سال گذشته نیسان به اندازه ۳۸ درصد افزایش فروش مورانو را تجربه کرد؛ موضوعی که مطابق گفته این خودروساز، یک رکورد برای این مدل بوده است. برای ادامه این روند موفقیت، نیسان یک سری تغییرات کوچک را برای مدل ۲۰۱۷ درنظر گرفته است؛ از جمله دو پکیج آپشن جدید و مجموعهای از امکانات استاندارد جدید که شامل سیستم عامل اپل کارپلی نیز میشوند. با این وجود، نیسان در بازبینی قیمت مورانو، تنها اندکی آن را افزایش داده و قیمت اولیه را ۳۰ هزار و ۷۱۰ دلار اعلام کرده است.
نسخه جدید مورانو که در داخل نیسان، آن را به عنوان مدل ۲۰۱۷.۵ میشناسند، کمترین تفاوت ظاهری را، چه در بدنه و چه در طراحی کابین، با مدل قبلی دارد و در عین حال، دو پکیج با نامهای «میدنایت ادیشن» و «SV پرمیوم پلاس» و همین طور سیستمعامل اپل کارپلی را اضافه کرده است. البته نیسان اشارهای به «اندروید اتو» نداشته و احتمالاً کاربران سیستم عامل موبایل گوگل، شانس زیادی در این زمینه نخواهند داشت.
پکیج «میدنایت ادیشن» که سراسر خط تولید نیسان از آن بهرهمند شده، تنها در مدل مورانو پلاتینیوم ارائه میشود و شامل تجهیزاتی چون چرخهای آلومینیومی ۲۰ اینچی مشکی طرح میدنایت ادیشن، ریلهای سقفی سیاه رنگ، قاب سیاهرنگ برای آینههای بغل، اسپلش گاردهای مشکی و یک سری از کفپوشهای میدنایت ادیشن است. مدل میدنایت ادیشن با رنگهای بدنه سفید (Pearl White)، قرمز (Cayenne Red)، خاکستری (Gun Metallic) و مشکی (Magnetic Black) و یک کابین گرافیتی همراه میشود. این پکیج به اندازه ۱۱۹۵ دلار دیگر به قیمت مورانو پلاتینیوم میافزاید و آن را به شروع قیمت ۳۹۶۱۰ دلار میرساند.
پکیج بعدی، SV پرمیوم پلاس نام دارد که شامل بیشتر مواردی است که قبلاً در پکیج «SV پرمیوم» ارائه میشد؛ از جمله گرمکن صندلیهای جلو، گرمکن آینههای بغل، مونروف پانورامیک خودکار و سیستم صوتی Bose. SV پرمیوم پلاس همچنین شامل یک پکیج دستیار راننده با امکاناتی نظیر تنظیم شدت نور در آینه داخلی، سیستم HomeLink، سیستم مانیتورینگ پیرامونی، تشخیص اشخاص متحرک، هشدار توجه راننده، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک پشتسر و چرخهای ۱۸ اینچی آلومینیومی میشود.
لیست کامل ساختار قیمتی جدید مورانو به شرح زیر است:
- مورانو S دیفرانسیل جلو: ۳۰۷۱۰ دلار
- مورانو SV دیفرانسیل جلو: ۳۳۹۱۰ دلار
- مورانو SL دیفرانسیل جلو: ۳۸۲۴۰ دلار
- مورانو پلاتینیوم دیفرانسیل جلو: ۴۰۵۵۰ دلار
- مورانو S دو دیفرانسیل: ۳۲۳۱۰ دلار
- مورانو SV دو دیفرانسیل: ۳۵۵۱۰ دلار
- مورانو SL دو دیفرانسیل: ۳۹۸۴۰ دلار
- مورانو پلاتینیوم دو دیفرانسیل: ۴۲۱۵۰ دلار
پیشرانه استاندارد ۳.۵ لیتری V-6 همچنان در مدل جدید نیز استفاده خواهد شد و در عین حال، مشتریان قادر خواهند بود تا از بین دو فرمت دیفرانسیل جلو و سیستم تمامچرخ متحرک در مورانو، انتخاب خود را داشته باشند. معاون ارشد فروش و بازاریابی نیسان در امریکا، کریستیان مونیه (Christian Meunier) در مورد مدل جدید مورانو میگوید:
با تغییراتی که در مدل ۲۰۱۷ صورت گرفته، به ارزش هر کدام از سطوح تریم مورانو اضافه کردهایم.
حسام
۲۴ بهمن ۱۳۹۵فکر کنم از لحاظ چهره و رخ اسپورت،با nx200 رقابت تنگاتنگی داشته باشه
ace
۲۴ بهمن ۱۳۹۵فقط تو ایرانه که مردم بر اساس قیافه ماشین میخرن
دوست گرامی ، جدا از لوکس بودن لکسوس که رقیبش میشخ اینفینیتی نه نیسان، سری NX لکسوس جزو کراس اوور ها سایز کوچک طبقه بندی میشه. در حالی که مورانو میدسایزه.
موفق باشید
ashkan
۲۴ بهمن ۱۳۹۵این بیاد ایران بازار سانتافه و سورنتو رو خراب میکنه
Ace
۲۵ بهمن ۱۳۹۵مطمئن باش بیاد ایران قیمتش رو جوری حساب میکنن که بازار هیچ کدوم از بین نره.
محمدرضا
۲۴ بهمن ۱۳۹۵فقط من فرمان این ماشین دوس ندارم بجز اون عالیه
محمد
۲۴ بهمن ۱۳۹۵نیسان یکی از خوبای اتومبیل سازی هم دارای دانش این کار هست و هم تکنولوژی جدید و ارائه خدمات و محصولات جدید
LAMBORGHINI
۲۴ بهمن ۱۳۹۵30/000 دلار.
یادمه نسل اول مورانو که وارد شده بود ، قیمت لندکروزر 6 سیلندر 75 تومن بود و مورانو 60 تومن
اون زمان در کلاس خودش گرون ترین ماشین بود. البته قیافه ی خاصی داشت که بعضی ها عاشقش میشدن و بعضی ها متنفر.
این ماشین 30/000 دلاری اگر وارد میشد زیر 350 قیمت نمیخورد.
رامین
۲۴ بهمن ۱۳۹۵اشتباه نکنید. 30هزار دلار تو ایران حدود 260میلیون در میاد. لکسوسnx حدود 38000دلاره.
the best or nothing
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ابهت و زیبایی خاصی داره ،ازون ماشینایی ک تو خیابون خیلی جلب توجه میکنه
محمدرضا
۲۴ بهمن ۱۳۹۵الان مورانو نسل جدید داره به صورت هیبریدی به همراه یه موتور 2.5 لیتری در روسیه عرضه میشه. اگه بیارن ایران میتونه فروش فوق العاده ای داشته باشه.
یاسین
۲۴ بهمن ۱۳۹۵انصافا ارتش با ابهت ها بهترین چیزی بود که به ذهنم رسید
زنده باد نیسان
محمد جواد
۲۴ بهمن ۱۳۹۵هم قیافش خاصه هم کیفیتش
TRX
۲۵ بهمن ۱۳۹۵هرچقدر بیشتر به جزئیاتش نگاه میکنم بیشتر عاشقش میشم!
ارمان
۲۵ بهمن ۱۳۹۵فقط این مورانو مشخص نیست کدوم قشر رو هدف میگیره احتمالان اونایی که تو ایران ساندرو شاسی بلند میخرن تو کشورهای دیگه مورانو میخرن
یه ماشین قد بلند شاسی بلند که توانایی افرودش در حده پیکان ۵۷ . نمیگم ماشینه بدیه اما تو این رنج قیمت گزینهای بهترم هست . به نظرم تکلیفش با خودش مشخص نیست
Ace
۲۵ بهمن ۱۳۹۵من باشم از بین شاسی بلند های نیسان فقط پث فایندر و پاترول میخرم.
گرچه مورانو هم خیلی خوبه.
60 درصد همین GLE ها و لندکروزر هایی که تو ایران مردم سوار میشن تو عمرشون یک بار هم پاشون به جاده خاکی نرسیده.
ارمان
۲۵ بهمن ۱۳۹۵من تو این رنج قیمتی هایلندر تویوتا رو خیلی دوست دارم
ASA
۲۵ بهمن ۱۳۹۵مورانو S دیفرانسیل جلو: 30710 دلار
مورانو SV دیفرانسیل جلو: 33910 دلار
مورانو SL دیفرانسیل جلو: 38240 دلار
مورانو پلاتینیوم دیفرانسیل جلو: 40550 دلار
مورانو S دو دیفرانسیل: ۳۲۳۱۰ دلار
مورانو SV دو دیفرانسیل: ۳۵۵۱۰ دلار
مورانو SL دو دیفرانسیل: ۳۹۸۴۰ دلار
مورانو پلاتینیوم دو دیفرانسیل: ۴۲۱۵۰ دلار
——————————-
پراید هاچبک
پراید se
پراید sx
پراید ex
پراید وانت
——————————–
رقابت سختیه!
حامد
۲۶ بهمن ۱۳۹۵اولین باری که مورانو رو دیدم عاشق سبک طراحیش شدم ………ی روزی میخرمش
شهاب
۱۷ آذر ۱۳۹۹سلام
اتفاقا فرمان شیک و خوش دست و با کلاسی داره وخیلی به دیزاین داخل کابین میاد.