نیسان آرمادا معمولاً به عنوان برادر ارزانتر اینفینیتی QX80 در نظر گرفته میشود و مدل سال ۲۰۱۹ این شاسیبلند حتی موقعیت متقاعدکنندهتری پیدا کرده است.
آرمادا ۲۰۱۹ که هماکنون در بازار آمریکا عرضه شده ارتقای قابلتوجهی در بخش تکنولوژیها داشته و هماکنون بهصورت استاندارد با طیفی از سیستمهای کمکراننده عرضه میشود. این سیستمها پیش از این در پکیجی ۲۲۰۰ دلاری قرار داشتند و در تریم میانی آرمادا SL ارائه میشدند. البته اضافه شدن این سیستمهای کمکراننده باعث شده قیمت پایهی آرمادا ۷۰۰ دلار افزایش یابد.
از جمله سیستمهای جدید میتوان به ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند و هشدار برخورد جلوی هوشمند اشاره کرد. نیسان همچنین سیستم هشدار درب عقب را برای شاسیبلند بزرگ خود در نظر گرفته است.
قیمت مدل دیفرانسیل عقب آرمادا SV نسخه ۴×۲ از ۴۶۷۹۰ دلار آغاز میشود و قیمت نسخه چهار چرخ محرکه آن ۳ هزار دلار بیشتر میباشد. ازآنجاییکه این خودرو تغییرات چندانی نداشته بنابراین از چراغهای جلو با نورپایین LED و رینگهای ۱۸ اینچی سود میبرد. خریداران همچنین شاهد غربیلک فرمان چرمی، کابین هشتنفره و سیستم صوتی Bose با ۱۳ بلندگو و یک ساب ووفر خواهند بود. از دیگر ویژگیهای آرمادا SV میتوان به صفحه لمسی ۸ اینچی و سیستم هوم لینک اشاره کرد.
آرمادا SL قیمت ۵۱۵۹۰ دلاری داشته و با پوشش چرم، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و ستون فرمان تلسکوپی عرضه میشود. مه شکنهای جلو، برفپاککنهای حساس به باران، درب پشتی برقی و رینگهای ۲۰ اینچی از دیگر شاخصههای این نسخه هستند.
آرمادا پلاتینیم ۵۹۶۹۰ دلاری مجهزتر از مدلهای پیشین بوده و دارای مونروف برقی، تریم چرم روی درها و سیستم اطلاعات سرگرمی عقب با صفحهنمایش ۷ اینچی میباشد. این نسخه همچنین سیستمهای کمکرانندهی بیشتری شامل پایش محیطی، کنترل فاصله هوشمند و دید عقب هوشمند دارد.
اما به نسخه پرچمدار آرمادا پلاتینیم رزرو میرسیم که قیمت پایه ۶۲۶۹۰ دلاری آن اندکی کمتر از اینفینیتی QX80 با قیمت آغازین ۶۵۱۰۰ دلاری میباشد. قطعاً این نسخه از آرمادا گران است اما ظاهری منحصربهفرد با عناصر کرومی و رینگهای ۲۰ اینچی سفارشی دارد. داخل کابین نیز پوشش چرم دو رنگ، صندلیهای گرم و سرد شونده و صندلیهای کاپیتانی ردیف دوم نصب شده است.
صرفنظر از مدل انتخابی، تمامی مدلهای این شاسیبلند با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری عرضه میشوند که قدرت ۳۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۳۳ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک متصل شده است.
net
۱۵ شهریور ۱۳۹۷اینفینیتی هم همچین کرگدن زشتی کپی کرده ،نمیدونم کدومشون از هم کپی کردن،واقعا کرگدن زشت بهترین لقب هست برای این ماشین زشت نیسان و اینفینیتی
Trx (taimaz)
۱۶ شهریور ۱۳۹۷کجای این ماشین زشته؟؟
دو تا کامنت گذاشتی و به طرز بی منطقی صرفا روی اظهار نظر سلیقه ،
دوست عزیز این ماشین درسته طراحی پیچیده ای نداره ولی در عین حال طراحی ساده و دلچسبی داره که متناسب کارکردش هست.
Mohammad
۱۵ شهریور ۱۳۹۷چه معنی داره یه ماشین به اصطلاح suv مدل پایش
دیفرانسیل جلو باشه ؟؟
datsun
۱۵ شهریور ۱۳۹۷معنی نداره ولی مشتری بخواد چرا نسازن اکثر SUV های توی آمریکا ساخته میشن هم تک دیفرانسیل و هم دو دیفرانسیل قابل دسترسن
در ضمن این اصل SUV نه به اصطلاح
Mohammad
۱۵ شهریور ۱۳۹۷مسئله همین اگه دیفرانسیل جلو و جادار میخوان نیازی به همیچین ماشینی ندارن . اصل این ماشین اینه که توانایی در بیرون جاده داشته باشه .
شیرینی باید شیرین باشه حالا اگه شما ترش دوس داری لواشک بخور خب
datsun
۱۵ شهریور ۱۳۹۷شما ظاهرا با فرهنگ ماشینی آمریکا اشنا نیستی داداش اونا به همچین ماشینایی علاقه دارن ماشینهای فول سایز و گنده و جادار حتی برای استفاده روزمره و توی شهر
دوست عزیز یه کم منطقی باش علاقه ای به این ماشین نداری بحث رو به بی راهه نبر مدل دو دیفرانسیل هم ساخته میشه ، تا مشتری نخواد کمپانی چیزی تولید نمیکنه چون به ضررشه
نوید جهرمی
۱۵ شهریور ۱۳۹۷دف جلو نیس. دف عقبه. برا هر سلیقه و نیازی محصول ارائه میدن.
datsun
۱۵ شهریور ۱۳۹۷بله درسته دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ
F22RAPTOR
۱۵ شهریور ۱۳۹۷فک نکنم ارمادا پاترول
نسخه دف جلو داشته باشه
اگه هم تک دف باشه عقبه
Mohammad
۱۵ شهریور ۱۳۹۷اتفاقا من اشنا ام با ماشین های امریکایی این شمایی که اشنایی نداری . یه ماشین شاسی بلند فول سایز در کلاس تاهو معنی نداره دیفرانسیل جلو باشه . معمولی ترین شاسی بلند ها هم باید چهار چرخ متحرک باشن . این مگه پراید دیفرانسیل جلو باشه . الان تقریبا همه ماشین های بالای ۴۰ هزار دلار دف عقب هستن دف جلو کلا جمع شده از بازار به جز ماشین های ارزون .
datsun
۱۵ شهریور ۱۳۹۷دیفرانسیل جلو نیست برادر پدال اشتباه کرده دیفرانسیل عقب و چهار چرخ
عطا
۱۶ شهریور ۱۳۹۷اقای محمد که از دنیای خودرو اطلاعات داری !!!
هوندا سیویک تایپ ار دف جلو هست و میتونه خیلی از ماشینای دف عقب رو شکست بده !! کلا دف جلو و دف عقب هر کدومشون یه مزیتی داره ! مثلا یه ماشین شهری واسه رانندگی روزمره از خونه تا کار از کار تا بازار نیازی نداره دف عقب باشه هر چند هم باشه عیبی نداره ولی پیچیدگی نداره ! آغلب ماشینای اسپرت هم دف عقب هستند ! ماشین دف جلو یه مزیتی داره و ماشین دف عقب یه مزیتی و ماشین دو دف هم مخلوطه ! پس این ذهنیت رو بنداز که ماشینای گرا نقیمت دف عقبه !
این مثال ها سو تفاهم نشه ولی پیکان و نیسان ابی دف عقبه ولی ماکسیما و اریون دف جلو هستند چه ربطی داره ! شما اگه دقت کنی اکثر وانت ها دف عقب هستند.
omid622
۱۵ شهریور ۱۳۹۷۶۲هزار دلار فول آرمادا لایک
۹۰ هزار دلار لندکروزر دیسلایک
آیا تویوتا ارزش ۲۸ هزار دلار پول تضافی رو داره یا نه
Hamid...Audi
۱۷ شهریور ۱۳۹۷البته رقیب این ماشین تویوتا سکویا هستش نه لندکروزر.
لندکروزر با پاترول رقابت میکنه.
net
۱۵ شهریور ۱۳۹۷چرا ژاپنیها طراح خوبی نیستن
یاس ی
۱۷ شهریور ۱۳۹۷چه عجب net عزیز راجب طراحی گفتی ولی از گرنجور و سانتافه اسپورت حرفی نزدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته شوخی بود به دل نگیر.