نیسان

قیمت و مشخصات نیسان GT-R مدل 2020

قیمت نیسان GT-R پریمیوم ۲۰۲۰ از ۱۱۵۲۳۵ دلار آغاز می‌شود. این در حالی است که گودزیلای سال پیش قیمت پایه‌ی ۱۱۲۲۳۵ دلاری داشت. نیسان همچنین قیمت مدل پیور را نیز تغییر داده است.


مدل پایه‌ی GT-R پریمیوم ۲۰۲۰ از برخی تغییرات همچون توربوشارژ اصلاح شده، خروجی‌های اگزوز متفاوت و رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید سود می‌برد. قدرت این خودرو همان ۵۶۵ اسب بخار و گشتاور آن همان ۶۳۳ نیوتون متر باقی مانده است. در داخل کابین نیز پوشش چرم دست‌دوز با رنگ خاکستری به چشم می‌خورد.


مدل گرامیداشت ۵۰ سالگی گودزیلا نیز عرضه می‌شود که قیمت ۱۲۳۷۳۵ دلاری داشته که نشان از اختلاف قیمت ۸۵۰۰ دلاری نسبت به مدل پریمیوم می‌دهد. خریداران می‌توانند سه رنگ متمایز را برای این خودرو انتخاب کنند که نیم‌نگاهی به تاریخچه‌ی مسابقات GT-R در ژاپن داشته است. رنگ آبی توسط فرایند چهار پوششی تولید شده و نوارهای سفید نیز تضاد جذابی ایجاد کرده‌اند. همچنین رنگ بدنه‌ی سفید با نوارهای قرمز نیز در دسترس هستند. نهایتاً هم ترکیب رنگ نقره‌ای با نوارهای سفید قابل انتخاب است. داخل کابین نیز پوشش چرم خاکستری منحصربه‌فرد دیده می‌شود.

مدل GT-R تراک ادیشن ۲۰۲۰ نیز قیمت ۱۴۷۲۳۵ دلاری دارد که در مقایسه با مدل سال ۲۰۱۹ که قیمت ۱۳۰۲۳۵ دلاری داشت افزایش قیمت قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. البته مدل سال ۲۰۲۰ این خودرو هم‌اکنون از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۲ نیوتون متری استفاده می‌کند.


نهایتاً به گودزیلای نیسمو می‌رسیم که قیمت ۲۱۲۴۳۵ دلاری دارد. مدل سال ۲۰۱۹ این خودرو با بهای ۱۷۷۲۳۵ دلاری عرضه می‌شود. این خودرو هم‌اکنون از همان توربوشارژرهای مدل مسابقه‌ای کلاس GT3 استفاده می‌کند. قدرت خودرو بدون تغییر در حد ۶۰۰ اسب بخار باقی مانده اما نیسان ادعا می‌کند پاسخ شتاب گیری خودرو ۲۰ درصد بهبود یافته است. از دیگر اصلاحات این خودرو می‌توان به گیربکس بهبود یافته و استفاده از چندین قطعه‌ی سبک‌وزن‌تر اشاره کرد.

نیسان هنوز روی نسل بعدی GT-R مطالعه می‌کند اما مشخص نیست که نسل جدید این خودرو چه زمانی تولید شود. این برند در حال گفت‌وگو با مشتریان برای توجه به نیازهای آن‌ها بوده و اکثر خریداران نیز اعلام کرده‌اند علاقه‌ای به گودزیلای هیبریدی ندارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. مهدی قربانزاده

    ۱۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (124 ديدگاه)

    این ماشین مثله فرش تبریز میمونه هرچی از عمرش میگذره بهتر و خوشگل تر تو دل برو تر میشه هرکی میگه استایلش قدیمیه خودش و مغزش قدیمی هستش…………………..

    موافقم 3
    مخالفم 1
  2. mehdi turbo

    ۱۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2362 ديدگاه)

    لامصب هر چی میگذره برام جذاب تر میشه خیلی این تریم طوسی ابی بهش اومده

    1. s.h

      ۱۹ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (712 ديدگاه)

      فکر کنم تیون پذیر ترین ماشین جهان باشه نه نمیگه و خیلی هم قابل توجه تیونر هاست درسته ؟؟
      کسی که پول نداره یا دوست نداره بوگاتی و کونیک زگ بخره یدونه از اینا میخره شتاب اونو تجربه کنه و با تیون های سنگین تر حتی بیشتر !!

  3. car lover

    ۱۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (688 ديدگاه)

    عکس دو فقط

  4. L-H-P-TT

    ۱۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    هممون میدونم که GTR چقدر موفق و چقدر خوبه و یجورایی کسی نیست که از این گودزیلا بدش بیاد ، اما به نظرم نیاز به فیس لیفت داره ، نسل جدید میشه گفت یکم هزینه برداره اما با هزینه کم تر ، میشه یه دستی به موتور و گیربکس و کل استایلش کشید …..
    مثلا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم وزنش رو بیارن پایین ، بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ اسب قدرتش رو ببرن بالا و بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نیوتون گشتاورش رو ببرن بالا ، یه بحثی هم هست که چندین جا شنیدم ، گیربکس GTR به شدت قدرتمند سریع ، همه میدونن اما یه مشکلی داره ، زیر فشار کم میاره و بعضا اسیب جدی میبینه ، یه فکری باید به حال گیربکسش بکنه ، اگه همه ی اینا رو انجام بده GTR وزنش میشه حدودا 1600 کیلو ، قدرت و گشتاور هم به ترتیب میشن 700 اسب و ۸۰۰ نیوتون ، همه ی اینا با یه گیربکس اسلاح شده مچ بشه خیلی عالی میشه ، ولی خوب اینا به صورت حرف اسونن تو بحث عمل سختن اما غیر ممکن نیستن ……

    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۱۸ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (420 ديدگاه)

      برای کاهش وزن ۱۵۰ کیلویی مثلا
      شما باید کل معادلات ماشین به هم بریزی
      یا باید از شاسی و بدنه وزن کم کنی
      که یه پلتفرم دیگه لازمه طراحی بشه
      یا موتور جدید و گیربکس جدید براش بزارن که وزن کمتر داشته باشه
      یا ملزومات داخل ماشین و رینگ اینارو یه فکری براش بکنن که این همه کاهش وزن داشته باشند
      تقریبا این همه کاهش وزن فقط برای نسل جدید به صرفه هست نه فیست لیفت

  5. مهدی

    ۱۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    دیگه میشه گفت ارزش پرداخت رو نداره و رقبا خیلی جلوتر هستن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  6. سعید سابق

    ۱۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (19 ديدگاه)

    یه روزی می خرمش …

  7. ali a

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (776 ديدگاه)

    با اینکه همچنان حرفی واسه گفتن داره و دوسش دارم ولی بهتره نیسان دست بجنبونه و نسل جدیدشو زودتر تولید کنه…

  8. Peyman

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نمیدونم چرا این ماشین اینقد خودشو تو دلم جا کرده
    حسی ک به این ماشین دارم به بهترین سوپر اسپورتهای دنیا ازجمله بوگاتی و لامبورگینی ندارم
    واقعا دم سازندشون گرم که همچین ماشینی تحویل دنیا میدن

  9. مانی

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    مدل نیسمو جدید 35000تا گرونتر شده
    اما چیز چندان بیشتری از پارسال ارائه نمیده

    چرا؟

  10. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    قالی کرمون

  11. حسین دهمرد

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    میگه هرکی سلیقه ش با ما متفاوته چنینه چنانه
    خودچیزپندار
    چرا تموم نمیشین :/

  12. AMH-mc20

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    این چی داره همه عاشقن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی خفنه!!!!

    ولی نمیتونم چرا بعضی ها اینو با بوگاتی و لامبورگینی مقایسه میکنن.____.

  13. ممد دختری در مزرعه

    ۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اول اینکه یکی تو یک تب دیگه پرسید قیمتش تو ایران چنده بزا اینجا بگم
    در حال حاظر ک تاریخم نمیدونم امیدوارم روی کامنت بزنه یه مدل ۲۰۱۹ ۶۵ تا کار سفید تیون شده لوازمی تحویل میدن ۱۰ روزه تو تهران ۷.۵

    و بعدش اینکه یکی گفت نیاز به فیس لیفت داره خب سلیقع ایه شکی نیست اما جوری ک من فکر میکنم اکثر عاشقای نیسان این مدلو به همین شکل عاشقشن
    برای خودم اگه فیسش تغییر کنه دیگه مهری نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا