نیسان

قیمت‌گذاری نیسان مورانو ۲۰۱۷

سال گذشته نیسان به اندازه ۳۸ درصد افزایش فروش مورانو را تجربه کرد؛ موضوعی که مطابق گفته این خودروساز، یک رکورد برای این مدل بوده است. برای ادامه این روند موفقیت، نیسان یک سری تغییرات کوچک را برای مدل ۲۰۱۷ درنظر گرفته است؛ از جمله دو پکیج آپشن جدید و مجموعه‌ای از امکانات استاندارد جدید که شامل سیستم عامل اپل کارپلی نیز می‌شوند. با این وجود، نیسان در بازبینی قیمت مورانو، تنها اندکی آن را افزایش داده و قیمت اولیه را ۳۰ هزار و ۷۱۰ دلار اعلام کرده است.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-front-three-quarter
نسخه جدید مورانو که در داخل نیسان، آن را به عنوان مدل ۲۰۱۷.۵ می‌شناسند، کمترین تفاوت ظاهری را، چه در بدنه و چه در طراحی کابین، با مدل قبلی دارد و در عین حال، دو پکیج با نام‌های «میدنایت ادیشن» و «SV پرمیوم پلاس» و همین طور سیستم‌عامل اپل کارپلی را اضافه کرده است. البته نیسان اشاره‌ای به «اندروید اتو» نداشته و احتمالاً کاربران سیستم عامل موبایل گوگل، شانس زیادی در این زمینه نخواهند داشت.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-rear-wheels
پکیج «میدنایت ادیشن» که سراسر خط تولید نیسان از آن بهره‌مند شده، تنها در مدل مورانو پلاتینیوم ارائه می‌شود و شامل تجهیزاتی چون چرخ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی مشکی طرح میدنایت ادیشن، ریل‌های سقفی سیاه رنگ، قاب سیاه‌رنگ برای آینه‌های بغل، اسپلش گاردهای مشکی و یک سری از کفپوش‌های میدنایت ادیشن است. مدل میدنایت ادیشن با رنگ‌های بدنه سفید (Pearl White)، قرمز (Cayenne Red)، خاکستری (Gun Metallic) و مشکی (Magnetic Black) و یک کابین گرافیتی همراه می‌شود. این پکیج به اندازه ۱۱۹۵ دلار دیگر به قیمت مورانو پلاتینیوم می‌افزاید و آن را به شروع قیمت ۳۹۶۱۰ دلار می‌رساند.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-front-end
پکیج بعدی، SV پرمیوم پلاس نام دارد که شامل بیشتر مواردی است که قبلاً در پکیج «SV پرمیوم» ارائه می‌شد؛ از جمله گرم‌کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن آینه‌های بغل، مونروف پانورامیک خودکار و سیستم صوتی Bose. SV پرمیوم پلاس همچنین شامل یک پکیج دستیار راننده با امکاناتی نظیر تنظیم شدت نور در آینه داخلی، سیستم HomeLink، سیستم مانیتورینگ پیرامونی، تشخیص اشخاص متحرک، هشدار توجه راننده، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک پشت‌سر و چرخ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی می‌شود.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-rear-three-quarter
لیست کامل ساختار قیمتی جدید مورانو به شرح زیر است:

  • مورانو S دیفرانسیل جلو: ۳۰۷۱۰ دلار
  • مورانو SV دیفرانسیل جلو: ۳۳۹۱۰ دلار
  • مورانو SL دیفرانسیل جلو: ۳۸۲۴۰ دلار
  • مورانو پلاتینیوم دیفرانسیل جلو: ۴۰۵۵۰ دلار
  • مورانو S دو دیفرانسیل: ۳۲۳۱۰ دلار
  • مورانو SV دو دیفرانسیل: ۳۵۵۱۰ دلار
  • مورانو SL دو دیفرانسیل: ۳۹۸۴۰ دلار
  • مورانو پلاتینیوم دو دیفرانسیل: ۴۲۱۵۰ دلار

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-interior
پیشرانه استاندارد ۳.۵ لیتری V-6 همچنان در مدل جدید نیز استفاده خواهد شد و در عین حال، مشتریان قادر خواهند بود تا از بین دو فرمت دیفرانسیل جلو و سیستم تمام‌چرخ متحرک در مورانو، انتخاب خود را داشته باشند. معاون ارشد فروش و بازاریابی نیسان در امریکا، کریستیان مونیه (Christian Meunier) در مورد مدل جدید مورانو می‌گوید:

با تغییراتی که در مدل ۲۰۱۷ صورت گرفته، به ارزش هر کدام از سطوح تریم مورانو اضافه کرده‌ایم.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-front-three-quarter-1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. حسام

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (149 ديدگاه)

    فکر کنم از لحاظ چهره و رخ اسپورت،با nx200 رقابت تنگاتنگی داشته باشه

    1. ace

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11527 ديدگاه)

      فقط تو ایرانه که مردم بر اساس قیافه ماشین میخرن
      دوست گرامی ، جدا از لوکس بودن لکسوس که رقیبش میشخ اینفینیتی نه نیسان، سری NX لکسوس جزو کراس اوور ها سایز کوچک طبقه بندی میشه. در حالی که مورانو میدسایزه.
      موفق باشید

      1. ashkan

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (23 ديدگاه)

        این بیاد ایران بازار سانتافه و سورنتو رو خراب میکنه

        1. Ace

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (11527 ديدگاه)

          مطمئن باش بیاد ایران قیمتش رو جوری حساب میکنن که بازار هیچ کدوم از بین نره.

  2. محمدرضا

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (56 ديدگاه)

    فقط من فرمان این ماشین دوس ندارم بجز اون عالیه

  3. محمد

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (37 ديدگاه)

    نیسان یکی از خوبای اتومبیل سازی هم دارای دانش این کار هست و هم تکنولوژی جدید و ارائه خدمات و محصولات جدید

  4. LAMBORGHINI

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11527 ديدگاه)

    30/000 دلار.
    یادمه نسل اول مورانو که وارد شده بود ، قیمت لندکروزر 6 سیلندر 75 تومن بود و مورانو 60 تومن
    اون زمان در کلاس خودش گرون ترین ماشین بود. البته قیافه ی خاصی داشت که بعضی ها عاشقش میشدن و بعضی ها متنفر.

    این ماشین 30/000 دلاری ا‌گر وارد میشد زیر 350 قیمت نمیخورد.

    1. رامین

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (3251 ديدگاه)

      اشتباه نکنید. 30هزار دلار تو ایران حدود 260میلیون در میاد. لکسوسnx حدود 38000دلاره.

  5. the best or nothing

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (38 ديدگاه)

    ابهت و زیبایی خاصی داره ،ازون ماشینایی ک تو خیابون خیلی جلب توجه میکنه

  6. محمدرضا

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    الان مورانو نسل جدید داره به صورت هیبریدی به همراه یه موتور 2.5 لیتری در روسیه عرضه میشه. اگه بیارن ایران میتونه فروش فوق العاده ای داشته باشه.

  7. یاسین

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (655 ديدگاه)

    انصافا ارتش با ابهت ها بهترین چیزی بود که به ذهنم رسید
    زنده باد نیسان

  8. محمد جواد

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (34 ديدگاه)

    هم قیافش خاصه هم کیفیتش

  9. TRX

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (315 ديدگاه)

    هرچقدر بیشتر به جزئیاتش نگاه میکنم بیشتر عاشقش میشم!

  10. ارمان

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1289 ديدگاه)

    فقط این مورانو مشخص نیست کدوم قشر رو هدف میگیره احتمالان اونایی که تو ایران ساندرو شاسی بلند میخرن تو کشورهای دیگه مورانو میخرن
    یه ماشین قد بلند شاسی بلند که توانایی افرودش در حده پیکان ۵۷ . نمیگم ماشینه بدیه اما تو این رنج قیمت گزینهای بهترم هست . به نظرم تکلیفش با خودش مشخص نیست

    1. Ace

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11527 ديدگاه)

      من باشم از بین شاسی بلند های نیسان فقط پث فایندر و پاترول میخرم.
      گرچه مورانو هم خیلی خوبه.
      60 درصد همین GLE ها و لندکروزر هایی که تو ایران مردم سوار میشن تو عمرشون یک بار هم پاشون به جاده خاکی نرسیده.

      1. ارمان

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (1289 ديدگاه)

        من تو این رنج قیمتی هایلندر تویوتا رو خیلی دوست دارم

  11. ASA

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1864 ديدگاه)

    مورانو S دیفرانسیل جلو: 30710 دلار
    مورانو SV دیفرانسیل جلو: 33910 دلار
    مورانو SL دیفرانسیل جلو: 38240 دلار
    مورانو پلاتینیوم دیفرانسیل جلو: 40550 دلار
    مورانو S دو دیفرانسیل: ۳۲۳۱۰ دلار
    مورانو SV دو دیفرانسیل: ۳۵۵۱۰ دلار
    مورانو SL دو دیفرانسیل: ۳۹۸۴۰ دلار
    مورانو پلاتینیوم دو دیفرانسیل: ۴۲۱۵۰ دلار
    ——————————-
    پراید هاچبک
    پراید se
    پراید sx
    پراید ex
    پراید وانت
    ——————————–
    رقابت سختیه!

  12. حامد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (35 ديدگاه)

    اولین باری که مورانو رو دیدم عاشق سبک طراحیش شدم ………ی روزی میخرمش

  13. شهاب

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    اتفاقا فرمان شیک و خوش دست و با کلاسی داره وخیلی به دیزاین داخل کابین میاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا