نیسان نسل جدید پیکاپ میان سایز فرونتیر را در فوریهٔ امسال رونمایی کرد و حالا قیمت آنرا اعلام کرده که از ۲۷,۸۴۰ دلار برای تیپ S کینگ کب (یکونیم کابین) ۴×۲ آغاز میشود. این یعنی پیکاپ نیسان تنها کمتر از ۴ هزار دلار از هیوندای سانتا کروز گرانتر است. نیسان فعلاً قیمت دیگر تیپها و نسخههای فرونتیر را اعلام نکرده اما میدانیم که نسخهٔ کینگ کب در مدلهای محرک عقب (۴×۲) و چهارچرخ محرک (۴×۴) در دو تیپ S و SV ارائه میشود.
نسخهٔ کرو کب یا همان دو کابین هم مثل نسخهٔ کینگ کب در تیپهای S و SV و بهصورت ۴×۲ یا ۴×۴ قابل خریداری خواهد بود. بااینحال، درحالیکه نسخهٔ کینگ کب با اتاق بار ۱۸۰ سانتیمتری ارائه میشود، نسخهٔ کرو کب در دو مدل کوتاه و کشیده قابل انتخاب است که اتاق بار مدل کوتاه ۱۵۰ سانتیمتر و مدل کشیده ۱۸۰ سانتیمتر است. علاوه بر این، فرونتیر کرو کب در نسخههای آفرودی PRO-X و PRO-4X هم ارائه میشود که البته این نسخهها فاقد مدل کشیده هستند و فقط در مدل کوتاه قابل خریداری هستند.
نیسان همچنین سه پکیج مختلف را هم برای فرونتیر ارائه کرده است. پکیج پریمیوم با قیمت ۲,۷۹۰ دلار و پکیج راحتی با قیمت ۱,۹۹۰ دلار برای دو تیپ SV و PRO قابل سفارش هستند اما پکیج تکنولوژی که ۹۹۰ دلار قیمت دارد را میتوان برای هر سه تیپ S، SV و PRO سفارش داد. نسل جدید فرونتیر به یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 مجهز شده که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد. فرونتیر جدید از ماه سپتامبر راهی نمایندگیهای فروش در ایالاتمتحده خواهد شد.
محمد
۲۱ مرداد ۱۴۰۰فرونتیر رو با سانتاکروز نمیشه مقایسه کرد. قطعا نیسان.
میثم
۲۱ مرداد ۱۴۰۰واقعا عجب قیمت مناسبی داره
خرید سانتاکروز که پلتفورمش کراس اوره در برابر این اصلا توجیه نداره
taha malek
۲۱ مرداد ۱۴۰۰وای فک کن با قیمت جهانی تو ایران هم به فروش میرفت
شاهپور
۲۲ مرداد ۱۴۰۰بعلت بی ارزش شدن پول ما ناشی از فروپاشی اقتصادی ، علیرغم قیمت مناسب جهانی فرونتیر، در ایران با تعرفه گمرکی ۱۰۰% که باز هم مشروط به آزاد بودن واردات اعمال میشه، قیمت این پیکاپ ارزان جهانی در کشور زیبای ما بیش از ۱/۵ میلیارد در می آد طاهاجان
مسعود
۲۱ مرداد ۱۴۰۰تو یه رنج قیمتی کی این خودرو رو ول میکنه بره سانتاکروز بگیره؟؟؟
کیان
۲۱ مرداد ۱۴۰۰سهامدارای داخلی آپشن سازی !!!
کسایی ک فکر میکنن آپشن بیشتر بار بیشتر میبره و …
هرچند آپشن بیشتریم واقعا وجود نداره
Ninja
۲۱ مرداد ۱۴۰۰با فقط کمی قیمت کمتر هم میشه رنجر خرید (من خودم نیسان را ترجیح میدهم ولی خوب رنجر هم هست برای بعضی آمریکا دوست ها ولی کلی بدون تعصب این بهتره فکر کنم) وقتی رنجر و این ماشین هستند
چرا سانتاکروز و ماوریک اینا خیلی ازشون سر تر هستند
فورد خودش یه ماشین داره (رنجر) که باعث میشه یه فورد (ماوریک) را نخری
mos
۲۱ مرداد ۱۴۰۰اینو با سانتاکروز مقایسه می کنید؟!
Reza Waffen SS
۲۱ مرداد ۱۴۰۰نیسان فرونتیر کجااا سانتا کروز کجا
امیر
۲۱ مرداد ۱۴۰۰پس هیوندای خیلی اطمینان نداشته باشه به سانتاکروز ، چون کسی این رو ول نمی کنه
بره سانتاکروز بخره.
البته خیلی بی رحمانه گفتم سانتا کروز اونقدر هم بد نیست.
RezaRs
۲۱ مرداد ۱۴۰۰قیمت سانتاکروز دهنشو سرویس میکنه فک کنم اخه ماوریکم هست 🤔
datsun
۲۱ مرداد ۱۴۰۰فرونتیر با تاکوما و رنجر مقایسه میشه.
Ninja
۲۱ مرداد ۱۴۰۰هر سه تاکوما رنجر فرونتیر باعث میشه
بازار اینجور پیکاپ ها مثل سانتاکروز رونق نداشته باشه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۱ مرداد ۱۴۰۰من سانتارو بیشتر ماوریک دوست دارم ولی این واقعا بهتره
یوسف
۲۱ مرداد ۱۴۰۰با این تفاسیر سانتاکروز نباید حتی یدونه بفروشه
A.....She only reminds Me of love.....A
۲۱ مرداد ۱۴۰۰احتمالا تا قرن بعدی نسل ماشین رو عوض هم نکن ژاپنی های عزیز😂😂
Ninja
۲۱ مرداد ۱۴۰۰هه هه
چقدر تو باحالی 😑
A.....She only reminds Me of love.....A
۲۱ مرداد ۱۴۰۰دروغ گفتم؟
ثابت کن .
بیا بحث کنیم!
بهزاد
۲۱ مرداد ۱۴۰۰هر ماشینی یک چرخه ی عمر داره.
این چرخه را بازار تعیین میکنه ، یعنی اگر خودرویی در کلاسی که حضور داره اگر فروش بالایی داشت و رقابت در اون کلاس بالا بود شک نکنید شرکت ها نمیزارن اون مدلشون بیش از ۵ یا ۶ سال تولید بشه و با دگرگونی دوباره و مدلی جدید برای رقابت حاضر میشوند.
نیسان هم در کراس اوورها و برخی سدان ها تابع همین قوانین نانوشته ی بازاره و برخی مدلهاش سریعتر از باقی مواردی که فروش چندانی ندارند دچار تغییر نسل میشوند.
متاسفانه برخی دوستان کم لطفی میکنند و فقط چند مورد را میبینند.
وقتی یک خودرو سالیانه ۵۰۰ هزار فروش داره در مقایسه با خودرویی که سالی ۲۰ هزار میفروشه و بازار محدود تری داره نمیشه با هم یک روند رو طی کنند و اگر بخواد برای تمامیه محصولاتی که داره یک چرخه ی مثلا ۵ ساله تعیین کنه شک نکنید اون شرکت از نظر مالی شکست خواهد خورد.
این قیاس و مثال ما مربوط به کلاس و قیمت میانی بوده که قیمت گذاری ها بسیار رقابتیه وگرنه شرکتی مثل پورشه یا مرسدس و… از این امر فارقند چون اونها قادرند با تولیدات کمتر سود خوبی کسب کنند.
Ninja
۲۲ مرداد ۱۴۰۰بهزاد جان همه چیو گفت فعلا ایشالا یه بحث حسابی بعدن میکنیم سر این موضوع
MOHAMMAD.n.r
۲۲ مرداد ۱۴۰۰حتی اسم این دو تا ماشینو کنار هم اوردن هم کفاره داره!!!
اخه فرونتیر با اون سابقه و شاسی مستقل و گیربکس سنگین و… کجا سانتاکروز تازه وارد و شاسی یکپارچه😑😑 کجا !!!!!!
سانتاکروز از نظر شاسی مثل پراید وانت و پیکان و ال ممد وانت و اریسان و امثال ایناست!!!!
حتی اگر سانتاکروز نصف فروتیر قیمت داشته باشه ، باز فرونتیر یچیز دیگست!!! الان که قیمت ها تقریبا برابره!!!!