نیسان

قیمتهای تازه برای نیسان GT-R

نیسان قیمت مخصوص بازار آمریکا را برای خودروی به روز رسانی شده GT-R 2015 اعلام کرد، که مدل پایه GT-R Premium از ۱۰۱,۷۷۰ دلار قیمت گذاری شده است. قیمت مدل های GT-R Black Edition و GT-R Track Edition به ترتیب ۱۱۷,۷۰۰ دلار و ۱۱۵,۷۱۰ دلار تعیین شده است. تمامی قیمت ها بدون در نظر گرفتن ۱,۹۹۵ دلار هزینه تحویل و نمایندگی می باشند.

2015 Nissan GT-R
۲۰۱۵ Nissan GT-R

دو مدل اولیه این خودرو هم اکنون در نمایندگی های نیسان در آمریکا عرضه شده است، این در حالی است که GT-R Track Edition و مدل جدید GT-R Nismo از تابستان ۲۰۱۴ وارد بازار خواهند شد.
برای مدل سال ۲۰۱۵، نیسان GT-R دارای مجموعه ای از آپگرید ها است که راحتی سواری و آرامش بیشتر و فضای داخلی مجلل تری را ارائه می کند. سیستم تعلیق این خودروی اسپرت به منظور کاهش نوسانات فشار بین چهار چرخ از نو تنظیم شده است، که پایداری بیشتر و رانندگی منسجم تری را فراهم آورده است. ترمز ها نیز به منظور پاسخ گویی قوی تر و بهتر بهینه سازی شده اند.

2015 Nissan GT-R
۲۰۱۵ Nissan GT-R

در زمینه طراحی، نیسان GT-R به روز رسانی شده دارای چراغ های LED جدید همراه با AFS (سیستم روشنایی تطبیقی جلو) و یک سیستم نور پردازی متمایز می باشد، در حالی که چهار حلقه چراغ های عقب خودرو دایره های منسجم نوری را شکل می دهند.

2015 Nissan GT-R Interior
۲۰۱۵ Nissan GT-R Interior

در طراحی داخلی، نیسان GT-R 2015 سه نوع طرح رنگ که شامل شیری کم رنگ نیز می باشد را ارائه می کند. فرمان خودرو چرمی می باشد، بر روی صندلی های خودرو چرمی خودرو نیز دوخت هایی زیبا انجام شده است.

در زیر کاپوت خودرو همان موتور ۳.۸ لیتری توربو دو قلو شش سیلندر قرار گرفته است که به یک گیربکس شش دنده دو کلاچه متصل شده است. با داشتن ۵۴۵ اسب بخار نیرو و ۶۲۷ نیوتن بر متر گشتاور، این خودرو مصرفی معادل ۱۴.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر و ۱۰.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در بزرگراه دارد. مدل های GT-R Premium و GT-R Black Edition دارای رینگ های آلومینیومی سبک وزن ساخت RAYS، طراحی داخلی قرمز و مشکی، روکش صندلی ها از چرم Recaro و یک اسپویلر فیبر کربن خشک در پشت خودرو می باشند. مدل تولید محدود GT-R Track Edition دارای سیستم تعلیق تنظیم شده به صورت ویژه، خنک کننده های ترمز مخصوص، اسپویلر در جلو همراه با دریچه های هوا فیبر کربنی، صندلی های با کیفیت به رنگ آبی و همچنین درب کاپوت عقب فیبر کربنی سبک وزن، صندلی های گرم شونده جلو و اضافه شدن صندلی های عقب می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹۵ دیدگاه‌ها

  1. MAHSA

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    قیمتش یکم زیاد بنظر میاد اما با در نظر گرفتن نیرو و مصرف و گشتاورش میشه گف تا حدی می ارزه

    1. Zonda R

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      ایا می دانستید
      نیسان gtr قرار بود در ابتدا نسخه محدود با تیراژ تنها 1800 دستگاه باشد

      1. carbonado aventador

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        110000دلار زیاده!!!!!!از بقیه ی سوبر اسبرت ها خیلی ارزان تر هست!!!!!!!!

  2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    قیمتش خیلی هم کم نیست! من ترجیح میدم با این پول 911 (4S) بخرم!!!

    1. زیگما

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      محسن درست میگه.من هم اگه این مقدار پول داشتم 911 میگرفتم.این ماشین خیلی ساده هست بنظرم.

      1. 50-GTR

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (498 ديدگاه)

        قیافش سادس ولی موتورش طوفان به پا میکنه

        1. ali

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (135 ديدگاه)

          موتورش که غوغا به پا میکنه که صد البته…،اصلانم قیافش ساده نیست خیلی هم خوبه

    2. saied

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1262 ديدگاه)

      ۹۱۱ انتخاب خوبیه ! فقط ایرادش اینجاست که اگه یه لحظه با این کل کل کنی سو…….. میشه <

      1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        آقا سعید! اولا هنوز اطلاعات رسمی از شتاب این ماشین منتشر نشده که به همین راحتی پیش بینی میکنید !!! بعدشم این ماشین خیلی زور بزنه بتونه تو درگ از 4s 911 جلو بیفته!!! تو موردهای دیگه (کیفیت،هندلینگ،گیربکس،سیستم تعلیق،پایداری و…) به گرد 911 هم نمیرسه!

        1. 50-GTR

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (498 ديدگاه)

          یجور میگی انگار 911 داری با GTR ….. حرف زدن رو کاغذ آسونه تو عمل معلوم میشه

        2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          درسته 50جان، من نه 911 دارم نه GTR ! اما من ضمن اینکه قبول دارم GTR فوق العاده ست (همین که تو درگ، ابر خودروها رو به چالش میکشه دلیل کمی نیست!) و نسبت به قیمتش جزو بهترین انتخاب های اسپرت به حساب میاد، اما نمیتونم قبول کنم در سایر چیزها با 911 برابری میکنه! اگر GTR سلطان شتاب باشه، قطعا 911 هم سلطان هندلینگ و پایداری هست!(درمورد شتاب هم فقط درمقابل GTR شاید کم بیاره!)
          همه این حرف ها هم به اندازه کافی تو عمل معلوم شده! هم GTR تو شتاب و هم 911 تو هندلینگ و پایداری و…

        3. 50-GTR

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (498 ديدگاه)

          کلا پورشه هندلینگ خیلی بالایی داره سره پیچه زمینو میچسبه ول نمیکنه

        4. فواد

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (291 ديدگاه)

          داداش برو topgear رو نگاه کن gtr از تمام سوپر اسپرت ها بهتر پیچ ها رو بر میداره این رو از خودم نمیگم ها برو نگاه کن از بهترین ماشین هم 10 مایل بیشتر میپیچه. زیاده ها

        5. Yekta

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (33 ديدگاه)

          یک تست بود هندلینگ ، 10 سوپر ماشین رو تست کرده بودن ، پورشه 911 جی تی اول شد ، دوم هم نیسان جی تی ار شد.
          اونجورهایی هم که فکر می کنید نیست ، نیسان جی تی ار هم هندلینگ عالی داره ، تازه تو این نسخه جدیداش بل کن بهتر هم شده باشه.

      2. زیگما

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        سعید عزیز.اگر یک موضوع در دنیا باشه که من و محسن بر سرش توافق داشته باشیم همین نامبر وان بودن 911 است.911 سوپر اسپرتیه که هر چیزی که بخوای در اختیارت میزاره با نازل ترین قیمت.تاکید میکنم “هر چیزی که بخوای”.

        1. mehran911

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (2114 ديدگاه)

          آخ زیگما یعنی حرف دلمو زدی دمت جیز!

    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود.

      محسن خودتو ناراحت نکن .

      جوابشون همین یک جمله است :

      ((( المان ، اولین سازنده ی خودرو در جهان است )))

      1. Zonda R

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        تو ودیویی که
        Auto express
        بین 10 خودرو
        که 911
        E63 amg استیشن
        کایمن
        M6
        Audi r8
        Sls
        Gtr
        Focos st
        گالاردو
        بودن دیدم که gtr با کمال تعجب اول شد
        :*)

        1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          ببخشید خودتون هم میدونید که همه اینهایی که گفتید مدلهای مختلفی دارند که بعضا فرقشون زمین تا آسمونه! دقیقا کدوم 911 بود؟ و GTR چند اسب؟ تیون شده بودند یا نه؟

        2. زیگما

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          فرض کن یه توربو اس به جون این ماشین ها بندازی! همشونو میخوره.0 60: 2.9 هه هه

        3. فواد

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (291 ديدگاه)

          آقای توربو s بهتره یه نگاه به GTR Alpha 12 بندازی بعد نظر بدی. مطالعه داشته باش پسر خوب

        4. mehran911

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (2114 ديدگاه)

          فواد خان بحث ماشین تیون شده رو وسط نکش ببین این سلیقه ی تیونره که با ماشین چکار کنه GTR Alfa12 شتاب اولیه خوبی داره آیا شتاب ثانویه اش هم خوبه حجمش چقدره سرعت نهایش چقدره ببین الان پورشه9ffporsche 911 gturbo سرعت نهاییش به 414 کیلومتر میرسه و صفر تا صد 2.8 پس ببین دوست من اینا ملاک نیست

        5. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          آقای Alpha12 ! شما اگه مطالعه داشتین، میدونستین که مقایسه کردن یک ماشین استاندارد کارخونه با یک ماشینی که به طرز وحشتناکی تیون شده، هیچ معنی و مفهومی نداره!!!اون هم وقتی که دو ماشین حدود 1000 اسب بخار اختلاف دارند؟؟!!!

        6. فواد

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (291 ديدگاه)

          اصولا وقتی یک موسسه تیونینگ یه ماشین رو تیونوکنه دیگه از اسم ماشین براش استفاده نمیکنه مثلا برابوس یا ویلزاندمور یا ای سی شنایتزر و … که از این قبیل تیون کارها رو تو سایت netcarshow میتونی پیدا کنی. اسم این ماشین نیسان جی تی آر الفا ۱۲ هستش و چیز دبگه ای نیست. مثل اینکه بگی چون بنز سری ای ام جی رو تیون کرده پس کار ماشین کارخونه ای نیست. اونوقت سری بلک که تیون شده ای ام جی هستن دبگه نمیدونم از نظر شما چی میشه؟ این حرف شما در مورد پورشه ۴اس و توربو و توربو اس هم صادقه چون این ماشین ها تیون شده هستن.

        7. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          آقا فواد ، فرضا که حرف شما درست! 911 توربو هم تیون شده به حساب میاد! اما حرف من اینه که آیا منطق شما قبول میکنه دو خودرو باهم مقایسه بشند که 1000 اسب بخار اختلاف دارند؟؟؟!!! دقت کنید که اختلاف قدرت بین GTR alpha12 و 911توربو اس دقیقا به اندازه اختلاف قدرت بین تویوتا کمری هست و بوگاتی!!! حالا اگه از نظر شما مقایسه این دو مشکلی نداره! من هم دیگه حرفی ندارم!!!

        8. فواد

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (291 ديدگاه)

          من در جواب دوستمون که گفته یه توربو اس بندازی به جون اینا میخورتشون این حرف رو گفتم. منم میگم ۹۱۱ میخوره فقط هوای خروجی اگزوز gtr رو!! ؛)

        9. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          خیلی داری تند میری! پیاده شو باهم بریم :-)

          قبلا هم گفتم تو بحث کیفیت و هندلینگ که 911 میقورتش!!! تو بحث شتاب هم،هروقت تونستی یه درگ نشون بدی که تو اون یه GTR با قدرت حدودا 560 اسب بخار بتونه از 911توربو اس جلو بزنه! اونوقت میتونی صحبت کنی!!!

        10. mehran911

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (2114 ديدگاه)

          فواد خان کو؟ چی؟ کجا؟ چه خبره؟ چی شد یه همچین فکری کردی ؟
          آمار واطلاعات موثق بیار کلیپ درست وحسابی بیار از همون کلیپ هایی که من هزار تاشو دارم ودیدم که gtr سوسک میشه دقت کن به حرفم سوسک http://www.aparat.com/v/BmkPy هر وقت آروم شدی این کلیپ رو هم ببین
          http://www.aparat.com/v/AWvqe
          در ضمن دوست من این اولین باریست که اینجوری می نویسم منو ببخش خودت شروع کردی

        11. فواد

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (291 ديدگاه)

          من نمیدونم چرا یه ماشین توربو دار رو میخوای با نیسان بدون توربو مقایسه کنی؟ آلفا تو درگ بوگاتی و اونتدور رو پشت سر میذاره چه برسه به ۹۱۱. نکنه ۹۱۱ رو بهتر از لامبو و بوگاتی هم میدونی؟ مقایسه شما عادلانه نیست پورشه توربو داره پس با مدل توربو داره نیسان باید مقایسه بشه

        12. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          آقا فواد فقط دارم به این میخندم که شما به بقیه میگی برو مطالعه کن :-) یعنی واقعا تا الان فکر میکردی GTR تنفس طبیعیه؟؟؟؟؟!!!!! از خودت نپرسیدی آخه یه موتور 3800 بدون توربو مگه میشه 570 اسب بخار قدرت داشته باشه؟؟!! لابد فکر میکردی alpha12 هم بدون توربو شده 1700 اسب !!!
          از همه این حرفها گذشته، آخرش هم معلوم نشد قضیه 1000 اسب بخار اختلاف با 911 چی میشه :-)

          درهرصورت موفق باشی آقا فواد! بحث خیلی جالبی بود!!!

        13. mehran911

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (2114 ديدگاه)

          فواد عزیز در هر 2 کلیپی که تو کامنت قبلی گذاشتم نیسان gtr از تویین توربو استفاده میکنه درضمن نیسان gtr ازقویترین توربو شارزر ها استفاده میکنه که بیشتر در مسابقات جی تی رایج است در کلیپ دوم پورشه مدل 2012 است ونیسان gtr مدل 2013

        14. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          مهران جان از شما هم بابت کلیپ ها ممنونم.اتفاقا دنبال این کلیپ بودم! البته اگه دقت کرده باشی حتما متوجه شدی که اون فردی که تست میکرد از همون اول به GTR تمایل بیشتری داشت و خیلی هم بی طرف نبود!
          فقط دارم به این فکر میکنم تازه اگه خدایی نکرده 911 توربوS نسل جدید بود، چه بلایی سرGTR میومد :-)

        15. فواد

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (291 ديدگاه)

          آقا جان نمیدونم تو چته و چرا نمیخوای قبول کنی من صحبتم سر Alpha 12 اه. من صحبت خود GTR رو نکردم ولی ورژن Alpha قبول کن خیلی سر تر از 911 هستش. حالا اینکه 1000 اسب بیشتر نیرو تولید میکنه لیاقت مهندساش رو نشون میده. لازم نیست برات ویدیو بذارم برو هرکجا خواستی سرچ کن Alpha نه فقط 911 رو بلکه هر چی رو که چرخ داشته باشه شکست میده.

        16. mehran911

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (2114 ديدگاه)

          آقافواد عزیز اینکه یه مهندس از توربو شارزر های خیلی خیلی قوی وتغییر ضریب دنده و افزایش حجم ماشین برای افزایش شتاب استفاده کنه کار بزرگی نکرده چون اون ماشین دیگه نیسانgtr نیست بدنه ی نیسان grt هستش و هیچ ارزشی نداره و اینکه هیچ چهار چرخی این شتاب رو نداره دروغ خیلی بزرگیه برو اینایی که مینویسم سرچ کن
          Innotech Aspiron RSC 800 و Ariel Atom V8 و
          Ariel Atom 700 DDMWorks وبوگاتی ویرون سوپر اسپرت وخیلی چها چرخ دیگه که الان خاطرم نیست ولی اگه خواستی همشونو برات مینویسم

        17. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          آقا فواد دمت گرم! خودت جواب خودتو دادی! پس معلوم شد شما به دنبال مقایسه GTR و 911 نیستی! بلکه میگی alpha12 خیلی تند میره!!! تازه اون خودروهایی که مهران جان نام بردند به جز اینکه شتابشون بالاتر هست، یه فرق خیلی خیلی بزرگ دیگه هم دارن و اون اینکه alpha12 شما نهایتا به اندازه چند تا درگ عمر میکنه :-) ولی اونها چندین سال ماشین هستند! اگر فقط شتاب ملاک مهندسی باشه پس میشه گفت اون وانت ها (که مطلبشون چند پست بعد هست) حتی از alpha12 هم مهندسی بالاتری دارند!!!

    4. سعید

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (188 ديدگاه)

      بسم حق

      افرین به این سلیقت
      اصا بنظر من کلا دو تا برند محبوب تو دنیا وجود داره
      که تو اون دو تا
      کلا دو تا خودرو محبوب هست
      یکی 911 من
      یکیم پراید بچه ها : ))))))

  3. Ehsan

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    کلا از این نیسان GT-R خوشم میاد

    1. MAHSA

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      چرا؟

      1. جلال

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (585 ديدگاه)

        سلام
        “چرا” نداره دیگه دوست عزیز
        ماشین به این خوبی اگه کسی ازش خوش نیاد باید تعجب کرد
        موفق باشی

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود.

          من زیاد ازش خوشم نماید .

          از نظر خوشگلی انگشت کوچیکه ی لکسس LFA هم نمیشه .

          ولی نمیدونم لامصب چی تو این ماشین هست که یک همچین شتابی داره .

          یک رازی هست .

          ایران و المان

      2. Ehsan

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        چون به نسبت دیگر اسپرت ها ، تکنولوژی ، شتاب و خیلی چیزهای دیگه رو با قیمتی خیلی پایین تر در اختیار رانندش میگذاره

        1. carbonado aventador

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          میلاد جان همه می دونیم که با دستکاری جعبه دنده و ضریب دنده،هرکاری میشه کرد.ولی در عوض شتاب ثانویه ی بایینی داره!!!!!

        2. ahmad

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1171 ديدگاه)

          به نظر من به خاطر اینکه مهندسان نیسان چند ساله که دارن رو gtr کار میکنن بیشتر از هر خودرویی و هر سال یه شتاب بهتر یادمه 3سال پیش یه درگ ازش با لکسوز lfe و یه درگ دیگه با فراری 599 و zr1 و پورشه 918 gt2 دیدم با فاصله زیاد عقب میفتاد.ولی الان تو رده خودش رقیب نداره

  4. 50-GTR

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (498 ديدگاه)

    KING GTR————————شتاب

    1. carbonado aventador

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      شتاب می خواهی فقط ماشین درک ریس . 0-480 = 5.2ثانیه!!!!

  5. 50-GTR

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (498 ديدگاه)

    کلا ژاپن و امریکا بر عکس همن… ژاپن ماشینایی میرنه که از لحاظ طراحی و قیافه هیچی نیستن ولی عملکرد موتورش فوق العادس— ولی امریکا ماشین میزنه از لحاظ قیافه طراحی عالیه ولی موتوراش زیاد چنگی به دل نمیزنه…..

  6. parel

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا با نگاهی کوچیک به قیمتای سوپر اسپرتها و عملکردشون GT-R خیلیم خوبه قیمتش. ارزوی هر کمپانی داشتن یه همچین ماشینیه…

  7. توفیقی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    خسته شدم از قیافش.نسل جدیدشو بده بیرون نیسان.تو هم این ماشین رو کردی مرده مرند؟؟؟فقط ترکها منظورمو می فهمن

  8. احسان(احسان سابق)

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    گودزیلا…..

  9. پژمان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (296 ديدگاه)

    GT-R ماشین خوبیه در این شکی نیست قیمتشم نسبت به رقیباش مناسبه اما دلیل اصلی شتاب اولیه خوبش اینه که دو تا توربو داره و دو دیفرانسیله چون 4 چرخش متحرکه و تویین توربوس طبیعی که شتاب اولیه خوبی داشته باشه ماشینایی مثل پورشه 911 توربو S و کونیخزگ اگرا و مکلارن MP4 و P1 و بوگاتی و بعضی از مدلای BMW و BENZ و … همشون روی اوردن به توربو چون بدست اوردن قدرت و سرعت و شتاب بالا با تنفس طبیعی نیاز به سیستم پیچیده تزریق سوخت داره و کار سختیه درود بر فراری و لامبورگینی که بدون کمک توربو و… بهترین عملکرد و کارایی رو دارن

    1. 50-GTR

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (498 ديدگاه)

      داداش لامبو 12 سیلندر- باید تنفس طبیعی باشه….. دیگه یا توربو یا حجم موتور بالا و سیلندر

      1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (615 ديدگاه)

        بسمه تعالی

        حلا بگیم لامبو 12سیلندره

        فراری چی داره که اینقدر جلوهست؟!

        بهترین سوپر اسپرت فقط فراری و لامبور.

        1. 50-GTR

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (498 ديدگاه)

          فراری که 6 سیلندر نداره اگه 6 تنفس طبیعی بود آره …..

      2. carbonado aventador

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        سینا جان ولش کن . نمى دونه که روى آونتادور توربو نصب کردن، شتابش شد 2.2و سرعتش شد 410کیلومتر . من با ایشون بحث کردم و به نتیجه أی نرسیدم
        (Lamborghini&ferrariدر کنار هم ، نه در مقابل هم)

        1. 50-GTR

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (498 ديدگاه)

          توربویی که روی نیسان نصب کردن شتابش شد 2 …….. alpha

        2. carbonado aventador

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          قدرت ?حد أکثر سرعت ? شتاب ثانویه?

      3. 50-GTR

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (498 ديدگاه)

        1700HP

  10. ALi.sd

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    قرمزش خیلی خواستنیه لامصب ، مایشو داشتم یه premium شو میگرفتم بقیشم خرج چیزای دیگش میکردم :p

  11. farshad

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    شتاب و تاپ اسپیدش و ننوشته که،،دقیق میدونین بنویسید

    1. carbonado aventador

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      شتاب 2.9 و حد أکثر سرعت325km.h

  12. جلال

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    چند روز پیش یه نقره ای شو تو خیابون دیدم
    لامصب وقتی گاز میداد کل خیابون رو صداش بر میداشت!!!
    ولی آنچنان که توقع داشتم تو خیابون جلب توجه نمیکنه
    تا بهش دقت نکنی نمیفهمی چه اعجوبه ایه

  13. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    تو کیش رفیقم یدونه اجاره کرده بود…لامصب گاز میدی باهاش زمین میلرزه شتابش عالیه

    1. carbonado aventador

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      شماها اکه آونتادور رو ببینید جیکار می کنید . صدای خروجی :110دسیبل

  14. رضا

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    کاش منم یکیشو داشتم….

  15. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود.

    نیسان هم دیگه شورشو در اورده . باید نسل جدید و بده بیرون دیگه .

    درسته که این ماشین یک اعجوبه است و برای تغییرات درونش دل شیر میخواد

    ولی نیسان باید ریسک کنه .

    بنز SLS اومد و فروخت و رفت ، این هنوز با قیافه ی اولش هنوز مونده .

    تازه این قبل SLS بود.

    ((( ایران و المان )))

    1. 50-GTR

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (498 ديدگاه)

      آره ظاهرش تکراری شده

    2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      اگه شکل جدیدش مثل اون طرح پیشنهادی تاپ اسپید باشه، عالی میشه!

      1. carbonado aventador

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        نیسمو برأی جنک علیه آونتادور و مکلارن و 458 و هوریکان داره میاد!!!!!

    3. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      میلاد جان این اصالت خودرو های نیسان رو نشون میده درست همون حرفی خودت وقتی میبینی چیزی واسه گفتن تو طراحی نداری ومیگی :D

  16. هادی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (458 ديدگاه)

    gtr همونیه که شتابش 2.6 ثانیست ؟

    1. carbonado aventador

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      درود ، شتابش 2.9 هست ولی کفته میشه که نیسمو شتاب 2.2داره !!!!!!

  17. پژمان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (296 ديدگاه)

    هیچ جی تی ار استانداردی شتابش 2.6 ثانیه نیست gtr مدل 2014 ش میگن 2.8 البته اونم معلوم نیست راسته یا نه من بعید میدونم

    1. بنده خدا

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      سلام.لطفا به برنامه تاپ گر رجوع و صحت شتاب 2.8 را ملاحظه بفرمایید…

    2. هادی

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (458 ديدگاه)

      چه ماشینی با قیمت زیر 100 هزار و شتاب زیر 3 ثانیه هست ؟

  18. بهزاد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2544 ديدگاه)

    رکورد پیست نسخه ی جدید gtr نیسمو در نوربورگ رینگ 7.08 دقیقه بوده و شاسی این ماشین براحتی تحمل نیروی G تا 1.6 رو داره و از نظر هندلینک در مدل جدید که به تقسیم وزن حدود 50 , 50 رسیده عملکردش بهتر از گذشته شده.
    از رازهای این ماشین کمترین تلفات قدرت موتور و انتقال اون به هر 4 چرخ هست و تقسیم وزن بسیار دقیق و شاسی بسیار مقاوم و سیستم فرمان و تعلیق دقیق که همه ی این عوامل باعث میشه عملکردش نسبت به قیمتش فراتر ظاهر بشه و هم ردیف سوپر اسپورت سازها.
    تنها مشکلی که گریبان این مدل رو گرفته ظاهرش هست که برای بسیاری از علاقه مندان تکراری شده و حق هم دارند.

  19. محمد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    قیمتش نسبت به بقیه رقبا و سوپر اسپرت ها به نظر اونقدرم زیاد نمیاد تازه با در نظر گرفتن میزان قدرت و گشتاور و همچنین اصالت و ابهت خاصی که داره قیمتش کاملا درست و به جاست

  20. حمزه

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    من جی تی آر رو میپرستم. فوق العاده هست. پوزه خیلیارو زده و میزنه. روانیشم من…

  21. m.a7200

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (28 ديدگاه)

    من که عاشق GTR هستم

  22. sajad

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    این ماشین با این قیمت خیلی خیلی عالیه این ماشین معروفه به مرد اهنی وبیشترین شتاب رو داره

  23. بنده خدا

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.ماشین6سلیندر باخروجی زیر 600 اسب که شتابش 2.8 باشه خوب نیست.اون حضراتی که میگن خوب نیست به برنامه تاپ گر ارجاعشون میدم…تخصص این برنامه از نظرات ما خیلی بالاتره……فقط یه نقل قول(نیسان جی تی آر یه وسیله و ابزار اندازه گیری سرعت)….پیذا کنید….

    1. مهرداد

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      داداش من نیسان واس این که هزینه هاش بیاد پایین از فیبر کربن استفاده نکرده چون وزنش ۱۸۵۰کیلو گرم هستش اگه در مقابل پورشه که ۱۵۶۰کیلوگرم وزن داش نیسانم به اندازه اونا کم وزن بود الان تو مقام اول نشته بود و تکون نمیخورد!

  24. k1

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    گرونه
    اما معرکه

  25. Kurosh

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بدون هیچ بزرگ گویی وچاپلوسی ای…
    آفرین بر این خودروساز افسانه ساز…
    احسنت به نیسان که با یه موتور 3.8 لیتری، 545 اسب بخار نیرو تولید میکنه…

  26. ESI

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    درود بر تو اقا کوروش . NISSAN GTR 2015 خودش یه پا هیولاست

  27. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    ماشین فقط و فقط ژاپنی و دیگر هیچ
    تو شاسی بلند ها لندکروز،پاترول،ال ایکس 570 ، پرادو ، مورانو ، راو4 ، قشقایی ، هایدلنر ، RX350 ، GX460
    تو سواری جمع و جور یاریس ، مزدا 3 ،کرولا ، آونسیس و …
    تو سواری کمری ، آریون ، تیانا ، ماکسیما ، اوالون ، کراون ، LS ، GS ، ES و….
    تو ماشین کوپه GT86 ، GTR ،FT1 ، RCF ، LFA و ….

  28. مهرداد دریفت

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    بهتره بدونید نیسان شرکتی هست که یک موتور 3 سیلندر با وزن 40 کیلو گرم ساخته که 400 اسب بخار نیرو تولید میکنه این یعنی مهندسی و دانش محض

  29. 160

    ۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    واقعا که ماشین عالیه من عاشقشم..موتور عالیه داره من فقظ عاشق شتابشم

  30. مهرداد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام من خودم یه طرفدار بدون طرف واس تموم ماشین ای که تو دنیا اسم و رسم دارن هستند و بحث ۹۱۱و جی تی آر جداس جی تی آر ۲۰۱۵ ۰-۱۰۰ مدل nimso 2sec هستش و از ۹۱۱ پر شتاب تره اینو تو سایت خود نیسان نوشته و در مقابل پولی که میدین یه ماشین در حد رقبایی قدر مثه آونتادور…فراری ۴۵۸ و…هستش ۹۱۱ هر سال از نظر کیفیت ماشین سال در میاد ولی با قیافه سنتی که هیچ وقت سنت شکنی نمیکنه یکمی تکراری شده و اینکه جی تی آر از هر نظر رقیب قدرتمندی و زنگ خطری واس ۹۱۱ بوده که باعث ارتقاع موتور ۹۱۱ در سال ۲۰۱۳ شد تا در مقابل رقبا کم نیاره در مقابل gtr یه ماشین دراگ هستش که فقط و فقط برای شتاب اولیه و لذت رانندگی ساخته شده چون سرعت نهایش به ۳۳۳کیلومتر میرسه ولی در مقابل شتاب و تحمل نیروی جانبی فوق الاده ای داره با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا