نیسان

مشخصات کامل نیسان X-Trail در بازار ایران

همان‌طور که اطلاع دارید و در پدال نیز خواندید، شرکت جهان نوین آریا اخیراً مدل X-Trail نیسان را برای بازار ایران رونمایی کرد. ما نیز بر آن شدیم تا به‌منظور آشنایی بیشتر و آسان‌تر شما خوانندگان عزیز پدال با این تازه‌وارد بازار کشور، فهرست کاملی از مشخصات مختلف آن تهیه کنیم.

2016_nissan_x-trail_34

ویژگی‌های بیرونی و داخل اتاق
رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی / سانروف پانوراما / چراغ‌های روشنایی در روز (DRL) از نوع LED / آینه‌های جانبی جمع‌ شونده به‌صورت برقی و دارای راهنما / چراغ‌های جلو زنون با شیشه‌شوی / نوربالای خودکار / برف‌پاک‌کن مجهز به حسگر باران / سامانه بازکننده درب صندوق بار به‌صورت خودکار و بدون نیاز به دست.
سامانه تهویه هوا دوگانه خودکار – کروز کنترل هوشمند با محدودکننده سرعت – گرم‌کن صندلی‌های جلو – سامانه ورود بدون کلید – پوشش چرم صندلی‌ها – استارت دکمه‌ای – تنظیم برقی صندلی‌های جلو.

2016_nissan_x-trail_24

2016_nissan_x-trail_26

مشخصات فنی
طول / عرض / ارتفاع (میلی‌متر): ۴۶۴۰ × ۱۸۲۰ × ۱۷۱۵ میلی‌متر
پیشرانه: چهار سیلندر خطی با حجم دقیق ۲۴۸۸ سی‌سی
حداکثر قدرت: ۱۷۱ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه
بیشینه گشتاور: ۲۳۳ نیوتون‌متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه
جعبه‌دنده: نوعی CVT موسوم به X-Tronic
شتاب صفر تا یکصد کیلومتر بر ساعت: ۱۰.۵ ثانیه
سقف سرعت: ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت (یکصد کیلومتر ترکیبی): ۸.۳ لیتر
حجم مخزن بنزین: ۶۰ لیتر

2016_nissan_x-trail_22

2016_nissan_x-trail_23

امکانات مختلف
سامانه‌های ترمز و پایداری ABS، EBD و ESP
سامانه کنترل فشار باد تایرها و هشدار در مواقع خطر
سامانه دید ۳۶۰ درجه اطراف خودرو موسوم به Around View Monitoring
صفحه‌نمایش ۷ اینچی کنسول جلو مجهز به رهیاب
سامانه استارت/استاپ (متناسب با وضعیت جعبه‌دنده)
کیسه هوای راننده، سرنشین، جانبی و پرده‌ای
سامانه شناسایی اشیاء متحرک اطراف خودرو
سامانه ۴×۴ تمام‌وقت نیسان (AWD – مجهز به کنترل‌کننده دستی)
سامانه هشدار خروج از خط حرکت
سامانه نمایش و هشدار نقاط کور اطراف خودرو
سامانه کنترل خودرو در شیب و سربالایی
اتصالات بلوتوث به همراه خروجی USB و AUX
سامانه ضد سرقت ایموبیلایزر
کمکی شروع به حرکت در سربالایی.

2017-nissan-x-trail-gets-20-liter-diesel-in-europe-thanks-to-the-koleos_5

نیسان ایکس-تریل یک کراس‌اوور اندازه متوسط روی پلتفرم CMF رنو-نیسان است که طبق گفته‌های مدیر فروش شرکت جهان نوین، به‌عنوان جایگزین مورانو با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان در کشور عرضه می‌گردد. از رقبای کارزار آن می‌توان هیوندای سانتافه، تویوتا راو۴، میتسوبیشی اوتلندر، هوندا CR-V و در آینده نزدیک رنو کولئوس را نام برد. نسل کنونی (سوم) ایکس-تریل نخستین بار در نمایشگاه ۲۰۱۳ فرانکفورت رونمایی شد و چندی بعد با قلب ۲ و ۲.۵ لیتری بنزینی و ۱.۶ لیتری گازوئیلی در سبد فروش نیسان قرار گرفت. هم‌اکنون نیز در چند کشور آسیایی شامل ژاپن، روسیه، تایوان و ژاپن روی خط تولید است.
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. آرین

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (59 ديدگاه)

    اضافه بفرمایید مدل 2016, اونم با این قیمت

    1. peyman

      ۲۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (2095 ديدگاه)

      اوتلندر رو ترجیح میدم.مصرف سوخت نیسان رو با سمند و پژو مقایسه کنید خیلی خنده داره .خاک عالم بر سر خودرو سازان داخلی.

  2. نویدی

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    ۲۴۸ میلیون تومان واسه MVM X33
    نمی ارزه.

    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۲۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (571 ديدگاه)

      هاها. اون موقع که نیسان این زبان طراحیشو آغاز کرد، ام وی ام اصلاً وجود داشت؟ نیسان چی کار کنه یه مشت چینیه متقلب، از روش کپی کردن. اگه این طوره پس منم میگم 180 میلیون واسه لیفان 820؟؟؟؟ نمی ارزه. حتماً الان هم شما برمیگردی به من میگی هیوندای چه گناهی کرده یه مشت چینیه متقلب، از روی سوناتا کپی کردن. و 1000 مثاله دیگه از کثافت کاری های چینی ها. برای من جالبه واقعاً یکی تو دنیا نیس یقه این جماعت چینی رو بگیره بکنه تو گونی؟
      ضمناً شما هم بهتره بری سانتافه بگیری برات بهتره. بی هیچ شکی تاکید میکنم بی هیچ شکی سانتافه 250 تومن هم می ارزه. نه اصلاً 400 تومن می ارزه. والا. هرکسی که نباس سوار نیسان شه.

    2. datsun

      ۲۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3944 ديدگاه)

      درسته قیمت گذاری ناعادلانه س
      ولی آوردن اسم x33 مقابل این ماشین فقط موجبات خنده رو برای دوستان ماشین باز فراهم میکنه
      این جلو پنجره امضای نیسانه، میشه تو شاسی بلندهای خیلی قدیمی نیسان هم دید

      1. نویدی

        ۲۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (409 ديدگاه)

        ماشین باااااز…

  3. Viper ACR

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    گرونه… به خدا گرونه…

  4. pooriya

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (584 ديدگاه)

    نیسان برند بسیار خوبی هست حتی به نظر من از تویوتا سر تر هست ولی این مدل نماینده اصلی نیسان در این سگمنت نیست و برای بازار های درجه دومی مثل کشور های آسیای میانه و روسیه ساخته شدند و نماینده اصلی نیسان در این کلاس مورانو هست نه این من بین این و رقباش کیا سورنتو ترجیه میدم چون حداقل میدونم درجه دوم حسابم نکردند

    1. datsun

      ۲۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3944 ديدگاه)

      این ماشین تو بازار های آمریکا هم حضور داره به اسم روگ تو بازارهای اروپا و استرالیا هم حضور داره صرفاً به قول شما واسه بازار درجه دو ساخته نشده!

      1. Moein

        ۲۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (13 ديدگاه)

        نه داداش اون قشقاییه که به اسم روگ میفروشنش.

        1. datsun

          ۲۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (3944 ديدگاه)

          خیر دوست عزیز
          ایکس تریل در آمریکا با نام روگ عرضه میشه
          و به تازگی قشقایی با نام روگ اسپورت در آمریکا معرفی شد

    2. رضا

      ۲۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (17 ديدگاه)

      هر جفتشون باکیفیتن ولی اگه بخوای مقایسه کنی تویوتا کیفیتش بهتره . و این رو بدون به هیچ عنوان نمی تونی برند های کرهای رو با ژاپنی مقایسه کنی.
      اوتلندر بی چاره هم با این که قیمتش کمتره باز مردم نمی خرن. دلیل خاصی هم نداره.شایدتنها دلیلش بی رونق بودن بازار کارکردشه.بین رافور و ایکس تریل تویوتا رو انتخاب میکنم.علتش هم معتبر بودن وارد کننده و خدمات پس از فروش و بازار کارکرده وقطعات وتعداد نمایندگی ها و کیفیت بسیار عالی تویوتا .از این امکانات سوسول بازی مثلا رادار بین خطوط و اتو پارک و رادار بین خطوط هزار جور سنسورکه تو ایران بی کاربرده که هر کدومشون اگه خراب بشن که میشن خرج زیادی رو دست ادم میزارن و ماشین از اون چرمش تا موتورش بی کیفیت هستش تویوتا نداره.خوب هم هست نداره.انتخاب عقلانی تویوتا هستش.
      + تویوتا رافور
      _نیسان ایکس تریل

  5. Armin

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (420 ديدگاه)

    اوتلندر جذابتر از اینه

  6. shahin

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    اوتلندر تیپ ۵ بهتره.هم اوباهت بیشتری داره هم اینکه ۳۰ میلیون ارزونتره و میشه در کنارش یه ماشین معمولی واسه داخل شهر خرید

    1. datsun

      ۲۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3944 ديدگاه)

      امکانات و تجهیزات اوتلندر به اندازه ایکس تریله ؟

      1. shahin

        ۲۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (856 ديدگاه)

        اگه کسی امکانات و آپشن بخواد میره سانتافه میخره.در ضمن شاید امکانات ایکس بیشتر باشه ولی نه دیگه در حد سی میلیون.بله اگه مورانو بود حرف شما صحیح بود ولی ایکس تریل….

        1. datsun

          ۲۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (3944 ديدگاه)

          سانتافه.؟
          میشه بفرمایید سانتافه چه آپشن های بیشتر از ایکس تریل داره ؟
          تجهیزات ایکستریل رو بالا خوندی؟

        2. M

          ۲۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (227 ديدگاه)

          اتوپارک

  7. amir

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (255 ديدگاه)

    اوتلندر 30 تومن ارزون تره چون به صورت رسمی وارد ایران میشه نه مثل این.نیسان اصلا در ایران نمایندگی رسمی نداره.به سایت مرجع سر بزنید متوجه میشید.

    1. Parker

      ۲۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      کاملا درسته.

  8. فيصل

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (350 ديدگاه)

    چرا سانتافه و سورنتو ۲۴۵ ملیون گرون نیست ولی ایکستریل ۲۴۸ تومن گرونه؟ سلیقه ایرانیا چرا اینجوری شده. میدونم اگه ۲۰۰ تومن هم قیمت میذاشتن باز یک دهم اونا هم فروش نداشت

    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۲۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (571 ديدگاه)

      والا به خدا. منم میخواستم همینو بگم. تا زمانیکه تو مملکت ما ملاک برتری هر چیزی ظاهر و آپشن اون چیز باشه، وضعیت همین هست و خواهد بود. حالا میخواد اون چیز ماشین باشه یا هر چیز دیگه. تازه اینکه خوبه. اگه سانتافه 350 تومن هم بشه اما رقیباش همون قیمت باقی بمونن، بازم ملت ما سانتافه میخرن. بعد به طرف میگی چرا؟ میگه خوب خوشگلتره باید گرونتر باشه !

  9. حسين

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (134 ديدگاه)

    خدایا ، آخه چرا انقدر گران ؟!!!!! ما چه گناهی کردیم ؟ تقصیر ما چیه که گیر یه مشت رانت خوار از خدا بیخبر افتادیم ….

  10. Siabala

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    اونایی که میگن این گرونه درجریانیدراو۴ ۲۶۰میلیون پولشه که تازه تو سگمنت اینام نیست و درثانى امکانات دندانگیریم نداره؟

    خب دیگه چه خبر

  11. Siabala

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    اونایى که میگن این گرونه
    در جریان هستید که تویوتا راو۴ که تو این سگمنت نیست و امکانات دندانگیریم نداره ۲۶۵میلیون پولشه؟؟؟؟

    خب دیگه چه خبر؟

  12. Omid622

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (744 ديدگاه)

    حالا دوستان پدالی یکی به ما بکه این نیسان که پلات فورمش با کولیوس جدید یکیه و داره بزودی وارد میشه چرا قیمتاشون تفاوت زیادی داره در حدود ۴۰میلیون یکی مارو توجیه کنه
    چرا اینجا هری کی به هرکیه
    چرا
    حالا یه سوال بی ربط به این مطلب و ربط دار به مسئله قیمت ماشین در ایران چرا نمونه پرادو vx پنج درب سال ۲۰۰۹ با کارکرد نزدیک ۱۰۰ هزار کیلومتر چرا باید ۲۷۵میلیون قیمت بخوره آخه ما تقاص چی رو باید پس بدیم …
    و بازهم تکرار میکنم ایران جهنم ماشین بازها

  13. mohsen

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    به سانتافه ترجیهش میدم
    ولی میدونم کسایی هستن که قیافه اونو به این ترجیح میدن
    یه خورده پایین میتسو اوتلندرم ماشین جالبیه

  14. erfan

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (237 ديدگاه)

    جالبه ماشینای ژاپنی که اسمی دارن و کیفیت دارن تو بازار خیلی گرون تر از هم قیمتاشون هستند مثل xtrail rav4 crv
    چرا راو۴ سفارش عمان ۲۴۰ میلیونه؟

  15. جواد

    ۲۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    هم ایکس تریل هم مورانو تقریبا تو یه سگمنت هستن ولی مورانو گرون تر و بزرگ تره و امکانات بیشتر و موتور بزرگ تری هم داره.

    1. K1

      ۲۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      خب این کجاش شود یه سگمتت

  16. یاسین

    ۲۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    اگه تو این سگمنت کره ای ها رو اصلا یه لحظه فرض کنیم نباشن بین رو 4 و ایکس تریل اختلاف زیادی نیست ایکس تریل یکم امکانات بیشتر داره که باعث میشه انتخاب بین برند نیسان و تویوتا باشه اما اوتلندر یکم امکاناتش کمتر هست نسب به اون دوتا اما خب سی تا ارزونتره که واقعیت اینه چیزایی رو هم کم نداره که مصرف کننده بگه وای بدبخت شدم چرا مثلا اینو نداره و راسیتشو بخوای شخصا رخشو دوست دارم یعنی ظاهر خوبیم داره و این بدجوری اوتلندره تو فروش نگه میداره ولی به نظرم کولئوس بدجور جا باز میکنه واسه خودش اولا اینکه پلتفرمش مال ایکس تریله دوم که طراحیش داخلی خارجیش خوبه سوم تجهیزاتش نسبت به قیمتش که که میگن قراره اونم حدود سی تا کمتر ایکس تریل و رو 4 باشه،کامله البته منکه فکر میکنم یه دامپینگ از طرف نگین خودروه که تو شروع نظراتو بکشه به سمت کولئوس یه جورایی مثل قضیه تالیسمان میشه که تو بازار ازاد قیمتش از دویستم رد شده ولی اگه قیمتش بالا نره زیر مثلا تا دویست و بیست بره مردم بیشتر کشیده میشن به سمت کولئوس

  17. سیامک

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نسان مورانو ۶ سیلندره که ورودش تو ایران مجاز نیست و تو این سگمنت نیست. سورونتو و سانتافه هم اگر دوستان یادشون باشه با موتور های ۶سیلندر وارد میشدن که محبوب شدند ولی موتور فعلی ۴ سیلندر شون خیلی ضعیفه. قبول دارم که ۲۴۸ میلیون گرونه اما مطابق بازار ایرانه که باجگیریه. راو ۴ ۲۶۰ میلیون شده و امکانات ایکس تریل نداره و این امکانات رو برای لکسوس که همان شاسی راو۴ داره نگه داشتن که ۳۳۰ میلیون باید بدی. من ایکس تریلو انتخاب میکنم و با وام بدون بهره و تخفیف تحویل ۶۰ روزه حدود ۲۳۰ میلیون تمام میشه. در ضمن ایکس تریل همان روگ امریکا و کانادا میباشد.

  18. على قهارى

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دو تا مطلب مهم یکى اینکه ایا هر خودرو یى تو اب وهواى ایران جواب میده بخصوص تو گرماى تابستان ؟!
    واینکه خدمات پس از فروش خودرو که شما اگه نصف شب تو یه جاده بمونى فقط باید بیایى تهران که بتونى مشکل را حل کنى واین یعنى فاجعه،
    ضمنن من خودم نیسان سوارم وبا هر دو مورد سر وکار داشتم

  19. مهدی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من نیسان ایکس تریل دارم و قبل از اون ماکسیما داشتم
    نیسان متریال عالی داره و سواری مناسبی را برای راننده بوجود میاره
    بر خلاف سورنتو و سانتافه موتور ۶ سیلندر نداره یعنی این موتور ۲۵۰۰ با این شاسی میخونه
    بر خلاف راو۴ آپشنهای خوبی داره و ساده نیست
    همچنین هندلینگ خوبی در پیچها دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا