نیسان دربارهی رقیب تویوتا GT 86 اعلام کرده که به علت هزینههای تولید این خودرو را تولید نخواهد کرد.
رقیب تولیدی نیسان قرار بود تا معماری دوچرخ متحرک و وزنی سبک و اندازهای کوچک داشته باشد و بنا به گفتهی یکی از مدیران نیسان این عوامل مانعی جدی برای نیسان هستند.
شما نیاز دارید که پلت فرمی را آماده کنید زیرا این مدل باید کوچک و سبک و همچنین قابلابتیاع باشد. در دنیای واقعی یافتن این مدل آسان نیست. این مدل باید دیفرانسیل عقب باشد، اگر ما آن را بهصورت دیفرانسیل جلو بسازیم خیانت کردهایم. با این کار قیمت بالاتر رفته و کارمان فایدهای نخواهد داشت.
استفاده از پلت فرم دیفرانسیل عقبی که توسط رنو در خودروی برند آلپاین استفادهشده نیز مطرح نیست چنانکه که ناکامورا اضافه میکند:
ما سازندهی خودرویی با پیشرانه در وسط نیستیم. ما میراثی مشابه با عنوان آلپاین نداریم.
برنامهی اولیه دربارهی نسخهی تولیدی کانسپت iDX بوده که بیش از دو سال پیش در توکیو به نمایش درآمده بود اما آخرین خبرهایی که شنیده شد این بود که معاون بخش آمریکایی نیسان تولید آن را رد کرده است.
احمد باقری
۱۷ فروردین ۱۳۹۵نیسان GT-R که حرف نداره، تویوتا GT86 هم یه شاهکاره.
moein
۱۷ فروردین ۱۳۹۵همون نیسان GT R یه قول بود چه برسه به این
moein
۱۷ فروردین ۱۳۹۵واقعا حیف می شه که دیگه نیسان GT R رو نبینیم
apolo
۱۷ فروردین ۱۳۹۵دایی فازت چیه کجای مقاله نوشته بود قراره تولید جی تی ار متوقف بشه؟!!!!!
erfan
۱۷ فروردین ۱۳۹۵جی تی آر که سلطانه درون شکی نیس.
اما جی تی ۸۶ ۲ تا مشکل بزرگ داره
یکی موتورشه که واقعا ضعیفه بدون تعصب بگیم. واقعا موتور نداره و حیف اون زیبایی با اون موتور صفر تا صدشم که ۸ ثانیه حس ماشین اسپرت نمیده.
ومشکل دیگه صندلی عقبشه که خیلی خشک و تنگه باید طول ماشین افزایش پیدا کنه
از نظر من جی تی۸۶ یه ماشین کاملاً ناقصه. ماشینی که موتور تنبل و گیرباکس ۶ دنده ی قدیمی داره
اما جنسیس کوپه با این که اسم کره ای روش خورده اما. ۳۵۲ اسب قدرت داره شتاب ۵/۵ داره عقبش جا دار تره صندلی عقبش راحت تره موتور ۳/۸ داره با یه گیرباکس ۸ دنده که خیلی کاربردیه. تو
ایران و تو این کلاس جنسیس کوپه برتره تا جیتی ۸۶
Parvaz
۱۷ فروردین ۱۳۹۵من برم یه هوایی بخورم بیام، تحلیل دوستمون خیلی سنگین بود ???
بهنام طیبی
۱۷ فروردین ۱۳۹۵خودروهای دیفرانسیل جلو سرعت و شتاب بهتری دارن؟؟؟
mohsem
۱۸ فروردین ۱۳۹۵تو این سگمنت دیگه و گرنه بحث خودرو های موتور میانی یا دیفرانسیل عقب های خاص مثل المانیا نیس
علی
۱۷ فروردین ۱۳۹۵سلام به همه و خصوصا بهنام طیبی
در خودرو های سواری اقتصادی که از قدرت کمتری برخوردارند دیفرانسیل جلو کاربرد وسیع تری داره چون هم طراحی شاسی راحت تره(به خاطر نبودن تونل گاردان)و هم هزینه ها کمتر میشه
ولی ضعفی که داره مربوط میشه به دو کاره بودن محور فرمان پذیری که هم باید جهت حرکت رو مشخص کنه و هم قدرت رو به زمین منتقل کنه . اگر یه خودرو دف جلو از مسیر منحرف بشه راننده فقط میتونه از چرخای جلو کمک بگیره چون هم فرمان اونجاست و هم قدرت موتور.
به همین دلیل من کمتر خودرویی حتی تقویت شده رو به یاد دارم که بیشتر از 350 اسب رو دف جلو آورده باشه و (یه هوندا رو یادمه که تا 356 اسب تقویت شده بود)
دفرانسیل عقب وضعیت به مراتب بهتری داره و محدودیت در قدرت موتور نداره .لاستیک ها بهتر مصرف میشن و اگر خودرو دچار انحراف بشه راننده کنترل جلو رو با فرمان داره و عقب خودرو رو هم با گاز میتونه کنترل کنه(مثل دریفت زدن)
ولی در مسیر های لغزنده و قدرت پایین دف جلو میتونه برتر باشه
لذت سواری با دف عقب بیشتره شتابگیری بهتری هم داره
moein
۱۸ فروردین ۱۳۹۵آقا علی نظر کامل دادن ولی یا دتون باشه پیکان و آردی و خانوادهاشونم همه یه دف عقب بودن