نیسان اعلام کرد که قشقایی موفقترین مدل این خودروساز در طول سی سال خودروسازی در اروپا بوده است.
کارخانهی نیسان در ساندرلند انگلستان، رکورد بیشترین تولید تک مدل را پشت سر گذاشته است. رکورد پیشین به سوپرمینی میکرا با ۲,۳۸۶,۷۰۴ دستگاه تعلق داشت.قشقایی زمانی که به بازار آمد یک سگمنت کاملاً جدید را ایجاد و استانداردهای جدیدی را در بین کراس اوور ها وضع کرد و با این ویژگیها رکورد جدید نیسان در اروپا را خلق کرد.
اینها گفتههای مدیر اجرایی نیسان آقای Colin Lawther است.
تا سال ۲۰۱۰، قشقایی تنها خودروی پرفروش نیسان نبوده اما همواره بهعنوان پرفروشترین کراس اوور نیسان در اروپا مطرح بوده است. امروز، قشقایی جدید هر ۶۲ ثانیه-معادل ۵۸ دستگاه در ساعت- در ساندرلند ساخته میشود، آماری گیرا برای کمپانیای که جوک، لیف و نوت هم تولید میکند. در طی موتورشو ژنو امسال، نیسان اعلام کرد که قشقایی اولین محصول آنها خواهد بود که تکنولوژی رانندگی خودکار را همراه خواهد داشت. در ابتدا این ویژگی به خودرو اجازه خواهد داد که در ترافیکهای سنگین بزرگراهها حالت خودران را برای رانندگی بین خطوط داشته باشد.میکرا یک مدل نمادین برای نیسان در اروپا است، مدلی که برای ۱۸ سال در ساندرلند ساخته میشود. رسیدن به رکورد میکرا در نصف زمان سپریشده نشان میدهد که قشقایی تا چه اندازه در قلب خریداران جابازکرده است.
difender
۲۲ اسفند ۱۳۹۴بنام ما ( قشقایی) بکام اونا .
نوید جهرمی
۲۲ اسفند ۱۳۹۴واقعا. خیلی حیفه که چنین خودرویی ک اسمش از قوم قشقایی گرفته شده در کشور خودمون مهجوره.
اون از مزدا اینم از قشقایی.
Sina
۲۲ اسفند ۱۳۹۴جدا.، مخصوصاً مزدا که اینقدر طرفدار داره تو ایران
نیما
۲۲ اسفند ۱۳۹۴قشقاییها ریشهای ترک دارند و تقریباً تمامشان به گویشی از زبانهای ترکی اغوز غربی صحبت میکنند که خود آن را ترکی مینامند.(ویکی پدیا)
نیسان هم که اصالاتا کلمه عبریه ولی ما ترکها هم استفاده میکنیم فارسیش همون ماه فروردینه
محض اطلاع گفتم
Sina
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ولی من مدل روگشو دوست دارم وقتی فیس لیف جدیدشم داد بیرون میدونستم خیلی فروش میکنه خیلی کاربردی و عالیه…
بهرحال این نظر منه همیشه بین سانتافه و راو 4 جدل بوده کدومش بهتره سانتافه خوبیش اینه که 7نفرست جادارتره شیک تره داخلش خوشگلتره و نرم تره . راو 4 ژاپنیه دیکه محکم تر و قرصتره
ولی حالا اگه ترکیبی از هردو رو بخوای میشه نیسان روگ
روگ شیکه 7نفرست نرمه داخلش خوشگله و با کیفیته از طرفیم یه ماشین ژاپنیه محکم و قرصه
USA & JAPAN
۲۲ اسفند ۱۳۹۴حرف نداره
mohsen
۲۲ اسفند ۱۳۹۴بببخشید دوستان این تو سگمنت توسان و راو 4 هست؟
نوید جهرمی
۲۴ اسفند ۱۳۹۴بله محسن جان.
اما عده ای راو 4 رو توی سگمنت سانتافه میدونن که اشتباهه. با توسان و اسپورتیج توی یک کلاس قراردارن.
احمد باقری
۲۲ اسفند ۱۳۹۴خیلی خوبه، به هر حال، به ما که نمیرسه.
MjM
۲۳ اسفند ۱۳۹۴قشقایی…رو4….CX5…ASX…فورستر….بهترین کراس های جاپونی تو این سگمنت
محمود
۲۳ اسفند ۱۳۹۴جالبه رنو کولیوس دقیقا روی پلت فرم وبا موتور 2500 سی سی وگیربکس قشقایی یا همون نیسان روگ توی بازار ایران موجوده
حمید
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶1200سیسی موتور داره بخاطر همین قیمتشو خیلی پایین آوردن هرچی ارزونتر فروش بیشتر مثل ماشینهایی چینی. توایران که بخاطرقیمتش فروششون از ماشینهایی زاپن کره و اروپابیشتره