
او گفته این خودرو که احتمالاً 400Z نام خواهد گرفت بسیار به زمان رونمایی خود نزدیک است. سبد محصولات نیسان با معرفی نسل جدید روگ و شاسیبلند الکتریکی آریا نونوار شده و در ادامه هم شاهد نسخههای جدید آرمادا، فرونتیر، نوت، قشقایی و… خواهیم بود.
اما برگردیم به Z خودمان که طبق گفته مدیر نیسان فضا برای عرضه نسخه متفاوت از این خودرو وجود خواهد داشت. در واقع اشاره او به نسخه بنزینی و شاید نسخه هیبریدی یا الکتریکی بوده است. مدیر این خودروساز ژاپنی اظهار داشته اگرچه تکنولوژی الکتریکی در سالهای اخیر کاملاً متحول شده اما هنوز مناسب بهکارگیری در خودرویی پرفورمنس نیست. دیگر خودروسازان با این گفتهها موافق نیستند اما مدیر نیسان گفته سختافزار فعلی در سطحی نیست که شما بتوانید پرفورمنس مورد انتظار یک خودروی اسپورت را ارائه کنید.
نقاط ضعفی همچون وزن مجموعه باتری و فقدان قدرت ادامهدار دو مشکل اصلی خودروهای اسپورت و الکتریکی هستند اما نیسان به دنبال حل این مشکلات با استفاده از تکنولوژیهای فرمول E است. در همین اثنا مدیر نیسان مطمئن است که هنوز فضا برای بهبود پیشرانههای درونسوز وجود دارد.
انتظار میرود 400Z جدید بر پایه ساختار 370Z تولی شود. شاید نسخه هیبریدی یا الکتریکی این خودرو تولید شود اما فعلاً خبری از آن در آینده نزدیک نخواهد بود.
از نظر طراحی مدیر طراحی نیسان تائید کرده تیزر منتشر شده در ماه می نشان دهنده Z واقعی بوده و به نظر میرسد طراحی آن به اندازهای که فکر میشود رترو نخواهد بود.
meysam
۳۱ تیر ۱۳۹۹اول اینکه خیلی خوبه که هیبریدی نیستش
دوم اینکه من دوست داشتم طراحیش خشن تر باشه
احتمالا تیونرها در آینده سر این ماشین خیلی باید وقت بزارن تا یه چهره خشن ازش بیرون بکشن
Soli
۳۱ تیر ۱۳۹۹نیسان+
تویوتا-
AMG///
۳۱ تیر ۱۳۹۹دمت گرم نیسان اسطوره ما رو الکتریکی نکردی ??????
فقط نمیدونم چرا انقد شبیه آستون مارتینه ?
کوروش
۳۱ تیر ۱۳۹۹با سلام و احترام
شرکت نیسان موتورز ژاپن(با نام قبلی داتسون) در اوائل فعالیت خود با شرکت آستون مارتین همکاری بسیار نزدیک و تنگاتنگی داشته است .
datsun
۳۱ تیر ۱۳۹۹خدمت شما دوست گرامی باید عرض کنم اون آستین موتورز بود که با آستون فرق داره .نیسان و بی ام و اوایل شروع ازش کمک گرفتن
AMG///
۳۱ تیر ۱۳۹۹بابا روابط داشته باشن که من که ظاهر آستون رو مسخره نکردم
فقط میگم پرچمدار نیسان چرا شبیه آستون شده?
OMID
۱ مرداد ۱۳۹۹پرچمدارش که این نیست
Gtr
اینم رندره البته قیافه اصلیش نیست
AMG///
۱ مرداد ۱۳۹۹نیسان های سری z همیشه پرچمدار بودن
Gtr پرچمدار سوپر کار نیسانه
این پرچمدار اسپورتش
مگه نمیگین رقیب سوپراست؟؟
♤ANGUS_812♤
۳۱ تیر ۱۳۹۹حداقل خوبی نیسان Z نسبت به سوپرا اینه که قوای محرکه و پلت فرمش برای خودشه و نسبت به قبلش خیلی قوی تر میشه
سوپرا نسبت به نسل قبلش تنها ۱۰ درصد قوی تر بود
و نسخه های قدرتمندش تولید محدودن
ولی نیسان Z به نظرم هم قوی تره هم پرفورمنس بهتری داره هم از نظر قیمتی ارزشش از سوپرا بیشتره
♤ANGUS_812♤
۳۱ تیر ۱۳۹۹نظر سنجی???
NISSAN Z ?
TOYOTA SUPRA ?
محمدهادی
۳۱ تیر ۱۳۹۹آره
سوپرای جدید که بیشتر شبیه یه شوخی بود
اگع تویوتا اسمشو میذاشت سیلیکای جدید بیشتر بهش میومد تا سووووپرا
اندازه اتاق با ظاهر ماشین…
دمشگرم باز نیسان زد جدید
مهدی موتورز
۳۱ تیر ۱۳۹۹رنگ مات???
ارشیاsvj
۳۱ تیر ۱۳۹۹این انقد زیباست دیگه نسخه نیسموش چی میشه؟!؟!???
Hadi
۱ مرداد ۱۳۹۹به شدت منتظرشم
کلکلش با سوپرا جالب میشه…
پارسا عشقی
۱ مرداد ۱۳۹۹عشقههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه