نیسان

قیمت‌گذاری نیسان سنترا 2017

لیست قیمت رسمی نیسان سنترا که در نمایندگی‌های آمریکای این شرکت در دسترس خواهد بود اعلام شد. در ماه اکتبر نیز مدل سنترا SR توربوی جدید به خط تولید این خودرو اضافه خواهد شد.

2017 Nissan Sentra SR Turbo
۲۰۱۷ Nissan Sentra SR Turbo
به لطف افزایش ضخامت شیشه‌های جلو و عقب آرامش کابین در مدل S افزایش یافته است و ظرفیت ذخیره‌ای در کنسول مرکزی تقریباً دو برابر شده است. بهای این خودرو به همراه گیربکس ۶ سرعته ی دستی از ۱۶۹۹۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که سفارش گیربکس X ترونیک اضافه پرداخت هزار دلاری را طلب می‌کند.

2017 Nissan Sentra SR Turbo

2017 Nissan Sentra SR Turbo
پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری با همین گیربکس X ترونیک همراه شده و مدل‌های SV،SR و SL که از این قوای محرکه سود می‌برند به ترتیب بهای آغازی ۱۹۹۹۰، ۱۸۷۹۰ و ۲۱۵۰۰ دلاری خواهند داشت درحالی‌که جدیدترین عضو این خانواده یعنی سنترا SR توربو ۲۱۹۹۰ دلار برچسب قیمت می‌خورد.

2017 Nissan Sentra SR Turbo

2017 Nissan Sentra SR Turbo
قوی‌ترین نسخه از پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۶ لیتری توربوی نیسان جوک بهره برده و قدرت ۱۸۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۰ نیوتون متری دارد.

2016_Nissan_Sentra_Drive_04

به منظور هماهنگی با این قوای محرکه، تغییراتی در سیستم فرمان، سیستم تعلیق و ترمزها صورت پذیرفته و راننده‌های از جدیدترین تکنولوژی‌های ایمنی نیسان سود خواهند برد. این سیستم دربردارنده‌ی ترمز اضطراری جلو، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و کروز کنترل هوشمند می‌باشد. بسته به مدل انتخابی، سیستم تشخیص صدای سیری به همراه سیستم ناوبری و برنامه‌های موبایل و البته سیستم صوتی ممتاز Bose در دسترس خواهد بود.

2017-nissan-sentra-prices

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. uss zumwalt DDG-1000

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    قدرت 188 اسب بخار کافیه

    1. رضا

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (243 ديدگاه)

      قیمت به تومان چقدر میشه؟

      1. رضا پ

        ۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (216 ديدگاه)

        دنده دستیش 100 میلیون تومان
        گرونترین مدلش هم 140 میلیون
        خدایااااااآ
        به کدامین گناه 😣

        1. nima

          ۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (9 ديدگاه)

          فکر کنم ماشین حسابت خرابه داداش ، دنده دستی میشه حدود 60 میلیون و بالاترین تیپش هم حدود 80 که ما با این قیمت باید لگن چینی بخریم !!!

        2. رضا پ

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (216 ديدگاه)

          آقا نیما
          داداش !
          اون بنده خدایی که سئوال کرد منظورش دونستن قیمت این ماشین تو یه جایی مثل تهران بعداز پرداخت گمرکی و عوارض و مالیات و حواله اسقاط و بقیه پرداختهای قانونی بود وگرنه خودشم بلده مبلغهای نوشته شده بالا رو ضربدره دلار 3500 تومان کنه

  2. xan

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (52 ديدگاه)

    با این قیمت فوق العادس انصافا. بدنه اش خیلی با کیفیته از ظاهرش مشخصه و مثل رده پایینای قبلی نیسان نیست.

  3. علی

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (70 ديدگاه)

    این ماشین واسه قشر متوسط ساخته شده بعد اگه بیاد ایران و اعیان اشرافه خودشون که ماشین درست حسابی تولید نمی کنن بعد قیمت ماشین وارداتی چند ده برابر می کنن اخه این انصافه این همه ادم به خاطر ضعف ایمنی خودرو های وطنی زیر خاک باشه به خاطر یود زیاده خواهی این افراد این انصافه یه جوان مثل من ارزوی به دل همچین ماشینای باشه خدا رو خوش نمیاد چه به روز ما مردم آوردن

    1. احسان(احسان سابق)

      ۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2876 ديدگاه)

      با توجه به قیمتش برای قشر ضعیفتر جامعه ی آمریکا ساخته شده

  4. مجید

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    ولی ضعف اساسی اکثر مدل های نیسان دیفرانسیل جلو بودنشونه که تو اکثر مقالات از مراجع معتبر ذکر شده چون اصلا پایداری نداره مثل ماکسیما که تو ایران هست ای کاش میشد مدل دو دیفرانسیل داشته باشه

    1. Shahryar

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (236 ديدگاه)

      داداش چون دیف جلو هستش هندلینگش کمه؟
      حرفا میزنی

    2. علیرضا

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (77 ديدگاه)

      الان اکثریت ماشین های خانوادگی و شهری دیفرانسیا جلو هستن.ماکسیما بخاطر سیستم اکسل عقب اش بود که از هندلینگ اش کم کرده بود و باعث میشد سر پیچ عقب اش در بره

  5. سجاد

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (188 ديدگاه)

    بچه ماکسیما
    سگش شرف داره به کره ای ها

  6. محمد

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    آقا یه خبری هم از آلتیما بذارید.
    تفاوتهای s . sv . SL اینارو هم بنویسید.
    فوق العادست آلتیما.
    راستی از کرایسلر200 هم بنویسید.
    با دنده اش حال میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا