نیسان بیش از ۱۳۸ هزار دستگاه سنترا را به خاطر مشکل نگران کننده فرمان فرا میخواند.
فراخوان اعلام شده توسط NHTSA نشان میدهد سنترا مدل ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ شاید با سیبک فرمانی تولید شده باشند که در زمان مونتاژ خم شده باشد.
نیسان میگوید مشکلات ساخت در کارخانه خود باعث این مشکل بوده و اظهار داشته سیبک فرمان معیوب میتواند روی فرمان پذیری خودرو تأثیر منفی گذاشته و باعث لرزشهایی در فرمان شود. اگر سیبک فرمان بشکند شاید کنترل فرمان از دست راننده خارج شود و این امر ریسک تصادف را در پی خواهد داشت.
این فراخوان در کل شامل ۱۳۸,۷۳۶ دستگاه سنترای تولیدی بین ۲۵ نوامبر ۲۰۱۹ تا ۲۴ مارس ۲۰۲۱ میباشد. نیسان میگوید هیچگونه گزارشی از تصادف یا جراحت مرتبط با این حادثه به دستش نرسیده است.
ژاپنیها هجدهم ژوئن و از طریق نمایندگیهای خود متوجه این مشکل شده و از پنجم آگوست کار اطلاعرسانی به مشتریان را شروع کردهاند. مالکان خودروهای تحت تأثیر این فراخوان بهزودی به نمایندگیهای مجاز مراجعه خواهند کرد تا پس از بررسیهای لازم در صورت نیاز سیبک های فرمان بهصورت رایگان تعویض شوند.
این اولین باری نیست که سنترا در سال جاری فراخوان میشود. نیسان در ماه مارس ۸۰۷,۳۷۶ دستگاه سنترا مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ را به خاطر احتمال روشن نشدن چراغهای ترمز در زمان فشار پدال ترمز فراخوان کرد.
میثم
۵ تیر ۱۴۰۰یک ماشین با طراحی و امکانات خیلی خوب و قیمت مناسب
ولی تو بخش فنی از نظر کیفی با کرولا و سیویک فاصله داره
کیان
۵ تیر ۱۴۰۰انصافا طراحی خیلی شیکی داره، از کلاس خودش خیلی بیشتر میزنه
مخصوصا ک امکان سفارش دو رنگ هم براش موجوده، طراحی جدیدترش خیلی گیراتر از نسل قبلیش هست
چه داخلش چه خارجش
Kato
۵ تیر ۱۴۰۰به آمار فروش دقت کن
چقدر زیاد فروش داشته
دمش گرم 😉
mahan
۵ تیر ۱۴۰۰مخصوصا از وقتی که ایم جلوپنجره vشکل رو پهنتر کردن ماشین خیلی گیرا شده و اینکه چراغاش مثل ادم به ابعاد ماشین میاد و این قدر الکی ریز نکردن.البته هیچی فیس و هیبت ماکسیما نمیشه با اینکه مال 2019 هستش اما فوق العاده قشنگ و جدید بنظر میرسه کلا طراحی های نیسان ماندگاری مطلوبی دارند و cvt از نیسان حذف بشه قشنگ یک دو پله شایدم بیشتر نیسان میاد بالاتر
RezaRs
۵ تیر ۱۴۰۰آقایون خواهش میکنم یکبار فیلم خط تولید و کار تو خط تولید تو هر شرکتی رو ببینین حجم و سرعت بالاست و هرچی تیتراژ تولید بالاتر باشه احتمال خطا بیشتر نه چین داره نه کره نه ژاپن نه آمریکا نه آلمان نه ایتالیا نه انگلیس نه هند
البته ایران فرق داره بعد از مردن هم فراخوان نمندی 😂
اینو هم تو پست gv80 گفتم هم اینجا میگم خدایی فراخوان ارزش کری خوندن نداره
میثم
۵ تیر ۱۴۰۰اکثرا گوششون به این حرفا بدهکار نیست
فراخوان وقتی بده که تعداد فراخوان ها زیاد بشه
دقت کنین گفتم تعداد فراخوانها نه اینکه تعداد زیاد خودرو در یک فراخوان
RezaRs
۵ تیر ۱۴۰۰حاج میثم فقط سایپا که یدونه فراخوانم نداده 😂
mahan
۵ تیر ۱۴۰۰جدیده تا پست هیوندای و کیا میاد یکسریا احضار میشن!گاهی فکر می کنم همین بروبچ ما یک اکانت دارن و وقتی پست کیاهیوندای میاد میان شوخی می کنند!
زیزیگولو
۵ تیر ۱۴۰۰اینجا عکسای داخل کابینش نیستش ولی داخل کابینشم به اندازه بَدَنَش جذابه
mahan
۵ تیر ۱۴۰۰((نیسان میگوید هیچگونه گزارشی از تصادف یا جراحت مرتبط با این حادثه به دستش نرسیده است.)) میگما ماشین معیوب بعضیا از سالم بعضیا بهتر کار میکنه😂😂😂 (صرفا جهت شوخی)
mopar
۵ تیر ۱۴۰۰بله بازهم یک خودروی امریکایی دیگه رو میبینیمکه فرمونش خرابه .و میلرزه وژاپنی ها هستند که خداوندگار کیفیت میباشند
مک وال
۵ تیر ۱۴۰۰فراخوان دادن هم تو خودروها به یه کار باکلاس تبدیل شده.
چطوره سایپا و ایران خودرو هم چن تا فراخوان بدن تا چند پله صعود کنن
علی آقا
۵ تیر ۱۴۰۰رخش قشنگه اما طراحی بدنه در کل چندان جذاب نیست. اونایی که فکر میکنن این ماشین جذاب و زیباست بهتره ویدیوهای بررسیهاشو ببینن. این عکسایی که اینجا هست از زوایایی گرفته شدن که ماشین قشنگتر از اصلش افتاده.
در مورد کیفیت هم نیسان از سایر ژاپنیها عقبتره بخصوص گیربکسهای سیویتی اون.
من خودم چند وقت پیش میخواستم رنو فلوئنس بخرم اما وقتی فهمیدم گیربکس سیویتی نیسان روشه پشیمون شدم و ترجیح دادم ساندرو رو نگه دارم.