لیست قیمت رسمی نیسان سنترا که در نمایندگیهای آمریکای این شرکت در دسترس خواهد بود اعلام شد. در ماه اکتبر نیز مدل سنترا SR توربوی جدید به خط تولید این خودرو اضافه خواهد شد.
به لطف افزایش ضخامت شیشههای جلو و عقب آرامش کابین در مدل S افزایش یافته است و ظرفیت ذخیرهای در کنسول مرکزی تقریباً دو برابر شده است. بهای این خودرو به همراه گیربکس ۶ سرعته ی دستی از ۱۶۹۹۰ دلار آغاز میشود درحالیکه سفارش گیربکس X ترونیک اضافه پرداخت هزار دلاری را طلب میکند.
پیشرانهی ۱.۸ لیتری با همین گیربکس X ترونیک همراه شده و مدلهای SV،SR و SL که از این قوای محرکه سود میبرند به ترتیب بهای آغازی ۱۹۹۹۰، ۱۸۷۹۰ و ۲۱۵۰۰ دلاری خواهند داشت درحالیکه جدیدترین عضو این خانواده یعنی سنترا SR توربو ۲۱۹۹۰ دلار برچسب قیمت میخورد.
قویترین نسخه از پیشرانهی بنزینی ۱.۶ لیتری توربوی نیسان جوک بهره برده و قدرت ۱۸۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۰ نیوتون متری دارد.
منبع: carscoops
uss zumwalt DDG-1000
۵ مهر ۱۳۹۵قدرت 188 اسب بخار کافیه
رضا
۵ مهر ۱۳۹۵قیمت به تومان چقدر میشه؟
رضا پ
۶ مهر ۱۳۹۵دنده دستیش 100 میلیون تومان
گرونترین مدلش هم 140 میلیون
خدایااااااآ
به کدامین گناه 😣
nima
۶ مهر ۱۳۹۵فکر کنم ماشین حسابت خرابه داداش ، دنده دستی میشه حدود 60 میلیون و بالاترین تیپش هم حدود 80 که ما با این قیمت باید لگن چینی بخریم !!!
رضا پ
۷ مهر ۱۳۹۵آقا نیما
داداش !
اون بنده خدایی که سئوال کرد منظورش دونستن قیمت این ماشین تو یه جایی مثل تهران بعداز پرداخت گمرکی و عوارض و مالیات و حواله اسقاط و بقیه پرداختهای قانونی بود وگرنه خودشم بلده مبلغهای نوشته شده بالا رو ضربدره دلار 3500 تومان کنه
xan
۵ مهر ۱۳۹۵با این قیمت فوق العادس انصافا. بدنه اش خیلی با کیفیته از ظاهرش مشخصه و مثل رده پایینای قبلی نیسان نیست.
علی
۵ مهر ۱۳۹۵این ماشین واسه قشر متوسط ساخته شده بعد اگه بیاد ایران و اعیان اشرافه خودشون که ماشین درست حسابی تولید نمی کنن بعد قیمت ماشین وارداتی چند ده برابر می کنن اخه این انصافه این همه ادم به خاطر ضعف ایمنی خودرو های وطنی زیر خاک باشه به خاطر یود زیاده خواهی این افراد این انصافه یه جوان مثل من ارزوی به دل همچین ماشینای باشه خدا رو خوش نمیاد چه به روز ما مردم آوردن
احسان(احسان سابق)
۵ مهر ۱۳۹۵با توجه به قیمتش برای قشر ضعیفتر جامعه ی آمریکا ساخته شده
مجید
۵ مهر ۱۳۹۵ولی ضعف اساسی اکثر مدل های نیسان دیفرانسیل جلو بودنشونه که تو اکثر مقالات از مراجع معتبر ذکر شده چون اصلا پایداری نداره مثل ماکسیما که تو ایران هست ای کاش میشد مدل دو دیفرانسیل داشته باشه
Shahryar
۶ مهر ۱۳۹۵داداش چون دیف جلو هستش هندلینگش کمه؟
حرفا میزنی
علیرضا
۶ مهر ۱۳۹۵الان اکثریت ماشین های خانوادگی و شهری دیفرانسیا جلو هستن.ماکسیما بخاطر سیستم اکسل عقب اش بود که از هندلینگ اش کم کرده بود و باعث میشد سر پیچ عقب اش در بره
سجاد
۵ مهر ۱۳۹۵بچه ماکسیما
سگش شرف داره به کره ای ها
محمد
۱۴ مهر ۱۳۹۵آقا یه خبری هم از آلتیما بذارید.
تفاوتهای s . sv . SL اینارو هم بنویسید.
فوق العادست آلتیما.
راستی از کرایسلر200 هم بنویسید.
با دنده اش حال میکنم.